Προς το περιεχόμενο

εισητηρια αστικων αισχος


astak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδιά, τι από πού προκύπτει αυτό; Το ελληνικό κράτος έχει ένα ταμείο. Έχει έσοδα και έξοδα. Τα έξοδα είναι οι παροχές προς τους πολίτες (+οι μίζες). Αυτή τη στιγμή το ταμείο είναι μείον 340 δις ή δεν είναι; Αν ήταν ισοσκελισμένο το ταμείο, θα είχαμε χειρότερους δρόμους, μικρότερους μισθούς, χειρότερα νοσοκομεία κτλ. Άρα, αυτή τη στιγμή έχουμε μια χώρα που χτίστηκε με τους φόρους μας και με τα 250 δις δάνεια. Απλό είναι. Ζούμε παραπάνω απ'όσο μπορούμε.

 

Έχουν σπαταληθεί πολλά λεφτά, αλλά όχι 340 δις που είναι το έλλειμμα. Πολλά από αυτά δόθηκαν ως παροχές στους πολίτες, πώς να το κάνουμε. Δικαίως βρίζουμε τους άχρηστους που χρεοκόπησαν το κράτος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η οικονομία της χώρας (άρα και οι εισφορές μας) δικαιολογούν το επίπεδο ζωής που έχουμε.

 

Τώρα εξυπνάδες περί MEGA από άτομα που δεν καταλαβαίνουν τι λέω, τις αφήνω ασχολίαστες.

 

 

Επίσης, η κάρτα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, κάνει 20 ευρώ. 45 κάνει αυτή για όλα τα μέσα.

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Είναι κοινωφελής επιχείρηση ο ΟΑΣΘ;

 

Ο ΟΑΣΘ, νομίζω δεν είναι κρατικός(?). Ο ΗΣΑΠ όμως, ο ΗΛΠΑΠ, ο ΟΣΕ, η ΕΥΔΑΠ, το ΤΕΟ δεν χρειάζεται να έχουν κέρδος.

 

Σίγουρα πάντως δε θα πρεπε να χε και χασούρα.

 

Εννοείτε (εκτός αν υπάρχει καταβολή φόρων από τους πολίτες για να λειτουργεί εσκεμμένα με χασούρα). Εκεί πρέπει να πέσουν κεφάλια. Στην κακοδιαχείριση των εσόδων.

Δημοσ.

εγω πιστευω οτι απο αυτους που δεν πληρωνουν εισητηρια οι περισσοτεροι δεν εχουν λεφτα για να τα πληρωσουν.αν δεν ειχαν αυξηθει οι τιμες των εισητηριων το τελευταιο διαστημα τοτε πιστευω πως οι περισσοτεροι απο αυτους θα πληρωναν το εισητηριο τους κανονικα.

τωρα πως θα καλυφθουν τα αυξανομενα εξοδα(βενζινες,κτλπ) των λεωφορειων? αυτο ειναι δουλεια των πολιτικων οχι δικια μου...να βρουν και να φερουν πισω τα κλεμμενα...δεν τα φαγαμε μαζι...εγω προσωπικα 65 κιλα ειμαι

 

 

ΥΓ.οταν σε μια τετραμελη οικογενεια εργαζεται ενα ατομο τοτε οι αυξησεις στα εισητηρια επιβαρυνουν επι 4 την οικογενεια

υπαρχουν πολλοι φτωχοι στην Ελλαδα ,εκτος βεβαια αν ζητε σε αλλη χωρα και δεν καταλαβαινετε τι λεω.οποιος εχει κανει φτωχος καταλαβαινει...ολοι μου οι φιλοι και γνωστοι ,εκτος καποιων εξαιρεσεων ,ειναι στα οικονομικα τους ορια και καποιοι δυστηχως τα εχουν περασει...προς τα κατω.

Δημοσ.

Για να πω και εγώ τον πόνο μου η Ηλιούπολη είχε 3 γραμμές που κατέβαιναν στο κέντρο και εξυπηρετούσαν πολύ κόσμο. Στο πλαίσιο της και καλά αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών μία καταργήθηκε και οι άλλες δυο έγιναν τροφοδοτικές του σταθμού μετρό Δάφνη. Εγώ ώς φοιτητής στο κέντρο εκτός από την ταλαιπωρία όταν απεργεί είτε μετρό είτε λεωφορείο πληρώνω 23 ευρώ από τα 8 που έδινα για την μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Αντίστοιχα 45 απο 18 για κάποιον που δε δικαιούται μειωμένο. Για να μην πω για τα πάσα που αρχικά δεν τα έδιναν λόγω χρέους του υπουργείου προς τον ΟΑΣΑ. Άρα μιλάμε για περιπτώσεις που η άυξηση στα χαρτία μόνο είναι 40%.

Δημοσ.

εγω πιστευω οτι απο αυτους που δεν πληρωνουν εισητηρια οι περισσοτεροι δεν εχουν λεφτα για να τα πληρωσουν.αν δεν ειχαν αυξηθει οι τιμες των εισητηριων το τελευταιο διαστημα τοτε πιστευω πως οι περισσοτεροι απο αυτους θα πληρωναν το εισητηριο τους κανονικα.

 

Ε, ναι ρε συ. Δεν είναι βλαμμένος ο κόσμος για να ξυπνήσει μια μέρα και να πει σήμερα δεν πληρώνω διόδια, λεωφορεία κ.τ.λ. Δεν έχει. Όπως έκοψε το τσιγάρο, το cinema, τις διακοπές το καλοκαίρι, Σαββατιάτικη έξοδο κ.τ.λ.

Δημοσ.
Μία κοινωφελής υπηρεσία δεν θα έπρεπε να έχει κέρδος.

Ο ΟΑΣΘ, νομίζω δεν είναι κρατικός(?). Ο ΗΣΑΠ όμως, ο ΗΛΠΑΠ, ο ΟΣΕ, η ΕΥΔΑΠ, το ΤΕΟ δεν χρειάζεται να έχουν κέρδος.

ΟΑΣΘ, ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ (ΜΕΤΡΟ), ΤΡΑΜ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ > νομικά πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου

http://www.oasa.gr/content.php?id=eo

http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=21

http://www.oasth.gr/organization/general.php

 

Επίσης κέρδος μόνο ο ΟΑΣΘ είχε (που μοίρασε στους μετόχους του, όπως άκουσα). Τα πρωτευουσιάνικα ΜΜΜ έχουν χασούρα και γι αυτό γίνεται και το όλο πανηγύρι (αυξήσεις τιμών εισιτηρίων, μειώσεις δρομολογίων - απολύσεις και νόμοι). Γιατί νόμισες πως γίνεται ο ντόρος; Δεν είναι το πρόβλημά μας το αν θα έχουν κέρδος, αλλά το ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνουν βιώσιμες επιχειρήσεις χωρίς να απολύουν και να μειώνουν τους μισθούς των χαμηλά ιστάμενων και χωρίς να στέλνουν τον πολίτη στο δικαστήριο επειδή δε πλήρωσε μία φορά εισιτήριο.

Δημοσ.

Τώρα ναι, είναι μονόδρομος για να μην γίνουν μειώσεις/απολύσεις (αν και θα ήταν καλύτερα να κοπούν παχυλοί μισθοί/απολύσεις εργατοπατέρων-συνδικαλιστών παρά άνοδος στα εισιτήρια).

Δημοσ.

εγω λεω να εχουμε μισθους κινας,και εισιτηρια ελβετιας...

ετσι θα δουλευουμε 2 μερς για να μπορουμε να παμε μια μερα στη δουλεια! :rolleyes:

 

Ντινάρα, αναφέρει χώρες και περιοχές που οικονομικά είναι σχεδόν ίδιες με την Ελλάδα, δεν μπορείς να το καταλάβεις ;

Δεν μίλησε για Ελβετία ...

 

Να σε ρωτήσω με την ευκαιρία, επειδή γνωριζόμαστε από το "Διόδια αίσχος" :)

Εργάζεσαι; πληρώνεις φόρους; ή απλά τρως από τα έτοιμα του μπαμπά?

 

Αυτές τις μέρες, αλλαγή του μήνα, παρατηρώ χιλιάδες εργαζόμενους να κάθονται στην ουρά και να περιμένουν να βγάλουν κάρτα ή εισιτήριο. Όλοι αυτοί πληρώνουν 45€ για να πηγαίνουν κάθε μέρα στην δουλειά τους, τους θεωρείς κορόιδα όλους αυτούς;

Να ξέρεις πάντως δεν φιλοδοξούν να γίνουν λαμόγια στην θέση των λαμόγιων, αλλά έχουν απαιτήσεις από το κράτος οι οποίες είναι πολύ υψηλότερες και καλύτερες ποιοτικά, από των τζαμπατζίδων που ανήκεις.

Δημοσ.

Ρε παιδιά, τι από πού προκύπτει αυτό; Το ελληνικό κράτος έχει ένα ταμείο. Έχει έσοδα και έξοδα. Τα έξοδα είναι οι παροχές προς τους πολίτες (+οι μίζες). Αυτή τη στιγμή το ταμείο είναι μείον 340 δις ή δεν είναι; Αν ήταν ισοσκελισμένο το ταμείο, θα είχαμε χειρότερους δρόμους, μικρότερους μισθούς, χειρότερα νοσοκομεία κτλ. Άρα, αυτή τη στιγμή έχουμε μια χώρα που χτίστηκε με τους φόρους μας και με τα 250 δις δάνεια. Απλό είναι. Ζούμε παραπάνω απ'όσο μπορούμε.

 

Έχουν σπαταληθεί πολλά λεφτά, αλλά όχι 340 δις που είναι το έλλειμμα. Πολλά από αυτά δόθηκαν ως παροχές στους πολίτες, πώς να το κάνουμε. Δικαίως βρίζουμε τους άχρηστους που χρεοκόπησαν το κράτος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η οικονομία της χώρας (άρα και οι εισφορές μας) δικαιολογούν το επίπεδο ζωής που έχουμε.

 

Τώρα εξυπνάδες περί MEGA από άτομα που δεν καταλαβαίνουν τι λέω, τις αφήνω ασχολίαστες.

 

 

Επίσης, η κάρτα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, κάνει 20 ευρώ. 45 κάνει αυτή για όλα τα μέσα.

 

Ναι βεβαια, γιατι το χρεος το δημιουργησαμε εμεις και δεν ειναι αλληλενδετο με την παγκοσμια οικονομια, τα τοκογλυφικα επιτοκια, τις μιζες, την κακοδιαχειριση, τους "ημετερους", τη φοροδιαφυγη, τις αλογιστες σπαταλες, τους εξοπλισμους, τα κομματικα ταμεια, τα κερδη των τραπεζων εις βαρος του δημοσιου, κτλ κτλ κτλ .............

 

Οχι, το χρεος προεκυψε επειδη οι 700.000 ΔΥ ζουσαν πλουσιοπαροχα.........

Δημοσ.

Ναι βεβαια, γιατι το χρεος το δημιουργησαμε εμεις και δεν ειναι αλληλενδετο με την παγκοσμια οικονομια, τα τοκογλυφικα επιτοκια, τις μιζες, την κακοδιαχειριση, τους "ημετερους", τη φοροδιαφυγη, τις αλογιστες σπαταλες, .............

 

Οχι, το χρεος προεκυψε επειδη οι 700.000 ΔΥ ζουσαν πλουσιοπαροχα.........

 

Αυτό είπα ρε Κρις; Τι λαϊκίστικη απάντηση ήταν αυτή; Αν θέλετε να γράφουμε ατάκες-συνθήματα, δεν έχει νόημα να κάνουμε διάλογο.

 

Άντε καληνύχτα σε όλους.

Δημοσ.

Δεν ειναι καθολου λαικιστικη η απαντηση μου.

 

Ισα ισα, αυτο που κανεις εσυ, το να προσπαθεις να συμψηφισεις τις τεραστιες ευθυνες που εχουν οσοι διαχειριστηκαν δημοσιο χρημα (+οσους ελεγχαν τους προυπολογισμους), με την "ποιοτητα ζωης" των πολιτων, ειναι το λιγοτερο, αφελες. Το "μαζι τα φαγαμε", εκφραζεται απο ακραιους κυκλους και μονο.

 

Και βεβαιως "ποια ποιοτητα", θα σε ρωτουσε καποιος ευλογα, αλλα αστο... Καληνυχτα.

Δημοσ.

ΟΑΣΘ, ΟΑΣΑ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ, ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ (ΜΕΤΡΟ), ΤΡΑΜ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ > νομικά πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου

http://www.oasa.gr/content.php?id=eo

http://www.ametro.gr....asp?la=1&id=21

http://www.oasth.gr/...ion/general.php

 

Μια παρατήρηση: Ένα νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου μπορεί κάλλιστα να είναι μια κοινωφελής επιχείρηση, όπως άλλωστε είναι πολλές δημοτικές επιχειρήσεις.

Δημοσ.

Για να πω και εγώ τον πόνο μου η Ηλιούπολη είχε 3 γραμμές που κατέβαιναν στο κέντρο και εξυπηρετούσαν πολύ κόσμο. Στο πλαίσιο της και καλά αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών μία καταργήθηκε και οι άλλες δυο έγιναν τροφοδοτικές του σταθμού μετρό Δάφνη. Εγώ ώς φοιτητής στο κέντρο εκτός από την ταλαιπωρία όταν απεργεί είτε μετρό είτε λεωφορείο πληρώνω 23 ευρώ από τα 8 που έδινα για την μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Αντίστοιχα 45 απο 18 για κάποιον που δε δικαιούται μειωμένο. Για να μην πω για τα πάσα που αρχικά δεν τα έδιναν λόγω χρέους του υπουργείου προς τον ΟΑΣΑ. Άρα μιλάμε για περιπτώσεις που η άυξηση στα χαρτία μόνο είναι 40%.

 

σκεψου λοιπον μια τετραμελη οικογενεια οπου το ενα ατομο φερνει λεφτα στο σπιτι πως επιβαρυνεται ο μηνιαιος προυπολογισμος με τις αυξησεις στα εισητηρια δηλ.εκει εχουμε αυξηση επι 4 !!!

(θα μπορουσα να αναφερω και αλλα παραδειγματα...)

 

δυστυχως στην εποχη του ΔΝΤ το κοινωνικο κρατος παει περιπατο....δεν προστατευονται ολες οι ευαισθητες κοινωνικες ομαδες...αντιο κρατος προνειας...καλημερα φτωχεια...

Δημοσ.

@ Chris85

Ωραία, τώρα που ξύπνησα και βαριέμαι να δουλέψω, θα σου τεκμηριώσω την άποψή μου και θα σου πω γιατί θεωρώ την απάντησή σου λαϊκίστικη.

Καταρχάς, δεν έκανα κανέναν συμψηφισμό. Οι ευθύνες της πολιτικής ηγεσίας τα τελευταία 35 χρόνια είναι τεράστιες και όχι συγκρίσιμες με του μέσου πολίτη. Σου παραθέτω ένα απόσπασμα από συνέντευξη του επιστήμονα Χρήστου Παπαδημητρίου, με το οποίο συμφωνώ σχεδόν απόλυτα:

 

 

Εννοείται πως δεν υποστηρίζω και καταδικάζω την τρομοκρατία, αλλά στην Ελλάδα είναι κατ’ εμένα σκάνδαλο που είναι η 17 Νοέμβρη στη φυλακή και οι πολιτικοί έξω. Θα μου πεις ότι η 17 Νοέμβρη σκότωσε ανθρώπους, αλλά ας σκεφτούμε λιγάκι για να δούμε, ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Μάλλον οι πολιτικοί έκαναν μεγαλύτερα εγκλήματα. Ας πούμε ότι από τα 250 δισ. ευρώ, που είναι το έλλειμμα της Ελλάδας, μόνο τα 50 δισ. οφείλονται στην διαφθορά. Ξέρετε τι σημαίνει 50 δισ. ευρώ; Ακόμη και η ανθρώπινη ζωή έχει αξία. Όταν κυβερνάς σωστά μια χώρα, πρέπει να πάρεις και τρομερές αποφάσεις: Έχω 12 εκατ. ευρώ, να βελτιώσω τον αυτοκινητόδρομο ώστε να γίνεται μια μετωπική σύγκρουση λιγότερη το χρόνο και να σωθούν 2 ζωές, ή να αγοράσω μηχανήματα μαστογραφίας και να πληρώσω ακτινολόγους σε 4 κέντρα υγείας για να αυξάνεται η ζωή 30 γυναικών κατά τουλάχιστο 5 χρόνια επί 4 χρόνια, ή να τα δώσω όλα για να βελτιώσω την κουλτούρα και την εκπαίδευση ώστε να κάνω την ποιότητα ζωής όλων καλύτερη. Η ιδέα είναι ότι ο μόνος τρόπος για να το κάνεις αυτό σωστά είναι να δώσεις τιμή στην ζωή. Καμία κυβέρνηση δεν πρόκειται να το πει στις κάμερες, αλλά αυτό που κυκλοφορεί στις δυτικές κοινωνίες είναι ότι η τιμή ενός χρόνου ζωής πολίτη, καλής ποιότητας, είναι 100 χιλ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι άμα σπαταλήσεις 4 εκατ. ευρώ σκοτώνεις ένα άνθρωπο, αφού ο μέσος άνθρωπος είναι 40άρης και θα ζήσει άλλα 40 χρόνια, που αντιστοιχούν σε 4 εκατ. ευρώ. Άμα κλέψεις 60 δισ. Ευρώ, έχεις σκοτώσει 15,000 ανθρώπους. Αυτό που κάνανε οι χίλιοι κλέφτες στην Ελλάδα είναι ότι μπήκαν σε μια πόλη σαν το Ναύπλιο ή την Πάφο, τους μαζέψανε όλους στην πλατεία και τους γάζωσαν με το πολυβόλο. Δηλαδή μιλάμε για φρικτό έγκλημα, που άμα το σκεφτείς λιγάκι σταματάει ο νους σου.

 

 

Το λύσαμε αυτό λοιπόν. Ξαναθυμίζω ότι η άποψη με την οποία διαφώνησα ήταν ότι «μέχρι τώρα, οι παροχές που μου δίνει το ελληνικό κράτος δεν αντιστοιχούν στα ποσά που του έχω δώσει εγώ». Προφανώς δεν αναφέρομαι στον φίλο που το είπε, αλλά τον κρίνω ως ένα μέσο πολίτη της χώρας.

 

Το ότι η μέγιστη ευθύνη βαραίνει λίγους, δεν σημαίνει ότι και οι πολλοί δεν ευνοήθηκαν, έστω εμμέσως και ανισομερώς από την κατάσταση που διαμορφώθηκε. Εξηγώ: το χρέος σήμερα είναι 340 δις ευρώ. Ας πούμε τα 300 προέκυψαν τα τελευταία 30 χρόνια. Ο Παπαδημητρίου μιλάει για χίλιους που έφαγαν 50 δις. Εγώ θα πω για 10.000 άτομα, που έφαγαν 100 δις. Δηλαδή ότι υπάρχουν 10 χιλιάδες Έλληνες, ο κάθε ένας από τους οποίους έκλεψε από το κράτος 10 εκατομμύρια ευρώ. Θεωρώ ότι υπερεκτιμώ το ποσό (δεν νομίζω να υπάρχουν 10 χιλιάδες πολυεκατομμυριούχοι), αλλά ας πούμε ότι ισχύει. Άλλα 50 δις πες ότι είναι τόκοι από αχρείαστα δάνεια, που δεν θα προέκυπταν αν δεν είχαν κλέψει αυτοί. Μας μένουν άλλα 150 δις. Αυτά έγιναν μισθοί δημοσίων υπαλλήλων, σχολεία, δρόμοι, νοσοκομεία, γενικά παροχές του κράτους, για τις οποίες συζητάμε, καθώς τα κλεμμένα τα έχουμε ήδη αφαιρέσει.

 

Άρα, σύμφωνα με τη συλλογιστική μου, τα 150 δις είναι λεφτά που ξόδεψε το κράτος για τους πολίτες (όχι με τη σωστή ιεράρχηση προφανώς, αλλά τα ξόδεψε) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ (τα δανείστηκε και τα χρωστάει ακόμα). Αν λοιπόν δεν χρεωνόταν και ξόδευε χωρίς να δανείζεται, δες τι λιγότερο θα είχε η χώρα. Κάνω μια ενδεικτική λίστα που κόστισε περίπου 150 δις. Οι τιμές είναι σημερινές. Προφανώς πριν 20 χρόνια τα 150 ευρώ μπορεί να ήταν και ο μισός μισθός, αλλά θεωρώ για χάριν ευκολίας ότι η δυσαναλογία αυτή εξουδετερώνει τους τόκους που προκύπτουν από τα δάνεια (αν και υποτίθεται ότι ήδη τους υπολόγισα).

 

Εγνατία οδός (το μεγαλύτερο έργο στη χώρα): 6δις

4 μεγάλα νοσοκομεία με όλο τον εξοπλισμό τους: 13 δις (βασίστηκα στο κόστος του πανεπιστημιακού του Ηρακλείου)

150 ευρώ λιγότερα, κάθε μήνα, στον μισθό κάθε δημοσίου υπαλλήλου επί 30 χρόνια: 45δις

Αττική οδός: 1,5 δις

Επίδομα ανεργίας, σε 120.000 άνεργους κατά μέσο όρο τον χρόνο, επί 30 χρόνια: 21 δις

Αγροτικές επιδοτήσεις επί 30 χρόνια: 70 δις

 

Για να έχουμε δηλαδή ένα κράτος χωρίς χρέη, θα έπρεπε να ζούμε χωρίς μερικά πολύ σημαντικά δημόσια έργα που τα θεωρούμε δεδομένα, με πολύ χαμηλότερους μισθούς, χωρίς ΚΑΜΙΑ επιδότηση αγροτών (=εξαθλίωσή τους), χωρίς ΚΑΜΙΑ υποστήριξη των ανέργων κτλ. Η λίστα είναι ενδεικτική, για να δείξει τι ασύλληπτο ποσό είναι τα 150 δις. Όπως βλέπεις επίσης, αυτά τα λεφτά πήγαν σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας. Και, όπως καταλαβαίνει κανείς, κυκλοφόρησαν και σε αυτούς που δεν τα πήραν άμεσα. Εμπόριο, οικοδομή, διασκέδαση, θα είχαν πολύ μικρότερα έσοδα αν είχαν κοπεί όλα τα παραπάνω. Σωστά; Άρα, μπορεί να μην τα φάγαμε όλοι, αλλά όλοι ζήσαμε καλύτερα απ’όσο επέτρεπαν τα δεδομένα της χώρας.

 

Και για να καταλήξω εντός θέματος, για να φτάσει κάποιος μέσος Έλληνας να πει «δεν πληρώνω εισιτήριο, γιατί με τους φόρους που έχω πληρώσει έπρεπε να είμαι βασιλιάς και το κωλοκράτος δεν με έχει βασιλιά» πρέπει να τα έχει σκεφτεί αυτά καλά. Ποιος δεν θέλει να ζει σε μια χώρα με παροχές επιπέδου Σουηδίας; Αυτό όμως δε σημαίνει ότι γίνεται κιόλας ή ότι θα ήταν λογικό με βάση την οικονομική ζωή της Ελλάδας.

Συγγνώμη για το σεντόνι, αλλά μου αρέσει να μιλάω με νούμερα και ευχαρίστως να συζητήσουμε επί αυτών, αλλά παρακαλώ να μιλάμε με στοιχεία, όχι με αφορισμούς.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...