AfterForever Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Καλημέρα. Με ενδιαφέρει η αγορά μηχανακίου. Έχω καταλήξει στα 125cc, παρακάτω όλοι μου λένε δεν αξίζει, παραπάνω δε με ενδιαφέρει γιατί είναι παραπάνω λεφτά και δε χρειάζομαι και παραπάνω άλλωστε. Για πόλη θέλω. Κοίταζα για scooter, αυτόματο και έτσι. Τα παπάκια δε μου αρέσουν. Το θέμα είναι ότι έπεσα σε entry-level ΜΗΧΑΝΕΣ στα ίδια κυβικά και μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Εμφανισιακά κυρίως. Για παράδειγμα Honda CBF 125i http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=6&model_id=194&action=photos&model_year=2010 kymco quannon 150 http://www.kymco.gr/product.asp?catid=917 Μου αρέσει αυτό το στυλάκι. Το Honda μάλιστα κάνει κάπου στα 2500, πολύ καλή τιμή, κάπου τόσα μπορώ να διαθέσω. Επειδή από μηχανάκια ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ, μπορεί κάποιος να μου προτείνει αντίστοιχα τέτοια 125άρια σε αυτό το εύρος τιμών; Και όποια παρατήρηση ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ. ΥΓ. έχω βρει ένα aprilia και ένα yamaha αλλά πάνε στα 4000 χιλιάρικα! Εγώ με δόσεις κανά 3000ρο πάνω-κάτω μπορώ να δώσω.
joef_gr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 οντως αν δεν θες να τρεχεις πολυ και κατα την πλειοψηφια το καβαλας μονος σου τα 125cc και για εμενα ειναι πολυ καλα. βεβαια υπαρχουν 2 κατηγοριες, τα 2χρονα πχ Aprilia,yamaha και αλλες. και τα 4χρονα που ειναι σχεδον οι περισσοτερες τωρα. η διαφορα ειναι οτι τα διχρονα ειναι πιο πολυ "αγωνιστικα" 125αρια. δηλαδη η aprilia με λιγο πειραγμα φτανει 180-190km/h. 4χρονο για να παει 180 στα 125cc θελει 12μποφορ θετικο ανεμο και τον Rossi. ανεμεσα στο Kymco και στη honda εγω λεω kymco. αν και η πρωτη μου μηχανη ηταν η cbr 125r. Η cbf 125i Που εδειξες λεει βγαζει 9ιππους. εγω με την cbr την ειχα 15 περιπου και υπηρχαν στιγμες που χρειαζοταν και αλλο γκαζι. οποτε με 9 θα ειναι λιγο υπερβολικα αργο πιστευω. εγω θα προτεινα μιας και ειναι και πρωτη να κοιταξεις κανενα μεταχειρησμενο απο τα μοντελα 2008 και τα επομενα, επειδη τοτε σχεδον ολες οι εταιριες κανανε στανταρ τον ψεκασμο ακομα και στα μικροτερα μοντελα. μια μεταχειρισμένη cbr125r μπορεις να την βρεις και στα 1000-1800 και πολλες φορες με αλλα πανω που δεινει ο πωλητης(extra λαστιχα,αλλαγμενη εξάτμιση και λοιπα) και το καλο με το μεταχειρησμενο ειναι οτι μολις το παρεις μπορεις να το γκαζωσεις οσο θες να δεις πως παει. ενω με το καινουργιο κανεις την κυρια μεχρι τα 1000km και το πρωτο service.
Septum Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Φιλε joef τα εχεις μπερδεψει λιγο.Ολες οι εταιριες βγαζουν ακομα 2χρονα αλλα σε 50κυβικα κυριως.Η aprilia βγαζει(το σταματησε δηλαδη) το rs125 το οποιο δεν ειναι τοσο για καθημερινη χρηση,οσο αποψη συντηρησης αλλα και καταναλωσης. Εγω προτεινω kawasaki ninja 250r μεταχειρισμενο,μηχανακι που ξεκινησε το 08 δηλαδη ειναι ακομα πολυ φρεσκο και ελαφρως πιο πανω απο το budget σου.Το θεμα ειναι οτι ειναι αρκετα δυνατο,με διπλωμα A1,οικονομικο και all around,δηλαδη μπορεις να βγεις λιγο παραεξω χωρις να σκεφτεσαι ελειψη δυναμης αν χρειαστει. http://www.car.gr/classifieds/bikes/?engine_size-from=%3E250&engine_size-to=%3C250&make=290&offer_type=sale&or=a&significant_damage=f&so=pr&variant=ninja
AfterForever Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 οντως αν δεν θες να τρεχεις πολυ και κατα την πλειοψηφια το καβαλας μονος σου τα 125cc και για εμενα ειναι πολυ καλα. βεβαια υπαρχουν 2 κατηγοριες, τα 2χρονα πχ Aprilia,yamaha και αλλες. και τα 4χρονα που ειναι σχεδον οι περισσοτερες τωρα. η διαφορα ειναι οτι τα διχρονα ειναι πιο πολυ "αγωνιστικα" 125αρια. δηλαδη η aprilia με λιγο πειραγμα φτανει 180-190km/h. 4χρονο για να παει 180 στα 125cc θελει 12μποφορ θετικο ανεμο και τον Rossi. ανεμεσα στο Kymco και στη honda εγω λεω kymco. αν και η πρωτη μου μηχανη ηταν η cbr 125r. Η cbf 125i Που εδειξες λεει βγαζει 9ιππους. εγω με την cbr την ειχα 15 περιπου και υπηρχαν στιγμες που χρειαζοταν και αλλο γκαζι. οποτε με 9 θα ειναι λιγο υπερβολικα αργο πιστευω. εγω θα προτεινα μιας και ειναι και πρωτη να κοιταξεις κανενα μεταχειρησμενο απο τα μοντελα 2008 και τα επομενα, επειδη τοτε σχεδον ολες οι εταιριες κανανε στανταρ τον ψεκασμο ακομα και στα μικροτερα μοντελα. μια μεταχειρισμένη cbr125r μπορεις να την βρεις και στα 1000-1800 και πολλες φορες με αλλα πανω που δεινει ο πωλητης(extra λαστιχα,αλλαγμενη εξάτμιση και λοιπα) και το καλο με το μεταχειρησμενο ειναι οτι μολις το παρεις μπορεις να το γκαζωσεις οσο θες να δεις πως παει. ενω με το καινουργιο κανεις την κυρια μεχρι τα 1000km και το πρωτο service. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το συγκεκριμένο μοντέλο (ρώτησα σήμερα αντιπροσωπεία και πήρα και φυλλάδιο) βγάζει 12 ίππους σχεδόν. Δε με ενδιαφέρει που δε με ενδιαφέρει η ταχύτητα (90% χρήση εντός πόλης), οπότε νομίζω είναι καλά. Επίσης για προσωπικούς λόγους δε θέλω μεταχειρισμένο. Οπότε με βλέπω να τσιμπάω αυτό. Σε γενικές γραμμές, 125cc + 12hp για αρχάριο και για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει η ταχύτητα (κάτι 180 δεν τα πάω ούτε με το αυτοκίνητο, πόσο μάλλον με μηχανάκι), είναι καλά ε;
joef_gr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 αν βγαζει 12 οκ,απλα στο site της honda λεει 8,3. και εγω οταν πηρα την cbr, καινουργια την αγορασα. ειναι πιο ακριβα αλλα εχει αλλη γοητεία! και αν την παρεις 2500 σε κανα χρονο μπορεις να την δωσεις και 1600 και να πας σε μια 250 αν χρειαστει. αλλα γενικα θα εισαι πολυ κομπλε πιστευω!
ducatirulez Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Στεκομαι στις 2 παρακατω φρασεις σου... ''επειδη απο μηχανακια δεν εχω ιδεα'' ''90% χρηση εντος πολης'' και προτεινω να ξανασκεφτεις την επιλογη του scooter 1.πιστευω πως θα μπεις και θα προσαρμοστεις πιο ευκολα με ενα scooter στο πως πρεπει να κινειται ενα δικυκλο εντος πολης 2.θα ειναι πολυ πιο ξεκουραστο,μονο φρενο-γκαζι αν ομως επιμενεις στα παραπανω κριτηρια σου με μια γρηγορη ματια θα προτεινα να δεις και τα παρακατω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1217907/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/755530/ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/756212/ ΒΑΣΙΚΟ,στα 1-2-3 μοντελα που θα καταληξεις,πριν κανεις την αγορα να κανεις test-ride!
panosno1com Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 και ποια μηχανακια σκουτερακια ειναι φιλικα προς εναν αρχάριο ;; και με ποια κριτηρια τα επιλεγουμε αυτα; (ειλικρινα δε ξερω,απλα ρωταω )
kage Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 αυτα τα cbr,klx,dr,cbf δεν ειναι με ταχυτητες? πριν λιγα χρονια για γρηγορα σκουτερ 50-200 ηταν τα runner και τα φτιαγμενα typhoon.μπηκα να τα δω και εκτος που σταματησαν τα 2χρονα βλεπω αλλαξαν και το σημα οι ιεροσυλοι τωρα σοβαρεψε η κατασταση με τα nexus+beverly. φιλικα σε αρχαριο ειναι αυτα που ειναι ελαφρια και σου φαινονται ευκολα να τα κουμανταρεις(κοιτα οπως και να χει την σαβουρα θα την φας,τουλ.μην χρυσοπληρωσεις τα πλαστικα και να μην παθεις τιποτα σοβαρο) εγω θα σου ελεγα παρε κανα φτηνο piaggio-runner γιατι τα 125-250 με συμπλεκτη μου φαινονται μικρογραφιες μηχανης. υ.γ. δεν παιζουν πια αλλα 2χρονα ανω 50-200 εκτος απο καθαρα?!
AfterForever Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Βασικά για σκουτεράκι πήγαινα. Αλλά μόλις είδα αυτή τη μηχανή (μικρογραφία είναι μηχανής, προφανώς, το ξέρω αυτό), τρελάθηκα. Διατίθεμαι να θυσιάσω το αυτόματο για την εμφάνιση, την οποία δεν τη συγκρίνω απλά στα γούστα μου με τα σκουτεράκια. Επίσης, και σε review που διάβασα και από την αντιπροσωπεία, είναι σχεδιασμένο για την πόλη, ευέλικτο κτλ. Απλά έχει συμπλέκτη. @ducatirules: αυτά που μου έδειξες, εκτός από το πρώτο, είναι άλλο στυλ. Απ΄ ό,τι βλέπω στα λεφτά αυτά είναι μονόδρομος. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ε.
ducatirulez Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Γενικα,φιλικα μηχανακια σκουτερακια προς εναν αρχαριο και οχι μονο ειναι αυτα που προσφερουν την μεγιστη δυνατη παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια. Το θεμα της ευκολιας εγω το εντοπισα απλα στο οτι τα σκουτερ δεν εχουν ταχυτητες. Nαι στα κριτηρια σου φαινεται να ταιριαζει το HONDA...οπως και να εχει συμβουλη μου ειναι να το οδηγησεις πριν το παρεις,οποιοδηποτε παρεις. Ααα και επειδη ισως να σε μπερδεψα με το πρωτο λινκ μου,αλλο το cbr 125 και αλλο το cbf 125. Περιμενουμε εντυπωσεις.
ferongr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Γενικα,φιλικα μηχανακια σκουτερακια προς εναν αρχαριο και οχι μονο ειναι αυτα που προσφερουν την μεγιστη δυνατη παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια. Το θεμα της ευκολιας εγω το εντοπισα απλα στο οτι τα σκουτερ δεν εχουν ταχυτητες Παθητικη ασφαλεια δεν υφισταται, ανεξαρτητως τυπου μοτοσυκλετας. Μονο ο εξοπλισμος που φορας πανω σου σε σωζει. Στο θεμα της ενεργητικης ασφαλειας, μια κανονικη μοτοσυκλετα ειναι σαφως ανωτερη απο ενα σκουτερ για πολλους λογους. Μερικοι απο αυτοι: 1: Τα CVT δεν φρεναρουν τη μοτοσυκλετα στο αφημα του γκαζιου. 2: Τα μηχανικα κιβωτια ειναι σαφως ανωτερα σε περιπτωσεις που χρειαζεσαι ακαριαια δυναμη για προσπεραση. 3: τα σκουτερ λογω θεσης οδηγησης και (αναλογικα) βαρους ειναι πιο δυσκολα στους αποτομους ελιγμους. 4: Τα σκουτερ λογω διαταξης εχουν μεγαλο ποσοστο του βαρους πισω, με αποτελεσμα ο μπροστινος τροχος να μην φορτιζεται σωστα.
Pantelwolf Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Και 5. Έχουν μικρότερη ρόδα. Αν σε ενδιαφέρει και το οικονομικό ρίξε μια ματιά στις πολυ χαμηλές τιμές των ανταλλακτικών του κυμκο. Αλλιώς εμένα μου αρέσει το νιντζα, είναι 250 όσο και να το κάνεις και όταν θές να πας με 130 αντι 100 στον Κηφισό θα στα βγάλει. Και ΑΝ εβγαζε ακόμη η χοντα το cbf250 αυτό θα ήταν καλή περίπτωση, αμα θες μπορεις να το βρεις μεταχειρισμένο
Oscar_Mike Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Παθητικη ασφαλεια δεν υφισταται, ανεξαρτητως τυπου μοτοσυκλετας. 1: Τα CVT δεν φρεναρουν τη μοτοσυκλετα στο αφημα του γκαζιου. τα δίχρονα όντως όταν κλείσεις το γκάζι συνεχίζουν αεροπορία, και αν δεν χρησιμοποίσης φρένα δεν σε σταματάει ο κινητήρας, αλλα τα τετράχρονα σκούτερ φρενάρουν, όχι όπως ένα μηχανάκι που μπορείς να κανεις και κατέβασμα, αλλα φρενάρουν 2: Τα μηχανικα κιβωτια ειναι σαφως ανωτερα σε περιπτωσεις που χρειαζεσαι ακαριαια δυναμη για προσπεραση. αυτό είναι λίγο σχετικό, και πιο cvt με πιο μηχανικό συγκρίνεις, π.χ δεν νομίζω κάποιο innova να μπορέσει να κάνει γρηγορότερη προσπέραση από το runner 180 2t μου Στο θεμα της ενεργητικης ασφαλειας, μια κανονικη μοτοσυκλετα ειναι σαφως ανωτερη απο ενα σκουτερ εντάξει και αυτό σχετικό είναι κατά τη γνώμη μου, και τι έχει μάθει να οδηγάει κάποιος, ένα σκούτερ με abs συνδυασμένα φρένα και μεγάλους τροχούς δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από μια μηχανή. για εμενα το "κακό" με τα σκούτερ είναι το μεγάλο κόστος αγοράς για ένα μικρομεσαίο και τα ακριβά service. αν μάλιστα πας και σε δίχρονο, εκεί που έχει πάει η βενζίνη... πολύ λιγότερο καίω με τη μηχανή (650cc) παρα με το σκούτερ (180cc)...
ducatirulez Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 ferongr εννοωντας παθητικη ασφαλεια στην προταση μου αναφερομαι στο ποσο πιο εκτεθειμενος μπορει να ειναι ο οδηγος μιας μοτοσυκλετας τυπου cbr125 και ενος scooter, αλλα επειδη αυτη η γνωμη προερχεται απο προσωπικη εμπειρια και αντιληψη δεχομαι ως θεωρητικα ορθοτερη την αποψη σου.
Septum Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Παθητικη ασφαλεια δεν υφισταται, ανεξαρτητως τυπου μοτοσυκλετας. Μονο ο εξοπλισμος που φορας πανω σου σε σωζει. Στο θεμα της ενεργητικης ασφαλειας, μια κανονικη μοτοσυκλετα ειναι σαφως ανωτερη απο ενα σκουτερ για πολλους λογους. Μερικοι απο αυτοι: 1: Τα CVT δεν φρεναρουν τη μοτοσυκλετα στο αφημα του γκαζιου. 2: Τα μηχανικα κιβωτια ειναι σαφως ανωτερα σε περιπτωσεις που χρειαζεσαι ακαριαια δυναμη για προσπεραση. 3: τα σκουτερ λογω θεσης οδηγησης και (αναλογικα) βαρους ειναι πιο δυσκολα στους αποτομους ελιγμους. 4: Τα σκουτερ λογω διαταξης εχουν μεγαλο ποσοστο του βαρους πισω, με αποτελεσμα ο μπροστινος τροχος να μην φορτιζεται σωστα. 1.Τη φρεναρουν αρκετα,οχι οσο μια μοτοσυκλετα με χαμηλοτερη σχεση απο αυτη που θα πρεπε να εχει δηλαδη υψηλες στροφες,αλλα τη φρεναρουν αρκετα. 2.Συμφωνω 3.Το αντιθετο,ειναι πολυ πιο ευκολα.Και αυτο γιατι αν εκει που θες να κανεις ενα δεξι αριστερο "S"ελιγμο στην μια περιπτωση εχεις να κουνησεις 150+ κιλα και στην αλλη κατω απο 100.Επισης βοηθανε και οι μικρες ροδες. 4.Αυτα που εχουν το ντεποζιτο πισω,τα υπολοιπα τυπου beverly εχουν σωστη κατανομη. Οσον αφορα την παθητικη ασφαλεια επισης τα scooter και ειδικα αυτα με πατωμα εχουν παθητικη ασφαλεια σε σχεση με μια μοτοσυκλετα γιατι σε περιπτωση πτωσης τα ποδια δεν ειναι εκτεθειμενα διπλα απο το τεποζιτο αλλα μπαινουν μεσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.