Προς το περιεχόμενο

πατεντες για οικονομικοτερη οδηγηση


arlondis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρω άτομα που έχουν βάλει τα μαγνητάκια και έχουν δει μείωση στην κατανάλωση (10% - 15%)

 

Έχω παραγγείλει και εγώ κάτι από το e-bay και θα δω τι πράγματι κάνουν

 

Υπάρχει και η λύση να βάλουμε υγραέριο ....

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ξέρω άτομα που έχουν βάλει τα μαγνητάκια και έχουν δει μείωση στην κατανάλωση (10% - 15%)

 

Πάω στοίχημα όσα ευρώ θέλεις ότι με μαγνητάκια αποκλείεται να δεις μετρήσιμη μείωση στην κατανάλωση.

Δημοσ.

Ξέρω άτομα που έχουν βάλει τα μαγνητάκια και έχουν δει μείωση στην κατανάλωση (10% - 15%)

 

Έχω παραγγείλει και εγώ κάτι από το e-bay και θα δω τι πράγματι κάνουν

 

 

 

 

:lol: :lol: :lol:

Δημοσ.

 

στρέβλωση χρονοχώρου και έτσι ^_^ , φτάνεις 2020 και ακομα να πας σε βενζινάδικο. :lol:

 

 

κατα τ'αλλα τέτοια χρησιμοποιούνε σε καλώδια ήχου και εικόνας, μαγνητική θωράκιση btw.

Δημοσ.

Αμάν πια με τις παπαριές του υδρογόνου

 

30%-60% μείωση στην βενζίνη

80% στα καυσαέρια

+20% στην ισχύ

 

πάλι καλά που δεν λένε οτι γεμίζει και το ντεπόζιτο στο τέλος. :angry:

Δημοσ.

30%-60% μείωση στην βενζίνη

 

Δεν το είδες καλά το βίντεο. 35-63% λέει. αχαχαχα

Δημοσ.

Αφου δε το κατεχεται μερικοι, σχετικα με το HHO, μη λετε οτι θελετε.. και ειρωνευεστε κιολας.

 

Ολα ξεκινησαν το 2006 οταν μετα απο μελετη στο πανεπιστημιο της καλιφορνια, (ενα απο τα καλυτερα παγκοσμιως) βγηκε επισιμο πορισμα το οποιο με λιγα λογια ελεγε :

"Αν τροφοδοτισουμε στην εισοδο του αερα, ενος βενζινοκινητηρα με καθαρο υδρογονο, θα μειωθει η καταναλωση κατα 15% , αρα και το mileage"

 

Σε ολα τα καινουργια αυτοκινητα ομως υπαρχει ο αισθητηρας λαμδα, που θα πρεπει να τον κοροιδεψουμε, ετσι ωστε να μην δινει ποιο πλουσιο μιγμα σε καυσιμο στην εισοδο.

Αυτη την παρακαμψη του αισθητηρα λαμδα τον πετυχαινουμε με απλα ηλεκτρονικα μεσα. Πολλες φορες χειροποιητα.

 

Αν ψαξετε στο youtube για "ΗΗΟ" θα βρειτε απειρα βιντεακια που σου δειχνουν ακομα και πως να τοποθετησεις χειροποιητη γεννητρια υδρογονου στο αυτοκινητο σου. και αποδεικνιουν οτι οντως εχουν κατα πολυ χαμηλοτερη καταναλωση.

 

εγω μεχρι σημερα το μονο που εχω καταφερει ειναι να φτιαξω μια γεννητρια υδρογονου, αλλα δε την εχω βαλει ακομα στο αμαξι, γιατι δεν εχω χρονο

 

edit: επεισης να προσθεσω οτι οι mythbasters προσπαθησαν να καταρηψουν τον "μυθο" αυτο, αλλα τα εκαναν σαλατα κατα γενικη ομολογια (υπαρχουν βιντεακια και για αυτο). αυτοι ουτε καταφεραν να παραγουν υδρογονο, γιατι ειναι στοκοι

Δημοσ.

Γιατί να δίνει πιο πλούσιο μείγμα ο λ;

γιατι οταν στην εισοδο του αερα προσθετεις και καθαρο υδρογονο, τα καυσαερια βγαινουν ποιο φτωχα σε οξυγονο, λογο ποιο τελειας καυσης.

και ο λαμδα εμπλουτιζει το μιγμα, επειδη αλλαζει η κανονικη του αναλογια, και μπερδευεται. ετσι αντι να κανεις οικονομια καις περισσοτερο καυσιμο.

 

ο λαμδα δεν ειναι ο αισθητηρας που υπαρχει στην εισοδο του αερα και στην εξοδο των καυσαεριων ή κανω λαθος?

Δημοσ.

Μόνο στην εξάτμιση είναι ο λ. Στην εισαγωγή είναι MAF ή MAP ή και τα 2.

Επίσης εμπλουτισμός του μείγματος θα γινόταν αν έβγαινε με πολύ οξυγόνο στα καυσαέρια όχι λίγο.

:)

Δημοσ.

τους MAF MAP τους παρακαμπτουν, επειδη βαζουν την εισοδο του υδρογονου μετα τον αισθητηρα, οποτε αυτοι μετρανε κανονικα τον αερα χωρις καμια παρεμβολη.

 

αρα μονο τον λαμδα κοροιδευουν με ηλεκτρονικες μοντες, για να δειχνει κανονικες μετρησεις. Οι μοντες αυτες ονομαζονται EFIE

 

εψαξα και βρηκα και ενα βιντεακι απο τα παρα πολλα που κυκλοφορουν

λεει τα βασικα, για τους αρχαριους

 

 

 

Τι να πω θα μας κουφανουν με της πατεντες.

Το καλο ειναι οτι βγαινουν ατομα σε ενα αλλο site που το βαλανε και λενε οτι κανει δουλεια..

 

επεισης να προσθεσω, οτι αν βαλεις σκετη την παραπανω γεννητρια υδρογονου στο αυτοκινητο χωρις το EFIE,

το πιθανοτερο ειναι να καις περισσοτερο καυσιμο, παρα λιγοτερο.

εκτος αν το αμαξι σου ειναι ακομα με καρμπιρατερ ή diesel χωρις κανενα ηλεκτρονικο πανω, πραγμα σχεδον απιθανο.

Δημοσ.

ναι μονο που για να παραγεις Χ υδρογονο θες περισσοτερη ενεργεια απο αυτη που θα σου παραχθει απο τη καυση του.

ειναι σα να προσπαθεις να φορτισεις ηλιακο φορτιστη με φακο που τροφοδοτειται απο τον φορτιστη

Δημοσ.

ναι μονο που για να παραγεις Χ υδρογονο θες περισσοτερη ενεργεια απο αυτη που θα σου παραχθει απο τη καυση του.

ειναι σα να προσπαθεις να φορτισεις ηλιακο φορτιστη με φακο που τροφοδοτειται απο τον φορτιστη

αυτη την παραπανω ενεργεια στην δινει η μπαταρια του αυτοκινητου σου.

 

δεν ειπε κανεις ρε παιδια εδω οτι δημιουργηθηκε η απυρη ενεργεια. μια βοηθεια δινεις μεσω της μπαταριας σου, και γλιτωνεις βενζινη

 

και το υδρογονο δε το "καιει" σαν καυσιμο, απλα ανεβαζει κατα πολυ την αποδοση της καυσης, σε σχεση με το να εμπαινε μεσα μονο αερας

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...