Προς το περιεχόμενο

εισητηρια αστικων αισχος


astak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αλλα κάτι έπρεπε να γίνει.Τα MMM είναι ζημιογόνα.

 

Εχεις τα οικονομικα στοιχεια της εταιριας; Ή ετσι απλα, γενικα και αοριστα λες οτι η εταιρια δεν ειναι κερδοφορα;

 

 

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εχεις τα οικονομικα στοιχεια της εταιριας; Ή ετσι απλα, γενικα και αοριστα λες οτι η εταιρια δεν ειναι κερδοφορα;

 

Με το φτωχό μου το μυαλό εικάζω ότι τα ελληνικά MMM είναι μονο ζημιογόνα και επιβαρύνουν υπερβολικά τα ελλείμματα που μάλλον προσπαθούν να τα μειώσουμε.

 

Αν έχεις κάποιες πληροφορίες εσύ περί κερδοφορίας όλον τον MMM σε παρακαλώ δώσε mas ... τα φώτα σου.

Δημοσ.

Bravo σου που χρησιμοποιείς τα MMM.

 

Αλλα κάτι έπρεπε να γίνει.Τα MMM είναι ζημιογόνα.

Μην ξεχνάς και την αύξηση τhς τιμής τhς βενζίνης.

1ον τα μμμ δε καινε βενζινη

ειναι ειτε diesel,ειτε ηλεκτρικο ρευμα,ειτε LPG

2ον τα "καυσιμα" που καινε ειναι αφορολογητα,εκτος και αν το κρατος πληρωνει στο κρατος φορους :whistle:

3ον αν τα εισιτηρια ηταν φτηνα(πχ μισο ευρω),τοτε θα χτυπουσαν οι περισσοτεροι.

 

μου θυμιζει η κατασταση τη πειρατεια του software...

Δημοσ.

Με το φτωχό μου το μυαλό εικάζω ότι τα ελληνικά MMM είναι μονο ζημιογόνα και επιβαρύνουν υπερβολικά τα ελλείμματα που μάλλον προσπαθούν να τα μειώσουμε.

 

Αν έχεις κάποιες πληροφορίες εσύ περί κερδοφορίας όλον τον MMM σε παρακαλώ δώσε mas ... τα φώτα σου.

 

Λεφτα υπαρχουν. rolleyes.gif

Δημοσ.

 

Και τι να κανουμε Manuel δηλαδή; Με την ίδια λογική γιατί να πληρώνει όλη η Ελλάδα για το Μετρό και τα λεοφωρεία της Αθήνας χωρίς καν να τα χρησιμοποιεί, επειδή το εισιτήριο είναι τόσο χαμηλό που δεν βγάζουν ούτε καν τα εξοδά τους; Το θεωρείς λογικό αυτό; Και μετά παίρνουμε από τους φόρους να καλύψουμε τις τρύπες των συγκοινωνιών...

 

Και στη τελική το γεγονός ότι υπάρχει ανάγκη αύξησης των τιμών έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν φτάνουν τα έσοδα. Και πως να φτάσουν αμα δεν πληρώνει κανείς; Γιατί δεν βάζετε χέρι στους συνταξιδιώτες σας που δεν πληρώνουν; Μετά θα σας λένε ρουφιάνους σε αυτό το κράτος, ε;... Γιατί δεν μπαίνει ένα ενιαίο σύστημα ελέγχου όπως στο Λονδίνο ας πούμε που είναι πρακτικά αδύνατο να μπείς μαύρος; Σκέψου ΤΙ θα γινόταν αν πέρναγε εστω και αυτή η σκέψη από το μυαλό κάποιου. Εκεί να δεις διαδηλώσεις και φασαρίες.

Καραμπάμ

gov friendly

 

Σκέψη:

Αν όλες οι επιχειρήσεις, οργανισμοί κλπ που ανήκουν στο κράτος γίνουν κερδοφόρες θα πρέπει όχι απλά να μην υπάρχει φορολογία αλλά να δίνεται και μέρισμα στο τέλος του χρόνου.

Δημοσ.

Ρε παιδιά, κι εγώ φθηνές συγκοινωνίες θέλω. Αυτοκίνητο δεν έχω (ούτε καν δίπλωμα) και στα ΜΜΜ βασίζομαι εξ ολοκλήρου για τις μετακινήσεις μου. Αλλά βρείτε μου μια πόλη που να έχει μισό ευρώ το εισιτήριο. Οι άλλοι όλοι ρουφάνε το αίμα του λαού δηλαδή; Εμείς θέλουμε και τέλειες συγκοινωνίες και τσάμπα. Ε, δεν μπορεί να γίνει αυτό. Αν γινόταν, κάποιος θα το είχε εφαρμόσει πριν από μας!

 

Το θέμα είναι να πληρώνουν όσοι τα χρησιμοποιούν και όσο τα χρησιμοποιούν. Να μην υπάρχουν τζαμπατζήδες που αναγκάζουν εμένα να πληρώσω αυξήσεις. Γι' αυτό είναι απαραίτητοι οι έλεγχοι, αλλά οι δίκαιοι και ουσιαστικοί έλεγχοι. Όχι να αφήνουμε μια παρέα άγριων οπαδών να μπουν χωρίς εισιτήριο και να κόβουμε πρόστιμο στην κυρία που δεν πρόλαβε να χτυπήσει το εισιτήριο γιατί κουβαλούσε τσάντες και κλείδωσαν το μηχάνημα αμέσως!

Δημοσ.

Το video του OP πάντως δείχνει πως όλοι είναι απαράδεκτοι. Απαράδεκτος ο ελεγκτής, απαράδεκτος ο φοιτητής, απαράδεκτος και ο Παπαδάκης με αυτά που λέει.

Δημοσ.

Δε συμφωνώ στο να "μη πληρώνω" στα ΜΜΜ, δε μου φταίνε σε τίποτα, με εξυπηρετούν.

 

Δε συμφωνώ στο ότι είναι ακριβά, παρ'όλα αυτά πιστεύω πως είναι άδικο να καταβάλλεις το ίδιο κόμιστρο για δύο στάσεις του ΜΕΤΡΟ και για πηγαιν'έλα 90 λεπτών. Θα έπρεπε να υπάρχει τρόπος χρέωσης ανάλογα της διαδρομής, για παράδειγμα με προπληρωμένη χρεωστική/ηλεκτρονική κάρτα που θα περνά από το μηχάνημα (ή απλά θα ανιχνεύεται) στην είσοδο/έξοδο από τους σταθμούς. Τεχνολογία και τρόποι υπάρχουν άπειροι, στο 2011 ζούμε.

 

Δε συμφωνώ για λόγους ανθρώπινους σε κάθε υπερβολή, πόσο μάλλον σε παραβίαση Συνταγματικών ελευθεριών και νόμων.

 

Δε συμφωνώ στη ποινικοποίηση της μη πληρωμής εισιτηρίου, γιατί με την ίδια λογική θα έπρεπε να ποινικοποιήσουμε τη λαθρεπιβίβαση σε οποιοδήποτε μέσο ή ακόμα και την είσοδο πχ σε ένα θέατρο χωρίς εισιτήριο, πράγμα υπερβολικό ως παράλογο. Το να υπάρχει νόμιμα καθορισμένο πρόστιμο που αν δεν πληρώσεις μετατρέπεται πχ σε χρέος προς την εφορία ή ξερωγωτι, ναι ΟΚ, αλλά οτιδήποτε παραπάνω είναι παράλογο.

Δημοσ.

Eιτε θελουμε να εχουμε κοινωνικο κρατος με συγκεκριμενες παροχες προς το συνολο της κοινωνιας (φθηνα ΜΜΜ, δωρεαν περιθαλψη, παιδεια, κτλ κτλ), ειτε θα παμε στη λογικη του κρατους-κερδοσκοπου.

 

Βεβαιως, ανυπαρκτο το διλημμα, προς το δευτερο οδευουμε ολοταχως.

 

Επισης, οποιος μιλαει για ελλειμμα και δανεια, καλο θα ηταν να ενημερωθει λιγο πριν μιλησει. ΓΙα το εαν προκειται να μειωσουμε κατι απ τα 2, ή εαν απλως γινονται παραχωρησεις στους ιδιωτες με κανενα ουσιαστικο οφελος, περαν της καθυστερησης της χρεωκοπιας.

Δημοσ.

Πέρα από το αν είναι λογικές ή όχι οι αυξήσεις αυτό τον καιρό -που τα οικονομικά αρκετών πάνε κατά διαόλου- ξεχνάμε το ότι τα ΜΜΜ θα πρέπει να είναι ελκυστικά για τον κόσμο ώστε να τα προτιμάει από το ΙΧ του για τους γνωστούς λόγους (κυκλοφοριακό, περιβάλλον, κλπ).

 

 

Εάν το πάω στο προσωπικό επίπεδο, έχω να μπω σε λεωφορείο εδώ και πάρα πολλούς μήνες. Διότι έφτασε στο σημείο να με συμφέρει το αυτοκίνητο ακόμα και για το κέντρο της πόλης (Ηράκλειο) όπου παραδοσιακά πήγαινα με λεωοφρείο. Το θεωρώ προκλητικό το να πρέπει να δώσω 1,60€ συνολικά για μία απόσταση που δεν ξεπερνάει τα 6 χιλιόμετρα (με επιστροφή πάντα) και που μπορεί να θέλω να «πεταχτώ» για μία δουλειά που θα μου πάρει το πολύ 20 λεπτά. Στην Αθήνα η κατάσταση ίσως είναι λίγο καλύτερη (μιας και τα εισιτήρια ισχύουν για πολλαπλές διαδρομές) αλλά αυτό το φαινόμενο εμφανίζεται και πάλι. Στην Πάτρα, με την κοπέλα μου πριν 4-5 μέρες που δεν βρίσκαμε ανοιχτό περίπτερο/ψιλικατζίδικο για να πάρουμε εισιτήρια, πήραμε ταξί διότι μας συνέφερε! Αν είναι δυνατόν. Μας ερχόταν πιο φθηνό το ταξί. Το επιβαρυμένο εισιτήριο μέσα στο λεωφορείο κόστιζε 2€ κατ' άτομο.

 

Δημοσ.

Κατά τρελή συγκυρία, πριν λίγο και χωρίς να έχω δει αυτό το τόπικ, πόσταρα και ανάστησα μετά από χρόνια αυτό το σχετικό τόπικ:

μην πετατε τα εισητηρια ΜΜΜ-δωστε τα στον επομενο

 

Θεωρώ ότι αυτή πρέπει να είναι η απάντησή μας στην αύξηση 40%.Ας αλληλοβοηθηθούμε ΜΟΝΟΙ μας.Γιατί κανένας από τους μεγάλους δε θα το κάνει για εμάς τη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία.

Δημοσ.

Eιτε θελουμε να εχουμε κοινωνικο κρατος με συγκεκριμενες παροχες προς το συνολο της κοινωνιας (φθηνα ΜΜΜ, δωρεαν περιθαλψη, παιδεια, κτλ κτλ), ειτε θα παμε στη λογικη του κρατους-κερδοσκοπου.

 

Μόνο που δωρεάν επί της ουσίας δεν υπάρχει. Δηλαδή το δίλημμα είναι αν θα τα πληρώνουμε μέσω άμεσων και έμμεσων φόρων ή αν θα τα πληρώνουν οι συγκεκριμένοι χρήστες των υπηρεσιών επί τόπου. Για τα ΜΜΜ, αν τα πληρώνουμε μέσω φόρων, θεωρητικά τουλάχιστον επιβαρύνονται λιγότερο οι φτωχοί, αλλά επιβαρύνονται δυσανάλογα εκατομμύρια άνθρωποι που δεν ζουν καν σε μέρη με δημόσιες συγκοινωνίες. Μου φαίνεται πιο δίκαιο να το πληρώνουν οι χρήστες.

 

Μεταξύ μας πάντως, αν κάποιος είναι βιοπαλαιστής και κάνει οικονομία από παντού, μπορεί να βγάζει μια μηνιαία κάρτα μόνο για λεωφορεία, που κάνει 20 ευρώ. Δεν το λες και δυσβάσταχτο το ποσό για τις μετακινήσεις ενός μήνα, έτσι; Δηλαδή πόσο πιο κάτω να είναι, χωρίς να χρειάζεται να του ζητάς κι άλλα λεφτά για να καλύψεις ελλείμματα;

Δημοσ.

Τα πράγματα είναι απλά.

 

Υποχρεωτική λεωφορειολωρίδα σε όλους τους κεντρικούς δρόμους της Αθήνα (τλχ) . Κάμερα στο λεωφορείο για φωτογράφηση (ή μαγνητοσκόπηση) και κλήση σε αυτόν που παρεμποδίζει την κίνηση του λεωφορείου (τέλος βάρδιας εξετάζεται η κάμερα από αστυνομία και αποστέλονται κλήσεις αντίστοιχα) .

 

Αύξηση Εισιτηρίου αλλά σταθερή τιμή κάρτας απεριορίστων. 40% στο 1 ευρώ είναι ΟΚ για 1 και μισή ώρα.

 

Ελεγκτής -Συνοδηγός (επιπλέον θέσεις εργασίας) που ελέγχει επιτόπου την ακύρωση εισιτηρίου ή την κάρτα, αλλιώς παρεμπόδιση στο να ανέβει κάποιος και όχι να τον σέρνει για το πρόστιμο.

 

Και με αυτά έχεις τελειώσει με όλα τα προβλήματα.

Δημοσ.

Δεν πληρωνω τιποτα κρατικο πλεον.Οσο ο καθε βουλευτης χρησιμοποιει λεφτα πολιτων για προσωπικη του φυλαξη και μετακινηση,οσο στο πανεπιστημιο πληρωνονται 2 καθηγητες σε ενα εργαστηριο για να κανουν μαθημα μισου καθηγητη,οσο βλεπω τους υπερογκους μισθους που παιρνουν διαφοροι δημοσιοι ,πληρως δυσαναλογοι των υπηρεσιων τους,οσο βλεπω και ακουω για λαμογιες πανεπιστημιακων και οχι μονο εκμεταλευομενοι την ανωτερη ανευ ελεγχου θεση τους,και οσο σκεφτομαι οτι ολα αυτα γινονται σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο και απλα δεν ακουγονται δεν προκειται να δωσω ευρω.Οταν καποτε μπουν στο κυκλωμα πραγματικα εντιμοι ανθρωποι που με ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ μισθους μπορουν να απορριψουν το λαδωμα και να δακτυλοδειξουν τον καθε κρατικο υπαλληλακο που κυνηγαει το χρημα,τοτε θα πληρωσω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...