Προς το περιεχόμενο

java opengl


vicky5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ναι το φανταζομαι αυτο απλα ειναι πτυχιακη και οριζει ο καθηγητης γλωσσα προγραμματισμου...σκεψουν εγω την εμαθα την Opengl σε παραδειγματα c++ η μονη διαφορα ειναι οτι εχει μπροστα gl. ενω η c++ οχι...αυτη καλειται και μου λεει το gl ειναι κενο Pvw ginetai ayto????

 

public void cylinder() {

 

 

gl.glScaled(0.7, 0.7, 0.7);

gl.glColor4f(1f, 0.5f, 1f, 1f);

gl.glTranslatef(1f, 0f, 1f);

gl.glRotatef(-90.0f, 1.0f, 0.0f, 0.0f);

glu.gluDisk(jog, 0.0, 1.0, 32, 1);

glu.gluCylinder(jog, 1.0f, 1.0, 2.0, 32, 1);

gl.glTranslatef(0.0f, 0.0f, 2.0f);

glu.gluDisk(jog, 0.0, 1.0, 32, 1);

gl.glTranslatef(0.0f, 0.0f, -2.0f);

gl.glRotatef(90.0f, 1.0f, 0.0f, 0.0f);

glu.gluDeleteQuadric(jog);

gl.glFlush();

}

Δημοσ.

Παρατηρώντας το παραπάνω απόσπασμα, σου ξαναλέω ότι πριν την gluCylinder() πρέπει πρώτα να κληθεί η gluNewQuadric().

Aν η χρήση της στην java έχει κάποια ιδιομορφία, πρέπει να σου το πει κάποιος που ξέρει java.

Εγώ Οpengl ξέρω, αλλά java δεν ξέρω (και ούτε θέλω να μάθω) ...

 

-

Δημοσ.

public void cylinder() {

 

GLUquadric quadric;

quadric = glu.gluNewQuadric();

gl.glScaled(0.7, 0.7, 0.7);

gl.glColor4f(1f, 0.5f, 1f, 1f);

gl.glTranslatef(1f, 0f, 1f);

gl.glRotatef(-90.0f, 1.0f, 0.0f, 0.0f);

glu.gluDisk(jog, 0.0, 1.0, 32, 1);

glu.gluCylinder(jog, 1.0f, 1.0, 2.0, 32, 1);

gl.glTranslatef(0.0f, 0.0f, 2.0f);

glu.gluDisk(jog, 0.0, 1.0, 32, 1);

gl.glTranslatef(0.0f, 0.0f, -2.0f);

gl.glRotatef(90.0f, 1.0f, 0.0f, 0.0f);

glu.gluDeleteQuadric(jog);

gl.glFlush();

και χτυπαει ακριβως το ιδιο.... να σε ρωτησω κατι αμα ξερεις...παρατηρησα οτι ολες οι μεθοδοι που κανουν κατι στο gl και στο glu exoyn to GLAutoDrawable drawable...παιζει ρολο? γιατι αν το βαλω εκει δεν ξερω πως μπορω να το καλεσω μετα

Δημοσ.

Δεν μου φαίνεται σωστό.

 

Με την gluNewQuadric() πρέπει να οριστεί μια κωνική που θα χρησιμοποιηθεί παρακάτω.

Εσύ ορίζεις την 'quadric' αλλά στις επόμενες κλήσεις χρησιμοποιείς την 'jog' που δεν έχει οριστεί.

Για δοκίμασε να αλλάξεις το όνομα...

 

Το άλλο που ρωτάς αφορά πιθανόν κάποια ιδιομορφία της java για την χρήση του openGL.

Δεν ξέρω java και δεν μπορώ να σου απαντήσω επ' αυτού.

Στην C++ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα - εγώ δεν το έχω δει πουθενά.

 

-

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...