Uberalles_gr Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Ξέρω άτομα που έχουν βάλει τα μαγνητάκια και έχουν δει μείωση στην κατανάλωση (10% - 15%) Έχω παραγγείλει και εγώ κάτι από το e-bay και θα δω τι πράγματι κάνουν Υπάρχει και η λύση να βάλουμε υγραέριο ....
akisk Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Ξέρω άτομα που έχουν βάλει τα μαγνητάκια και έχουν δει μείωση στην κατανάλωση (10% - 15%) Πάω στοίχημα όσα ευρώ θέλεις ότι με μαγνητάκια αποκλείεται να δεις μετρήσιμη μείωση στην κατανάλωση.
NickTG Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Ξέρω άτομα που έχουν βάλει τα μαγνητάκια και έχουν δει μείωση στην κατανάλωση (10% - 15%) Έχω παραγγείλει και εγώ κάτι από το e-bay και θα δω τι πράγματι κάνουν
andreapaog328 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2011 στρέβλωση χρονοχώρου και έτσι , φτάνεις 2020 και ακομα να πας σε βενζινάδικο. κατα τ'αλλα τέτοια χρησιμοποιούνε σε καλώδια ήχου και εικόνας, μαγνητική θωράκιση btw.
Nitseg4 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1BMQdEqNZ7M&feature=player_embedded Τι να πω θα μας κουφανουν με της πατεντες. Το καλο ειναι οτι βγαινουν ατομα σε ενα αλλο site που το βαλανε και λενε οτι κανει δουλεια..
NT1G Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Αμάν πια με τις παπαριές του υδρογόνου 30%-60% μείωση στην βενζίνη 80% στα καυσαέρια +20% στην ισχύ πάλι καλά που δεν λένε οτι γεμίζει και το ντεπόζιτο στο τέλος.
akisk Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 30%-60% μείωση στην βενζίνη Δεν το είδες καλά το βίντεο. 35-63% λέει. αχαχαχα
Radiatedsoul Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Αφου δε το κατεχεται μερικοι, σχετικα με το HHO, μη λετε οτι θελετε.. και ειρωνευεστε κιολας. Ολα ξεκινησαν το 2006 οταν μετα απο μελετη στο πανεπιστημιο της καλιφορνια, (ενα απο τα καλυτερα παγκοσμιως) βγηκε επισιμο πορισμα το οποιο με λιγα λογια ελεγε : "Αν τροφοδοτισουμε στην εισοδο του αερα, ενος βενζινοκινητηρα με καθαρο υδρογονο, θα μειωθει η καταναλωση κατα 15% , αρα και το mileage" Σε ολα τα καινουργια αυτοκινητα ομως υπαρχει ο αισθητηρας λαμδα, που θα πρεπει να τον κοροιδεψουμε, ετσι ωστε να μην δινει ποιο πλουσιο μιγμα σε καυσιμο στην εισοδο. Αυτη την παρακαμψη του αισθητηρα λαμδα τον πετυχαινουμε με απλα ηλεκτρονικα μεσα. Πολλες φορες χειροποιητα. Αν ψαξετε στο youtube για "ΗΗΟ" θα βρειτε απειρα βιντεακια που σου δειχνουν ακομα και πως να τοποθετησεις χειροποιητη γεννητρια υδρογονου στο αυτοκινητο σου. και αποδεικνιουν οτι οντως εχουν κατα πολυ χαμηλοτερη καταναλωση. εγω μεχρι σημερα το μονο που εχω καταφερει ειναι να φτιαξω μια γεννητρια υδρογονου, αλλα δε την εχω βαλει ακομα στο αμαξι, γιατι δεν εχω χρονο edit: επεισης να προσθεσω οτι οι mythbasters προσπαθησαν να καταρηψουν τον "μυθο" αυτο, αλλα τα εκαναν σαλατα κατα γενικη ομολογια (υπαρχουν βιντεακια και για αυτο). αυτοι ουτε καταφεραν να παραγουν υδρογονο, γιατι ειναι στοκοι
Radiatedsoul Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Γιατί να δίνει πιο πλούσιο μείγμα ο λ; γιατι οταν στην εισοδο του αερα προσθετεις και καθαρο υδρογονο, τα καυσαερια βγαινουν ποιο φτωχα σε οξυγονο, λογο ποιο τελειας καυσης. και ο λαμδα εμπλουτιζει το μιγμα, επειδη αλλαζει η κανονικη του αναλογια, και μπερδευεται. ετσι αντι να κανεις οικονομια καις περισσοτερο καυσιμο. ο λαμδα δεν ειναι ο αισθητηρας που υπαρχει στην εισοδο του αερα και στην εξοδο των καυσαεριων ή κανω λαθος?
NT1G Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Μόνο στην εξάτμιση είναι ο λ. Στην εισαγωγή είναι MAF ή MAP ή και τα 2. Επίσης εμπλουτισμός του μείγματος θα γινόταν αν έβγαινε με πολύ οξυγόνο στα καυσαέρια όχι λίγο.
Radiatedsoul Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 τους MAF MAP τους παρακαμπτουν, επειδη βαζουν την εισοδο του υδρογονου μετα τον αισθητηρα, οποτε αυτοι μετρανε κανονικα τον αερα χωρις καμια παρεμβολη. αρα μονο τον λαμδα κοροιδευουν με ηλεκτρονικες μοντες, για να δειχνει κανονικες μετρησεις. Οι μοντες αυτες ονομαζονται EFIE εψαξα και βρηκα και ενα βιντεακι απο τα παρα πολλα που κυκλοφορουν λεει τα βασικα, για τους αρχαριους Τι να πω θα μας κουφανουν με της πατεντες. Το καλο ειναι οτι βγαινουν ατομα σε ενα αλλο site που το βαλανε και λενε οτι κανει δουλεια.. επεισης να προσθεσω, οτι αν βαλεις σκετη την παραπανω γεννητρια υδρογονου στο αυτοκινητο χωρις το EFIE, το πιθανοτερο ειναι να καις περισσοτερο καυσιμο, παρα λιγοτερο. εκτος αν το αμαξι σου ειναι ακομα με καρμπιρατερ ή diesel χωρις κανενα ηλεκτρονικο πανω, πραγμα σχεδον απιθανο.
Ntinaras Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2011 ναι μονο που για να παραγεις Χ υδρογονο θες περισσοτερη ενεργεια απο αυτη που θα σου παραχθει απο τη καυση του. ειναι σα να προσπαθεις να φορτισεις ηλιακο φορτιστη με φακο που τροφοδοτειται απο τον φορτιστη
Radiatedsoul Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2011 ναι μονο που για να παραγεις Χ υδρογονο θες περισσοτερη ενεργεια απο αυτη που θα σου παραχθει απο τη καυση του. ειναι σα να προσπαθεις να φορτισεις ηλιακο φορτιστη με φακο που τροφοδοτειται απο τον φορτιστη αυτη την παραπανω ενεργεια στην δινει η μπαταρια του αυτοκινητου σου. δεν ειπε κανεις ρε παιδια εδω οτι δημιουργηθηκε η απυρη ενεργεια. μια βοηθεια δινεις μεσω της μπαταριας σου, και γλιτωνεις βενζινη και το υδρογονο δε το "καιει" σαν καυσιμο, απλα ανεβαζει κατα πολυ την αποδοση της καυσης, σε σχεση με το να εμπαινε μεσα μονο αερας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.