_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 AIR COMBRESOR τι κάνει δηλαδή;Συμπιέζει το καύσιμο;
tarantules Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Να σου πω κατι.Δεν εχω καμια διαθεση να πεισω εσενα η καποιον αλλο[ουτε εμπορος ειμαι ουτε πλασιε].Πολυ που χεστηκα να σου πω.Απλα το ανεφερα,και ειπα τι ειδα εγω με τα ματια μου.Αν θες το παιρνεις αν οχι δεν με πειραζει. Έχετε οικογενειακό οφθαλμίατρο στο σπίτι σας ή θες να σου προτείνω εγώ έναν πολύ καλό;
NT1G Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 1. Αν μπει περισσότερος αέρας στον κινητήρα θες και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ καύσιμο για να τον εκμεταλευτείς. 2. ΔΕΝ γίνεται να σου κάνει οικονομία και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να αυξάνει ισχύ/ροπή.
tarantules Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Βλέπω πολλούς "καθυστερημένους" οδηγούς που οδηγάνε κολητά με το προπορευόμενο όχημά τους και κάθε τρεις και λίγο πατάνε φρένο. Εγώ αφήνω 4-5 μέτρα απόσταση (ίσως και λίγο περισσότερο) και όταν ο μπροστά μου φρενάρει εγώ απλά αφήνω γκάζι χωρίς να πατάω φρένο,και περιμένω λίγα δευτερόλεπτα να αυξηθεί και πάλι η απόσταση μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι. Μιλάμε πάντα για τα ελαφρυά φρεναρίσματα που κάνουν οι μπροστά είτε επειδή μπαίνουν σε κάποια στροφή ή επειδή ο μπροστινός τους είναι επίσης βλάκας και δεν αφήνει 4-5 μέτρα απόστασης.Δεν μιλάμε για φρενάρισμα κανονικό και αναγκαίο. Έτσι με αυτό τον τρόπο κάνεις τρομερή οικονομία και σε καύσιμο και σε φθορές στα τακάκια.Χαρακτηριστικά όταν το πάω για σέρβις μου έχει πει την εξής ατάκα ο μηχανικός : Μα καλά,δεν πατάς καθόλου φρένο; Συν οτι κρατώντας 4-5 μέτρα απόσταση,σε περίπτωση που συμβεί κάτι έκτακτο μπροστά σου,γλιτώνεις το ενδεχόμενο να φρενάρεις πολύ απότομα και να έρθει ο πίσω σου που συνήθως χαζεύει και να στη χώσει (Έχω γλυτώσει πάμπολες φορές από τέτοιους ηλίθιους)
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Ειχα βαλει πριν δυο χρονια αυτο σε Honda CRV 2000cc και ειδα διαφορα 2 λιτρα λιγοτερα μεσα στην πολη. Το εβαλα το ιδιο προσφατα σε honda civic 1800cc καμμια διαφορα.Μου ειπαν οτι θα ερθουν την Δευερα να το ελεγξουν.
NickTG Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Πραγματικά πιστεύετε σε αυτές τις βλακείες;
SOCRATIS1000 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Πραγματικά πιστεύετε σε αυτές τις βλακείες; Το εχεις δοκιμασει?
NickTG Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Πρέπει να δοκιμάσω κάτι για να ξέρω ότι δε λειτουργεί όταν δεν έχει βάση;
Tenshi Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Σάν αυτό το ματζαφλάρι ας πούμε... Κατα τ'άλλα οι κατασκευαστές είναι κόπανοι με πατέντα.Δαπανούν εκατομμύρια πάνω σε μελέτες για αεροδυναμικές και μηχανικές βελτιώσεις για να κερδίσουν απειροελάχιστα μικρότερη κατανάλωση...
Γιάννης Platano Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2011 θα ημουν εντελω αρνητικος κι εγω αν δεν ειχα δει αποτελεσμα με το πρωτο που ειχα αγορασει και ειχε διαφορα 15% .Λογικο το ερωτημα οτι αν ηταν τοσο απλο και φτηνο γιατι να μην το εχουν βαλει απο μονοι τους οι κατασκαυαστες στα αμαξια.
nick#18 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Ισως να κανει δουλεια γιατι οντως το μιγμα θα ειναι πιο ευφλεκτο αλλα κατι μου λεει πως θα βαρανε και πυρακια τα αυτοκινητα που θα το εχουν... + προβληματα με maf (που πες τον παρακαμπτεις) και λ...
ferongr Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2011 Οι υδρογονανθρακες δεν μαγνητιζονται. Οποτε οι μαγνητες δεν λειτουργουν. Η επιστημη ειναι απλη πισω απ'το συγκεκριμενο θεμα. Επιχειρηματα ως προς το αντιθετο, χωρις να υποστηριζονται απο μελετες σε ελεγχομενο περιβαλλον ΚΑΙ ερευνα στο πως επιτυγχανεται το αποτελεσμα ειναι απλως γελοιες, καθως καταπατουν καθε κανονα της επιστημης και της ερευνας. Για μενα, οι μαγνητες ειναι στο ιδιο επιπεδο με τα πανακριβα καλωδια ηχου.
qsis Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2011 τα μαγνητακια δεν κανουν δουλεια αληθεια? μου κατερριψες το μυθο
paylidis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 τα μαγνητακια δεν κανουν δουλεια Σιγουρη δουλεια κανει αυτο http://cleverstore.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33328 Το εχω δοκιμασει ,αλλα αποτι ειδα κανει οικονομια τρομερη σε μεγαλες αποστασεις.Δοκιμασα να παω χαλκιδα χωρις αυτο και πληρωσα περιπου 15 ευρω βενζινη,με το μηχανημα πληρωσα περιπου 7 :confused: Αληθεια. ήταν που ηταν παπαρια τα μαγνητακια (τα δοκιμασα, ευτυχως πληρωσα μολις 3-4€ απο ebay), βγηκε τώρα και αυτή η μπλε πο*τσα να μας πει οτι κανει οικονομία στη βενζίνη και τα με τα ρεστα φτιαχνει και καφε... ελεος ρε παιδιά... για οικονομία καυσίμου απλα μην πατατε ασκοπα γκαζι-φρενο.
akisk Δημοσ. 19 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2011 Εγώ αφήνω 4-5 μέτρα απόσταση (ίσως και λίγο περισσότερο) και όταν ο μπροστά μου φρενάρει εγώ απλά αφήνω γκάζι χωρίς να πατάω φρένο,και περιμένω λίγα δευτερόλεπτα να αυξηθεί και πάλι η απόσταση μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι. +1 Με την ελαχιστοποίηση των άσκοπων φρεναρισμάτων όχι μόνο μειώνεις πολύ την κατανάλωση, αλλά βελτιώνεσαι και οδηγικά. Επίσης δεν παίζουμε με το πεντάλ γκαζιού άσκοπα (συνήθεια γνωστή και ως "σύνδρομο πόλης"). Έχω παρατηρήσει ότι το κάνουν πολλοί οδηγοί, ακόμα και όταν βρίσκονται σε ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ αν έχουν το Θεό τους!!!! Τα μαγνητάκια ανεβάζουν την κατανάλωση, γιατί βαραίνουν το αυτοκίνητο :Ρ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.