Προς το περιεχόμενο

1400 cc VS 1600 cc =Βενζινη?


nazlos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν έχεις καταλήξει σε ατμοσφαιρικό,θα πάρεις αυτό με τον ποιο δυνατό N/A κινητήρα.Τα 15 άλογα κάνουν την διαφορά...

Απο θέμα κατανάλωσης,στα χαρτιά πάντα,είναι αμελητέες οι διαφορές μεταξύ 1.4 και 1.6,αν και προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι αφού τα εργοστασιακά δεδομένα που παρουσιάζουν οι εταιρίες δέν έχουν επαφή με αυτά που προκύπτουν υπο πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αμα σε περνει οικονομικα τοτε 1.6 για να παει λιγο ανετα, ακομα και φορτωμενο. Τωρα αν η χρηση ειναι 90% μεσα στην πολη το 1.4 θα σου βγει οικονομικοτερο σε βενζινες. Παντος γενικα 1.4 ατμοσφαιρικο σε συγχρονο αμαξι δεν αξιζει (στην κατηγορια του C4).

Ε ναι πιο πολυ μεσα στην πολη ειμαι,αλλα μ αρεσει κ να το παταω δηλαδη 60κμ παω σιγουρα οπου βρω δρομο ανοιχτο το παταω...Το c4 ειναι ατμοσφαιρικο κ το ειπες?Γιατι δεν ειδα να λεει κατι τετοιο

Δημοσ.

Όπως κάθε τι που χρησιμοποιεί ενέργεια για να παράγει οτιδήποτε άλλο, (π.χ. φως, θερμότητα, κλπ) έτσι και οι κινητήρες έχουν ένα συγκεκριμένο εύρος λειτουργίας στο οποίο αποδίδουν βέλτιστα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι υπόσυγκεκριμένο φόρτο και σε συγκεκριμένες στροφές, η κατανάλωση καυσίμου θα είναι (αναλογικά) μικρότερη από ότι σε άλλες συνθήκες.

 

Σε έναν ιδανικό κόσμο, όταν με load 50% σε κάποιον κινητήρα καίμε 5 lt ανά ώρα, αντίστοιχα με load 100% θα καίγαμε 10 lt ανά ώρα. Στην πράξη όμως αυτό δεν ισχύει.

 

Χωρίς να μπλέκουμε το μυαλό μας με φυσικομαθηματικά και πράγματα που δε μας ενδιαφέρουν, κρατάμε απλά ότι: α) υπό μεγάλο φόρτο αποδίδει καλύτερα ένας μεγάλος κινητήρας και, β) με λίγο φορτίο, αποδίδει πιο καλά ένας μικρός. Γιατί; Διότι απλούστατα τότε λειτουργούν πιο κοντά στο «σημείο» που είναι οικονομικότεροι.

 

Εάν εν ολίγοις θέλεις να φορτώνεις το αυτοκόνιτο, να το πατάς, να πηγαίνεις ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες, κλπ... οικονομικότερη επιλογή για σένα είναι τα 1600cc... εάν πάλι οδηγείς ήρεμα και κυρίως μέσα σε πόλη (χαμηλές ταχύτητες) τότε τα 1400cc θα σου έρθουν πιο οικονομικά.

 

Φυσικά για διαφορές 200cc (σε πανομοιότυπους κινητήρες) δεν υπάρχει αξιόλογη διαφορά... εάν το ζήτημα ήταν 1200cc VS 2000cc θα είχε νόημα.

Δημοσ.

Βασικα..στην κατηγορία που ψάχνει το παιδί, σαν 1500άρι θα έπρεπε να του προτείνεις το Nissan almera, όχι το yaris. Πολύ πιο κοντά σε χώρους κτλ το almera, το yaris καμια σχέση.

 

.

 

Νομίζω ότι το δίλημμα 1400-1600 έχει μόνο μια απάντηση:

 

1500 baby !!!

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/?drive_type=FWD&engine_size-from=>1500&engine_size-to=<1500&fuel_type=1&offer_type=sale&or=d&registration-from=>2000&significant_damage=f&so=ma

 

Πάνε σαν 1600ρια και φορολογούνται σαν 1400ρια ;)

 

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

 

Εάν εν ολίγοις θέλεις να φορτώνεις το αυτοκόνιτο, να το πατάς, να πηγαίνεις ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες, κλπ... οικονομικότερη επιλογή για σένα είναι τα 1600cc... εάν πάλι οδηγείς ήρεμα και κυρίως μέσα σε πόλη (χαμηλές ταχύτητες) τότε τα 1400cc θα σου έρθουν πιο οικονομικά.

 

Φυσικά για διαφορές 200cc (σε πανομοιότυπους κινητήρες) δεν υπάρχει αξιόλογη διαφορά... εάν το ζήτημα ήταν 1200cc VS 2000cc θα είχε νόημα.

Το αμαξι το εχω για μεσα στην πολη αλλα το γκαζι το παταω οπου εχει χωρο δηλαδη μα παω συγγρου παραλιακη κηφησο κλπ το παταω καλα.Οσο για τα ταξιδια δεν ειμαι καθε σκ εκδρομη,κ δε το φορτωνω σχεδον ποτε το αμαξι!Αρα μεσα στην πολη-παταω γκαζι-δε το φορτωνω-ουτε τρελα ταξιδια,τι συμφερει?Κ το θεμα ειναι οτι καποιος πριν μου απαντησε οτι η συνολικη τους διαοφρα ειναι στα 3οΕ περιπου με τους φορους βενζινες κλπ,αμα ειναι ετσι οκ αλλα δε νομιζω να ειναι τοσο η διαφορα για τους φορους!

Δημοσ.

Τα τέλη κυκλοφορίας έχουν διαφορά 20 ευρώ. Για ασφάλιστρα κανα 10 ευρώ το εξάμηνο. Για το ποσόν που κοστίζει είτε το 1.4 είτε το 1.6, σαν μεταχειρισμένο κιόλας, δεν θα έχεις το οποιοδήποτε πρόβλημα με την εφορία.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

πως αλλάξανε τα πράγματα.

παλαιότερα θέλαμε να πάρουμε αυτοκίνητο και κοιτούσαμε ίππους και τα παρόμοια.

τώρα το πρώτο πράγμα που κοιτάμε είναι η κατανάλωση

 

η λύση είναι 1200cc turbo :rolleyes:

Δημοσ.

που σιγουρα κυμαινεται στα επιπεδα των χωρων του c4 που εχει καταληξει ο φιλος στο θρεντ αυτο (απλα αμφιταλαντευεται μεταξυ 1.4 και 1.6) και ακομα πιο πολυ...σιγουρα κυμαινεται και στο επιπεδο του κοστους του μεταχειρισμενου 1.4 η 1.6 c4 ε;

Δημοσ.

που σιγουρα κυμαινεται στα επιπεδα των χωρων του c4 που εχει καταληξει ο φιλος στο θρεντ αυτο (απλα αμφιταλαντευεται μεταξυ 1.4 και 1.6) και ακομα πιο πολυ...σιγουρα κυμαινεται και στο επιπεδο του κοστους του μεταχειρισμενου 1.4 η 1.6 c4 ε;

Για το αμαξι που θα ειναι κ μεταχειρισμενο δε βλεπω κ τρελες διαφορες αναμεσα στα κυβικα πχ αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/232250/ κ αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1285386/ τι κ ας εχουν ενα χρονο διαφορα αλλα τα κμ ειναι πιο λιγα!!Ιδιες τιμες ειναι τωρα αφου μου ειπες οτι ειναι μονο 30Ε διαφορα καλυτερα πιστευω να εχεις ενα μεγαλο αμαξι!Κ στο θεμα βενζινης απ οτι καταλαβα δεν εχουν κ μεγαλη διαφορα...

Δημοσ.

βασικα....τα 2 που εβαλες για παραδειγμα, εχουν τεραστιες διαφορες στον εξοπλισμο. το 1.4 ειναι φουλ ενω το 1.6 απλο...με βασικο (για εμενα τουλαχιστον που στο διλημμα δερματινο σαλονι vs 2 εξτρα αεροσακοι...πηρα εκεινο που δεν ειχε δερματινο σαλονι αλλα ειχε 4 αεροσακους) οτι το 1.4 εχει 4 αεροσακους ενω το 1.6 μονο 2. σιγουρα μπορεις να βρεις κατι καλυτερο σε value for money στα 1.6. επισης...ισως να προτιμησεις να ειναι και απο ιδιωτη, ωστε να ειναι λίγο πιο κατω η τιμη σε αντιθεση με μαντρα που κοιταει να βγαλει και το κερδος της. δες και στη χρυση ευκαιρια www.xe.gr

 

σε τιμη μεχρι τα 6000 που ειδα στα 2 μοντελα που εβαλες κοιτας η και (λιγο εστω) παραπανω;

Δημοσ.

βασικα....τα 2 που εβαλες για παραδειγμα, εχουν τεραστιες διαφορες στον εξοπλισμο. το 1.4 ειναι φουλ ενω το 1.6 απλο...με βασικο (για εμενα τουλαχιστον που στο διλημμα δερματινο σαλονι vs 2 εξτρα αεροσακοι...πηρα εκεινο που δεν ειχε δερματινο σαλονι αλλα ειχε 4 αεροσακους) οτι το 1.4 εχει 4 αεροσακους ενω το 1.6 μονο 2. σιγουρα μπορεις να βρεις κατι καλυτερο σε value for money στα 1.6. επισης...ισως να προτιμησεις να ειναι και απο ιδιωτη, ωστε να ειναι λίγο πιο κατω η τιμη σε αντιθεση με μαντρα που κοιταει να βγαλει και το κερδος της. δες και στη χρυση ευκαιρια www.xe.gr

 

σε τιμη μεχρι τα 6000 που ειδα στα 2 μοντελα που εβαλες κοιτας η και (λιγο εστω) παραπανω;

Maximum 7000Ε εχω ψαξει στο ιντερνετ σχεδον σε ολα τα site κ δεν εχει πολλες επιλογες αυτο ειναι το θεμα!Με αυτα τα λεφτα μονο grande punto κ c4 εχω δει που ειναι αξιολογα!

Δημοσ.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/820068/

 

για να λεει eurobank κτλ...πρεπει να ειναι απο κατασχεση λογω δανειου. αεροσακους μπολικους..απλα στη φωτο που φαινεται η δεξια πλευρα του, στον πισω θολο, στο τελειωμα της πορτας, με προβληματιζει οτι φαινεται να ειναι φαγωμενο..ετσι δειχνει τουλαχιστον.

 

ειναι κι αυτο, δειχνει περιποιημενο, 4 αεροσακοι...αλλα εχει παραπανω χιλιομετρα 70000+

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/824151/

 

5πορτο κοιτας μονο η και 3πορτο;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...