insomnia7ocfp Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Πρίν λίγες μέρες έκανα φορμάτ και από τότε δεν ακούγεται ήχος. Μετά από λίγο ψάξιμο στο internet(λόγω του οτι είμαι άσχετη) κατάφερα να βρώ οτι έχουν χαθεί τα drivers της κάρτας ήχου. Το πρόβλημα είναι οτι δεν έχω το cd. Μήπως κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει να βγάλω άκρη? Ευχαριστώ.
karmen1983 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Πες ποια κάρτα ήχου έχεις ή αν είναι onboard ποια μητρική έχεις.
insomnia7ocfp Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Επειδή, όπως είπα και πιο πρίν είμαι ψιλοάσχετη, νομίζω οτι είναι onboard αλλά δεν παίρνω και όρκο Υπάρχει τρόπος να το τσεκάρω(εκτός από το να ανοίξω το pc)? Πάντως η μητρική είναι αυτή http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=AVphyjPQkcELAc9s
JohnXarxas Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 έτσι όπως το βλέπω από επάνω (ως επίσης ψιλοάσχετος) δεν μπορώ να καταλάβω καλά αν είναι πάνω η κάρτα ήχου, αλλά κατάλαβα πως είναι από το κείμενο που συνοδεύει την εικόνα. πάρε από εδώ τους drivers που χρειάζεσαι http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=AVphyjPQkcELAc9s
karmen1983 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Έχει onboard κάρτα ήχου άρα αυτή θα είναι. Είσαι στη πηγή όμως βάση του λινκ που έδωσες Πήγαινε στην καρτέλα downloads βάλε το λειτουργικό σου και βρες το AUDIO κατέβασε το αρχείακι και τρέξε το. Επίσης μια και δεν είμαι σίγουρη αν και τα υπόλοιπα είναι οκ. Πήγαινε στη διαχείριση συσκευών, στον πίνακα ελέγχου και δες αν έχεις και άλλα ερωτηματικά εκτός από αυτό της κάρτας ήχου.
insomnia7ocfp Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Το λειτουργικό μου είναι Microsoft Windows XP Professional και δεν υπάρχει τέτοια επιλογή. Και στην επιλογή others δεν υπάρχει audio.