Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα e-shop έχουν πολύ καλή άμεση εξυπηρέτηση αλλά στα πιο βαθιά θέματα όπως επισκευής με καινούργιο... μακριά!!!

 

Πρώτα απόλα, λεφτά δεν δίνουν πίσω. Laptop δεν δίνουν καινούργιο αλλά είτε το επισκευάζουν είτε δίνουν άλλο... επισκευασμένο! (ναι, γίνεται!!! και πιστεύει ο κοινός θνητός του δώσανε καινούργιο! Έχουν το δικαίωμα νομικά.)

Εμένα στην 7η φορά που είχε πρόβλημα (μέσα σε 2 χρόνια με 6μήνες χρήση επειδή μένω Φινλανδία και έπρεπε να το φέρω Ελλάδα) και μου υποσχέθηκαν αλλαγή με άλλης εταιρείας, μου είπαν δεν είχε πρόβλημα, δεν μου δώσανε ΠΟΤΈ χαρτί ότι επισκευάσανε λάπτοπ για να μην έχω αποδείξεις και ΜΌΝΟ όταν τους εκβίασα με καταγγελία μου βρήκαν, ότι όντως είχε πρόβλημα!

Γενικά, αν δεν τους απειλήσεις με καταγγελίες, απλά σε έχουν θύμα! Μακριά από αυτά τα μαγαζιά!

 

Μπορείς να είσαι πιό αναλυτικός στο τι ακριβώς συνέβει και με πιό τρόπο ξεπέρασες το πρόβλημά σου; Επειδή και εγώ μένω στο εξωτερικό και θα έρθω Ελλάδα λίγο πριν το Πάσχα, φυσικά δεν θα έχω άφθονο χρόνο, θα ήθελα εκ των προτέρων να ξέρω τι πρόκειται να αντιμετωπίσω ώστε να ελαχιστοποιήσω το χρόνο συναλλαγής μαζί τους με τον πιό εύκολο τρόπο. Φυσικά δεν θα ήθελα να μπλέξω με καταγγελίες κτλ ή έστω αυτό να είναι η έσχατη λύση, γιαυτό και ρωτάω για προηγούμενες εμπειρίες με το συγκεκριμένο κατάστημα.

Διαβάζοντας λίγο παραπάνω, διαπιστώνω ότι οι περισσότεροι έχουν θετικές εμπειρίες με το e-shop στο θέμα αντικατάστασης χαλασμένου φορητού υπολογιστή. Αν σας είναι εύκολο να μου πείτε από καταστήματα είχατε αυτές τις θετικές εμπειρίες.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε περίπτωση γνωστής μου, με πρόβλημα στο λαπτοπ στον ένα χρόνο απο την αγορά του, έγινε πίστωση των χρημάτων που το είχε αγοράσει.

Αφαίρεσαν εάν δεν κάνω λάθος, 8-10 ευρώ απο το ποσό και στη συνέχεια αγόρασε καινούργιο με νέα εγγύσηση.

Δημοσ.

Μπορείς να είσαι πιό αναλυτικός στο τι ακριβώς συνέβει και με πιό τρόπο ξεπέρασες το πρόβλημά σου; Επειδή και εγώ μένω στο εξωτερικό και θα έρθω Ελλάδα λίγο πριν το Πάσχα, φυσικά δεν θα έχω άφθονο χρόνο, θα ήθελα εκ των προτέρων να ξέρω τι πρόκειται να αντιμετωπίσω ώστε να ελαχιστοποιήσω το χρόνο συναλλαγής μαζί τους με τον πιό εύκολο τρόπο. Φυσικά δεν θα ήθελα να μπλέξω με καταγγελίες κτλ ή έστω αυτό να είναι η έσχατη λύση, γιαυτό και ρωτάω για προηγούμενες εμπειρίες με το συγκεκριμένο κατάστημα.

Διαβάζοντας λίγο παραπάνω, διαπιστώνω ότι οι περισσότεροι έχουν θετικές εμπειρίες με το e-shop στο θέμα αντικατάστασης χαλασμένου φορητού υπολογιστή. Αν σας είναι εύκολο να μου πείτε από καταστήματα είχατε αυτές τις θετικές εμπειρίες.

 

Εγώ από την άλλη, όχι διαβάζοντας αλλά όσους γνωστούς έχω, έχουμε τραυματική εμπειρία! Επίσης αν γνωρίσεις κάποιον που δουλεύει εκεί μέσα, θα σου πει τι παίζει και πόσο καινούργια είναι οι αλλαγές. Τεσπά, στο θέμα μας.

 

Εγώ, είχα πάρει ένα laptop Innovator το οποίο χωρίς windows στοίχισε 1200€. το laptop, μετά από μικρό διάστημα χάλασε. Το πήγα πίσω, άψογα όλα, το φτιάξανε στα μπαμ! Δεν πρόλαβε να περάσει μήνας... ξαναχαλάει! Τόσο γκαντέμης λέω;;; Το ξαναπάω, σε μια-δυο μέρες έτοιμο, άψογη και η εξυπηρέτηση Μενιδίου (αντίθετα με το Τεχνικό Προσωπικό που θα σου πω μετά). Φεύγω Φινλανδία, δεν πέρασαν 5-6 βδομάδες, χαλάει! Το φέρνω Ελλάδα μετά από μήνες που έρχομαι. Το σκηνικό ακολούθησε συνολικά 6 φορές (να χαλάσει το latpop), τις 2 υποτίθεται να μου έχουν δώσει καινούργιο laptop. Έτσι μέσα σε διάστημα κάτι λιγότερο (2-3 μήνες) από 2 χρόνια, να έχω κάνει συνολικά κανένα 4ρι μήνες χρήσης, να έχω χάσει πολύτιμα αρχεία γιατί δουλεύω σε έρευνα για το Αλτζχάιμερ κ.τ.λ..

 

Σε αυτό το διάστημα επειδή εγώ δεν θα μπορούσα να γυρίσω Ελλάδα, ζητάω μέσω e-mail (αφού είχαμε κάνει άπειρες συνομιλίες) να ''αγοράσω'' έστω (που 6 φορές χωρίς να χρησιμοποιείς laptop έπρεπε να μου την προσφέρουνε) επέκταση εγγύησης για άλλο ένας έτος γιατί η εγγύηση που είχα δεν μου έφτανε μέχρι να γυρίσω Ελλάδα και αν μη τι άλλο, ήταν δικό τους πρόβλημα ενα υπερ-ελλατωματικό laptop!!! Φυσικά έφαγα άκυρο καθώς μου λένε επέκταση μόνο σε διάστημα 6 μηνών από την αγορά και με λίγα λόγια για το πρόβλημα μου... ότι παίρνω τον π#$%ο! Αφού τσακώνομαι και φτάνω σε σημείο να εκβιάσω, αποδέχονται να... ''αγοράσω'' την εγγύηση! Το πάω το laptop το Καλοκαίρι που έρχομαι Ελλάδα και μου υπόσχονται (μετά από απαίτηση, γιατί ήξερα τι θα συμβεί) ότι αν ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα (γιατί ο καημένος είχα αγανακτήσει) θα μου το αλλάξουν με άλλης εταιρείας! Μιας και λέγανε έχουν βάλει πλέον ότι καλύτερο εξάρτημα! Πάλι καλά, το καλοκαίρι έκατσα πάνω από διμηνία Ελλάδα, αλλά ήμουν και στο χωριό. Στον μήνα πάνω (7η φορά), το laptop χαλάει (μετά από λίγη ώρα ανοίγματος, τα pixels αλλοιώνονταν του θανατά). Γυρίζω από το χωριό μετά από λίγο καιρό, το πάω πίσω και απαιτώ για αυτό που μου υποσχεθήκανε, παρακαλώντας να κάνουν σύντομα γιατί θα έφευγα Φινλανδία. Αυτή τη φορά, μετά από βδομάδες με την δικαιολογία του καλοκαιριού δεν είχε κοιταχτεί και ας μου υποσχεθήκανε θα μου δίνανε προτεραιότητα. Φεύγοντας, μιλάω με e-mail και ρωτάω πως θα γίνει η διαδικασία για το laptop άλλης εταιρείας, δεν παίρνω απάντηση. Αντίθετα πήραν την... αδερφή μου (!!!) που είχαν τα στοιχεία της λόγω ότι είχα ζητήσει μια φορά να το παραλάβει αυτή που ήμουνα εξωτερικό και της λένε το laptop δεν έχει τίποτα! Τηλεφωνώ και τους λέω απλά, θέλω να μου δώσουνε ένα ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΆΦΕΙ ΠΌΣΑ ΣΕΡΒΙΣ ΈΧΕΙ ΤΟ ΜΗΧΆΝΗΜΑ γιατί ΠΟΤΈ και ας είχα ζητήσει δεν μου είχανε δώσει! Μου λένε αυτό που ζητάτε δεν γίνεται και κανείς (χαχαχαχαχα~!) δεν δίνει χαρτί ότι έχει επισκευαστεί το μηχάνημα. Σε e-mail φτάνω σε σημείο να απειλήσω είτε να μου αλλάξουν το laptop είτε να μου στείλουν χαρτί ότι έχει κοιταχτεί ώστε και εγώ αν το πάω κάπου αλλού και μου πουν άλλα, να δούμε ποιος θα έχει δίκιο. (επίσης χωρίς χαρτί δεν μπορείς να κάνεις κάτι στην εξυπηρέτηση καταναλωτή, αν και αυτός που δουλεύει στα τηλέφωνα, μοιζάρεται από e-shop). Εν τέλει, τους απειλώ ότι θα στείλω νομικό εκπρόσωπο για τις... παρανομίες σχετικά με την μη έκδοση για τα χαρτιά τους σέρβις καθώς και για το ελλατωματικό προιόν που νομικά έπρεπε να αλλάχτεί στις τόσες φορές η ακόμα και τα χρήματα πίσω (δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς τι έλεγε ο νόμος) και βάζω CC στο e-mail (δεν θυμάμαι πως λέγεται ελληνικά, αλλά είναι το παίρνει και άλλος εκτός του παραλήπτη) τον δικηγόρο μου!!! Τότε ΜΌΝΟ με παίρνουν σοβαρά!!! Μου λένε δεν θέλουν σαν αξιότιμη εταιρεία κ.τ.λ. να έχουν προβλήματα και θα κάνουν το καλύτερο δυνατό. Η αδερφή μου, μου είπε την πείραν και ΒΡΉΚΑΝ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ (ναι, σε αυτό που δεν είχε τίποτα και τους έλεγα μπαρούφες) και περιμένουν το ανταλλακτικό! Λέω ευχαριστώ, δεν θα πάρω θέλω άλλο.

 

Με τα πολλά πολλά, μου προτείνουν ένα και μόνο μοντέλο ACER, το οποίο αποδέχομαι χωρίς πολλά πολλά! Γνώμη μου, αν τα βρεις σκούρα, έστω εκβίασε τους με καταγγελία.

 

Σε όποιον δεν πιστεύει τα λεγόμενα μου (μπορεί και εργάτες τις εταιρείας να γράφουν στο φόρουμ, ξέρω γω; Ο γνωστός μου έγραφε) πολύ ευχαρίστως να βγάλω φωτογραφία ΌΛΑ τα mails να δείτε την συνομιλία (ποιος έστειλε e-mail, αν είναι αληθινά κ.τ.λ.) και να μου πείτε μετά τι εταιρεία είναι αυτή που φέρεται έτσι στους πελάτες της! Γιατί δυστυχώς όσο ήμουνα ''γλύφτης΄΄με σας ευχαριστώ και τέτοια, με είχα γραμμένο, καταλαβαίνετε που!

Δημοσ.

Εγώ από την άλλη, όχι διαβάζοντας αλλά όσους γνωστούς έχω, έχουμε τραυματική εμπειρία! Επίσης αν γνωρίσεις κάποιον που δουλεύει εκεί μέσα, θα σου πει τι παίζει και πόσο καινούργια είναι οι αλλαγές. Τεσπά, στο θέμα μας.

 

Εγώ, είχα πάρει ένα laptop Innovator το οποίο χωρίς windows στοίχισε 1200€. το laptop, μετά από μικρό διάστημα χάλασε. Το πήγα πίσω, άψογα όλα, το φτιάξανε στα μπαμ! Δεν πρόλαβε να περάσει μήνας... ξαναχαλάει! Τόσο γκαντέμης λέω;;; Το ξαναπάω, σε μια-δυο μέρες έτοιμο, άψογη και η εξυπηρέτηση Μενιδίου (αντίθετα με το Τεχνικό Προσωπικό που θα σου πω μετά). Φεύγω Φινλανδία, δεν πέρασαν 5-6 βδομάδες, χαλάει! Το φέρνω Ελλάδα μετά από μήνες που έρχομαι. Το σκηνικό ακολούθησε συνολικά 6 φορές (να χαλάσει το latpop), τις 2 υποτίθεται να μου έχουν δώσει καινούργιο laptop. Έτσι μέσα σε διάστημα κάτι λιγότερο (2-3 μήνες) από 2 χρόνια, να έχω κάνει συνολικά κανένα 4ρι μήνες χρήσης, να έχω χάσει πολύτιμα αρχεία γιατί δουλεύω σε έρευνα για το Αλτζχάιμερ κ.τ.λ..

 

Σε αυτό το διάστημα επειδή εγώ δεν θα μπορούσα να γυρίσω Ελλάδα, ζητάω μέσω e-mail (αφού είχαμε κάνει άπειρες συνομιλίες) να ''αγοράσω'' έστω (που 6 φορές χωρίς να χρησιμοποιείς laptop έπρεπε να μου την προσφέρουνε) επέκταση εγγύησης για άλλο ένας έτος γιατί η εγγύηση που είχα δεν μου έφτανε μέχρι να γυρίσω Ελλάδα και αν μη τι άλλο, ήταν δικό τους πρόβλημα ενα υπερ-ελλατωματικό laptop!!! Φυσικά έφαγα άκυρο καθώς μου λένε επέκταση μόνο σε διάστημα 6 μηνών από την αγορά και με λίγα λόγια για το πρόβλημα μου... ότι παίρνω τον π#$%ο! Αφού τσακώνομαι και φτάνω σε σημείο να εκβιάσω, αποδέχονται να... ''αγοράσω'' την εγγύηση! Το πάω το laptop το Καλοκαίρι που έρχομαι Ελλάδα και μου υπόσχονται (μετά από απαίτηση, γιατί ήξερα τι θα συμβεί) ότι αν ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα (γιατί ο καημένος είχα αγανακτήσει) θα μου το αλλάξουν με άλλης εταιρείας! Μιας και λέγανε έχουν βάλει πλέον ότι καλύτερο εξάρτημα! Πάλι καλά, το καλοκαίρι έκατσα πάνω από διμηνία Ελλάδα, αλλά ήμουν και στο χωριό. Στον μήνα πάνω (7η φορά), το laptop χαλάει (μετά από λίγη ώρα ανοίγματος, τα pixels αλλοιώνονταν του θανατά). Γυρίζω από το χωριό μετά από λίγο καιρό, το πάω πίσω και απαιτώ για αυτό που μου υποσχεθήκανε, παρακαλώντας να κάνουν σύντομα γιατί θα έφευγα Φινλανδία. Αυτή τη φορά, μετά από βδομάδες με την δικαιολογία του καλοκαιριού δεν είχε κοιταχτεί και ας μου υποσχεθήκανε θα μου δίνανε προτεραιότητα. Φεύγοντας, μιλάω με e-mail και ρωτάω πως θα γίνει η διαδικασία για το laptop άλλης εταιρείας, δεν παίρνω απάντηση. Αντίθετα πήραν την... αδερφή μου (!!!) που είχαν τα στοιχεία της λόγω ότι είχα ζητήσει μια φορά να το παραλάβει αυτή που ήμουνα εξωτερικό και της λένε το laptop δεν έχει τίποτα! Τηλεφωνώ και τους λέω απλά, θέλω να μου δώσουνε ένα ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΆΦΕΙ ΠΌΣΑ ΣΕΡΒΙΣ ΈΧΕΙ ΤΟ ΜΗΧΆΝΗΜΑ γιατί ΠΟΤΈ και ας είχα ζητήσει δεν μου είχανε δώσει! Μου λένε αυτό που ζητάτε δεν γίνεται και κανείς (χαχαχαχαχα~!) δεν δίνει χαρτί ότι έχει επισκευαστεί το μηχάνημα. Σε e-mail φτάνω σε σημείο να απειλήσω είτε να μου αλλάξουν το laptop είτε να μου στείλουν χαρτί ότι έχει κοιταχτεί ώστε και εγώ αν το πάω κάπου αλλού και μου πουν άλλα, να δούμε ποιος θα έχει δίκιο. (επίσης χωρίς χαρτί δεν μπορείς να κάνεις κάτι στην εξυπηρέτηση καταναλωτή, αν και αυτός που δουλεύει στα τηλέφωνα, μοιζάρεται από e-shop). Εν τέλει, τους απειλώ ότι θα στείλω νομικό εκπρόσωπο για τις... παρανομίες σχετικά με την μη έκδοση για τα χαρτιά τους σέρβις καθώς και για το ελλατωματικό προιόν που νομικά έπρεπε να αλλάχτεί στις τόσες φορές η ακόμα και τα χρήματα πίσω (δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς τι έλεγε ο νόμος) και βάζω CC στο e-mail (δεν θυμάμαι πως λέγεται ελληνικά, αλλά είναι το παίρνει και άλλος εκτός του παραλήπτη) τον δικηγόρο μου!!! Τότε ΜΌΝΟ με παίρνουν σοβαρά!!! Μου λένε δεν θέλουν σαν αξιότιμη εταιρεία κ.τ.λ. να έχουν προβλήματα και θα κάνουν το καλύτερο δυνατό. Η αδερφή μου, μου είπε την πείραν και ΒΡΉΚΑΝ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ (ναι, σε αυτό που δεν είχε τίποτα και τους έλεγα μπαρούφες) και περιμένουν το ανταλλακτικό! Λέω ευχαριστώ, δεν θα πάρω θέλω άλλο.

 

Με τα πολλά πολλά, μου προτείνουν ένα και μόνο μοντέλο ACER, το οποίο αποδέχομαι χωρίς πολλά πολλά! Γνώμη μου, αν τα βρεις σκούρα, έστω εκβίασε τους με καταγγελία.

 

Σε όποιον δεν πιστεύει τα λεγόμενα μου (μπορεί και εργάτες τις εταιρείας να γράφουν στο φόρουμ, ξέρω γω; Ο γνωστός μου έγραφε) πολύ ευχαρίστως να βγάλω φωτογραφία ΌΛΑ τα mails να δείτε την συνομιλία (ποιος έστειλε e-mail, αν είναι αληθινά κ.τ.λ.) και να μου πείτε μετά τι εταιρεία είναι αυτή που φέρεται έτσι στους πελάτες της! Γιατί δυστυχώς όσο ήμουνα ''γλύφτης΄΄με σας ευχαριστώ και τέτοια, με είχα γραμμένο, καταλαβαίνετε που!

Ωρε και εσυ innovator;

Τοσες μαρκες υπαρχουν!!

Μακαρι να ειχα και εγω την δικια σου υπομονη(ευτυχως εχω μαγαλη επιμονη τουλαχιστον).

 

Απορια: Το acer ειναι κομπλε ή και αυτο για service; :P

Δημοσ.

Εγώ να ρωτήσω, το Acer που σου έδωσαν είναι καινούργιο ή ανακατασκευασμένο;

 

Μου φαίνεται πήγες από τη Σκύλα στη Χάρυβδη, τι να πω. Εύχομαι να σου βγει καλό το Acer τουλάχιστον.

 

Και μετά απορείς γιατί κάποια εταιρεία φορητών με εξαιρετικό service κάνει τρελές πωλήσεις....... πως τη λένε να δεις, πως τη λένε μωρέ.........

Δημοσ.

Εγώ από την άλλη, όχι διαβάζοντας αλλά όσους γνωστούς έχω, έχουμε τραυματική εμπειρία! Επίσης αν γνωρίσεις κάποιον που δουλεύει εκεί μέσα, θα σου πει τι παίζει και πόσο καινούργια είναι οι αλλαγές. Τεσπά, στο θέμα μας.

 

Εγώ, είχα πάρει ένα laptop Innovator το οποίο χωρίς windows στοίχισε 1200€. το laptop, μετά από μικρό διάστημα χάλασε. Το πήγα πίσω, άψογα όλα, το φτιάξανε στα μπαμ! Δεν πρόλαβε να περάσει μήνας... ξαναχαλάει! Τόσο γκαντέμης λέω;;; Το ξαναπάω, σε μια-δυο μέρες έτοιμο, άψογη και η εξυπηρέτηση Μενιδίου (αντίθετα με το Τεχνικό Προσωπικό που θα σου πω μετά). Φεύγω Φινλανδία, δεν πέρασαν 5-6 βδομάδες, χαλάει! Το φέρνω Ελλάδα μετά από μήνες που έρχομαι. Το σκηνικό ακολούθησε συνολικά 6 φορές (να χαλάσει το latpop), τις 2 υποτίθεται να μου έχουν δώσει καινούργιο laptop. Έτσι μέσα σε διάστημα κάτι λιγότερο (2-3 μήνες) από 2 χρόνια, να έχω κάνει συνολικά κανένα 4ρι μήνες χρήσης, να έχω χάσει πολύτιμα αρχεία γιατί δουλεύω σε έρευνα για το Αλτζχάιμερ κ.τ.λ..

 

Σε αυτό το διάστημα επειδή εγώ δεν θα μπορούσα να γυρίσω Ελλάδα, ζητάω μέσω e-mail (αφού είχαμε κάνει άπειρες συνομιλίες) να ''αγοράσω'' έστω (που 6 φορές χωρίς να χρησιμοποιείς laptop έπρεπε να μου την προσφέρουνε) επέκταση εγγύησης για άλλο ένας έτος γιατί η εγγύηση που είχα δεν μου έφτανε μέχρι να γυρίσω Ελλάδα και αν μη τι άλλο, ήταν δικό τους πρόβλημα ενα υπερ-ελλατωματικό laptop!!! Φυσικά έφαγα άκυρο καθώς μου λένε επέκταση μόνο σε διάστημα 6 μηνών από την αγορά και με λίγα λόγια για το πρόβλημα μου... ότι παίρνω τον π#$%ο! Αφού τσακώνομαι και φτάνω σε σημείο να εκβιάσω, αποδέχονται να... ''αγοράσω'' την εγγύηση! Το πάω το laptop το Καλοκαίρι που έρχομαι Ελλάδα και μου υπόσχονται (μετά από απαίτηση, γιατί ήξερα τι θα συμβεί) ότι αν ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα (γιατί ο καημένος είχα αγανακτήσει) θα μου το αλλάξουν με άλλης εταιρείας! Μιας και λέγανε έχουν βάλει πλέον ότι καλύτερο εξάρτημα! Πάλι καλά, το καλοκαίρι έκατσα πάνω από διμηνία Ελλάδα, αλλά ήμουν και στο χωριό. Στον μήνα πάνω (7η φορά), το laptop χαλάει (μετά από λίγη ώρα ανοίγματος, τα pixels αλλοιώνονταν του θανατά). Γυρίζω από το χωριό μετά από λίγο καιρό, το πάω πίσω και απαιτώ για αυτό που μου υποσχεθήκανε, παρακαλώντας να κάνουν σύντομα γιατί θα έφευγα Φινλανδία. Αυτή τη φορά, μετά από βδομάδες με την δικαιολογία του καλοκαιριού δεν είχε κοιταχτεί και ας μου υποσχεθήκανε θα μου δίνανε προτεραιότητα. Φεύγοντας, μιλάω με e-mail και ρωτάω πως θα γίνει η διαδικασία για το laptop άλλης εταιρείας, δεν παίρνω απάντηση. Αντίθετα πήραν την... αδερφή μου (!!!) που είχαν τα στοιχεία της λόγω ότι είχα ζητήσει μια φορά να το παραλάβει αυτή που ήμουνα εξωτερικό και της λένε το laptop δεν έχει τίποτα! Τηλεφωνώ και τους λέω απλά, θέλω να μου δώσουνε ένα ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΆΦΕΙ ΠΌΣΑ ΣΕΡΒΙΣ ΈΧΕΙ ΤΟ ΜΗΧΆΝΗΜΑ γιατί ΠΟΤΈ και ας είχα ζητήσει δεν μου είχανε δώσει! Μου λένε αυτό που ζητάτε δεν γίνεται και κανείς (χαχαχαχαχα~!) δεν δίνει χαρτί ότι έχει επισκευαστεί το μηχάνημα. Σε e-mail φτάνω σε σημείο να απειλήσω είτε να μου αλλάξουν το laptop είτε να μου στείλουν χαρτί ότι έχει κοιταχτεί ώστε και εγώ αν το πάω κάπου αλλού και μου πουν άλλα, να δούμε ποιος θα έχει δίκιο. (επίσης χωρίς χαρτί δεν μπορείς να κάνεις κάτι στην εξυπηρέτηση καταναλωτή, αν και αυτός που δουλεύει στα τηλέφωνα, μοιζάρεται από e-shop). Εν τέλει, τους απειλώ ότι θα στείλω νομικό εκπρόσωπο για τις... παρανομίες σχετικά με την μη έκδοση για τα χαρτιά τους σέρβις καθώς και για το ελλατωματικό προιόν που νομικά έπρεπε να αλλάχτεί στις τόσες φορές η ακόμα και τα χρήματα πίσω (δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς τι έλεγε ο νόμος) και βάζω CC στο e-mail (δεν θυμάμαι πως λέγεται ελληνικά, αλλά είναι το παίρνει και άλλος εκτός του παραλήπτη) τον δικηγόρο μου!!! Τότε ΜΌΝΟ με παίρνουν σοβαρά!!! Μου λένε δεν θέλουν σαν αξιότιμη εταιρεία κ.τ.λ. να έχουν προβλήματα και θα κάνουν το καλύτερο δυνατό. Η αδερφή μου, μου είπε την πείραν και ΒΡΉΚΑΝ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ (ναι, σε αυτό που δεν είχε τίποτα και τους έλεγα μπαρούφες) και περιμένουν το ανταλλακτικό! Λέω ευχαριστώ, δεν θα πάρω θέλω άλλο.

 

Με τα πολλά πολλά, μου προτείνουν ένα και μόνο μοντέλο ACER, το οποίο αποδέχομαι χωρίς πολλά πολλά! Γνώμη μου, αν τα βρεις σκούρα, έστω εκβίασε τους με καταγγελία.

 

Σε όποιον δεν πιστεύει τα λεγόμενα μου (μπορεί και εργάτες τις εταιρείας να γράφουν στο φόρουμ, ξέρω γω; Ο γνωστός μου έγραφε) πολύ ευχαρίστως να βγάλω φωτογραφία ΌΛΑ τα mails να δείτε την συνομιλία (ποιος έστειλε e-mail, αν είναι αληθινά κ.τ.λ.) και να μου πείτε μετά τι εταιρεία είναι αυτή που φέρεται έτσι στους πελάτες της! Γιατί δυστυχώς όσο ήμουνα ''γλύφτης΄΄με σας ευχαριστώ και τέτοια, με είχα γραμμένο, καταλαβαίνετε που!

 

Ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που έκανες να γράψεις τόσο μεγάλο κείμενο και να είσαι τόσο αναλυτικός. Επειδή και εγώ είμαι στο εξωτερικό καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει άνεση χρόνου για τέτοιου είδους συναλλαγές. Στο κάτω-κάτω τον λίγο ελεύθερο χρόνο που θα έχω στην Ελλάδα θέλω να τον εκμεταλλευτώ με διαφορετικό τρόπο και όχι να τσακώνομαι με τους διάφορους τεχνικούς, πωλητές και τηλεφωνήτριες.

Ελπίζω να γράψει και άλλος τις εμπειρίες-ειδικά τις αρνητικές-του ώστε να ξέρω τι θα έχω να αντιμετωπίσω και να ξεμπερδέψω με τον πιό ανώδυνο τρόπο.

Δημοσ.

Ωρε και εσυ innovator;

Τοσες μαρκες υπαρχουν!!

Μακαρι να ειχα και εγω την δικια σου υπομονη(ευτυχως εχω μαγαλη επιμονη τουλαχιστον).

 

Απορια: Το acer ειναι κομπλε ή και αυτο για service; :P

 

Ήταν το πιο φθηνό σε τρομερά χαρακτηριστικά και πίστευα ότι θα ήταν σαν του Πλαισίου, οπότε την πάτησα!

 

Το Acer ράγισε μόνη της η οθόνη από μέσα ξαφνικά ενώ έγραφα (χωρίς να χτυπηθεί ποτέ η τίποτα) μετά από 5μηνο και μάλλον σπάσαν οι υγροί κρύσταλλοι.

 

Εγώ να ρωτήσω, το Acer που σου έδωσαν είναι καινούργιο ή ανακατασκευασμένο;

 

Μου φαίνεται πήγες από τη Σκύλα στη Χάρυβδη, τι να πω. Εύχομαι να σου βγει καλό το Acer τουλάχιστον.

 

Και μετά απορείς γιατί κάποια εταιρεία φορητών με εξαιρετικό service κάνει τρελές πωλήσεις....... πως τη λένε να δεις, πως τη λένε μωρέ.........

 

Καινούργιο!!! Έτσι υποτίθεται δηλαδή μετά τους εκβιασμούς και εγγύηση από ACER και όχι από αυτούς. Ήδη όμως τους βλέπω χειρότερους! Πραγματικά έχουν έλλειψη νοημοσύνης.

 

Μεγάλε, έχω πάρει στη γυναίκα μου από Φινλανδία ένα ACER από το καλοκαίρι και ήμουν υπερ-ευχαριστημένος! Διαφορετικά τα φτιάχνουν για Ελλάδα!;

Δημοσ.

Εγώ από την άλλη, όχι διαβάζοντας αλλά όσους γνωστούς έχω, έχουμε τραυματική εμπειρία! Επίσης αν γνωρίσεις κάποιον που δουλεύει εκεί μέσα, θα σου πει τι παίζει και πόσο καινούργια είναι οι αλλαγές.

 

 

Και που να δεις λαπτοπ "επανασυσκευασμενα" και ουτε καν με ενα φορματ για τα ματια του κοσμου για καινουργια που πουλανε...

 

 

και γω ειχα περασει πολυ καλα απο το eshop αλλα δεν εμεινα σε καμμια απειλη και προχωρησα σε καταγγελια. και τελικα τους γειωσα εντελως και προτιμησα τον δρομο της αντιπροσωπειας.

 

http://www.insomnia.gr/topic/321453-καταγγελία-για-απαράδεκτη-συμπεριφορά-του-eshop-κα/page__p__2991593#entry2991593

 

http://www.insomnia.gr/topic/321453-καταγγελία-για-απαράδεκτη-συμπεριφορά-του-eshop-κα/page__st__20__p__2993218#entry2993218

Δημοσ.

Και που να δεις λαπτοπ "επανασυσκευασμενα" και ουτε καν με ενα φορματ για τα ματια του κοσμου για καινουργια που πουλανε...

 

 

και γω ειχα περασει πολυ καλα απο το eshop αλλα δεν εμεινα σε καμμια απειλη και προχωρησα σε καταγγελια. και τελικα τους γειωσα εντελως και προτιμησα τον δρομο της αντιπροσωπειας.

 

http://www.insomnia.gr/topic/321453-καταγγελία-για-απαράδεκτη-συμπεριφορά-του-eshop-κα/page__p__2991593#entry2991593

 

http://www.insomnia.gr/topic/321453-καταγγελία-για-απαράδεκτη-συμπεριφορά-του-eshop-κα/page__st__20__p__2993218#entry2993218

 

Διάβασα τα ποστ σου και θέλω να σε ρωτήσω σχετικά με το ΙΝΚΑ, πήγες εκεί η μέσω τηλεφώνου; Γιατί ο τυπάς του τηλεφώνου, ξέρω το πάω χοντρά τώρα, μειζάρεται! Λέγοντας τα νομικά από το τηλέφωνο προσπαθούσε να μου πει έχω άδικο (έχοντας τους νόμους στην οθόνη μου!!!) και από κοντά μιλώντας με άλλον η αδερφή μου να έχω δίκιο. Αυτό με το τηλέφωνο έχει γίνει σε διαφορετικές περιπτώσεις με μένα σε ότι είχε σχέση με το e-shop, ακόμα και πειραματικά και καταγράφωντας συνομιλίες (που κάνουν καραμπάμ), που αν δεν ήταν παράνομη η καταγραφή θα πήγαινε απευθείας για μήνυση! Αλλά δεν το έχω σε τίποτα να το ανεβάσω κανένα... youtube! Έχω περάσει καλά χάριν του e-shop και της ''ανύπαρκτης'' Προστασίας Καταναλωτή!

(Αν ακούγονται κουφα η παράλογα ότι λέω, τα στοιχεία τα έχω και ευχαρίστως να τα μοιραστώ!)

Δημοσ.

παιδια καλησπερα! διαβαζα τα οσα ειπατε και σε αλλα thread περι e-shop και ειμαι σε απογνωση.

Εχω παραγγειλει ενα pc build. χωρις περιφερειακα κλπ μονο κουτι, ενα απο τα ετοιμα που εχει στα 1.2k ευρω. λογω οτι τα χρηματα ειναι αρκετα φοβαμαι ακομα περισσοτερο τι 8α μου τυχει διοτι:

1ον λεει 2-4 εργασιμες, εχουν περασει 2 βδομαδες+ και ακομα ψαχνονται.

2ον απο το pc αλλα3α μονο την καρτα γραφικων και με εχουν παρει 2 φορες για αλλαγη του τροφοδοτικου που ειχε. εχει ενα των 600W και την πρωτη μου παν για ενα 550W ενω την δευτερη για 700W. lol..

οποτε 2.5 βδομαδες - 2 σ/κ - 1 Κ.Δευτερα λογικα οπου να ναι 8α παραλαβω, αν οχι σκεφτομαι να την ακυρωσω και να παω αλλου. Οποτε 8α σας κρατησω ενημερους για το πως πηγε να εχετε +1 αποψη περι e-shop.

Απ τη μια σκεφτομαι, ας το κρατησουν να περασουν σωστα drivers και να κανουν σωστα install το hardware ενω απ την αλλη λεω αμα κανουν τοσο καιρο που ειναι "ε3ειδικευμενο" προσωπικο τι εμπιστοσυνη μπορω να τους εχω?

Δημοσ.

παιδια καλησπερα! διαβαζα τα οσα ειπατε και σε αλλα thread περι e-shop και ειμαι σε απογνωση.

Εχω παραγγειλει ενα pc build. χωρις περιφερειακα κλπ μονο κουτι, ενα απο τα ετοιμα που εχει στα 1.2k ευρω. λογω οτι τα χρηματα ειναι αρκετα φοβαμαι ακομα περισσοτερο τι 8α μου τυχει διοτι:

1ον λεει 2-4 εργασιμες, εχουν περασει 2 βδομαδες+ και ακομα ψαχνονται.

2ον απο το pc αλλα3α μονο την καρτα γραφικων και με εχουν παρει 2 φορες για αλλαγη του τροφοδοτικου που ειχε. εχει ενα των 600W και την πρωτη μου παν για ενα 550W ενω την δευτερη για 700W. lol..

οποτε 2.5 βδομαδες - 2 σ/κ - 1 Κ.Δευτερα λογικα οπου να ναι 8α παραλαβω, αν οχι σκεφτομαι να την ακυρωσω και να παω αλλου. Οποτε 8α σας κρατησω ενημερους για το πως πηγε να εχετε +1 αποψη περι e-shop.

Απ τη μια σκεφτομαι, ας το κρατησουν να περασουν σωστα drivers και να κανουν σωστα install το hardware ενω απ την αλλη λεω αμα κανουν τοσο καιρο που ειναι "ε3ειδικευμενο" προσωπικο τι εμπιστοσυνη μπορω να τους εχω?

 

Φίλε, ακύρωσε το όσο είναι καιρός και ποσταρε εδώ για καινούριο pc στα ίδια λεφτά..!

 

Οι mastrer του φόρουμ, θα σου φτιάξουν pc 10 φορές καλύτερο...!!

Δημοσ.

παιδια καλησπερα! διαβαζα τα οσα ειπατε και σε αλλα thread περι e-shop και ειμαι σε απογνωση.

Εχω παραγγειλει ενα pc build. χωρις περιφερειακα κλπ μονο κουτι, ενα απο τα ετοιμα που εχει στα 1.2k ευρω. λογω οτι τα χρηματα ειναι αρκετα φοβαμαι ακομα περισσοτερο τι 8α μου τυχει διοτι:

1ον λεει 2-4 εργασιμες, εχουν περασει 2 βδομαδες+ και ακομα ψαχνονται.

2ον απο το pc αλλα3α μονο την καρτα γραφικων και με εχουν παρει 2 φορες για αλλαγη του τροφοδοτικου που ειχε. εχει ενα των 600W και την πρωτη μου παν για ενα 550W ενω την δευτερη για 700W. lol..

οποτε 2.5 βδομαδες - 2 σ/κ - 1 Κ.Δευτερα λογικα οπου να ναι 8α παραλαβω, αν οχι σκεφτομαι να την ακυρωσω και να παω αλλου. Οποτε 8α σας κρατησω ενημερους για το πως πηγε να εχετε +1 αποψη περι e-shop.

Απ τη μια σκεφτομαι, ας το κρατησουν να περασουν σωστα drivers και να κανουν σωστα install το hardware ενω απ την αλλη λεω αμα κανουν τοσο καιρο που ειναι "ε3ειδικευμενο" προσωπικο τι εμπιστοσυνη μπορω να τους εχω?

Και δεν μου ελεγες πως το θες το pc σου και να στο συναρμολογουσα εγω;; :P

Μα 2 εβδομαδες!!

Οσο ειναι καιρος καλεσε τους και ακυρωσε το!!!

Θα σου φτιαξουμε πολυ καλυτερο pc (κομματι κομματι και οχι ετοιμα!)

Δημοσ.

Και δεν μου ελεγες πως το θες το pc σου και να στο συναρμολογουσα εγω;; :P

Μα 2 εβδομαδες!!

Οσο ειναι καιρος καλεσε τους και ακυρωσε το!!!

Θα σου φτιαξουμε πολυ καλυτερο pc (κομματι κομματι και οχι ετοιμα!)

καλησπερα κ παλι. 8α τους παρω αυριο τηλεφωνο και αμα μου πουν οτι ακομα συναρμολογειται η τπτ αλλο κουλο την ακυρωνω. εχω την ε3ης απορια: Ζητησα συναρμολογηση για να μην τρεχω εγω. Αυτο που 8α πραλαβω ( αν παραλαβω ) 8α ειναι ενας ετοιμος πυργος και αυτο? Εννοω τα manuals απο αυτα που υπαρχουν μεσα, τo serial των windows, να σας δωσω το νοημα, ακομα και τις συσκευασιες απο αυτα 8α τα παρω? η ερωτηση μου ειναι η ε3ης: Πως 3ερω αν οι RAM ( οπως καποιος ανεφερε προβλ με αυτες )ειναι καινουριες και οχι "επισκευασμενες" ?

ψιλοακραιο ομως αμα καποιος εχει παρει πυργο απο e-shop μπορει να μου πει τι ακριβως παρελαβε?

ευχαριστω ^^

Δημοσ.

καλησπερα κ παλι. 8α τους παρω αυριο τηλεφωνο και αμα μου πουν οτι ακομα συναρμολογειται η τπτ αλλο κουλο την ακυρωνω. εχω την ε3ης απορια: Ζητησα συναρμολογηση για να μην τρεχω εγω. Αυτο που 8α πραλαβω ( αν παραλαβω ) 8α ειναι ενας ετοιμος πυργος και αυτο? Εννοω τα manuals απο αυτα που υπαρχουν μεσα, τo serial των windows, να σας δωσω το νοημα, ακομα και τις συσκευασιες απο αυτα 8α τα παρω? η ερωτηση μου ειναι η ε3ης: Πως 3ερω αν οι RAM ( οπως καποιος ανεφερε προβλ με αυτες )ειναι καινουριες και οχι "επισκευασμενες" ?

ψιλοακραιο ομως αμα καποιος εχει παρει πυργο απο e-shop μπορει να μου πει τι ακριβως παρελαβε?

ευχαριστω ^^

 

Παρέλαβα τον πύργο έτοιμο (δεν είχα πάρει windows) και όλα τα manual και τα έξτρα καλώδια ήταν μέσα στα κουτιά..!

 

Δες εδώ τι είχα τραβήξει...

Δημοσ.

Θα τους ζητησεις να σου κρατησουν τα κουτια και ολα τα manual αλλιως αν δεν ειναι μαζι στο πακετο το επιστρεφεις πισω..

Εξηγημενα πραγματα!

Εσυ εισαι ο πελατης, εσυ ζητας αυτα που θες!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...