Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσφατα χάλασε ο φορητός υπολογιστής της κοπέλας μου, ο οποίος είναι αγορασμένος από το e-shop μετά την έναρξη του προγράμματος 2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης με καινούριο laptop ή επιστροφή του ποσού αγοράς. Περισσότερα εδώ: http://www.e-shop.gr/support.phtml (προς το τέλος της σελίδας). Επειδή την διαδικασία θα την αναλάβω εγώ, και πριν επικοινωνήσω με το e-shop, έχω να σας θέσω κάποια ερωτήματα για να γνωρίζω περίπου τι θα αντιμετωπίσω ή τι πρέπει να προλάβω τόσο για την απλοποίηση της διαδικασίας ή για να αποφύγω τυχόν κακοτοπιές.

Εχει κάποιος από εσάς ανάλογη εμπειρία? Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση? και με ποιόν υπολογιστή αντικαταστάθηκε, αν το αντίστοιχο μοντέλο ήταν κατηργημένο? Εχετε θετική τελική εμεπιρία από το ανωτέρω κατάστημα?

Κάθε απάντηση δεκτή, αρκεί να είναι στα πλαίσια των ερωτημάτων μου, δεν με ενδιαφέρουν γενικά σχόλια για το e-shop.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Επεξ/σία από spanast
  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προχθες που πηγα στα eshop για μια παραγγελια που ειχα κανει,

εχουν πλεον μονο το ''2χρονια αμεσης αντικαταστασης..''

Το ''...ή επιστροφη ολου του ποσου αγορας'' εξαφανιστηκε ολως τυχαιως!!

Παντως εγω εχω θετικη εμπειρια απο service, αλλα οχι για λαπτοπ.

Πολυ θα ηθελα να μαθω τι τελικα θα σου πουν εσενα στο τελος!

Δημοσ.

Επιστροφή χρημάτων προκύπτει από την σελίδα τους, http://www.e-shop.gr/support.phtml, ούτε η φίλη μου δεν το θυμόταν, εγώ το διάβασα. Αντιγράφω από την προηγούμενη σελίδα:

 

 

2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης με καινούριο laptop

 

Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές Sony, HP, Toshiba, Innovator και Acer από 01/07/09, Lenovo από 14/09/09, Fujitsu από 15/10/09, Asus από 15/11/09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

Η εγγύηση της μπαταρίας του φορητού υπολογιστή είναι διάρκειας 6 μηνών.

Σε περίπτωση βλάβης/φθοράς του τροφοδοτικού γίνεται αντικατάσταση του τροφοδοτικού και όχι ολόκληρου του φορητού υπολογιστή.

Η βλάβη δεν θα πρέπει να προέρχεται από κακή χρήση.

 

Εννοείται πως σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει ενημέρωσή σας.

Δημοσ.

Επιστροφή χρημάτων προκύπτει από την σελίδα τους, http://www.e-shop.gr/support.phtml, ούτε η φίλη μου δεν το θυμόταν, εγώ το διάβασα. Αντιγράφω από την προηγούμενη σελίδα:

 

 

2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης με καινούριο laptop

 

Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές Sony, HP, Toshiba, Innovator και Acer από 01/07/09, Lenovo από 14/09/09, Fujitsu από 15/10/09, Asus από 15/11/09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

Η εγγύηση της μπαταρίας του φορητού υπολογιστή είναι διάρκειας 6 μηνών.

Σε περίπτωση βλάβης/φθοράς του τροφοδοτικού γίνεται αντικατάσταση του τροφοδοτικού και όχι ολόκληρου του φορητού υπολογιστή.

Η βλάβη δεν θα πρέπει να προέρχεται από κακή χρήση.

 

Εννοείται πως σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει ενημέρωσή σας.

Επειδη το αναφερει, δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας. ;)

Αλλα μακαρι να ισχυει..

Το λαπτοπ τελικα τι επαθε;

Δημοσ.

Φίλε, πραγματικά καλή τύχη με το e-shop..!

 

Εγώ έχω μία από τις χειρότερες εμπειρίες service από το συγκεκριμένο κατάστημα και από τότε δεν περνάω ούτε απ έξω...!

 

Ενημέρωσε μας για το τελικά έγινε....

Δημοσ.

Προχθες που πηγα στα eshop για μια παραγγελια που ειχα κανει,

εχουν πλεον μονο το ''2χρονια αμεσης αντικαταστασης..''

Το ''...ή επιστροφη ολου του ποσου αγορας'' εξαφανιστηκε ολως τυχαιως!!

Παντως εγω εχω θετικη εμπειρια απο service, αλλα οχι για λαπτοπ.

Πολυ θα ηθελα να μαθω τι τελικα θα σου πουν εσενα στο τελος!

Πόσο θετική εμπειρία έχεις από το service?

Εγώ πάντως περιμένω εδώ και 9 μέρες να με ειδοποιήσουν ότι όντως έχει πρόβλημα ο ssd (πράγμα που εγώ εντόπισα σε 10 λεπτά) για να τον αντικαταστήσουν...

Δημοσ.

 

 

Εγώ πάντως περιμένω εδώ και 9 μέρες να με ειδοποιήσουν ότι όντως έχει πρόβλημα ο ssd (πράγμα που εγώ εντόπισα σε 10 λεπτά) για να τον αντικαταστήσουν...
[sarcasm]

Σε παρακαλώ τώρα...!

Ποιοι είμαστε εμείς που θα αμφισβητήσουμε τους τεχνικούς του e-shop..?????

Επειδή δηλαδή έχουμε ένα πτυχίο και γράφουμε σε ένα τεχνολογικό φόρουμ..??

Αν είναι δυνατόν....!

[/sarcasm]

 

Δημοσ.

Επειδη το αναφερει, δεν σημαινει οτι ισχυει κιολας. ;)

Αλλα μακαρι να ισχυει..

Το λαπτοπ τελικα τι επαθε;

 

Σταμάτησε να λειτουργεί, ενώ όλα λειτουργούσαν άψογα και χωρίς κανένα πρόβλημα. To laptop δεν μπορεί να κάνει εκκίνηση, εννοώ ότι πατάς το κουμπί για να ξεκινήσει και δεν ανταποκρίνεται ο υπολογιστής. Δεν bootάρει, δεν ανάβει καν η οθόνη. Εχω δοκιμάσει και με μπαταρία και χωρίς αυτή. Απλά δεν ανταποκρίνεται στο κουμπί εκκίνησης. Μπορεί απλά να φταίει αυτό, δεν γνωρίζω. Την τελευταία φορά πάντως λειτουργούσε κανονικά, τον έκλεισα όπως πάντα από την έναρξη κτλ... Την επόμενη φορά δεν έκανε εκκίνηση.

Σχετικά με το άλλο σου σχόλιο, μήπως δεν επιστρέφουν χρήματα, αλλά δίνουν πιστωτικό τιμολόγιο για μελλοντική αγορά? είναι πιθανό?

Δημοσ.

Πόσο θετική εμπειρία έχεις από το service?

Εγώ πάντως περιμένω εδώ και 9 μέρες να με ειδοποιήσουν ότι όντως έχει πρόβλημα ο ssd (πράγμα που εγώ εντόπισα σε 10 λεπτά) για να τον αντικαταστήσουν...

Ειχε χαλασει πριν 2 χρονια ενα ρολοι διακοσμητικο που ειχα παρει(ηταν και πανακριβο),

και ζητησα αντικατασταση.Σε 2 μερες μου εδωσαν καινουριο.Μετα απο κανενα 3μηνο ξαναχαλασε το καινουριο, οποτε

ζητησα πιστωτικο.Αφου το τσεκαραν οτι οντως ειχε χαλασει, μου εστειλαν μηνυμα οτι εχω πιστωτικο 125ευρω (οσο κοστιζε το ρολοι).

Επισης σε κατι ηχεια που ειχαν αγορασει ακουγα ενα χρατς χρατς στον ηχο, μολις τα πηρα.

Τα πηγα μετα απο καμια 10αρια μερες και ζητησα παλι πιστωτικο και μετα απο 2-3 μερες παλι μηνυμα οτι εχω πιστωτικο.

Αυτες τις 2 φορες τους χρειαστηκα, και ηταν οκ απεναντι μου.

Δημοσ.

Φίλε, πραγματικά καλή τύχη με το e-shop..!

 

Εγώ έχω μία από τις χειρότερες εμπειρίες service από το συγκεκριμένο κατάστημα και από τότε δεν περνάω ούτε απ έξω...!

 

Ενημέρωσε μας για το τελικά έγινε....

 

Δεν με ενδιαφέρει το service τους. Με ενδιαφέρει να αλλαχτεί ο υπολογιστής, όπως κάποτε το διαφήμιζαν με μεγάλα γράμματα, αλλά ακόμη και σήμερα το αναφέρουν στην σελίδα τους.

Δημοσ.

Ειχε χαλασει πριν 2 χρονια ενα ρολοι διακοσμητικο που ειχα παρει(ηταν και πανακριβο),

και ζητησα αντικατασταση.Σε 2 μερες μου εδωσαν καινουριο.Μετα απο κανενα 3μηνο ξαναχαλασε το καινουριο, οποτε

ζητησα πιστωτικο.Αφου το τσεκαραν οτι οντως ειχε χαλασει, μου εστειλαν μηνυμα οτι εχω πιστωτικο 125ευρω (οσο κοστιζε το ρολοι).

Επισης σε κατι ηχεια που ειχαν αγορασει ακουγα ενα χρατς χρατς στον ηχο, μολις τα πηρα.

Τα πηγα μετα απο καμια 10αρια μερες και ζητησα παλι πιστωτικο και μετα απο 2-3 μερες παλι μηνυμα οτι εχω πιστωτικο.

Αυτες τις 2 φορες τους χρειαστηκα, και ηταν οκ απεναντι μου.

 

Από ποιο e-shop τ είχες πάρει..?

 

(Παίζει και αυτό μεγάλο ρόλο)

 

Μπράβο τους πάντως που στα αντικατέστησαν..!

 

Φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα..

 

Δεν με ενδιαφέρει το service τους. Με ενδιαφέρει να αλλαχτεί ο υπολογιστής, όπως κάποτε το διαφήμιζαν με μεγάλα γράμματα, αλλά ακόμη και σήμερα το αναφέρουν στην σελίδα τους.

 

Πίστεψε με, πιο εύκολα θα σου φτιάξουν τον υπολογιστή, παρά θα σου δώσουν καινούριο...

 

Τουλάχιστον εδώ μέσα αλλά και από φίλους μου, ποτέ δεν έχω ακούσει να τους αντικατέστησαν υπολογιστή με καινούριο (εφόσον πέρασαν οι μέρες του RMA)

 

Πάντως μακάρι να στο αλλάξουν..!

Όπως λέω και παραπάνω, παίζει μεγάλο ρόλο και σε πιο e-shop point θα πας τον υπολογιστή....

Δημοσ.

Φίλε, πραγματικά καλή τύχη με το e-shop..!

 

Εγώ έχω μία από τις χειρότερες εμπειρίες service από το συγκεκριμένο κατάστημα και από τότε δεν περνάω ούτε απ έξω...!

 

Ενημέρωσε μας για το τελικά έγινε....

 

 

Χαχα, τι μου θυμησες τωρα........ εμενα καναν 3 μηνες για να μου αντικαταστησουν motherboard που δεν εκανε καν το POST. το μονο που εκανε ηταν να πυρωνει το heatsing του northbridge και οταν λεμε να πυρωνει εννοουμε να εχει κοκκινησει ο χαλκος και να αλλιωνεται το σχημα της heatsink με το πρωτο αγγιγμα (με κατσαβιδι κτλπ γιατι με γυμνα χεριαα..........Ouch!!!)

Δημοσ.

Από ποιο e-shop τ είχες πάρει..?

 

(Παίζει και αυτό μεγάλο ρόλο)

 

Μπράβο τους πάντως που στα αντικατέστησαν..!

 

Φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα..

 

 

 

Πίστεψε με, πιο εύκολα θα σου φτιάξουν τον υπολογιστή, παρά θα σου δώσουν καινούριο...

 

Τουλάχιστον εδώ μέσα αλλά και από φίλους μου, ποτέ δεν έχω ακούσει να τους αντικατέστησαν υπολογιστή με καινούριο (εφόσον πέρασαν οι μέρες του RMA)

 

Πάντως μακάρι να στο αλλάξουν..!

Όπως λέω και παραπάνω, παίζει μεγάλο ρόλο και σε πιο e-shop point θα πας τον υπολογιστή....

 

Δεν με πειράζει ιδιαίτερα να μου τον επισκευάσουν, και φυσικά να μην πληρώσω για την εργασία και ανταλλακτικά. Τι γίνεται όμως αν δεν επισκευάζεται ή είναι ασύμφορη γι' αυτούς η επισκευή (για οποιονδήποτε λόγο).

Είναι όμως εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές πέρα από τα δικά τους προϊόντα-δες Innovator? όπως για παράδειγμα το ΠΛΑΙΣΙΟ για την HP και για κάποιες άλλες ακόμη? Που θα βρουν πιθανά ανταλλακτικά αν δεν είναι Innovator?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...