astak Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 μετα το thread διοδια αισχος http://www.insomnia.gr/topic/344919-%ce%b4%ce%b9%ce%bf%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%ce%b9%cf%83%cf%87%ce%bf%cf%82/ θα πρεπει να υπαρχει και το <<εισητηρια αισχος>> με αφορμη το περιστατικο στον οασθ http://24wro.blogspot.com/2011/02/video_4177.html πιστευω οτι εχουμε να δουμε σκηνες απειρου καλους στα αστικα λεωφορεια μεταξυ ελεγκτων και πολιτων.... οι αυξησεις κατα εμενα ειναι εξωπραγματικες για τα δεδομενα του μεσου ελληνα...μην αρχισει και μου πει κανενας για τις τιμες στην ευρωπη και αλλα τετοια γιατι εκει τα δεδομενα μισθων και συγκοινωνιων ειναι αλλα...
FilipposMD Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 οι αυξησεις κατα εμενα ειναι εξωπραγματικες για τα δεδομενα του μεσου ελληνα...μην αρχισει και μου πει κανενας για τις τιμες στην ευρωπη και αλλα τετοια γιατι εκει τα δεδομενα μισθων και συγκοινωνιων ειναι αλλα... Δεν είναι άλλα. Αν συγκρίνεις με χώρες και πόλεις παρόμοιες με την Αθήνα (Ισπανία, Πορτογαλία, Νότια Ιταλία), οι τιμές των συγκοινωνιών είναι παρόμοιες. Από εκεί και πέρα, ο έλεγχος που γίνεται είναι για τα πανηγύρια, ως συνήθως. Ή θα κάνει 1 χρόνο να ανέβει ελεγκτής ή θα ανεβαίνουν 2 με διαφορά 5 λεπτών και θα σε πρήζουν γιατί το εισιτήριό σου είναι σκισμένο!!
Ntinaras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δεν είναι άλλα. Αν συγκρίνεις με χώρες και πόλεις παρόμοιες με την Αθήνα (Ισπανία, Πορτογαλία, Νότια Ιταλία), οι τιμές των συγκοινωνιών είναι παρόμοιες. Από εκεί και πέρα, ο έλεγχος που γίνεται είναι για τα πανηγύρια, ως συνήθως. Ή θα κάνει 1 χρόνο να ανέβει ελεγκτής ή θα ανεβαίνουν 2 με διαφορά 5 λεπτών και θα σε πρήζουν γιατί το εισιτήριό σου είναι σκισμένο!! εγω λεω να εχουμε μισθους κινας,και εισιτηρια ελβετιας... ετσι θα δουλευουμε 2 μερς για να μπορουμε να παμε μια μερα στη δουλεια!
Steven Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Τα εισιτήρια στην Ελλάδα είναι εδώ και χρόνια τσάμπα. Ακόμα και μετά τις "εξωπραγματικές" αυξήσεις και πάλι τσάμπα είναι. Στις περισσότερες μεγάλες πόλεις το εισητήριο έχει περίπου 2 ευρώ. Και φαντάσου ότι εκεί ο οδηγός δεν παίρνει 6000 Ευρώ το μήνα... Πέρα από αυτό, η Αθήνα έχει μακράν το πιο καλό μετρό της Ευρώπης. Προφανώς δεν μιλάω για έκταση και κάλυψη, η οποία είναι γελοία για μια τέτοια πόλη, αλλά για ποιότητα. Το γεγονός ότι ούτε αυτό δεν θέλεις να πληρώσεις σε κάνει το λιγότερο γελοίο, όταν κάθε μέρα πίνεις 1-2 καφέδες (ναι, από αυτούς, τους ακριβότερους της Ευρώπης). Εκεί όμως δεν σε πειράζει Έλληνα, το καφεδάκι σου θα το πιείς και 10 ευρώ να κάνει. Εκείδεν παραπονιέσαι. Αλλά εισητήριο, διόδια, φόρους δεν πληρώνεις, να παει να ***** το κράτος... Το κράτος φταίει γιατί δεν έχει ελεγκτές κάθε λίγο και λιγάκι. Πρώτον για να βγάλει λεφτά και δεύτερος για να σταματήσει η ασύστολη τσάμπα μεταφορά.
Ntinaras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Τα εισιτήρια στην Ελλάδα είναι εδώ και χρόνια τσάμπα. Ακόμα και μετά τις "εξωπραγματικές" αυξήσεις και πάλι τσάμπα είναι. Στις περισσότερες μεγάλες πόλεις το εισητήριο έχει περίπου 2 ευρώ. Και φαντάσου ότι εκεί ο οδηγός δεν παίρνει 6000 Ευρώ το μήνα... Πέρα από αυτό, η Αθήνα έχει μακράν το πιο καλό μετρό της Ευρώπης. Προφανώς δεν μιλάω για έκταση και κάλυψη, η οποία είναι γελοία για μια τέτοια πόλη, αλλά για ποιότητα. Το γεγονός ότι ούτε αυτό δεν θέλεις να πληρώσεις σε κάνει το λιγότερο γελοίο, όταν κάθε μέρα πίνεις 1-2 καφέδες (ναι, από αυτούς, τους ακριβότερους της Ευρώπης). Εκεί όμως δεν σε πειράζει Έλληνα, το καφεδάκι σου θα το πιείς και 10 ευρώ να κάνει. Εκείδεν παραπονιέσαι. Αλλά εισητήριο, διόδια, φόρους δεν πληρώνεις, να παει να ***** το κράτος... Το κράτος φταίει γιατί δεν έχει ελεγκτές κάθε λίγο και λιγάκι. Πρώτον για να βγάλει λεφτά και δεύτερος για να σταματήσει η ασύστολη τσάμπα μεταφορά. ναι βρηκαμε τι φταιει που δεν εχει ο κοσμος να πληρωσει το εισιτηριο. το οτι καποιοι πινουν καφεδες! πες μας τωρα και οτι για τη τιμη της βενζινης φταιει επειδη εχουν ολοι cayenne και cherokee.
Steven Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 δεν είπα ότι φταίει αυτό. Είπα ότι για χίλια δυο άλλα πράγματα που ειναι 1000 φορές πιο παράλογα δε διαμαρτύρεται κανείς και τα υποστηρίζει κιόλας. Ο κόσμος δεν πληρώνει εισητίρια επειδή είναι ανεύθυνος. Δεν είδα καμία διαδήλωση κατά των οδηγών της ΕΘΕΛ, του ΟΣΕ, του μετρό ας πούμε που έχουν μισθούς πυρινικών φυσικών. Μόνο υπερ. Αλλά για τα εισητήρια γίνεται χαμός. Και βγάινουν και τα λαμόγια οι υπάλληλοι και είναι υπερ του κόσμου. Μη πληρώνετε σου λέει ο οδηγός. Βρώμα... Και η τιμή της βενζίνης ήταν πολύ χαμηλή πριν αρχίσουν οι αυξήσεις. Θυμασαι όταν καποτε είμασταν αρκετά κάτω από 1 ευρώ, όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος ήταν στο 1.5 ευρώ. Και σωστά έγιναν οι αυξήσεις, εκτός αν νομίζεις ότι είμαστε Σαουδική Αραβία. Τώρα, πράγματι, έχει ανέβει υπερβολικά. Αυτό είναι αλήθεια. Από την άλλη καλό κάνει στη πόλη της Αθήνας τουλάχιστον, μπας και αφήσει κανείς το αυτοκίνητο στη γκαράζ.
Ntinaras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 οποιος δεν εχει λεφτα για καφε δε πινει,δεν ειναι ειδος πρωτης αναγκης ο καφες στη καφετερια της γλυφαδας. ειναι τοοοσοο δυσκολο να το καταλαβετε?
Steven Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 είναι, γιατί η καφετέρια είναι γεμάτη, όπως ήταν και πριν...
capten- Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Όπως polles drastiriotites σε όλο το φάσμα τις ελληνικής κοινωνίας έτσι και ο έλεγχος στα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι τις πλακας.
Mika Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Steven , ναι γιατι ως γνωστον η κριση εχει χτυπησει την Γλυφαδα...
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Εγώ δε πίνω καφέ ρε Steven. Έχω να πάω σε καφετέρια πάνω από 10 χρόνια. Είμαι, όμως, ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να χρησιμοποιώ το λεωφορείο, γιατί δεν έχω άλλο τρόπο να κινηθώ. Πρέπει να πληρώνω κι εγώ δηλαδή τις απόψεις σου;
Steven Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 @Mika Όλους τους εχει χτυπήσει η κρίση, απλά όσοι είχαν πριν κάποια χρήματα και ήταν σωστοί με τον προγραμματισμό τους έχουν ακόμα αποθέματα και για αυτό ίσως να μη φαίνεται ακόμα τόσο χτυπητά. Έτσι κι αλλιώς πρέπει να είναι η καφετέρια στη Γλυφάδα συγκεκριμένα; Γενικά η εντύπωση που έχω είναι ότι η διασκέδαση του Έλλην δεν έχει πληγεί πολύ. Όποια και να είναι αυτή. Από καφέ μέχρι κλαμπ, ποτά κλπ. Με βάση αυτό λοιπόν και για να επιστρέψουμε στο θέμα του τόπικ, θεωρώ γελοίο να παραπονιέται για ένα από τα (ακόμα και τώρα) φτηνότερα εισητήρια της Ευρώπης και να μη το πληρώνει. Και στη τελική τι παραπονιέσαι; Αφου το 80% και ίσως λίγο λέω, δεν έχουν πληρώσει ποτέ σε λεοφωρείο. @Manuel Και τι να κανουμε Manuel δηλαδή; Με την ίδια λογική γιατί να πληρώνει όλη η Ελλάδα για το Μετρό και τα λεοφωρεία της Αθήνας χωρίς καν να τα χρησιμοποιεί, επειδή το εισιτήριο είναι τόσο χαμηλό που δεν βγάζουν ούτε καν τα εξοδά τους; Το θεωρείς λογικό αυτό; Και μετά παίρνουμε από τους φόρους να καλύψουμε τις τρύπες των συγκοινωνιών... Και στη τελική το γεγονός ότι υπάρχει ανάγκη αύξησης των τιμών έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν φτάνουν τα έσοδα. Και πως να φτάσουν αμα δεν πληρώνει κανείς; Γιατί δεν βάζετε χέρι στους συνταξιδιώτες σας που δεν πληρώνουν; Μετά θα σας λένε ρουφιάνους σε αυτό το κράτος, ε;... Γιατί δεν μπαίνει ένα ενιαίο σύστημα ελέγχου όπως στο Λονδίνο ας πούμε που είναι πρακτικά αδύνατο να μπείς μαύρος; Σκέψου ΤΙ θα γινόταν αν πέρναγε εστω και αυτή η σκέψη από το μυαλό κάποιου. Εκεί να δεις διαδηλώσεις και φασαρίες.
Ntinaras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 ακομα και αν δηλαδη καποιος που δεν εχει λεφτα παει για καφε πρεπει να δεχεται οτι πρεπει να πληρωνει 2πλασιο εισητιριο γιατι ετσι ξυπνησε ο παγκαλος μια μερα? δηλαδη τι να γινουμε?ρομποτακια?να δουλευουμε το πρωι και το βραδυ σπιτι?
capten- Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Είμαι, όμως, ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να χρησιμοποιώ το λεωφορείο, γιατί δεν έχω άλλο τρόπο να κινηθώ. Πρέπει να πληρώνω κι εγώ δηλαδή τις απόψεις σου; Bravo σου που χρησιμοποιείς τα MMM. Αλλα κάτι έπρεπε να γίνει.Τα MMM είναι ζημιογόνα. Μην ξεχνάς και την αύξηση τhς τιμής τhς βενζίνης.
Adon1s Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 αρχίστε τώρα να λέτε για το "σύστημα" και το "κατεστημένο" να γελάσουμε λίγο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.