leonidasgr2003 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Εννοείτε ότι πληρώνω όταν χρησιμοποιώ τον αυτοκινητόδρομο. Όσο για σένα μου πέφτει λόγος γιατί παρανόμως και ανήθικα θέλεις να πληρώσω από τους φόρους μου το μερίδιο που αναλογεί σε εσένα για την χρήση του αυτοκινητόδρομου. μα οι δρόμοι δεν πληρουν τις προϋποθέσεις .. (βλέπε αθηνών-πατρών) άλλωστε γιατί να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας? ας καταργηθούν!!! κ μετα ας πληρώνω διόδια..δε θα με νοιάζει .. (στους σωστους δρόμους) άλλωστε οι δρόμοι έχουν εξοφληθεί! και γιατί παραχώρησαν τους δρόμους κ τη γέφυρα ρίο-αντίριο στους ιδιώτες για τόσο πολυ καιρο? (35 χρόνια) .. θα βγάλουν 3 φορες το κοστος κατασκευής σε κέρδη!!!(οι εταιρίες) θα σ άρεσε να ξεχρέωνες το αμάξι σου , κ να σου έλεγαν θα πληρώνεις την αντιπροσωπία καθε εξάμηνο για να 'επεκτείνει' την μοναδα παραγωγης της στην γερμανία ....
firewalker Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Αν ήταν παράνομο το να μην πληρώνεις διόδια, θα είχαν γίνει και οι ανάλογες κινήσεις. Οι εταιρίες θα είχαν προσφύγει στην δικαιοσύνη. Αντί γι' αυτό απλά κούνησαν το δάκτυλο στην κυβέρνηση.
Ntinaras Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 παλαιοτερα στα κρατικα διοδια υπηρχε μια "πατεντα" που οι οδηγοι δινανε το μισο η λιγοτερο αντιτιμο στους ταμειες χωρις να τους κοβουν αποδειξη,και ετσι βγαιναν και οι 2 κερδισμενοι. τοτε δε θυμαμαι να ειχε γινει καμια κινηση ποινικοποιησης της πατεντας...γιατι δε τους νοιαζει να χανει λεφτα το κρατος,τους νοιαζει να χανει λεφτα ο μπομπολας και η παρεα του
liakjim Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Πρέπει να τελειώνουμε με αυτήν την ιστορία. Ο χρήστης θα πληρώνει για την χρήση του αυτοκινητόδρομου. Ειδάλλως πρόστιμο και μπαλαούρο Το ταχύτερο να μπουν διόδια και στην Εγνατία. Συμφωνω. Η αδικια ειναι οταν δεν πληρωνουμε ανα χιλιομετρο οπως θα επρεπε. Π.χ. εγω που μενω Ωρωπο κ κανω 10χλμ μετα τις Αφιδνες πληρωνω τα ιδια με εναν π.χ. που παει Χαλκιδα...
leonidasgr2003 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Συμφωνω. Η αδικια ειναι οταν δεν πληρωνουμε ανα χιλιομετρο οπως θα επρεπε. Π.χ. εγω που μενω Ωρωπο κ κανω 10χλμ μετα τις Αφιδνες πληρωνω τα ιδια με εναν π.χ. που παει Χαλκιδα... 1) και πως προτίνεις να γινει η τιμολόγηση ? αφου δεν ξερουν απο που μπηκες κ που βγαίνεις... 2) τα τέλη τι ρόλο βαρανε ? 3) ρίξε μια ματια σε ποστ μου ποιο πανω για τα διοδια
liakjim Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 1) και πως προτίνεις να γινει η τιμολόγηση ? αφου δεν ξερουν απο που μπηκες κ που βγαίνεις... Όπως στην Ιταλία . Κτυπας εισιτήριο στην είσοδο κ σε κάθε έξοδο το δίνεις κ αυτόματα υπολογίζεται το κόστος. Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ntinaras Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 στην ιταλια οι δρομοι ειναι ιδιωτικοι οχι δημοσιοι
naftis Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 μα οι δρόμοι δεν πληρουν τις προϋποθέσεις .. (βλέπε αθηνών-πατρών) άλλωστε γιατί να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας? ας καταργηθούν!!! κ μετα ας πληρώνω διόδια..δε θα με νοιάζει .. (στους σωστους δρόμους) άλλωστε οι δρόμοι έχουν εξοφληθεί! και γιατί παραχώρησαν τους δρόμους κ τη γέφυρα ρίο-αντίριο στους ιδιώτες για τόσο πολυ καιρο? (35 χρόνια) .. θα βγάλουν 3 φορες το κοστος κατασκευής σε κέρδη!!!(οι εταιρίες) θα σ άρεσε να ξεχρέωνες το αμάξι σου , κ να σου έλεγαν θα πληρώνεις την αντιπροσωπία καθε εξάμηνο για να 'επεκτείνει' την μοναδα παραγωγης της στην γερμανία .... Αγαπητέ συνφορουμίτη θίγεις πολλά θέματα εδώ. Η Αθηνών - Πατρών καταρχήν είναι ένα θέμα αλλά, ξέρεις οι συμβάσεις περνάνε από την Βουλή, είναι νόμος του κράτους δηλαδή. Όταν ψηφιζόταν, οι βουλευτές της Αχαΐας γιατί δεν είπαν τίποτα? Αυτούς ψηφίζουμε ... Όμως μπορεί κάποιος να υποστηρίξει ότι πληρώνοντας κατά την διάρκεια κατασκευής του έργου πετυχαίνουν τελικά χαμηλότερο χρηματοοικονομικό κόστος. Δεν είναι άσχημα... Τα τέλη κυκλοφορίας είναι πολύ λίγα για να υποστηρίξουν την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων. Ούτε οι φόροι από την γενική φορολογία είναι αρκετοί. Οι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα άρχισαν να παραδίδονται από το 1992, περίπου 20 χρόνια. Δεν έχουν αποσβεστεί ακόμα. Ο ρυθμός παράδοσης είναι ο υψηλότερος στις χώρες του ΟΟΣΑ, δεύτερος μετά την Κίνα! Χωρίς στο ίδιο διάστημα να έχουμε ανάλογη αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Εαν λοιπόν θέλουμε να έχουμε αυτοκινητόδρομους πρέπει να τους χρηματοδοτήσουμε με άλλους πόρους. Αντίθετα οι Γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι είναι από τους παλαιότερους και καλύτερους βέβαια στον κόσμο. Είναι μια εξήγηση γιατί οι Γερμανοί δεν πληρώνουν διόδια. Αν και πριν 2-3 χρόνια άρχισαν να πληρώνουν τα μεγάλα φορτηγά. στην ιταλια οι δρομοι ειναι ιδιωτικοι οχι δημοσιοι Και στην Ελλάδα έχουν παραχωρηθεί για κατασκευή και διαχείριση, (μανατζεμεντ)
liakjim Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 στην ιταλια οι δρομοι ειναι ιδιωτικοι οχι δημοσιοι Τον τροπο υπέδειξα... Sent from my iPod touch using Tapatalk
leonidasgr2003 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Αγαπητέ συνφορουμίτη θίγεις πολλά θέματα εδώ. Η Αθηνών - Πατρών καταρχήν είναι ένα θέμα αλλά, ξέρεις οι συμβάσεις περνάνε από την Βουλή, είναι νόμος του κράτους δηλαδή. Όταν ψηφιζόταν, οι βουλευτές της Αχαΐας γιατί δεν είπαν τίποτα? Αυτούς ψηφίζουμε ... Όμως μπορεί κάποιος να υποστηρίξει ότι πληρώνοντας κατά την διάρκεια κατασκευής του έργου πετυχαίνουν τελικά χαμηλότερο χρηματοοικονομικό κόστος. Δεν είναι άσχημα... Τα τέλη κυκλοφορίας είναι πολύ λίγα για να υποστηρίξουν την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων. Ούτε οι φόροι από την γενική φορολογία είναι αρκετοί. Οι αυτοκινητόδρομοι στην Ελλάδα άρχισαν να παραδίδονται από το 1992, περίπου 20 χρόνια. Δεν έχουν αποσβεστεί ακόμα. Ο ρυθμός παράδοσης είναι ο υψηλότερος στις χώρες του ΟΟΣΑ, δεύτερος μετά την Κίνα! Χωρίς στο ίδιο διάστημα να έχουμε ανάλογη αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Εαν λοιπόν θέλουμε να έχουμε αυτοκινητόδρομους πρέπει να τους χρηματοδοτήσουμε με άλλους πόρους. Αντίθετα οι Γερμανικοί αυτοκινητόδρομοι είναι από τους παλαιότερους και καλύτερους βέβαια στον κόσμο. Είναι μια εξήγηση γιατί οι Γερμανοί δεν πληρώνουν διόδια. Αν και πριν 2-3 χρόνια άρχισαν να πληρώνουν τα μεγάλα φορτηγά. ---------------------------------- δεν ειπαν τιποτα γιατί τα παίρνουν χοντρά σε μίζες οι οποίες προστίθενται στο κόστος...ξαφνικά κάικε ο ρεππας για τα διόδια κ περασε νομο στα γρήγορα έτσι απλα? θα χασει μίζες... (προτιμώ να ψηφίζω μικρά κόμματα αλλα λούζομαι την ψήφο όλων των αλλων). ο νόμος για τα αυθαίρετα σε αναδασωτέες περιοχές κατα-ψηφίστηκε (γιατι?). δεν βλέπουν πως δεν θέλουμε να πληρώνουμε? τους ψηφίσαμε για να υπηρετούν τα συμφέροντα μας, οχι την τσέπη τους... ε τότε ας καταργηθούν τα τέλη.. σε χωρες που δεν υπαρχουν πληρωνουν διόδια κ το αντίστροφο.. (εχουν πει πως τα τέλη ειναι υπεραρκετα για την κατασκευή τους) γιατί οι δρόμοι κοστίζουν 3, 4 φόρες παραπάνω απο τους αλλους κ ειναι χειρότερης κατασκευής? πρέπει να αρχίσεις να τα βλέπεις όλα περισσότερο πονηρά, οι πολιτικοί μας , μονο το καλό μας δεν θέλουν ...
Ntinaras Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Ούτε οι φόροι από την γενική φορολογία είναι αρκετοί.
ermis1964 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Νά υπενθυμίσω συμφορουμίτη naftis,πώς στήν Ιταλία μπορείς εναλλακτικά νά κινηθείς από την παλαιά Ε.Ο πού δέν έχει διόδια.Πώς στήν Ιταλία υπάρχει σήμανση ¨μέ διόδια" & "χωρίς διόδια" καί ό πολίτης επιλέγει.Οπως καί τό ότι ή παλαιά Ε.Ο τής Ιταλίας είναι καλύτερη από τήν νέα Ε.Ο τής Ελλάδος καί στήν νέα Ε.Ο τής Ιταλίας δέν αναγκάζεσαι κάθε 50 χλμ νά σταματάς γιά πληρώσεις τό κόστος χρήσης.Επίσης σέ πολιτισμένες χώρες 1)δέν υπάρχει σύμβαση παραχώρησης μέ κατάπτυστους όρους,όπως εδώ πού τά ιδία κεφάλαια τών κοινοπραξιών ανέρχονται στό "ιλιγγιώδες" ποσόν τών 800.000.000 ευρώ (ούτε τό 10% τού κόστους) επί συνόλου κόστους 8,7 δίς καί κρατικής επιδότησης 2,3 δίς (έδωσαν τού δρόμους σέ ιδιώτες γιά 800.000.000 ευρώ!)2)δέν πληρώνεις δύο φορές γιά τό ίδιο πράγμα (τά τέλη κυκλοφορίας εννοώ) 3)δέν πληρώνεις γιά χρήση πού ΘΑ κάνεις.Γι'αυτό νά κατανοήσεις πώς δέν πληρώνεις παραπάνω επειδή δέν πλήρωσε ο συμπολίτης σου,αλλά γιατί ή πολιτεία μάς θεωρεί,ηλίθιους,αμνήμονες καί ανεγκέφαλους.Γιά νά επιτύχει τό κράτος-κωμωδία τούς σκοπούς του,χωρίζει τούς πολίτες σέ κατηγορίες-τάξεις καί στρέφει τήν μιά κατηγορία-τάξη εναντίον τής άλλης.Οσο γιά τό τί ψηφίζουμε,νά υπενθυμίσω πώς ή συγκεκριμένη ¨σοσιαληστρική" κυβέρνηση,προεκλογικά μιλούσε γιά επαναδιαπραγματεύσεις συμβάσεων,"λεφτά υπάρχουν" καί άλλα χαρούμενα.Αρα οι ψηφίσαντες αυτήν,άλλα περίμεναν καί θά πρέπει κάτι νά κάνουν.Οπότε οί αντιδράσεις καί τά "δέν πληρώνω" καλώς υπάρχουν.
Alex Chalkidis Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2011 Είναι ενδιαφέρον το θέμα επικοινωνιακά αλλά και από ηθικής άποψης. Μοιάζει η άρνηση να πληρώσουμε διόδια με άρνηση να πληρώσουμε ΕΡΤ στον λογαριασμό ΔΕΗ; Όσοι επικαλούνται την ποιότητα του οδοστρώματος τώρα το θυμήθηκαν ξαφνικά; Τα αναπτύσσω διεξοδικά εδώ πέρα γιατί πρόσφατα το θέμα φαίνεται ότι "ξέφυγε" επικοινωνιακά σε επίπεδο μετρήσεων της Qualia.
Septum Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6hRXB-LzZxU&feature=player_embedded Για τις μηχανες τα πραγματα ειναι ποιο ευκολα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.