Pooky(1) Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Εννοείται πως η απόδειξη που αναγράφει το ποσό και την ημερομηνία αγοράς είναι το επίσημο έγγραφο της εγγύησης. Τι δεν δέχονται; Μετά απορούν γιατί τους κράζουν στα fora και πέφτουν οι πωλήσεις (αναφέρομαι σε όλους και όχι μόνο στη συγκεκριμένη εταιρεία) και όταν έρθει η ώρα να απαντήσουν δίνουν ένα κείμενο που απλά σου εξηγούν την πρώτη θέση στην αγορά που κατέχουν και πόσο βλάκας είσαι εσύ που τολμάς να τα βάζεις μαζί τους. Έλεος. Βάλε μια φωτό να δούμε το real thing και εδώ είμαστε.
Michaelangelo Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Εννοείται πως η απόδειξη που αναγράφει το ποσό και την ημερομηνία αγοράς είναι το επίσημο έγγραφο της εγγύησης. Τι δεν δέχονται; Μετά απορούν γιατί τους κράζουν στα fora και πέφτουν οι πωλήσεις (αναφέρομαι σε όλους και όχι μόνο στη συγκεκριμένη εταιρεία) και όταν έρθει η ώρα να απαντήσουν δίνουν ένα κείμενο που απλά σου εξηγούν την πρώτη θέση στην αγορά που κατέχουν και πόσο βλάκας είσαι εσύ που τολμάς να τα βάζεις μαζί τους. Έλεος. Βάλε μια φωτό να δούμε το real thing και εδώ είμαστε. 2 περιπτώσεις, η είναι παντελώς ηλίθιοι, η θέλουν να μου σπάσουν τα νεύρα ώστε να με ξεφορτωθούνε. Εγώ όμως επειδή δεν σηκώνω τέτοια, θα το πάω μέχρι τέλους! Δηλαδή, όπως ειπώθηκε, έπεσα από τη σκύλα στη Χάρυβδη. Πιο σωστά θα το έλεγα, από τον ηλίθιο, στον πανηλίθιο! Και σκέψου ότι η ερώτηση ήταν ''Έχω διεθνή εγγύηση;''. Για να απαντήσουν σε αυτό το κάνουν θέμα τα ζώα, έλεος! Που και να πω ότι έχει πρόβλημα το λάπτοπ, ε; βγάλε μια φωτογραφία να σου πούμε περισσότερα... Έβαλα 3 να έχουμε και με ζουμ. Όπως βλέπετε, αν βάλω το δάχτυλο πάνω, καθαρίζει σε εκείνο το σημείο και μαζεύεται. Για αυτό ήλπιζα μήπως καταφέρω να το σώσω για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Δυστυχώς το ράγισμα όσο πάει και μεγαλώνει (ελπίζω όχι το μαύρο) και αν δεν φαίνεται στη φώτο, έχει κάνει στροφή και έχει πάει όλο πάνω. Ξέρω δεν την γλιτώνω την αλλαγή, αλλά έστω προσωρινά.
lefta_yparxoun Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Λυπάμαι, αλλά έχει σπάσει η οθόνη σου... Το πιο πιθανό είναι να χειροτερέψει μέχρι να φτάσει η πλευρά του ραγίσματος που είναι στη μέση σε κάποια άκρη. Η μόνη λύση είναι αντικατάσταση. Πιστεύω πως δεν μπορείς να την περάσεις μόνος σου... Το κόστος είναι γύρω στα 110-120 ευρώ σε φίλο τεχνικό που ρώτησα. (θεσσαλονίκη)
Michaelangelo Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Λυπάμαι, αλλά έχει σπάσει η οθόνη σου... Το πιο πιθανό είναι να χειροτερέψει μέχρι να φτάσει η πλευρά του ραγίσματος που είναι στη μέση σε κάποια άκρη. Η μόνη λύση είναι αντικατάσταση. Το φαντάστηκα... Ήλπιζα σε κάτι προσωρινά. Θα την αντικαταστήσω σε κανένα δίμηνο ελπίζω (για αυτό ήθελα να το σώσω ''προσωρινά'') και παραγγελία οθόνης μέσω Αγγλίας (e-bay μάλλον) για να αποφύγω τελωνεία. Τώρα το θέμα να βρω κανέναν σχετικά φθηνό και εγγυημένο ότι θα είναι καλή η οθόνη. (ελπίζω καλύτερη από αυτήν που μου είχε η ACER)
filip123go Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Εννοείται πως η απόδειξη που αναγράφει το ποσό και την ημερομηνία αγοράς είναι το επίσημο έγγραφο της εγγύησης. Όχι, κάνεις λάθος..! ΚΑΝΟΝΙΚΆ πρέπει να δίνεται διαφορετικό έγγραφο για την εγγύηση.Άσχετα που κανείς δεν το ζητάει.
JohnXarxas Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 αν έχεις διεθνή εγγύηση όπως λες καλύτερα να το πας στη φιλλανδιά, αφού πρώτα το επιβεβαιώσεις κάπως με την εταιρία αν δεν είναι διεθνής, κάνε υπομονή μέχρι το πάσχα και απαίτησε την άμεση αντικατάσταση
ektor7 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Όχι, κάνεις λάθος..! ΚΑΝΟΝΙΚΆ πρέπει να δίνεται διαφορετικό έγγραφο για την εγγύηση.Άσχετα που κανείς δεν το ζητάει. Η αποδειξη αγορας,ισχυει για ολες τις εταιρειες,εκτος φυσικα απο τις εταιρειες που δε θελουν να τιρησουν την υποχρεωση που εχουν ως προς την εγγυηση τους! Αυτο που δε μετραει,ειναι το χαρτι της παραγγελιας,που ειναι διαφορετικο απ'αυτο της αποδειξη αγορας!
Michaelangelo Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Όχι, κάνεις λάθος..! ΚΑΝΟΝΙΚΆ πρέπει να δίνεται διαφορετικό έγγραφο για την εγγύηση.Άσχετα που κανείς δεν το ζητάει. Σε πολλές επιχειρήσεις όπως το e-shop η απόδειξη είναι η εγγύηση. Το πρόβλημα με την ACER είναι ότι ενώ εκτός από σειριακούς αριθμούς κ.τ.λ., ζητούσαν την απόδειξη αγοράς και ΑΡΝΟΎΝΤΑΝ το κουτορνήθι που μου απαντούσε στο e-mail με copy/paste πελατών να καταλάβει ότι το Δελτίο Απόστολής του e-shop είναι η απόδειξη αγοράς! αν έχεις διεθνή εγγύηση όπως λες καλύτερα να το πας στη φιλλανδιά, αφού πρώτα το επιβεβαιώσεις κάπως με την εταιρία αν δεν είναι διεθνής, κάνε υπομονή μέχρι το πάσχα και απαίτησε την άμεση αντικατάσταση Αδερφέ, δεν ξέρω αν έχω, αυτό είναι το θέμα. Και αυτό γιατί οι δικοί μας είναι πολύ ζώα να απαντήσουν σε μια ΑΠΛΉ ερώτηση! Το έχω εγγράψει μέχρι και επίσημα στην ACER το λάπτοπ. Έχω με το Φινλανδικό ACER και ήθελα να μάθω για το Ελληνικό αλλά κάτι το απλό, ένας ηλίθιος μπορεί να το κάνει πολύπλοκο.
Pooky(1) Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Στο pc1, e-shop και plaisio που έχω κάνει αγορές παιδιά αναφέρουν από μόνοι τους ότι η εγγύηση είναι η απόδειξη αγοράς. Άλλωστε έχω αλλάξει στο pc1 και plaisio αρκετές φορές πράγματα εντός εγγύησης με την προσκόμιση της απόδειξης αγοράς. Φίλε Michalangelo η οθόνη σου είναι σπασμένη, δεν κολλάει, δεν καθαρίζει , δεν φτιάχνεται. Δεν πιστεύω να στη περάσει κανένας σε εγγύηση γιατί είναι αδύνατον να αποδείξεις ότι δεν τη κοπάνησες εσύ. Πόσο μάλλον με την Acer. Τι να πω, κάποιος σε μάτιασε άσχημα με τα φορητά σου, δεν εξηγείται διαφορετικά. Στο τρίτο που θα πάρεις ρίξε ένα καλό λιβάνισμα καλού - κακού. (Κάνω χιούμορ, μη παρεξηγηθείς.... )
ektor7 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Στο pc1, e-shop και plaisio που έχω κάνει αγορές παιδιά αναφέρουν από μόνοι τους ότι η εγγύηση είναι η απόδειξη αγοράς. Άλλωστε έχω αλλάξει στο pc1 και plaisio αρκετές φορές πράγματα εντός εγγύησης με την προσκόμιση της απόδειξης αγοράς. Αυτο ισχυει και για ολα τα μεγαλα ιντερνικα καταστηματα,amazon,ebay κ.α! Η NZXΤ,μου ζητησαν μονο την αποδειξη αγορας απο το amazon,για να επιβεβαιοσουν την εγγυηση του cooler μου! Η Toshiba απλα ελενξε την εγγραφη που ειχα κανει και τελος! Φίλε Michalangelo η οθόνη σου είναι σπασμένη, δεν κολλάει, δεν καθαρίζει , δεν φτιάχνεται. Δεν πιστεύω να στη περάσει κανένας σε εγγύηση γιατί είναι αδύνατον να αποδείξεις ότι δεν τη κοπάνησες εσύ. Πόσο μάλλον με την Acer. Υπαρχει και η αλλη πλευρα,που πρεπει να αποδειξουν,οτι αυτος την κτυπησε και την εσπασε.Και χωρις εξωτερικα σημαδια,δυσκολα θα μπορεσουν να τα ριξουν σ'αυτον! Αν τους πιεσεις με καταγγελιες και σαματα,εχεις μεγαλη πιθανοτητα να στο διορθωσουν δωρεαν!
Pooky(1) Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μακάρι να του περάσουν του ανθρώπου σε εγγύηση, αλλά αν είναι να έρθει από Φιλανδία στην Ελλάδα και να φάει το χρόνο του με τσακωμούς και σαματάδες, αντί να γυρνάει στα πάτρια εδάφη και να χαλαρώνει, τότε ας το πετάξει από το αεροπλάνο καλύτερα. Πάντως αναμένω να δω τι θα γίνει τελικά.......
ektor7 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μακάρι να του περάσουν του ανθρώπου σε εγγύηση, αλλά αν είναι να έρθει από Φιλανδία στην Ελλάδα και να φάει το χρόνο του με τσακωμούς και σαματάδες, αντί να γυρνάει στα πάτρια εδάφη και να χαλαρώνει, τότε ας το πετάξει από το αεροπλάνο καλύτερα. Πάντως αναμένω να δω τι θα γίνει τελικά....... Στο κεφαλι των "υπευθυνων" της aser,πρεπει να το πεταξει! Γι'αυτο το 50%,της τελικης σου αποφασης,για αγορα laptop,πρεπει να ειναι στραμμενο στην ποιοτητα και το support που σου προσφερει ή καθε εταιρεια!
Pooky(1) Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Μη σου πω το 80%. Δυστυχώς στα φορητά αν χαλάσει κάτι είσαι έρμαιο του κατασκευαστή για επισκευή και ανταλλακτικά. Στα σταθερά δεν σου καίγεται καρφί.
Michaelangelo Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δεν ξέρω τι να πω παιδιά, πραγματικά λησμονώ το e-shop! Κρίμα να ζητήσω να μην έχω καμία επαφή μαζί τους γιατί τουλάχιστον θα απαντούσαν πολύ γρήγορα. Παίρνω τηλέφωνο την ACER (ώρα 10:20) και ο τηλεφωνητής λέει: ''Τα γραφεία μας είναι κλειστά. Αν θέλετε να μιλήσετε με κάποιον αντιπρόσωπο μας, παρακαλώ καλέστε ώρα ωραρίου, από Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-13:45 και μπλα μπλα μπλα... Πάνε καλά οι άνθρωποι; Έχω και δουλειές να κάνω και μου τα κάνουν μπαούλα; Δηλαδή αν φτάνω να λησμονώ το e-shop, να πάω να αυτοκτονήσω! Και αυτό για αρχή να μου πουν αν η εγγύηση είναι διεθνής; Ρε δεν μαμιόμαστε λέω εγώ; Πραγματικά θα κάνω ότι μπορώ γιατί δεν μου περισσεύουν, αλλά δεν πιστεύω θα βγάλω άκρη. Πιο εύκολο θα μου ερχότανε να βρω αυτόν που απαντάει να τον σαπίσω (δεν το γράφω σαν τσαμπουκάς, αλλά σαν αγανάκτηση) που την έχει καταβρεί με την αντιγραφή/επικόληση στο να ξεφορτώνεται τους πελάτες και βάζει τηλεφωνητή εν ώρα ωραρίου, παρά να προσπαθήσω να τους πείσω να μου αλλάξουν την οθόνη. Άκυρο! Καθαρά Δευτέρα στην Ελλάδα! Καλή Σαρακοστή!
poulinos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 ρε παιδια ρε παιδια διαβασα ολο το θεμα και ο φιλος δεν εχει κανει το βασικο.να στειλει στην acer φιλανδια αμεσως.μην καθεται να ρωταει αν εχει διεθνη εγγυηση και να παρακαλαει.ας στειλει απευθειας εκει ενα email ειναι και να ρωτησει.μην περιμενει το οκ απο εδω και ποτε θα κατεβει το πασχα.οσες φορες εμπλεξα με λαμογια ελλαδα ειχα θεμα.οσες φορες μιλησα εξωτερικο δεν ειχα κανενα προβλημα.καμια σχεση ειμαστε χρονια πισω.οποτε ας στειλει εμαιλ η ας παρει τηλ στο εξωτερικο κατευθειαν και να ρωτησει εκει για την εγγυηση και οχι να περιμενει απο την acer hellas να του πουν αν εχει διεθνη εγγυηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.