Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 μπορει σε αυτοματο να κανει τετοιες δοκιμες? Δεν βλεπω τροπο να γινεται κατι τετοιο...Εχω 2 αυτοματα Honda.
qsis Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Άλλωστε..μπορείς να μην έχεις τραβήξει χειρόφρενο αλλά να πατάς φρένο (η και συνδυασμό των δύο). αλλο φρενο αλλο χειροφρενο , εγω με χειροφρενο εχει τυχει να ξεκινησω και να το καταλαβω απο κουδουνισματα δυο τετραγωνα πιο κατω Δεν βλεπω τροπο να γινεται κατι τετοιο...Εχω 2 αυτοματα Honda. δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο αυτοματα για αυτο ρωταω.. δεν ξερω δηλαδη αν μπορεις να βαλεις μεγαλη ταχυτητα απο σταση απλα στο παραπανω τεστ που περιγραφουν , για να το κανεις αυτο πρεπει να εχεις συμπλεκτη και στα αυτοματα (οπως στο σμαρτ) δεν υπαρχει
Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 αλλο φρενο αλλο χειροφρενο , εγω με χειροφρενο εχει τυχει να ξεκινησω και να το καταλαβω απο κουδουνισματα δυο τετραγωνα πιο κατω δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο αυτοματα για αυτο ρωταω.. δεν ξερω δηλαδη αν μπορεις να βαλεις μεγαλη ταχυτητα απο σταση απλα στο παραπανω τεστ που περιγραφουν , για να το κανεις αυτο πρεπει να εχεις συμπλεκτη και στα αυτοματα (οπως στο σμαρτ) δεν υπαρχει Στα 100% αυτοματα οπως το crv δεν γινεται αλλα νομιζω στο civic που ειναι isift μπορεις να ξεκινησεις με 2η νομιζω.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Ωραία.. μιας και θα τα σκάσω.. θα ψάξω να βάλω τον συναγερμό με την ειδοποίηση (και ίσως και βάλω turbo timer). Για τέτοιο συναγερμό έχετε να προτείνετε κάτι συγκεκριμένο; Δεν ξυπνάω δύσκολα, αλλά σίγουρα με την ειδοποίησή του θα το καταλάβω; Δε πιστεύω να είναι κανένα διακριτικό μπιπ..
Alxnks Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 αλλο φρενο αλλο χειροφρενο , εγω με χειροφρενο εχει τυχει να ξεκινησω και να το καταλαβω απο κουδουνισματα δυο τετραγωνα πιο κατω Παραβλέπω το ότι όπως λες προχώρησες 2 τετράγωνα - άρα έδωσες γκάζι - άρα εξαρχής δεν είναι στα πλαίσια του τεστ και λέω.....Με 5 και με δίσκο που πατιναρει και ξεκίνησες με χειρόφρενο και πήγες 2 τετράγωνα; μπράβο! Τι αμάξι έχεις; Sent from my HTC Desire using Tapatalk Ωραία.. μιας και θα τα σκάσω.. θα ψάξω να βάλω τον συναγερμό με την ειδοποίηση (και ίσως και βάλω turbo timer). Για τέτοιο συναγερμό έχετε να προτείνετε κάτι συγκεκριμένο; Δεν ξυπνάω δύσκολα, αλλά σίγουρα με την ειδοποίησή του θα το καταλάβω; Δε πιστεύω να είναι κανένα διακριτικό μπιπ.. Σου έχω ήδη δώσει 4 συναγερμούς. Κατά τα αλλά...τα δικα μου κοντρόλ εκτός του (όχι διακριτικου) μπιπ, έχουν και δόνηση (πχ για όταν εισαι σε θορυβώδες περιβάλλον, να το καταλάβεις από τη δόνηση). Μπορείς να έχεις είτε μπιπ, είτε δόνηση, είτε συνδυασμό τους (εγώ έτσι τα έχω σε μόνιμη βάση). Και μην φοβάσαι, ειδικά με το συνδυασμο μπιπ-δόνησης, σε πετάει χαλαρά αμα κοιμάσαι! Sent from my HTC Desire using Tapatalk
qsis Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Ωραία.. μιας και θα τα σκάσω.. θα ψάξω να βάλω τον συναγερμό με την ειδοποίηση (και ίσως και βάλω turbo timer). Για τέτοιο συναγερμό έχετε να προτείνετε κάτι συγκεκριμένο; Δεν ξυπνάω δύσκολα, αλλά σίγουρα με την ειδοποίησή του θα το καταλάβω; Δε πιστεύω να είναι κανένα διακριτικό μπιπ.. Οχι και turbotimer, μην υπερβαλλεις (Σε κωλοφτιαγμενα evo και αν βαζουν τετοια πραγματα) Συναγερμο καλο ομως βαλε Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Alxnks Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/34351.asp Παρουσίαση Turbo Timer ''.... Τι είναι και τι κάνει το turbo timer; Το turbo timer είναι μία ηλεκτρονική συσκευή, η οποία αναλαμβάνει να διατηρεί σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, όταν βγάζετε το κλειδί από τη μίζα, προκειμένου να διασφαλιστεί η σωστή απαγωγή της θερμότητας από την τουρμπίνα, αλλά και η συσσωρευμένη ποσότητα λαδιού σε αυτή. Ο χρόνος λειτουργίας του καθορίζεται από τον οδηγό μέσω της σχετικής μονάδας ελέγχου, που τοποθετείται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας. Γιατί είναι αναγκαίο; Το Turbo timer είναι αναγκαίο, ειδικά μετά από σκληρή χρήση του υπερτροφοδοτούμενου αυτοκινήτου, αφού έτσι εξασφαλίζεται μακροζωία του υπερτροφοδότη. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει ο οδηγός να περιμένει 2-3 λεπτά, ώστε να κρυώσει ελαφρώς ή -χειρότερα- να το σβήσει αμέσως με δυσάρεστες επιπτώσεις. Σε τι αυτοκίνητα προτείνεται η χρήση τους; Τα Turbo timer είναι καλό να υπάρχουν σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα σε όσα έχουν βελτιωθεί περαιτέρω. ....'' http://www.xspeed.com.au/tech_features.php?tech_id=25 The Importance of a Turbo Timer What is a Turbo Timer? A Turbo Timer is an electronic device that allows your car to keep running at idle by itself after the ignition has been turned off with the key. It does this for a preset amount of time before shutting the engine off. Why Use a Turbo Timer? Turbocharger shafts can spin at incredible rates which obviously generate a lot of heat. In order to control this heat the turbo is cooled by circulating oil around the shaft. After driving your car, and especially after hard driving, it is recommended that your car be idled for a period of time to allow the oil to take the heat out of the turbocharger. It is important to do this in order to prevent premature turbo wear and failure. Failing to reduce the temperature of the turbo could result in the oil around the shaft "coking". Coking occurs when a turbocharger is not properly cooled down, and the oil that normally lubricates the center cartridge heats up and forms solidified oil deposits. This can potentially plug your oil lines and cause oil "starvation". This coking effect is probably the number one cause of turbo failure.
Ntinaras Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 αμα ειναι φτηνο ας βαλει και turbo timer... αλλα απ οσο ξερω χανεις το Immobilizer ετσι..
Alxnks Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 αμα ειναι φτηνο ας βαλει και turbo timer... αλλα απ οσο ξερω χανεις το Immobilizer ετσι.. θα το εχει σαν feature ο συναγερμος. εγω δεν εχω χασει κανενα immobiliser παντως το immobiliser το χανεις εαν θελεις να λειτουργει το remote start του συναγερμου. εκει ναι, γινεται μια πατεντα που ουσιαστικα σου απενεργοποιει το immobiliser. απαξ και παρει το αμαξι μπροστα, το immobiliser εχει (η δεν εχει) επιτελεσει το σκοπο του...απο εκει και περα, στο να βγει το κλειδι απο τη μιζα δεν εμπλεκεται πουθενα το immobiliser. σε προηγουμενο μου αυτοκινητο που δεν ειχε immobiliser, ειχα και το remote start με το συναγερμο, μεγαλο πραγμα να κατεβαινεις στο αμαξι και να ειναι ηδη ζεστο το χειμωνα η κρυο το καλοκαιρι (εχοντας αφησει ανοιχτο το καλοριφερ η το air condition αντιστοιχα). αλλα σε αυτο ειπα να μην το χασω το immobiliser για το remote start κι ετσι θυσιασα και την ευκολια που προανεφερα.
qsis Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Το κρυωμα του τουρμπο γινεται κυριως για να φυγει το πολυ λαδι απο τη τουρμπινα (ειδικα αν εχει πιεστει) γιατι αν μεινει εκει με τις θερμοκρασιες που πιανει το τουρμπο , υπαρχει περιπτωση το λαδι να καρβουνιασει και να καταστρεψει μετα απο καποιο διαστημα τη φτερωτη. Το turbo timer σιγουρα κανει δουλεια , αλλα μπορεις απλα να κανεις λιγη υπομονη. Και σιγουρα κανει δουλεια σε ολα τα υπερτροφοδοτουμενα αυτοκινητα, αλλα συνηθως δεν το βλεπουμε ουτε σε τερατα.. Ειναι (για να μιλησουμε με ορολογιες pc) σα να βαζεις custom υδροψυξη σε στοκ core 2 duo, εγω προσωπικα ετσι το βλεπω + οτι δε θελω παραξενα μαραφετια να μπλεκουν με το ιμομπιλαιζερ του αυτοκινητου μου Μια συνηθεια ειναι το κρυωμα.. Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Alxnks Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 μια συνηθεια που αλλοτε εχεις την πολυτελεια να την περιμενεις κι αλλοτε οχι, ειδικα μετα απο ταξιδι που πρεπει να περιμενεις λιγο εξτρα ακομα. κατα τα αλλα, ειπαμε, το turbo timer δεν εχει να κανει σε τιποτα απολυτως με το immobiliser. if in doubt, ask your local alarm installer
Haldol Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Πιστεύω πως το να οδηγήσεις ΉΡΕΜΑ τα τελευταία 5-10 λεπτά αρκεί για να μην έχεις πρόβλημα. Άλλωστε εάν ήταν τόσο ευαίσθητες οι τουρμπίνες ώστε με ήρεμη οδήγηση (= μικρή παρέμβαση του turbo) να έχουν πρόβλημα, τα αυτοκίνητα θα είχαν turbo timer από μόνα τους.
Alxnks Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Η πράξη όμως απέχει από τη θεωρία, έδωσα άλλωστε παράδειγμα τι συνέβη σε θείο μου με audi a6 turbo quattro,που είχε τη 'σιγουριά' της μάρκας audi. Το ότι αλαφρυνε ο λογαριασμός του κατά περίπου 4 χιλιάρικα, πιστεύω ότι του άλλαξε τη γνώμη. Δεν βλέπω το λόγο λοιπόν να μην έχεις αυτην την ευκολία που σε ξελασπώνει, είτε εάν δεν μπορείς να περιμένεις, είτε εάν χρειαστεί να πας κάπου γρήγορα (και άρα δεν έχεις την πολυτέλεια ούτε να πας χαλαρά στο τέλος και ούτε φυσικά να περιμένεις), είτε σε διάφορες άλλες περιπτώσεις. Κι επειδή όλη αυτή η κουβέντα γίνεται ειδικά για το εάν θα πρέπει να το βάλει (η όχι κατ εσάς) μια νέα, άπειρη (γενικά με τα αυτοκίνητα, πόσο μάλλον με τις ιδιοτροπίες ενός με τούρμπο) οδηγός...περιμένω λίστα εθελοντών να της δώσουν το 600αρικο όταν (και εάν βέβαια) ραγίσει η τουρμπίνα (που βέβαια το απεύχομαι σαν γεγονός και γι αυτό ακριβώς προτείνω ότι προτείνω). Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Παιδια ακουστε πως το βλεπω εγω. Εφοσον ο τυπας του συνεργειου μου εβαζε ενα συναγερμο ξερο χωρις tt και remote και ζητουσε 250€ και με τη καλυτερη τιμη 220€.. ολες οι τιμες απο ebay που μου εδειξε ο alxnks ηταν τα μισα χρηματα με tt, με remote alarm και οθονιτσα κτλπ κτλπ. Επισης μου ειπε πως δε θα παρουν παραπανω απο 40€ για την εγκατασταση.. αρα τα λεφτα και παλι περισσευουν. Το μονο που θελω ειναι να ψαξει τις πηγες γιατι το ebay δε το πολυεμπιστευομαι, και αν μου ερθει κατι λαθος ή δε μου ερθει καθολου θα τρελαθω.. Αν ειναι σιγουρα καλο, με δεδομενο το 40ρι-50ρι του συνεργειου που θα μου το βαλει.. βαζω και το viper που μου ειχες βρει και εχει τα παντα.. μιλαμε ηταν μονο 150€.. Please alex βρες μου standard ebay link μεχρι τη τριτη που θα γυρισω να κανω τη παραγγελεια..
Ntinaras Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 το ebay εχει καλυτερο support απο οποιοδηποτε ελληνικο μαγαζι απλα βρες πωλητη με πανω απο 99% θετικες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα