AfterForever Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Έκανα το πρώτο μάθημα οδήγησης. Με παπάκι αυτόματο, χωρίς συμπλέκτη. Ο συμπλέκτης στο μηχανάκι είναι δύσκολος, ή σαν του αυτοκινήτου ξέρωγω; Καθαρά θέμα συνήθειας και έτσι; Δίστασα λίγο για αυτό. Αλλά σε γενικές γραμμές, είμαι σε φάση αυτό που μαρέσει πολύ και με συμπλέκτη (θα το συνηθίσω ξέρωγω) παρά συμβιβασμό αρκετό στο στυλ (οποιοδήποτε 125 σκούτερ - παπί ασυζητητί όχι) για να έχω αυτόματο. Επίσης κάπου διάβασα για το ρελαντί του. Ότι πρέπει να δώσεις πολύ για να ξεκινήσεις γιατί είναι χαμηλού κυβισμού και παράλληλα το ρελαντί χαμηλά. Παίζει αυτό; Αν ναι, ρυθμίζεται ψηλότερα; Το έχει κανείς αυτό το μηχανάκι να μου πει προσωπική γνώμη;
Oscar_Mike Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Ο συμπλέκτης στο μηχανάκι είναι δύσκολος, ή σαν του αυτοκινήτου ξέρωγω; Καθαρά θέμα συνήθειας και έτσι; Δίστασα λίγο για αυτό. Kαθόλου δύσκολος, θα έλεγα πιο εύκολος και από αυτοκινητου, όπως ακριβώς είπες είναι θέμα συνήθειας! Aσε μου με τον συμπλέκτη μπορείς να παίζει και περισσότερο με το γκάζι και τις σχέσεις στο κιβώτιο. (θα καταλάβεις τι λέω όταν δοκιμάσεις) Πλέων όταν καβαλάω μηχανάκι χωρίς συμπλέκτη ασυναίσθητα τον ψάχνω στο αριστερό μου χέρι! Επίσης κάπου διάβασα για το ρελαντί του. Ότι πρέπει να δώσεις πολύ για να ξεκινήσεις γιατί είναι χαμηλού κυβισμού και παράλληλα το ρελαντί χαμηλά. Παίζει αυτό; μάλλον αυτός που το έγραψε ή δεν ξέρει να ξεκινάει, ή θέλει να κάνει εκκινήσεις και 0-100km/h σε 4sec... το "πολύ" είναι υπερβολικό, μην σε τρομάζουν, για να καταλάβεις και σε μηχανή μεγάλου κυβισμού υπάρχει περίπτωση να τσιμπήσεις λίγο το γκάζι για να ξεκινήσεις πιο όμορφα, αλλα μιλάμε για κλίμακα π.χ αν έχεις 1250rpm ρελαντί να παίξεις μέχρι τις 2000rpm και εχε στο μυαλό σου και το άλλο θετικό με τον συμπλέκτη, και 4000 στροφές να το πας, αν αφήσεις το συμπλέκτη ομαλά μια χαρά θα ξεκινήσεις που λέει ο λόγος (το παιχνίδι με το γκάζι που σου έλεγα πριν) Όπως επίσης μπορείς να ξεκινήσεις και χωρίς γκάζι μονο με συμπλέκτη και να μην σου σβήσει. Θα τα βρείς όλα αυτά στην πορεία, δεν είναι απολυτος τίποτα, θα τα μάθεις μια φορα και μετά θα γίνονται μονα τους
kage Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 δεν εχουν ολα τα σκουτερ μικρες ροδες. anyway αν και δεν μ αρεσουν οι μικρογραφιες το παρακατω φαινεται ωραιο. http://www.125duke.com/
panosno1com Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 εγω λεω κοιτα SYM ή KYMCO , εχει σκουτερακια με 13" +14" ροδες. Φυσικα υπαρχουν και οι πιο επωνυμες μάρκες. Αλλα επειδη οπως λες ειναι το πρωτο σου, στη θεση σου (επειδη κ γω σκεφτομαι καποια στιγμη να παρω) θα προτιμησω πρωτα καποιο συμ η κυμκο ωστε να μη το <<ποναω>> πολυ (οχι κ στα @@ μου αλλα νταξει) και για να μαθω καλα κ υστερα παιρνω αλλο σκουτερ..!
stekont Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 ποσο λέτε να βγει διπλωμα - μεταχειρισμενο αξιολογο μεχρι 200κυβικά μηχανάκι- εξοπλισμος? κανα 1500 ευρω?/
AfterForever Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2011 Ενδεικτικά. 300 - 400 παρα ΜΑΞ δίπλωμα (δεδομένου ότι έχεις δίπλωμα αυτοκινήτου ε). Μεταχειρισμένο κοίτα και ψάξε, δε μπορώ να ξέρω, ανάλογα ποιο σου αρέσει. Μπουφάν 150-200, γάντια 30-50, κράνος 100+ για κάτι καλό (εκτός αν θες να πάρεις κράνος από το lidl). Κάνε τους υπολογισμούς σου πόσα σου μένουν καθαρά για το μηχανάκι. Ά. Μεταβίβαση κανένα 50ευρω, σήμα κανά 20ρικό, 100 ασφάλεια με το που το πάρεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.