spanast Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Από ποιο e-shop τ είχες πάρει..? (Παίζει και αυτό μεγάλο ρόλο) Μπράβο τους πάντως που στα αντικατέστησαν..! Φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα.. Πίστεψε με, πιο εύκολα θα σου φτιάξουν τον υπολογιστή, παρά θα σου δώσουν καινούριο... Τουλάχιστον εδώ μέσα αλλά και από φίλους μου, ποτέ δεν έχω ακούσει να τους αντικατέστησαν υπολογιστή με καινούριο (εφόσον πέρασαν οι μέρες του RMA) Πάντως μακάρι να στο αλλάξουν..! Όπως λέω και παραπάνω, παίζει μεγάλο ρόλο και σε πιο e-shop point θα πας τον υπολογιστή.... Δεν με πειράζει ιδιαίτερα να μου τον επισκευάσουν, και φυσικά να μην πληρώσω για την εργασία και ανταλλακτικά. Τι γίνεται όμως αν δεν επισκευάζεται ή είναι ασύμφορη γι' αυτούς η επισκευή (για οποιονδήποτε λόγο). Είναι όμως εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές πέρα από τα δικά τους προϊόντα-δες Innovator? όπως για παράδειγμα το ΠΛΑΙΣΙΟ για την HP και για κάποιες άλλες ακόμη? Που θα βρουν πιθανά ανταλλακτικά αν δεν είναι Innovator?
xristoforos89 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Στο ESHOP Περιστεριου πηγαινω παντα και τα αγοραζω και ο,τι παθουν απευθυνομαι σε αυτους. Παντως ακομα και στις παραγγελιες μου, την επομενη μερα -ακομη και αν δεν ειναι διαθεσιμο στο καταστημα- θα ειναι ετοιμη η παραγγελια. Προφανως επειδη τα κεντρικα που βρισκονται στο Μενιδι, ειναι πολυ κοντα.
UpToDate_ Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Στο πλαισιο Περιστεριου πηγαινω παντα και τα αγοραζω και ο,τι παθουν απευθυνομαι σε αυτους. Παντως ακομα και στις παραγγελιες μου, την επομενη μερα -ακομη και αν δεν ειναι διαθεσιμο στο καταστημα- θα ειναι ετοιμη η παραγγελια. Προφανως επειδη τα κεντρικα που βρισκονται στο Μενιδι, ειναι πολυ κοντα. Πλαισιο περιστεριου/συνταγματος ειναι μακραν τα χειροτερα σε service/διευθ.
spanast Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Πλαισιο περιστεριου/συνταγματος ειναι μακραν τα χειροτερα σε service/διευθ. H ερώτησή μου έχει να κάνει με το e-shop, προφανώς κάποιοι δεν διαβάζουν τι έχω ζητήσει.
UpToDate_ Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 H ερώτησή μου έχει να κάνει με το e-shop, προφανώς κάποιοι δεν διαβάζουν τι έχω ζητήσει. Έχει απαντηθεί ήδη. 1.Λεφτά πίσω δεν θα σου δώσουν - άλλο τι δικαιούσαι. 2.Εσύ θα δεις τι θα παιχτεί αυτήν την φορά, δεν μπορούμε να σου απαντήσουμε σε αυτό.
xristoforos89 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Πλαισιο περιστεριου/συνταγματος ειναι μακραν τα χειροτερα σε service/διευθ. Eshop Περιστεριου εννοουσα! Δεν ξερω γιατι ειχα το μυαλο μου στο Πλαισιο!!
spanast Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2011 Δεν ζήτησα χρήματα, αν και θεωρητικά υπάρχει και αυτή η εκδοχή. Ρώτησα αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει την δυνατότητα που δίνει το e-shop σε περίπτωση που κάποιος φορητός υπολογιστής αγορασμένος από αυτούς χαλάσει, αν θα αντικατασταθεί άμεσα όπως διαφημίζεται. Αν ναι, θα ήθελα την εμπειρία του, διότι βρίσκομαι στο εξωτερικό και στο σύντομο χρονικό διάστημα που θα βρίσκομαι στην Ελλάδα θα ήθελα να αντικαταστήσω έναν χαλασμένο υπολογιστή. Να τονίσω και πάλι, δεν με ενδιαφέρει το service τους, θα ήθελα μόνο να ενημερωθώ από κάποιον που έχει κάνει χρήση της παραπάνω υπηρεσίας/δυνατότητας την εμπειρία του. Πιό συγκεκριμένα, αν εξυπηρετήθηκε άμεσα, τι χρειάστηκε να κάνει, αν είχε κάποιο πρόβλημα στην συνολική διαδικασία, τι πρέπει να προσέξω ώστε να εξυπηρετηθώ γρήγορα και άμεσα ή αν χρειάζεται να είμαι προετοιμασμένος για καταγγελίες κτλ. Ελπίζω αυτή την φορά να έγινα πιό κατανοητός. ευχαριστώ.
xristoforos89 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Πριν κανενα διμηνο ειχα ανοιξει παρομοιο θεμα,δεν ειχα προβλημα με το λαπτοπ μου (που τοτε ηταν αγορασμενο απο eshop), αλλα ρωτουσα τα παιδια αν τους εχεις συμβει παρομοιο πραγμα. 2 παιδια μου απαντησαν οτι ηταν οκ και τους εδωσε πιστωτικο (αν και προσπαθουσαν να βρουν δικαιολογιες απο το eshop), ενω το τριτο παιδι ειχε κανει καταγγελια γιατι νομιζω πως δεν του το αλλαζαν.Δεν θυμαμαι ακριβως τι ειχε γινει ομως.
Vista32 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Το καλοκαίρι που μας πέρασε σταμάτησε να δουλεύει σωστά το λάπτοπ ενός φίλου (έγραφε μήνυμα σφάλματος στην εκκίνηση, καθώς δεν έβρισκε τον σκληρό ή κάτι τέτοιο). Ήταν ακόμα μέσα στην εγγύηση και το πήγε στο eshop. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και παρόλο που ο υπολογιστής δεν ήθελε κάτι το ιδιαίτερο για να επισκευαστεί (δεν θυμάται καλά τι του είπαν από το σέρβις, αλλά έχει την εντύπωση πως ή ήθελε αλλαγή η cmos battery ή δεν έκανε καλή επαφή η ταινία του σκληρού), του είπαν πως, αν ήθελε, μπορούσε να πάρει νέο λαπτοπ παρόμοιας τιμής μ' αυτήν που είχε το δικό του όταν ήταν καινούριο, όπως και έπραξε. Ενδεχομένως να του είπαν και για επιστροφή χρημάτων, αλλά έτσι κι αλλιώς αυτή η λύση δεν τον ενδιέφερε, οπότε και δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω με σιγουριά.
theTuber Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Σταμάτησε να λειτουργεί, ενώ όλα λειτουργούσαν άψογα και χωρίς κανένα πρόβλημα. To laptop δεν μπορεί να κάνει εκκίνηση, εννοώ ότι πατάς το κουμπί για να ξεκινήσει και δεν ανταποκρίνεται ο υπολογιστής. Δεν bootάρει, δεν ανάβει καν η οθόνη. Εχω δοκιμάσει και με μπαταρία και χωρίς αυτή. Απλά δεν ανταποκρίνεται στο κουμπί εκκίνησης. Μπορεί απλά να φταίει αυτό, δεν γνωρίζω. Την τελευταία φορά πάντως λειτουργούσε κανονικά, τον έκλεισα όπως πάντα από την έναρξη κτλ... Την επόμενη φορά δεν έκανε εκκίνηση. Ακριβώς το ίδιο έπαθα κι εγώ και μου το αντικατέστησαν με καινούριο
spanast Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Ακριβώς το ίδιο έπαθα κι εγώ και μου το αντικατέστησαν με καινούριο Μήπως μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες?
Vaggos02 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Ειχε χαλασει πριν 2 χρονια ενα ρολοι διακοσμητικο που ειχα παρει(ηταν και πανακριβο), και ζητησα αντικατασταση.Σε 2 μερες μου εδωσαν καινουριο.Μετα απο κανενα 3μηνο ξαναχαλασε το καινουριο, οποτε ζητησα πιστωτικο.Αφου το τσεκαραν οτι οντως ειχε χαλασει, μου εστειλαν μηνυμα οτι εχω πιστωτικο 125ευρω (οσο κοστιζε το ρολοι). Επισης σε κατι ηχεια που ειχαν αγορασει ακουγα ενα χρατς χρατς στον ηχο, μολις τα πηρα. Τα πηγα μετα απο καμια 10αρια μερες και ζητησα παλι πιστωτικο και μετα απο 2-3 μερες παλι μηνυμα οτι εχω πιστωτικο. Αυτες τις 2 φορες τους χρειαστηκα, και ηταν οκ απεναντι μου. Εμένα με ειδοποίησαν τελικά σήμερα οτι μου αντικατέστησαν τον ssd. Μπορώ να πάω εκεί και αντί για την αντικατάσταση να τους ζητήσω πιστωτικό;
xristoforos89 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Εμένα με ειδοποίησαν τελικά σήμερα οτι μου αντικατέστησαν τον ssd. Μπορώ να πάω εκεί και αντί για την αντικατάσταση να τους ζητήσω πιστωτικό; Εγω ειχα ζητησει εκ των προτερων πιστωτικο και οχι μετα. Τι να σου πω, ρωτα για να σου πουν αυτοι με σιγουρια!
Vaggos02 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Εγω ειχα ζητησει εκ των προτερων πιστωτικο και οχι μετα. Τι να σου πω, ρωτα για να σου πουν αυτοι με σιγουρια! Επειδή είχαν καθυστερήσει να με ενημερώσουν πήγα απο εκεί προχτές και μου είπαν οτι θα μου τηλεφωνήσουν απ τα κεντρικά για να με ρωτήσουν εαν θέλω αντικατάσταση ή πιστωτικό, αλλά σήμερα που πήραν στο σταθερό και τη σήκωσε η μάνα μου της είπαν οτι έφεραν καινούριο για αντικατάσταση... Θα πάω το απόγευμα να δω τι θα γίνει. Ευχαριστώ πάντως. Πάντως εδώ που λέει για επιστροφές δεν εξηγει κάτι
Michaelangelo Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Τα e-shop έχουν πολύ καλή άμεση εξυπηρέτηση αλλά στα πιο βαθιά θέματα όπως επισκευής με καινούργιο... μακριά!!! Πρώτα απόλα, λεφτά δεν δίνουν πίσω. Laptop δεν δίνουν καινούργιο αλλά είτε το επισκευάζουν είτε δίνουν άλλο... επισκευασμένο! (ναι, γίνεται!!! και πιστεύει ο κοινός θνητός του δώσανε καινούργιο! Έχουν το δικαίωμα νομικά.) Εμένα στην 7η φορά που είχε πρόβλημα (μέσα σε 2 χρόνια με 6μήνες χρήση επειδή μένω Φινλανδία και έπρεπε να το φέρω Ελλάδα) και μου υποσχέθηκαν αλλαγή με άλλης εταιρείας, μου είπαν δεν είχε πρόβλημα, δεν μου δώσανε ΠΟΤΈ χαρτί ότι επισκευάσανε λάπτοπ για να μην έχω αποδείξεις και ΜΌΝΟ όταν τους εκβίασα με καταγγελία μου βρήκαν, ότι όντως είχε πρόβλημα! Γενικά, αν δεν τους απειλήσεις με καταγγελίες, απλά σε έχουν θύμα! Μακριά από αυτά τα μαγαζιά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα