Προς το περιεχόμενο

πατεντες για οικονομικοτερη οδηγηση


arlondis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Να σου πω κατι.Δεν εχω καμια διαθεση να πεισω εσενα η καποιον αλλο[ουτε εμπορος ειμαι ουτε πλασιε].Πολυ που χεστηκα να σου πω.Απλα το ανεφερα,και ειπα τι ειδα εγω με τα ματια μου.Αν θες το παιρνεις αν οχι δεν με πειραζει.

Έχετε οικογενειακό οφθαλμίατρο στο σπίτι σας ή θες να σου προτείνω εγώ έναν πολύ καλό; :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Αν μπει περισσότερος αέρας στον κινητήρα θες και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ καύσιμο για να τον εκμεταλευτείς.

2. ΔΕΝ γίνεται να σου κάνει οικονομία και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να αυξάνει ισχύ/ροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω πολλούς "καθυστερημένους" οδηγούς που οδηγάνε κολητά με το προπορευόμενο όχημά τους και κάθε τρεις και λίγο πατάνε φρένο.

Εγώ αφήνω 4-5 μέτρα απόσταση (ίσως και λίγο περισσότερο) και όταν ο μπροστά μου φρενάρει εγώ απλά αφήνω γκάζι χωρίς να πατάω φρένο,και περιμένω λίγα δευτερόλεπτα να αυξηθεί και πάλι η απόσταση μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι.

Μιλάμε πάντα για τα ελαφρυά φρεναρίσματα που κάνουν οι μπροστά είτε επειδή μπαίνουν σε κάποια στροφή ή επειδή ο μπροστινός τους είναι επίσης βλάκας και δεν αφήνει 4-5 μέτρα απόστασης.Δεν μιλάμε για φρενάρισμα κανονικό και αναγκαίο.

Έτσι με αυτό τον τρόπο κάνεις τρομερή οικονομία και σε καύσιμο και σε φθορές στα τακάκια.Χαρακτηριστικά όταν το πάω για σέρβις μου έχει πει την εξής ατάκα ο μηχανικός : Μα καλά,δεν πατάς καθόλου φρένο;

Συν οτι κρατώντας 4-5 μέτρα απόσταση,σε περίπτωση που συμβεί κάτι έκτακτο μπροστά σου,γλιτώνεις το ενδεχόμενο να φρενάρεις πολύ απότομα και να έρθει ο πίσω σου που συνήθως χαζεύει και να στη χώσει (Έχω γλυτώσει πάμπολες φορές από τέτοιους ηλίθιους)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα βαλει πριν δυο χρονια αυτο σε Honda CRV 2000cc και ειδα διαφορα 2 λιτρα λιγοτερα μεσα στην πολη.

Το εβαλα το ιδιο προσφατα σε honda civic 1800cc καμμια διαφορα.Μου ειπαν οτι θα ερθουν την Δευερα να το ελεγξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σάν αυτό το ματζαφλάρι ας πούμε...

Κατα τ'άλλα οι κατασκευαστές είναι κόπανοι με πατέντα.Δαπανούν εκατομμύρια πάνω σε μελέτες για αεροδυναμικές και μηχανικές βελτιώσεις για να κερδίσουν απειροελάχιστα μικρότερη κατανάλωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ημουν εντελω αρνητικος κι εγω αν δεν ειχα δει αποτελεσμα με το πρωτο που ειχα αγορασει και ειχε διαφορα 15% .Λογικο το ερωτημα οτι αν ηταν τοσο απλο και φτηνο γιατι να μην το εχουν βαλει απο μονοι τους οι κατασκαυαστες στα αμαξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως να κανει δουλεια γιατι οντως το μιγμα θα ειναι πιο ευφλεκτο αλλα κατι μου λεει πως θα βαρανε και πυρακια τα αυτοκινητα που θα το εχουν... + προβληματα με maf (που πες τον παρακαμπτεις) και λ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι υδρογονανθρακες δεν μαγνητιζονται. Οποτε οι μαγνητες δεν λειτουργουν. Η επιστημη ειναι απλη πισω απ'το συγκεκριμενο θεμα. Επιχειρηματα ως προς το αντιθετο, χωρις να υποστηριζονται απο μελετες σε ελεγχομενο περιβαλλον ΚΑΙ ερευνα στο πως επιτυγχανεται το αποτελεσμα ειναι απλως γελοιες, καθως καταπατουν καθε κανονα της επιστημης και της ερευνας.

 

Για μενα, οι μαγνητες ειναι στο ιδιο επιπεδο με τα πανακριβα καλωδια ηχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα μαγνητακια δεν κανουν δουλεια

Σιγουρη δουλεια κανει αυτο

http://cleverstore.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33328

Το εχω δοκιμασει ,αλλα αποτι ειδα κανει οικονομια τρομερη σε μεγαλες αποστασεις.Δοκιμασα να παω χαλκιδα χωρις αυτο και πληρωσα περιπου 15 ευρω βενζινη,με το μηχανημα πληρωσα περιπου 7 :confused: :confused:

Αληθεια.

 

ήταν που ηταν παπαρια τα μαγνητακια (τα δοκιμασα, ευτυχως πληρωσα μολις 3-4€ απο ebay), βγηκε τώρα και αυτή η μπλε πο*τσα να μας πει οτι κανει οικονομία στη βενζίνη και τα με τα ρεστα φτιαχνει και καφε... ελεος ρε παιδιά... για οικονομία καυσίμου απλα μην πατατε ασκοπα γκαζι-φρενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Εγώ αφήνω 4-5 μέτρα απόσταση (ίσως και λίγο περισσότερο) και όταν ο μπροστά μου φρενάρει εγώ απλά αφήνω γκάζι χωρίς να πατάω φρένο,και περιμένω λίγα δευτερόλεπτα να αυξηθεί και πάλι η απόσταση μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι.

 

+1

 

Με την ελαχιστοποίηση των άσκοπων φρεναρισμάτων όχι μόνο μειώνεις πολύ την κατανάλωση, αλλά βελτιώνεσαι και οδηγικά.

Επίσης δεν παίζουμε με το πεντάλ γκαζιού άσκοπα (συνήθεια γνωστή και ως "σύνδρομο πόλης"). Έχω παρατηρήσει ότι το κάνουν πολλοί οδηγοί, ακόμα και όταν βρίσκονται σε ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ αν έχουν το Θεό τους!!!!

 

Τα μαγνητάκια ανεβάζουν την κατανάλωση, γιατί βαραίνουν το αυτοκίνητο :Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...