savvvas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Λοιπόν.Στο Hyosung GT250R του 2011,που είναι δικύλινδρο και injection,μπορώ να του βάλω τούρμπο κανονικό?(όχι ηλεκτρονικό) Δηλαδή να βρώ κάποιο τούρμπο από αμάξι ή από κάπου αλλού και να το βάλω πάνω? Αν ήταν μονοκύλινδρο,δεν θα το συζητούσα καν να βάλω τούρμπο πάνω.αλλά από τη στιγμή που ειναι δικύλινδρο,και θα έχει τον απαραίττητο συγχρονισμό από τις 2 εξαγωγές,λέω να το δοκιμάσω... Όποιος ξέρει τίποτα,ας μου πει!
joef_gr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 ισως γινει αλλα θα εχεις αρκετα προβληματα γιατι ειναι δυσκολο να δωσεις και αλλη συμπιεση σε μια μηχανη που ειναι τοσο μικρη και αρκετα συμπιεσμένη ηδη. ασε που για να φτιαξεις τελειο προγραμα εγκεφαλου θα ειναι πολυ δυσκολο,ποτε δεν θα ειναι σταθερη η καυση. εgω θα προτεινα να κανεις τα κλασσικα mods με τα ιδια λεφτα. μια ολοκληρωμένη εξατμηση,καλυτερο συστηματα εισαγωγης,ενα καλο προγραμα εγκεφαλου,τα πιο καλα λαδια με σωστες αλλαγες και η μηχανη θα δουλευει στο 100%. και γενικα απο καμενους τυπους με μηχανες εχω ακουσει το εξης "ποτε μην την φτιαχνεις αν θες πιο γρηγορη παρε απλα μεγαλυτερο μοντελο,η εργοστασιακη ισχυ σε μηχανες δυσκολα ξεπερνιεται με aftermarket" Edit: α και κατι αλλο,αν οντως εχεις αυτη την μηχανη καλη φαση! thumbs up!
savvvas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 όντως καλυτερα να μην το δοκιμάσω. έχω ακόμα 2 ερωτήσεις: 1)πατέντα θα μπορώ να κάνω ή θα έχω πολλά προβλήματα?σκεφτόμουν αν γινόταν να κανω 150 κυβικά τον κάθε κυλινδρο,και συνολικά να γινει 300 κυβικα.το λεω απλά επειδή έχω δει κιτ για cbr 125 που γίνεται 180 κυβικά.αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να κάνω πατέντα σε αυτό το μηχανακι. 2)επειδή πρώτη φορά δουλεύω με Injection,τι βελτιώσεις μπορώ να του κάνω?υπάρχει προγραμμα για καλύτερη καύση,ή να δίνει περισσοτερο καύσιμο ή τίποτα τέτοιο,για να πηγαίνει πιο γρήγορα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.