Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν με κάποιο τρόπο μου αποδείξει πως είναι ευθυγραμμισμένο το αμάξι σωστά.. και δεν έχει πρόβλημα στην οδήγηση; Πόσο γύρω λέτε να μου το κοστολογήσει για να το πάρω; Ή πραγματικά ακόμη και αν το αμάξι είναι μια χαρά στην οδήγηση, είναι τόσο απαγορευτικό το να έχει κάτι το σασί/κλωβός που ΟΠΩΣ και να έχει το αποτέλεσμα δεν θα μου προτείνατε σε καμία περίπτωση να προβώ σε αγορά;

 

Το καταλαβαίνω αυτό που λες ρε συ Alxnks, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πως γίνεται ντε και καλά να πηγαίνει το αμάξι αισθητά στραβά εφόσον το έτρεξε ο φίλος μου και δεν ένιωσε τίποτα.. Θα δούμε τι θα πει και ο SMARTάς, έτσι;

  • Απαντ. 177
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

για να στο αποδειξει (απο τη στιγμη που απο οτι λεει δεν ηξερε ουτε εκεινος και καλα οτι ηταν τρακαρισμενο, εισαγομενο κτλ) θα πρεπει να μπειτε στον κοπο καποιος εμπιστος φαναρτζης να το γδυσει και να μετρησει ολα τα σημεια που πρεπει να μετρηθουν, οτι οι αποστασεις ειναι 100% οπως ηταν απο το εργοστασιο. θελεις να μου πεις οτι θα μπει εκεινος η θα εμπαινες εσυ σε τετοια διαδικασια;

 

επισης...που το ετρεξε; αυτο δεν το βλεπεις πηγαινοντας ας πουμε σε ενα στενο 100 μετρων...θελει ευθεια. αν ηταν πηγαινει στραβα στα 100 μετρα...βοηθεια σου και χαρηκαμε για τη γνωριμια (if you know what i mean)! :rolleyes:

Δημοσ.

Παιδιά SOS, αν έχει αλλάξει κάποιος τα χιλιόμετρα του κοντέρ του με αυτά τα ηλεκτρονικά κόλπα.. με ποιον τρόπο μπορώ εγώ να το μάθω; Δε μπορεί να μην υπάρχει.. Πρέπει απλά να κοιτάξω το αμάξι να δω αν είναι λιωμένο απλά; Δε μπορούμε να δούμε το κοντέρ απλά;

αν ειναι απο γερμανια ξεχνα το, γενικα ο μονος τροπος να το καταλαβεις ειναι αν εχει παει ποτε στη κεντρικη αντιπροσωπεια και το μονο που θα δεις εκει ειναι ποσα χλμ ειχε τη τελευταια φορα που πηγε :rolleyes:

 

βεβαιως αυτα τα στοιχεια δεν στα δινουν χωρις τη συγκαταθεση του ιδιοκτητη

 

γενικα αυτο το αυτοκινητο βγαζει προβλημα στη τουρμπινα και στο κιβωτιο λογω κακης υλοποιησης (δε δεχομαι οτι φταιει το τουρμπο) τα καινουρια που ειναι ατμοσφαιρικα ειναι σαφως πιο αξιοπιστα , απο την αλλη ειναι πολυ βολικο για πολη και καιει λιγο..

 

εγω δε θα το προτιμουσα παντως , υπαρχουν αλλα μικρα πιο αξιοπιστα και πρακτικα αμαξακια χωρις αυτο να σημαινει οτι στα 5Κ ειναι και η χειροτερη δυνατη αγορα

 

οσο για το χρωμα που ειπες πριν, στις διχρωμιες μη φοβασαι.. αν η αδεια λεει μαυρο , το κανεις καταμαυρο , δε χρειαζεται να δηλωσεις τιποτα

 

 

 

btw...απλα για να διευκρινισω παλι, επειδη δεν ξερεις, παρμενο σασι σημαινει οτι το αυτοκινητο εαν δεν εχει ερθει στο 100% οπως ηταν απο τη μαμα του, στο δρομο θα μπορει πχ να κρατας εσυ το τιμονι ευθεια ενταλως και εκεινο να φευγει λιγο δεξια η αριστερα. επισης...στη θεση που δειχνεις να εχει γινει το τρακαρισμα..ειναι ακριβως ο πισω τροχος..και τα smart ειναι πισωκινητα οπως ξερουμε. αρα...δεν θα ειχε προχωρησει η ζημια και σε πιο μηχανικα μερη περα απο λαμαρινες; τι να πω..

το να χει παρει σασι σημαινει παρα πολλα πραγματα

 

μπορει να μη σημαινει τιποτα, μπορει να μην πηγαινει ισια που λες, μπορει να πηγαινει, μπορει να μην λειτουργουν πλεον σωστα οι ζωνες παραμορφωσης -αν θεωρησουμε οτι στο πισω μερος του σμαρτ εχουν προβλεψει για κατι τετοιο- και να κινδυνευσεις σε ενα ατυχημα (τραβηγμενη περιπτωση, αλλα οχι οτι δε γινεται και αυτο )

 

απο τη στιγμη που δεν εχουμε εικονα της εκτασης της ζημιας δεν ειναι ευκολο να κρινουμε

 

το να επισκευαστει σωστα το σασι (οχι καλιμπρα και λοιπες greek πατεντες) παντως ειναι πανακριβη διαδικασια

 

χαρακτηριστικα αναφερω περιπτωση σε mito, οπου ειχαν παρει απλα τα εμπρος ραμφη και μαζι με προφυλακτηρα , καπω φαναρια, ψυγειο η επισκευη (πληρωνε η ασφαλιστικη), πηγε 13Κ σε 21Κ αυτοκινητο

 

αν ηταν λιγο πιο δυνατη η στουκα θα πηγαινε ολικη για πλακα

 

σιγουρα ομως με τετοια ζημια πρεπει να κατεβασει παρα πολυ τη τιμη ο φιλος με το σμαρτ

Δημοσ.

Άρα αξίζει να πάω, να δούμε τι έχει να μας πει ο ειδικός και να μας το κοστολογήσει έτσι; Δε πάω απλά να πετάξω τα 20€ μου..; :-(

 

Κρίμα.. πραγματικά κρίμα που κατέληξε έτσι.

Δημοσ.

οντως κριμα, αλλα θα βρεις το καταλληλο..που θα παει :)

 

για εμενα τα πετας, καθως δεν θα το κοιτουσα καν το συγκεκριμενο. εσυ παντως πες οτι πηγες για ενα ποτο, σου επεσε κατω και δεν το ηπιες και τελειωσε. δες το το αμαξι στον ειδικο να σου φυγει η καψα και πηγαινε παρακατω κατ εμε :)

Δημοσ.

βρωμαει ο τοπος απο smart , βρες κανα καθαρο (οσο μπορεις) να κανεις τη δουλεια σου ακομα και αν χρειαστεις να ριξεις και αλλο ψαξιμο

 

δεν ειναι και λιγα τα λεφτα, για αυτοκινητο μιλαμε (απο το οποιο εξαρταται η ασφαλεια σου πολυ περισσοτερο απο οσο φανταζεσαι)

 

για αλλο μοντελο εκτος σμαρτ δε το σκεφτεσαι?

Δημοσ.

θεωρω το σμαρτ τουρμπο το πιο ηλιθιο αυτοκινητο εβερ.

η ολη υλοποιηση τουρμπινας σε αυτοκινητο που προοριζεται για χρηση πολης,με σταματα ξεκινα και χωρις κρυωμα ζεσταμα ειναι οτι πιο θανατηφορο για τουρμπινα και τα λοιπα harware,αρα ποιο το νοημα να το βαλεις σε τετοιο αμαξι?

κοπελια ψαξε για αλλο αυτοκινητο

αν θες ντε και καλα σμαρτ παρε το ατμοσφαιρικο χιλιαρι,βγαινει και σε υβριδικο,αλλα μεταχειρισμενο εχει πανω απο 10

Δημοσ.

υπαρχουν βεβαια και τα εξης σε τουρμπο αυτοκινητα:

 

για να ζεσταθει ομαλα:

1. σχετικο ολιγολεπτο ζεσταμα του αυτοκινητου πριν ξεκινησεις

2. χαλαρη οδηγηση για 2-3 χιλιομετρα

 

για το να κρυωσει ομαλα...υπαρχουν:

1. αντιστοιχα χαλαρη οδηγηση για τα τελευταια 2-3 χιλιομετρα

2. το να μην σβησεις το αμαξι και φυγεις οταν φτασεις καπου και να περιμενεις 1-2 λεπτα να κρυωσει ομαλοτερα

3. η εγκατασταση turbo timer (κραταει το αμαξι αναμμενο για καποιο χρονικο διαστημα ωστε να κρυωσει ομαλοτερα)

 

εγω κανω ολα τα παραπανω και εχω και συναγερμο με turbo timer (αλλα και ξεχωριστο turbo timer standby σε περιπτωση που δεν θελω να βαλω συναγερμο για τον οποιοδηποτε λογο).

 

με καλη χρηση δεν εχεις κανενα φοβο απο τουρμπο αυτοκινητο. με ασχημη χρηση....θειος μου που δεν με ακουγε για το πως πρεπει να φερεται στο τουρμπο του..εμαθε με το σκληρο τροπο, πηρε τη μηχανη στο χερι σε a6 turbo quattro και ο τραπεζικος του λογαριασμος αλαφρυνε κατα 3-4 χιλιαρικακια. guess what..μετα εμαθε πως να του φερεται :)

Δημοσ.

η τουρμπινα γενικα και αοριστα θελει αγαπη και φροντιδα (ζεσταμα , κρυωμα, λαδακια και αγκαλιτσες) :wub: , αλλα αν εχει γινει σωστη δουλεια αντεχει αρκετα και χωρις αυτα ακομα και με χρηση πολης ακομα και αν δεν εχει ζεσταθει ή κρυωσει ποτε

(αλλωστε πλεον τα κραματα εχουν σαφως καλυτερες ανοχες σε σχεση με το παρελθον, περα απο την εξελιξη που συνολικα υπαρχει, χωρις αυτο να σημαινει οτι οι ιδιαιτεροτητες τους δεν συνεχιζουν να υπαρχουν )

 

απλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι ενα κακο παραδειγμα τουρμπο και γενικα ειναι ψιλοκακο παραδειγμα αυτοκινητου..

το μονο μεγαλο πλεονεκτημα του ειναι οτι το χωνεις παντου, αλλα και παλι για λιγους ποντους παραπανω θα μπορουσες να παρεις καποιο αλλο 4θεσιο μινι το οποιο και πιο φθηνο θα σου ερχοταν και πιο πρακτικο σαν συνολο θα ηταν

 

το σμαρτ καλο ειναι να παιρνεται αν περισσευουν λεφτα και αν υπαρχουν και αλλα 2 τουλαχιστον αυτοκινητα στην οικογενεια

 

για μοναδικο αυτοκινητο δεν ειναι και η καλυτερη επιλογη

 

και τα μεταχειρισμενα γενικα ειναι ρισκο , καλυτερα ενα καινουριο αμαξακι με εγγυηση το οποιο θα ξερεις εσυ τι εχει παθει, παρα τζοκερ απο γερμανια και λαμογια παραεισαγωγεις..

 

ΥΓ μια φορα ειχα παει σε μια μαντρά με ενα φιλο μου που κοιτουσε ΤΤ , επισης απο γερμανια

 

του λεω "μαστορα βιβλιαρακι δεν εχει το εργαλειο?" (του λεγα να κοψει και κανα χιλιαρικο και για τα λαστιχα απο τα οποια ελειπαν κομματια , τον επρηζα να μου πει απο πού ειναι το προγραμμα που φοραει το αυτοκινητο -μιας και εχουν δει πολλα τα ματακια μου με κατι τετοια- )

 

και επειδη γενικα του χα σπασει τα @@ μου απανταει με υφος

"τι το θες το βιβλιαρακι? αμα θες σου φτιαχνω αυριο 10 βιβλιαρακια, αφου σου δινω το λογο μου"

 

δε θα λεγα οτι λυπηθηκα οταν εκλεισε το "μαγαζακι" του :P

 

οποτε μακρια απο κατι τετοια

ζουμε σε δυσκολες εποχες και αν ψαχτει καποιος παιζουν τρελες ευκαιριες, δεν αξιζει να αναλωνομαστε σε μπουρουχια αμφιβολου ποιοτητας και προελευσεως

 

 

3. η εγκατασταση turbo timer (κραταει το αμαξι αναμμενο για καποιο χρονικο διαστημα ωστε να κρυωσει ομαλοτερα)

 

 

και χανεις την εγγυηση σου..

 

σιγα ενα τσιγαρακι ειναι το κρυωμα.. ;)

 

αν το πηγαινες και χαλαρα , το αφηνεις το πολυ κανα λεπτακι να πεσουν τα λαδια και στο δικο μου τουλαχιστον (και γενικα στα συγχρονα vag) αναλαμβανει η ηλεκτρικη αντλια νερου να ψυξει , ακομα και αν εχει σβησει

Δημοσ.

δεν καπνιζω (και απεχθανομαι το καπνισμα μεσα στο αμαξι γενικοτερα) :P

 

μολις ειχε ληξει η εργοστασιακη εγγυηση οταν το πηρα, οποτε 2way alarm με turbo timer (αλλα και το ξεχωριστο turbo timer) και εχω το κεφαλακι μου ησυχο ;)

επισης...κι εμενα ειναι ενωμενο με το ψυκτικο συστημα της μηχανης, οποτε εχει κι αυτο σαν δικλειδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ποστ αυτό διαγράφεται, μιας και μοιράζομαι προσωπικές εμπειρίες. Δε θα βοηθούσε άλλον ούτως ή άλλως.

Επεξ/σία από Koritsi_Gia_PC
Δημοσ.

Μερικά σκόρπια από ένα γρήγορο διάβασμα:

 

Πιο πριν διάβασα ότι θες να το κρατήσεις 5 χρόνια και μετά να μείνει στην οικογένεια.

Προσωπικά δε θα πρότεινα το Smart για τόσα χρόνια.

 

Για τα χλμ δεν μπορείς να είσαι σίγουρη. Προφανώς δε γυρίζουν μόνο το κοντέρ αλλά και τα χλμ στον εγκέφαλο.

 

Βάση μηχανής και ψαλίδια δεν είναι ότι πιο λογικό για τόσα χλμ που έχει.

Δημοσ.

Εχεις ηδη αποφασισει οτι θελεις να το παρεις παρα το οτι οι περισοτεροι σου λενε να βρεις καποιο αλλο σε καλυτερη κατασταση

Οτι και να σου πουμε δεν προκειται να αλλαξει κατι οποτε απλα παρτο και μακαρι να μη σου βγαλει προβλημα

 

Μονο και μονο που ειναι χτυπημενο εγω θα εμενα μακρια

 

Ριξε μια ματια εδω μπας και καταλαβεις ποσο σοβαρο ειναι να εχεις λαθος επισκευασμενο αμαξι http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k

 

Ισως να ειναι απλα μια γρατζουνια και να εχει βρει φτερο αλλα εγω προσωπικα δεν θα το ρισκαρα με τιποτα

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...