Προς το περιεχόμενο

1400 cc VS 1600 cc =Βενζινη?


nazlos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπρα θελω να μου λυσετε μια απορια.Σε θεμα βενζινης εχει διαφορα τα 1400 κυβικα με τα 1600?Δηλαδη με την ιδια ταχυτητα 140km την ωρα απο αθηνα λαμια θα χαλασω τα ιδια ή παραπανω κ αν παραπανω ποση θα ειναι η διαφορα?να δωσω ενα παραδειγμα πχ το c4 που βγαινει κ σε 1400 κ σε 1600 ειναι πιο μεγαλο το κοστος?

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πιστεύω το 1.4 θα κάψει λιγότερο.

Βέβαια, κάποιοι θα που πως τα λίγα κυβικά αν ζοριστούν, καταναλώνουν περισσότερο.

Για τις ίδιες συνθήκες πάντως, στοιχηματίζω υπέρ του 1.4 (ότι θα καταναλώσει λιγότερο)

Δημοσ.

Για να είσαι σωστός στη σύγκιση θα έπρεπε και τα 2 να έχουν ακριβώς το ίδιο βάρος και επίσης να έχουν ακριβώς τις ίδιες στροφές όταν πάνε με ίδια ταχύτητα.Ούτε το ένα νομίζω ισχύει ούτε το άλλο...

Λογικά εαν το πάρεις, τα αυτοκίνητα με τα περισσότερα κυβικά , για συγκεκριμένη πάντα ταχύτητα , δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφές από το αντίστοιχο αυτοκίνητο με τα λιγότερα κυβικά (στην ίδια πάντα ταχύτητα),άρα και καταναλώνουν και λιγότερο (εαν υποθέσουμε οτι έχουν ίδιο βάρος)

Δημοσ.

Παίζει ρόλο και το φάρδος των ελαστικών και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Δεν είναι μόνο τα κυβικά. Επίσης και το βάρος του αμαξώματος.

Έτσι αν έχεις βαρύ αμάξωμα με μικρό κινητήρα και κοντό κιβώτιο, μην εκπλαγείς αν καίει περισσότερο από ένα ίδιο αυτοκίνητο στην έκδοση με μακρύ κιβώτιο και περισσότερα κυβικά. Αν βάλεις στην εξίσωση και το αρκουδίσιον, τότε τα λίγα κυβικά αποκτούν όρεξη ελέφαντα ;)

Αυτά τώρα που λέω ισχύουν γενικά όταν το αυτοκίνητο κινείται συνεχώς στο δρόμο, πχ επαρχιακό ή αυτοκινητόδρομο.

 

Για νεκρά-1η-2α-νεκρά στην πόλη, τότε μόνο τα κυβικά παίζουν ρόλο. Όσο πιο πολλά τόσο περισσότερη μπεντζίνα.

 

Αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα μην φανταστείς τίποτα σπουδαίες διαφορές. Μπορεί και να είναι μόνο 0,3-0,5 lt/100km. Οπότε πλέον παίζει ρόλο και πόσο βαρυκόκκαλο είναι το πόδι σου!

 

Σε μπέρδεψα; Δεν σε μπερδεψα :-)

Δημοσ.

Παίζει ρόλο και το φάρδος των ελαστικών και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Δεν είναι μόνο τα κυβικά. Επίσης και το βάρος του αμαξώματος.

Έτσι αν έχεις βαρύ αμάξωμα με μικρό κινητήρα και κοντό κιβώτιο, μην εκπλαγείς αν καίει περισσότερο από ένα ίδιο αυτοκίνητο στην έκδοση με μακρύ κιβώτιο και περισσότερα κυβικά. Αν βάλεις στην εξίσωση και το αρκουδίσιον, τότε τα λίγα κυβικά αποκτούν όρεξη ελέφαντα ;)

Αυτά τώρα που λέω ισχύουν γενικά όταν το αυτοκίνητο κινείται συνεχώς στο δρόμο, πχ επαρχιακό ή αυτοκινητόδρομο.

 

Για νεκρά-1η-2α-νεκρά στην πόλη, τότε μόνο τα κυβικά παίζουν ρόλο. Όσο πιο πολλά τόσο περισσότερη μπεντζίνα.

 

Αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα μην φανταστείς τίποτα σπουδαίες διαφορές. Μπορεί και να είναι μόνο 0,3-0,5 lt/100km. Οπότε πλέον παίζει ρόλο και πόσο βαρυκόκκαλο είναι το πόδι σου!

 

Σε μπέρδεψα; Δεν σε μπερδεψα :-)

Χαχαχαχαχα οχι καθολου :P αμα ειναι τοσο μικρη η διαφορα καλυτερα το 1600 που θα ειμαι κ πιο ανετα στην οδηγηση!Τωρα η συγκριση που ειπα την ειπα αν εχουν κ τα 2 αμαξια τα ιδια πανω τους απο βαρος απο τα παντα κ να αλλαζουν μονο τα κυβικα!

Δημοσ.

Τωρα η συγκριση που ειπα την ειπα αν εχουν κ τα 2 αμαξια τα ιδια πανω τους απο βαρος απο τα παντα κ να αλλαζουν μονο τα κυβικα!

Δώσε βάση σ' αυτό:

Έτσι αν έχεις βαρύ αμάξωμα με μικρό κινητήρα και κοντό κιβώτιο, μην εκπλαγείς αν καίει περισσότερο από ένα ίδιο αυτοκίνητο στην έκδοση με μακρύ κιβώτιο και περισσότερα κυβικά.

 

Απλά να ξέρεις ότι οι αφτοκουνιστοβιομηχανίδες δεν βάζουν το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων σε διαφορετικά κυβικά. Άλλο κιβώτιο φοράει ένα 1000ρι, άλλο ένα 1400ρι, άλλο ένα 1600ρι. Συνήθως όσο πιο λίγα κυβικά, τόσο πιο κοντό κιβώτιο. Και στο περισσότερα κυβικά που έχουν περισσότερη ροπή βάζουν μακρύ και για να μην καίει, αλλά και για να μην σπινιάρει για πλάκα (αν είναι πολυυυύ κοντό). Εξαιρέσεις είναι στις περιπτώσεις που έχουμε σπορτίφ αφτοκούνιστο και βάζουν κοντό σε πολλά κυβικά για να έχει γρηγορότερες επιταχύνσεις.

 

Αν το αντέχεις οικονομικά το 1600ρι, γκόου φορ ιτ. Για τι αφτοκούνιστο μιλάμε;

Δημοσ.

Δώσε βάση σ' αυτό:

 

Απλά να ξέρεις ότι οι αφτοκουνιστοβιομηχανίδες δεν βάζουν το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων σε διαφορετικά κυβικά. Άλλο κιβώτιο φοράει ένα 1000ρι, άλλο ένα 1400ρι, άλλο ένα 1600ρι. Συνήθως όσο πιο λίγα κυβικά, τόσο πιο κοντό κιβώτιο. Και στο περισσότερα κυβικά που έχουν περισσότερη ροπή βάζουν μακρύ και για να μην καίει, αλλά και για να μην σπινιάρει για πλάκα (αν είναι πολυυυύ κοντό). Εξαιρέσεις είναι στις περιπτώσεις που έχουμε σπορτίφ αφτοκούνιστο και βάζουν κοντό σε πολλά κυβικά για να έχει γρηγορότερες επιταχύνσεις.

 

Αν το αντέχεις οικονομικά το 1600ρι, γκόου φορ ιτ. Για τι αφτοκούνιστο μιλάμε;

Οπα οπα γιατι αν το αντεχω οικονομικα το 1600αρι?αυτο θελω να καταλαβω γιατι λεφτα δεν υπαρχουν για πεταμα αμα ειναι η διαφορα τους στα 500κμ 5 ευρω βενζινη δεν πειραζει!Αυτο πειτε μου γιατι τα πολλα πολλα κιβωτια κ ιστοριες δε τα καταλαβαινω :Ρ!Κανοντας ερευνα αγορας για μεταχειρισμενο στο c4 κατεληξα κ φθηνο κ ωραιο,αλλα βρηκα κ 1400 κ 1600 γι αυτο ρωταω!!!

Δημοσ.

Το πρόβλημα συνήθως δεν είναι η κατανάλωση, αλλά ότι με τα αυξημένα κυβικά έχεις αυξημένα ασφάλιστρα και οι διάφοροι άλλοι φόροι (τέλη ξερω'γω) και φυσικά το ασόβαρο ελληνικό κράτος που ποτέ δεν ξέρεις πως θα σε φορολογήσει αύριο.

 

Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Δεν θα αυξήσουμε τα τέλη κυκλοφορίας.

Υπουργός οικονομικών: Βρήκαμε μια νέα τρύπα που ήταν καλά κρυμμένη κάτω από τον εκτυπωτη. Για να τη μπαλώσουμε θα αυξήσουμε τα τέλη όσων αυτοκινήτων ο αριθμός πλαισίου λήγει σε 6.

 

Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Δεν θα αυξήσουμε το φόρο στη βενζίνη.

Υπουργός οικονομικών: Βρήκαμε μια νέα τρύπα που ήταν καλά κρυμμένη κάτω από το ντουλάπι της κουζίνας. Για να τη μπαλώσουμε θα αυξήσουμε τα τέλη όσων αυτοκινήτων το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι χρώματος γκρι!

Δημοσ.

Το πρόβλημα συνήθως δεν είναι η κατανάλωση, αλλά ότι με τα αυξημένα κυβικά έχεις αυξημένα ασφάλιστρα και οι διάφοροι άλλοι φόροι (τέλη ξερω'γω) και φυσικά το ασόβαρο ελληνικό κράτος που ποτέ δεν ξέρεις πως θα σε φορολογήσει αύριο.

 

Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Δεν θα αυξήσουμε τα τέλη κυκλοφορίας.

Υπουργός οικονομικών: Βρήκαμε μια νέα τρύπα που ήταν καλά κρυμμένη κάτω από τον εκτυπωτη. Για να τη μπαλώσουμε θα αυξήσουμε τα τέλη όσων αυτοκινήτων ο αριθμός πλαισίου λήγει σε 6.

 

Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Δεν θα αυξήσουμε το φόρο στη βενζίνη.

Υπουργός οικονομικών: Βρήκαμε μια νέα τρύπα που ήταν καλά κρυμμένη κάτω από το ντουλάπι της κουζίνας. Για να τη μπαλώσουμε θα αυξήσουμε τα τέλη όσων αυτοκινήτων το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι χρώματος γκρι!

Χααχαχχαχαχαχα καλα ναι απο βλακεια αλλο τιποτα σε αυτην την χωρα!Μηπως ξερεις κ την διαφορα στον φορο που υπαρχει αναμεσα στα κυβικα?

Δημοσ.

Ξέρω μόνο ότι αν το εισόδημα σου καλύπτει την αξία του αυτοκινήτου (μέχρι 50.000 εργοστασιακή τιμή), δεν φορολογήσε. Αυτό είναι το λεγόμενο τεκμήριο.

Αν δεν την καλύπτει ομως (πχ δεν έχεις εισόδημα ή δεν φαίνονται τα εισοδήματα σου), υπάρχει φόρος αλλά δεν ξέρω πόσος είναι.

Φυσικά αύριο μπορει να αλλάξει αυτό ;)

Δημοσ.

Ξέρω μόνο ότι αν το εισόδημα σου καλύπτει την αξία του αυτοκινήτου (μέχρι 50.000 εργοστασιακή τιμή), δεν φορολογήσε. Αυτό είναι το λεγόμενο τεκμήριο.

Αν δεν την καλύπτει ομως (πχ δεν έχεις εισόδημα ή δεν φαίνονται τα εισοδήματα σου), υπάρχει φόρος αλλά δεν ξέρω πόσος είναι.

Φυσικά αύριο μπορει να αλλάξει αυτό ;)

 

 

Σε όλα τα άλλα συμφωνώ μαζί σου, άλλα σε αυτό νομίζω τον μπερδεύεις. Νομίζω ότι αυτό δεν ισχύει απολύτως για μεταχειρισμένα (που τον ενδιαφερει), το ποσόν κυμαίνεται από αρκετά πιο χαμηλά και στα μεταχειρισμένα υπάρχει και η μείωση λόγω παλαιότητας φυσικά. Ειδικά στα χρήματα που παίζει μεταχειρισμένο το c4 (είτε 1.4 είτε 1.6) δεν θα έχει πρόβλημα με τεκμήριο. Απλά να θυμάται ότι (για την ώρα) το 1.6 έχει κάπου 20 ευρώ ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας και θα έχει και 5-10 ευρώ ακριβότερα ασφάλιστρα. Από κατανάλωση βενζίνης, το 1.6 με νορμάλ οδήγηση θα είναι στα ίδια επίπεδα (ίσως ελάχιστα υψηλότερα εντός πόλης, άλλα λίγο παρακάτω εκτός πόλης...με ίδιες συνθήκες οδήγησης).

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Δημοσ.

το 1.6 έχει κάπου 20 ευρώ ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας και θα έχει και 5-10 ευρώ ακριβότερα ασφάλιστρα. Από κατανάλωση βενζίνης, το 1.6 με νορμάλ οδήγηση θα είναι στα ίδια επίπεδα (ίσως ελάχιστα υψηλότερα εντός πόλης, άλλα λίγο παρακάτω εκτός πόλης...με ίδιες συνθήκες οδήγησης).

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Αυτο ηθελα να μαθω ενταξει για 20-30 ευρω ειναι το ολο θεμα απ'οτι καταλαβα!Αλλα εσεις ποιο λετε οτι θα ναι καλυτερο να παρω?1.4 ή 1.6?

Δημοσ.

Απο προσωπικη εμπειρια θα σου ελεγα πως στα 140χλμ/ωρα το 1.4 μπορει να καψει παραπανω απο το 1.6. Αντιστοιχα στα 120 το 1.4 μαλλον θα καψει λιγοτερο. Γενικα καθε κινητηρας εχει καποιες στροφες, πανω απο τις οποιες θα αρχιζει να καιει αρκετα. ΠΧ στην δικια μου γκολφω 1.6, πανω απο 3500σαλ αρχιζει και καιει αρκετα, αυτες οι στροφες μεταφραζονται σε 130χμλ.Σε ενα ιδιο αμαξι 1.4 θα ηταν τα 125 χλμ με αυτες τις στροφες ενω σε ενα 2.0 τα 140.

Πριν 1.5 χρονο εκανα την διαδρομη Λουτρακι Θεσσαλονικη με ενα Fiesta 1.25 ,απο τα οικονομικοτερα της κατηγοριας. Πηγαινοντας ομως με 140+ φορτωμενο εκαψε παραπανω απο οτι η Γκολφω μου, αν και καναμε την ιδια ωρα για το ταξιδι. Γενικα οι μικροι κινητηρες σε ταξιδι πρεπει να τους κρατας σε χαμηλες στροφες γιανα δειξουν την οικονομια σε καταναλωση.

 

Οσο για το ερωτημα σου, για λιγο παραπανω κοστος χρησης θα εξασφαλισεις μεγαλυτερη ανεση και ασφαλεια στο ταξιδι με το 1.6. Αλλα πες μας για τι μοντελο προκειται γιατι αλλοιως παει ενα Golf 1.4 που ειναι πολυ βαρυ και αλλοιως ενα Corolla 1.4 του 1994 που ειναι πουπουλο.

Δημοσ.

Αμα σε περνει οικονομικα τοτε 1.6 για να παει λιγο ανετα, ακομα και φορτωμενο. Τωρα αν η χρηση ειναι 90% μεσα στην πολη το 1.4 θα σου βγει οικονομικοτερο σε βενζινες. Παντος γενικα 1.4 ατμοσφαιρικο σε συγχρονο αμαξι δεν αξιζει (στην κατηγορια του C4).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...