devill0 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Το ιδιο κανει και το πλαισιο.Ειχα αγορασει απο εκει ενα midiTower και ειχα αφησει αρνητικη αξιολογηση και φυσικα δεν την ειδα ποτε. 1
zio10 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2014 Σε αρκετά προϊόντα έχει και αρνητικές κριτικές. Το συγκεκριμένο κατάστημα το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και για μικροπράγματα και για πιο ακριβές αγορές. Εκτός από 1-2 φορές που άργησε η παραγγελία πάνω από 2-3 εργάσιμες όπως έλεγε κατά τα άλλα είμαι ευχαριστημένος και 2-3 προϊόντα που έβγαλαν ζημιά εντός εγγύησης αντικαταστάθηκαν εντός λίγων ημερών χωρίς κανένα πρόβλημα. Μου κάνει εντύπωση που τόσος κόσμος έχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο μαγαζί! 1
zanet1 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2014 σε προιον ελατωματικο περιμενω 20 μερες να μου πουν τι θα γινει ,το ειχα δωσει αμεσως πισω, μεχρι τωρα με δουλευουν με χαζοδικαιολογιες, απαραδεκτοι
arxontas21 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Δημοσ. 30 Απριλίου 2014 Προσοχη την πατησα ασχημα με το συγκεκριμενο καταστημα. το χειρότερο μαγαζί με τους ψευτές υπαλλήλους που σε αναγκάζουν να αναγνώρισης μια παραγελία από αυτούς σπαζμένη και, στο μετάξι να σε αποριπτουν από την παραγελλια σου, τροπιτους στο e-shop κανένας να μην παραγελλι τίποτα, 2 φορές με πρόβλημα και την τρίτη φορά στο φέρνουν σπασμένο και λένε ότι έσει το έσπασες γιατί η μαλακία σε αυτό το θέμα είναι ότι δεν ανοίγουμε τα δέματα στο κατασμια πρώτου τα πάρουμε εσχος να την πληρώνη ο κάθε άνθρωπος από εμάς μακριά από το κατάστημα e-shop
inioxos2011 Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Δημοσ. 14 Απριλίου 2015 Το χειροτερο ηλεκτρονικό κατάστημα EVER. Παραβιάζει τις εργοστασιακές εγγυήσεις και σε περίπτωση βλάβης θέτει τις συσκευές αυθαίρετα εκτός εγγύησης με γελοίες προφάσεις όπως κακή χρήση, ανύπαρκτη πτώση κ.λ.π! ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nikosk64 Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Δημοσ. 19 Απριλίου 2015 Εσείς πως κάνετε σχόλια σε αυτό τον ιστότοπο; Αφού τα ίδια με το eshop κάνει και ο διαχειριστής του. Eχετε μάλλον μπάρμπα στην Κορώνη!! Η τα γράφει τα μισά ο ίδιος με ψευδώνυμο; Θα έκανα σχόλιο αλλά το έχει κομμένο από πριν. Υ.Γ. Δεν χάνω τον χρόνο μου γράφοντας αυτό το σχόλιο, γιατί ο παραλήπτης θα το διαβάσει. Θα του χαλάσω και τον χρόνο του για να το λογοκρίνει.
alexis.26 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2015 Γενικα το eshop ηταν ενα αξιοπιστο ηλεκτρονικο καταστημα,μεχρι προτεινως,τα τελευταια 2 χρονια ακουγα διαφορα οσπου την πατησα και γω,αρνητικη κριτικη(κοσμια παντα) που εκανα για ενα λαπτοπ toshiba δεν εγκριθηκε ποτε αλλα δεν φτανει μονο αυτο,σερβις σε λαπτοπ 1 μιση μηνα εχετε ακουσει ποτε?και μαλιστα για ενα σπασμενο μετζεσεδακι οθονης,λαπτοπ που εμεινε στα χερια μου για μολις 3 μερες,του κουτιου που λεμε,αλλα χρεωνει το σερβις της toshiba αλλα χρεωνει το eshop φυσικα προς τα πανω,τελοσπαντων αποδεχτηκα με βαρια καρδια το κοστος επισκευης συν τα extra που ζητουσε το eshop,12 euro για την ακριβεια και ακομα περιμενω το λαπτοπ να ερθει,απο τις 3 νοεμβρη,δεν εχουν τον θεο τους απλα,εκανα ηδη αναφορα στον συνηγορο του καταναλωτη για το θεμα φυσικα
PeterKouman Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μια απ'τα ίδια, τελευταίο συμβάν με τον παρακάτω βραστήρα του προηγούμενου Crazy Sundays. http://www.e-shop.gr/brastiras-18lt-arielli-ak-1801-p-HAP.141201 Κριτική με βαθμολογία 1, εξαιτίας ελλιπούς διαβάθμισης ποσότητας νερού και ξεχειλίσματος νερού κατά το βρασμό στο μέγιστο ονομαστικό όριο απ'τις οδηγίες. Έδωσαν έγκριση σε 3 θετικές βαθμολογίες κι όχι στη δικιά μου. Έστειλα email στο [email protected] όπως πολλές άλλες φορές για άλλα θέματα και καμία απάντηση. Greek Marketing Bro!
SnakeMJK Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Είναι λίγο περίεργο ότι όλοι οι παραπάνω έχουν από 1 έως 4 μηνύματα
PeterKouman Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Είναι λίγο περίεργο ότι όλοι οι παραπάνω έχουν από 1 έως 4 μηνύματα @SnakeMJK αν ήμουν βαλτός, δε θα είχα ημερομηνία εγγραφής "Εγγραφή: 11 Οκτ 2010".. ;-) Πολύ απλά, έψαξα στο google για θέματα σχετικά με «κριτικές e-shop»... και να'μαι! Μέχρι τώρα δεν είχε χρειαστεί να γράψω κάπου, δεν ασχολούμαι σχεδόν καθόλου με forums, μόνο όταν χρειαστεί. (το πήγα στο προσωπικό το σχόλιό σου, αλλά πάντα φιλικά)
NICKLIO Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Επιβεβαιώνω και εγώ ότι φυσικά σβήνονται και κουκουλώνονται τα αρνητικα σχόλια όχι μόνο για προιόντα αλλά και για το ''καταστημα'(ο θεος να το πει καταστημα το συγκεκριμενο) φυσικά. Δυστυχώς έχω αρκετές πολύ αρνητικές εμπειρίες από αυτούς, αλλα τωρα ειναι η τελευταια. Στην τελευταία είναι πολύ πιθανό να τους πάω στα δικαστήρια. Η ασυδοσία της αγορας γενικότερα οδηγεί σε τετοια φαινόμενα. Κανενας ελεγχος απο πουθενα σε ολους αυτους τους ελευθερους να ασυδοτουν εις βαρος των καταναλωτων απατεωνισκους. Η μόνη λύση να ενημερωνομαστε μεταξυ μας και η προσφυγη στην δικαιοσυνη. Λοιπον παιδια και η δική μου περιπετεια με το e-shop.gr εν συντομια ,περα απο το γεγονος οτι το e-shop.gr σβηνει τα αρνητικα σχολια των πελατων για τα προιοντα ή για το σάιτ(για την ακριβεια τα εξαφανιζει πριν εμφανιστουν), εχω και εγω την τελευταια αρνητικη εμπειρια απο το συγκεκριμενο ''καταστημα'' .Αγορασα πριν ενα μηνα ενα κινητο ,επειδη η μπαταρια του ηταν χαλασμενη το πηγα πισω μεσα σε τρεις μερες και ζητησα ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.(ΌΠΩΣ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ),μου ειπαν οτι το εστειλαν στο service να διορθωθει το προβλημα.Μετα απο 15 μερες και αφου αναγνωρισαν το προβλημα, μου ηρθε το ιδιο κινητο με αλλαγμενη καινουργια υποτειθεται μπαταριαη οποια ηταν 200 MAh λιγότερα απο την εργοστασιακή !!!Ξαναζητησα αντικατασταση και επιστροφη χρηματων .Το πηραν πισω και μου ειπαν θα με ειδοποιήσουν.Μετα απο τρεις μερες μου ηρθε μηνυμα οτι το κινητο εχει παει ξανα στο service.Τους πηρα τηλεφωνο και εγινε της ποπης ...Μιλάμε για πληρη ασεβεια απεναντι στον πελατη , ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΩΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.Αυτη τη στιγμη το κινητο υποτειθεται ειναι στο service εχει περασει ενας μηνας , εχω πληρωσει στην ''εταιρια'' e-shop.gr καικινητο δεν εχω. Αντικατασταση δεν εγινε ποτέ και τα χρηματα μου δεν επιστραφηκαν ποτε.Απο Δευτερα θα τους παω στα δικαστηρια.Δυστυχως δεν υπαρχει κανενας ελεγχος στην αγορα ,ο καθε απατεωνας ασυδοτει ελευθερα χωρις κανείς να τον ελεγχει και τα θυματα είμαστε εμεις οι καταναλωτες πουδεν μπορουμε να βρουμε πουθενα το δικιο μας αναγκασμενοι να κανουμε δικαστικους αγωνες.ΑΛΛΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΣΥΔΟΤΗ ΑΓΟΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.Καθε τετοια περιπτωση παιδια πρεπει αμεσα να την καταγγελουμε δημοσιως και οχι σε σάιτ που λογοκρίνουν και σβηνουν τις κριτικές μας,διοτι ειναι η μονη μας σωτηρία για να σωθούμε από τους επιδοξους απατεωνίσκους που κυκλοφορούν.Δυστυχως δεν ειναι μονο το e-shop.gr , ειναι πολλοι.ΠΡΟΣΟΧΗ και να καταγγελουμε ΟΛΟΙ οποιους προσπαθουν να μας εξαπατησουν. 1
web_assasin Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2016 δυστυχως η ευτυχως,τα σκηνικα που περιγραφει ο nicklio δεν παιζουν σε ολη την αλυσιδα,αλλα σε συγκεκριμενα καταστηματα. και εγω εχω στειλει πισω doa,εχω στειλει προιοντα με υπολοιπο εγγυησης και εχω παρει επιστροφη χρηματων επιτοπου,η πιστοτικο για μελλοντικη χρηση. ολα αυτα απο το καταστημα της καλαματας. το μονο ας πουμε προβλημα ηταν στην περιπτωση μιας καρτας γραφικων,που μου πιστωσαν λιγοτερα χρηματα επειδη ηταν παλιο μοντελο.
xifiassamsung Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Προσωπικα οτι αγορασα απτο eshop ειτε ηταν κομπλε ειτε εκαναν οτι τους ειπα.Αλλαγη 2 φορες με ελλατωματικη ζυγαρια,την τριτη φορα πηρα τα λεφτα πισω στο χερι οχι πιστωτικα κλπ,μια αλλη φορα με ακουστικα που δεν εκαναν για το κινητο μου βγηκαν DOA με συνοπτικη διαδικασια χωρις να φταινε αυτοι.Αλλη φορα παλι το ιδιο δε μαρεσε κατι το γυρισα πισω κ λεφτα στο χερι.Πληρες ποσο. Απλα θελει λιγο νασαι συνεργασιμος οχι αρουγκανος μπαμπουινος που φωναζει,επειδη οταν γυρνας κατι ο υπαλληλος γραφει κ συνοδευτικο κειμενο στο σερβις,να του υπαγορεψεις ακριβως "το προιον δε καλυπτει τις προσδοκιες μου θελω επιστροφη χρηματων" φωνες γκαριδια κλπ δεν ωφελουν. 1
PaulGreekGamer Δημοσ. 2 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2016 ενας φιλος μου παρηγγειλε pc και πηρα για keyboard ενα Lamtech.Οταν ηρθε,το πληκτρολογιο ηταν κατεστραμενο και το πακετο ειχε μεσα πουπουλα και,μαντεψτε απο που το πηρε: απ'το E-shop.Εγω απτ'την αλλη,οταν πηρα το pc μου απο κει καθηστερησε παραπανω απ'οτι μου ειπαν αλλα ηρθε μια χαρα.Δεν εχω μια καθαρη αποψη στο μυαλο μου για αυτο το μαγαζι μιας και αυτα που εχο ακουσει ειναι και καλα και κακα Προσωπικα οτι αγορασα απτο eshop ειτε ηταν κομπλε ειτε εκαναν οτι τους ειπα.Αλλαγη 2 φορες με ελλατωματικη ζυγαρια,την τριτη φορα πηρα τα λεφτα πισω στο χερι οχι πιστωτικα κλπ,μια αλλη φορα με ακουστικα που δεν εκαναν για το κινητο μου βγηκαν DOA με συνοπτικη διαδικασια χωρις να φταινε αυτοι.Αλλη φορα παλι το ιδιο δε μαρεσε κατι το γυρισα πισω κ λεφτα στο χερι.Πληρες ποσο. Απλα θελει λιγο νασαι συνεργασιμος οχι αρουγκανος μπαμπουινος που φωναζει,επειδη οταν γυρνας κατι ο υπαλληλος γραφει κ συνοδευτικο κειμενο στο σερβις,να του υπαγορεψεις ακριβως "το προιον δε καλυπτει τις προσδοκιες μου θελω επιστροφη χρηματων" φωνες γκαριδια κλπ δεν ωφελουν. Αυτο ειναι αληθεια,οι περισσοτεροι αρχιζουν να βριζουν αν παει κατι στραβα
The_Judas Δημοσ. 3 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2016 Προσωπικά ακούω πολλά για το eshop σε φόρουμ αλλά ποτέ δεν είχα ποτέ τόσο αρνητική εμπειρία. Πρόσφατα που μου έφεραν ολόκληρο κλιματιστικό αξίας σπασμένο. Με ένα τηλέφωνο ήρθαν και χωρίς αντίλογο, το πήραν και μου έφεραν καινούργιο σε λίγες μέρες. Το σερβις τους όμως πράγματι είναι αργό όταν στείλεις κάτι για επισκευή. Αλλωστε εξ αρχής σου λένε ότι θέλει 2 εβδομάδες... Στα θετικά τους όμως, η ταχεία παράδοση προιόντων, 1 μέρα σε ότι έχω παραγγείλει εδώ και χρόνια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα