Chris_85 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Μόνο που δωρεάν επί της ουσίας δεν υπάρχει. Δηλαδή το δίλημμα είναι αν θα τα πληρώνουμε μέσω άμεσων και έμμεσων φόρων ή αν θα τα πληρώνουν οι συγκεκριμένοι χρήστες των υπηρεσιών επί τόπου. Για τα ΜΜΜ, αν τα πληρώνουμε μέσω φόρων, θεωρητικά τουλάχιστον επιβαρύνονται λιγότερο οι φτωχοί, αλλά επιβαρύνονται δυσανάλογα εκατομμύρια άνθρωποι που δεν ζουν καν σε μέρη με δημόσιες συγκοινωνίες. Μου φαίνεται πιο δίκαιο να το πληρώνουν οι χρήστες. Μεταξύ μας πάντως, αν κάποιος είναι βιοπαλαιστής και κάνει οικονομία από παντού, μπορεί να βγάζει μια μηνιαία κάρτα μόνο για λεωφορεία, που κάνει 20 ευρώ. Δεν το λες και δυσβάσταχτο το ποσό για τις μετακινήσεις ενός μήνα, έτσι; Δηλαδή πόσο πιο κάτω να είναι, χωρίς να χρειάζεται να του ζητάς κι άλλα λεφτά για να καλύψεις ελλείμματα; Ζουμε σε μια χωρα που οι πολιτες της αντιμετωπιζουν πλεον προβλημα επιβιωσης. Ειναι στρατηγικη επιλογη των κυβερνουντων να πληξουν το κοινωνικο κρατος, απαξιωνοντας το, ωστε να μπορεσουν να το ξεπουλησουν ευκολοτερα. Αντι να επιδοτησουν τα φτηνα ΜΜΜ, κοβοντας απο τους ημετερους "προνομια και διευκολυνσεις", προτιμουν να επιβαρυνουν οσο το δυνατον περισσοτερο τους προυπολογισμους των οικογενειων. Ξαναλεω, μεταφορες, υγεια, δικαιοσυνη και παιδεια δεν πρεπει σε καμια των περιπτωσεων να καθοριζονται απο τις ορεξεις των ιδιωτων. Και δυστυχως προς τα εκει παμε. Την πληρη κινεζοποιηση της ελληνικης κοινωνιας.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Το ξέρετε ότι με μηνύματα όπως το παραπάνω θα πέσει λουκέτο, φαντάζομαι. Απλή επισήμανση, συνεχίστε.
FilipposMD Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Κρις, για την υγεία και την παιδεία να συμφωνήσω βρε παιδί μου, αλλά τα ΜΜΜ εξακολουθούν να είναι φθηνά! Γιατί δεν τα συγκρίνεις με άλλες χώρες; Και ξαναλέω, τα ΜΜΜ θα τα πληρώσουμε έτσι κι αλλιώς. Εσύ προτιμάς την φορολογία ως μέσο πληρωμής;
apd453 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Προσωπικά αυτά που έχω πληρώσει και πληρώνω μέχρι τώρα για αυτή τη χώρα δεν ανταποκρίνονται στο ελάχιστο σε αυτά που μου έχει δώσει και μου δίνει. Στη ζωή όλα είναι δούναι και λαβείν. Μόνο δούναι δεν παίζει. Όταν μου δώσει το κράτος αυτά που μου χρωστάει τότε θα πληρώσω. Μέχρι τότε "για χαρά τζαμπαντάν".
Chris_85 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Κρις, για την υγεία και την παιδεία να συμφωνήσω βρε παιδί μου, αλλά τα ΜΜΜ εξακολουθούν να είναι φθηνά! Γιατί δεν τα συγκρίνεις με άλλες χώρες; Και ξαναλέω, τα ΜΜΜ θα τα πληρώσουμε έτσι κι αλλιώς. Εσύ προτιμάς την φορολογία ως μέσο πληρωμής; (δεν ξερω γιατι χαθηκε το προηγουμενο μηνυμα, ενδεχομενως να φταιω εγω, ξαναδιατυπωνω λοιπον) Το να συγκρινω κατι που , εχω εγω, με μια άλλη χωρα, δε μου λεει τιποτα. Αυτο ειναι ψευτοδιλημμα. Αν ειναι ετσι ας συγκρινουμε τις δικες μας εργασιακες σχεσεις με αυτες των Κινεζων. Γιατι εμεις να μη δουλευουμε 75ωρα με την ιδια λογικη.. ΓΙα μενα το ερωτημα ειναι ενα. Το κρατος, με την ευρυτερη εννοια, θελει να σταματησει να επιδοτει τα ΜΜΜ που πληρωνουμε στην ουσια εμεις με τους φορους μας, και να δωσει τη θεση του σε καποιον ιδιωτη. Οποτε η φορολογια που αναφερεις υφισταται ουτως ή αλλως ως μεσο πληρωμης. Εμεις τι θελουμε? Φτηνα ΜΜΜ τα εξοδα των οποιων θα επιβαρυνουν το κρατος κατα κυριο λογο και θα ελαφρυνουν τις κοινωνικες ομαδες που τα χρησιμοποιουν, ή ιδιωτικη πρωτοβουλια? Αυτο ειναι το ερωτημα. Επομενως, δε μπορει αυτη η επιλογη της αυξησης των εισιτηριων (κατα τη γνωμη μου παντα) να ερμηνευθει αποκομμενη απο το συνολο των οικονομικων συνθηκων που επικρατουν το τελευταιο διαστημα στη χωρα μας.
FilipposMD Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 @apd Αυτό που γράφεις δε νομίζω ότι ισχύει, για έναν απλό λόγο. Το ελληνικό κράτος έχει πάρει από τους πολίτες του μερικές εκατοντάδες δις λιγότερα από αυτά που τους έχει δώσει ως παροχές. Μερικές δεκάδες δις τα έφαγαν στον δρόμο, αλλά και πάλι, έχεις λάβει παροχές περισσότερες από αυτές που πλήρωσες. Το πρόβλημα είναι τι θα κληθείς να πληρώσεις από εδώ και πέρα, χωρίς να έχεις βελτίωση των παροχών, αλλά χειροτέρευση! @Chris 1. Εγώ είπα να συγκρίνουμε με ομοειδείς χώρες. Ούτε με την Κίνα, ούτε με την Σουηδία. Σε μια τέτοια σύγκριση, είμαστε πάνω κάτω τα ίδια. 2. Είναι προφανές ότι οι φόροι που πληρώνουμε τώρα δεν επαρκούν για να καλύψουν τη λειτουργία του κράτους. Για χίλιους δυο λόγους. Αν είναι εύκολο να αναιρέσουμε αυτούς τους λόγους, να το κάνουμε, αλλά δεν το βλέπω πολύ πιθανό. Άρα, προσπαθούμε να σώσουμε ό,τι σώζεται. Εγώ βλέπω 2-3 πιθανές λύσεις. Αύξηση της φορολογίας (άλλη μία) για να καλυφθούν τα ελλείμματα των ΜΜΜ, εξισορρόπηση εσόδων-εξόδων λειτουργίας των ΜΜΜ, που περιλαμβάνει και αύξηση τιμών ή πλήρης ιδιωτικοποίησή τους, που σημαίνει πιθανώς μεγάλες αυξήσεις, γιατί εκεί δεν θα επιδιώκεται η εξισορρόπηση απλώς, αλλά το υψηλό κέρδος. Την τρίτη την απορρίπτουμε και οι δύο. Εγώ όμως προτιμώ να επιβαρύνεται ο χρήστης, παρά όλη η κοινωνία. Π.χ., εγώ μένω σε δήμο που έχει δημοτική συγκοινωνία. Το κόστος της το πληρώνω μέσα από τα δημοτικά τέλη. Δεν βρίσκω λογικό να πληρώνεις κι εσύ που μένεις αλλού και δεν έχεις τοπικά λεωφορειάκια. Αν δεν εκλογικεύσουμε τα οικονομικά τους, θα καταλήξουμε στο ξεπούλημα. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.
Chris_85 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 @apd Αυτό που γράφεις δε νομίζω ότι ισχύει, για έναν απλό λόγο. Το ελληνικό κράτος έχει πάρει από τους πολίτες του μερικές εκατοντάδες δις λιγότερα από αυτά που τους έχει δώσει ως παροχές. Μερικές δεκάδες δις τα έφαγαν στον δρόμο, αλλά και πάλι, έχεις λάβει παροχές περισσότερες από αυτές που πλήρωσες. Το πρόβλημα είναι τι θα κληθείς να πληρώσεις από εδώ και πέρα, χωρίς να έχεις βελτίωση των παροχών, αλλά χειροτέρευση! Απο που προκυπτει αυτο?
Tilemaxx Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 ακομα και αν δηλαδη καποιος που δεν εχει λεφτα παει για καφε πρεπει να δεχεται οτι πρεπει να πληρωνει 2πλασιο εισητιριο γιατι ετσι ξυπνησε ο παγκαλος μια μερα? δηλαδη τι να γινουμε?ρομποτακια?να δουλευουμε το πρωι και το βραδυ σπιτι? Την βενζίνη πάντως μια χαρά την πληρώνουν αδιαμαρτύρητα όλοι. Και ας αυξάνεται κάθε μέρα με γεωμετρικούς αριθμούς η τιμή της.
apd453 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 @apd Αυτό που γράφεις δε νομίζω ότι ισχύει, για έναν απλό λόγο. Το ελληνικό κράτος έχει πάρει από τους πολίτες του μερικές εκατοντάδες δις λιγότερα από αυτά που τους έχει δώσει ως παροχές. Μερικές δεκάδες δις τα έφαγαν στον δρόμο, αλλά και πάλι, έχεις λάβει παροχές περισσότερες από αυτές που πλήρωσες. Το πρόβλημα είναι τι θα κληθείς να πληρώσεις από εδώ και πέρα, χωρίς να έχεις βελτίωση των παροχών, αλλά χειροτέρευση! Έχουμε τελείως διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων. Για εμένα το κράτος υπάρχει για να με υπηρετεί και να με εξυπηρετεί. Για εσένα είναι μάλλον κάτι άλλο. ΟΚ γνώμη σου. Αν τώρα αυτό που λες για την ανταποδοτικότητα του Ελληνικού κράτους προς τους πολίτες το πιστεύεις ... τι να πω. ΟΚ γνώμη σου. Πολύ εύκολος είσαι. Καλόβολος. Υπήρχαν πάντως πολύ ηγέτες στη ιστορία που θα μπορούσαν να σε έχουν ως πολίτη πρότυπο. Να υποθέσω ότι είσαι φανατικός του MEGA Channel?
Ntinaras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Μόνο που δωρεάν επί της ουσίας δεν υπάρχει. Δηλαδή το δίλημμα είναι αν θα τα πληρώνουμε μέσω άμεσων και έμμεσων φόρων ή αν θα τα πληρώνουν οι συγκεκριμένοι χρήστες των υπηρεσιών επί τόπου. Για τα ΜΜΜ, αν τα πληρώνουμε μέσω φόρων, θεωρητικά τουλάχιστον επιβαρύνονται λιγότερο οι φτωχοί, αλλά επιβαρύνονται δυσανάλογα εκατομμύρια άνθρωποι που δεν ζουν καν σε μέρη με δημόσιες συγκοινωνίες. Μου φαίνεται πιο δίκαιο να το πληρώνουν οι χρήστες. Μεταξύ μας πάντως, αν κάποιος είναι βιοπαλαιστής και κάνει οικονομία από παντού, μπορεί να βγάζει μια μηνιαία κάρτα μόνο για λεωφορεία, που κάνει 20 ευρώ. Δεν το λες και δυσβάσταχτο το ποσό για τις μετακινήσεις ενός μήνα, έτσι; Δηλαδή πόσο πιο κάτω να είναι, χωρίς να χρειάζεται να του ζητάς κι άλλα λεφτά για να καλύψεις ελλείμματα; η καρτα δεν νομιζω οτι εχει 20,εχει 45...
antonl Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 [...] μια μηνιαία κάρτα μόνο για λεωφορεία, που κάνει 20 ευρώ. [...] η καρτα δεν νομιζω οτι εχει 20,εχει 45... Τόσο πολύ ανέβηκε αυτή που ναι για λεωφορεία μόνο;
mertvic Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Μία κοινωφελής υπηρεσία δεν θα έπρεπε να έχει κέρδος.
Physics_Rulez Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Μία κοινωφελής υπηρεσία δεν θα έπρεπε να έχει κέρδος. Είναι κοινωφελής επιχείρηση ο ΟΑΣΘ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.