Προς το περιεχόμενο

Επαγγελματική φωτογραφία

Nonos-G4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να ξεκινήσω να ασχολούμαι με τον χώρο της φωτογραφίας και είμαι εντελώς άσχετος.

Θέλω να μου προτείνει κάποιος μια φωτογραφική μηχανή χωρίς πολλά λεφτά μιας και είμαι εντελώς άσχετος με το αντικείμενο και δεν χρειάζομαι πολλά χαρακτηριστικά. Και κάποια βιβλία τα οποία μπορούν να με βοηθήσουν με τα βασικά της επαγγελματικής φωτογραφίας.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να θελω να μειωσω το εδω forum για φωτογαρφια και μονο

http://dpgr.gr/

Ξεκαθαρισε ομως αν σε ενδιαφερει επαγγελματικα ή ερασιτεχνικα.

Αν σε ενδιαφερει για επαγγελμα, γνωμη μου ειναι οτι χωρις σχολη δεν θα τα καταφερεις.

Αν απλα θελεις να εξελιξεις το χομπυ σου, μπορω αν θες να σου στειλω καποια εισαγωγικα μαθηματα σε pdf.

Προς το παρον ξεκινα με μια compact μηχανη που μπορει να σου βγει πολυ οικονομικα, κανα 100-150 ευρω για κατι αξιολογο, και να δεις κατα ποσο σου αρεσει και σε τραβαει.

Όχι επαγγελματικά, ερασιτεχνικά θέλω να ασχοληθώ απλά με λίγο πιο εξειδικευμένα πράγματα και τρόπους για καλές φωτογραφίες. Τα αρχεία που μου είπες θα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα.

Nonos-G4, δε λες πόσα χρήματα θέλεις να ξοδέψεις, αλλά εάν το 'χεις το μεράκι και θέλεις κάτι πιο προκλητικό από μια point and shoot, εγώ έχω να σου προτείνω 3 entry level SLR γύρω στα 550 ευρώ (φυσικά, με φακό).

1) Nikon D5000. Δεν είναι ολοκαίνουργιο μοντέλο, αλλά είναι πολύ καλή για ξεκίνημα.

2) Nikon D3100. Θεωρήθηκε η καλύτερη entry level SLR για το 2010.

3) Sony a450: Εύχρηστη για αρχάριους με πολύ καλή ποιότητα φωτογραφιών

Αν οντως το ψηνεις να ξεκινησεις με dslr, βρισκεις ανετα μεταχειρισμενη με 300€, μοντελο 5ετιας πχ.

αλλα θα πρεπει να ριξεις πολυ διαβασματακι για τον χειρισμο κλπ :rolleyes:

στειλτε οσοι θελετε τα mail σας σε pm, κ μολις ευκαιρισω θα σας τα στειλω.