Προς το περιεχόμενο

Ενδιαφέρουσες... ειδήσεις!


paschalia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νέα έκθεση "κόλαφος" για την ελληνική οικονομία όπου αναφέρεται ορθά κοφτά ότι είναι ευκολότερα να λειτουργεί μια επιχείρηση στην Αιθιοπία και την Ρουάντα παρά στην Ελλάδα.

 

Η διαπίστωση αυτή ανήκει στην Παγκόσμια Τράπεζα, και σημειώνεται σε σχετική έκθεση «χαστούκι» για την αξιοπιστία της ελληνικής οικονομίας.

 

Μετά την έκθεση «κόλαφος» του Παγκόσμιου Φόρουμ, για την ανταγωνιστικότητα που φέρνει την Ελλάδα σε επίπεδα χαμηλότερα από χώρες όπως η Μποτσουάνα, έρχεται η έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας να καταβαραθρώσει τις σημερινές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας.

 

Η Παγκόσμια Τράπεζα σε έκθεσή της, η οποία εξετάζει το πόσο φιλικό είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον στη χώρα μας, κατατάσσει της Ελλάδα στην 109 θέση σε ένα σύνολο 183 οικονομιών ανά τον κόσμο.

 

Σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή έκθεση, η χώρα μας υποχώρησε κατά εννέα θέσεις!

 

Επί της ουσίας, η σχετική έκθεση αναφέρει ότι είναι ευκολότερο να λειτουργήσει ένας επιχειρηματίας στην… Αιθιοπία, την… Μολδαβία ή την… Αλβανία, παρά στην Ελλάδα.

 

Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της διαφοράς, η Κύπρος στην αντίστοιχη έκθεση βρίσκεται στην εξαιρετική 40η θέση.

 

Η συνολική βαθμολογία διαμορφώνεται από τις επιδόσεις κάθε οικονομίας σε τρεις επιμέρους κατηγορίες.

 

Την έναρξη των επιχειρήσεων, όπου η Ελλάδα είναι στην 140η θέση, στην απασχόληση των εργαζομένων, και την προστασία που εξασφαλίζει σε μετόχους και επενδυτές, όπου η χώρα μας βρίσκεται στην 154η θέση.

 

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=61767&cid=8

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέα έκθεση "κόλαφος" για την ελληνική οικονομία όπου αναφέρεται ορθά κοφτά ότι είναι ευκολότερα να λειτουργεί μια επιχείρηση στην Αιθιοπία και την Ρουάντα παρά στην Ελλάδα.

 

Η διαπίστωση αυτή ανήκει στην Παγκόσμια Τράπεζα, και σημειώνεται σε σχετική έκθεση «χαστούκι» για την αξιοπιστία της ελληνικής οικονομίας.

 

Μετά την έκθεση «κόλαφος» του Παγκόσμιου Φόρουμ, για την ανταγωνιστικότητα που φέρνει την Ελλάδα σε επίπεδα χαμηλότερα από χώρες όπως η Μποτσουάνα, έρχεται η έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας να καταβαραθρώσει τις σημερινές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας.

 

Η Παγκόσμια Τράπεζα σε έκθεσή της, η οποία εξετάζει το πόσο φιλικό είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον στη χώρα μας, κατατάσσει της Ελλάδα στην 109 θέση σε ένα σύνολο 183 οικονομιών ανά τον κόσμο.

 

Σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή έκθεση, η χώρα μας υποχώρησε κατά εννέα θέσεις!

 

Επί της ουσίας, η σχετική έκθεση αναφέρει ότι είναι ευκολότερο να λειτουργήσει ένας επιχειρηματίας στην… Αιθιοπία, την… Μολδαβία ή την… Αλβανία, παρά στην Ελλάδα.

 

Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της διαφοράς, η Κύπρος στην αντίστοιχη έκθεση βρίσκεται στην εξαιρετική 40η θέση.

 

Η συνολική βαθμολογία διαμορφώνεται από τις επιδόσεις κάθε οικονομίας σε τρεις επιμέρους κατηγορίες.

 

Την έναρξη των επιχειρήσεων, όπου η Ελλάδα είναι στην 140η θέση, στην απασχόληση των εργαζομένων, και την προστασία που εξασφαλίζει σε μετόχους και επενδυτές, όπου η χώρα μας βρίσκεται στην 154η θέση.

 

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=61767&cid=8

 

Αντε και με το καλο στην τελευταια θεση :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Όποιος βρει και την πραγματικη έκθεση (είμαι αισιόδοξος και ελπίζω ότι υπάρχει) παρακαλείται να τη δημοσιεύσει, γιατί το μελό της ζούγκλας έχει για βάση το λόγο του Μάκη και, σχωρνάτε με, δεν τον έχω και σε ιδιαίτερη εκτίμηση τον πυλώνα της Ελληνικής δημοσιογραφίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είπε ότι του κατέβει, δυστυχώς...

http://www.doingbusiness.org/economyrankings/

Economy Rankings

 

Economies are ranked on their ease of doing business, from 1 – 183, with first place being the best. A high ranking on the ease of doing business index means the regulatory environment is conducive to the operation of business. This index averages the country's percentile rankings on 10 topics, made up of a variety of indicators, giving equal weight to each topic. The rankings are from the Doing Business 2010 report, covering the period June 2008 through May 2009.

Επίσης: http://www.doingbusiness.org/documents/DB10_About.pdf

Από κει να παραθέσω:

  • Doing Business does not measure all aspects of the business environment that matter to firms or investors—or all factors that affect competitiveness.
  • Doing Business does not assess the strength of the financial system or financial market regulations, both important factors in understanding some of the underlying causes of the global financial crisis.
  • Doing Business does not cover all regulations, or all regulatory goals, in any economy
  • Doing Business indicators are built on the basis of standardized case scenarios with specific assumptions, such as the business being located in the largest business city of the economy.

Οπότε ανακαλώ: δεν είπε ότι του κατέβει, σε όλο το άρθρο. :P

Επεξ/σία από sugata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' ό,τι καταλαβαίνω, αν καταλαβαίνω, έχει να κάνει με τι δυσκολίες συναντά γενικά μια επιχείρηση σε κάθε χώρα για να κάνει κάποια πράγματα.

(conducive regulatory environment => ευνοϊκά ρυθμισμένο περιβάλλον σε ελεύθερη μετάφραση)

Η Σινγκαπούρη και η κίνα ας πούμε, είναι το νο. 1 + 2 στη δυνατότητα εξαγωγών. H ελλάδα είναι στο 80. Κάτι λογικό, γιατί η Κίνα π.χ. προωθεί σε απίστευτο βαθμό τις εξαγωγές της. Αντίθετα, είναι πολύ απαιτητική στις εισαγωγές της.

Δε θα έλεγα ότι είναι 100% ενδεικτικό της οικονομίας μιας χώρας. Πιο πολύ ενδεικτικό της γραφειοκρατίας μου κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκύλος αξίας…400.000 ευρώ !

Μια Kινέζα εκατομμυριούχος οργάνωσε υπερπολυτελή υποδοχή (άξια σε VIP) με πομπή 30 ακριβών αυτοκινήτων στο αεροδρόμιο, για τον νέο της σκύλο, που της κόστισε... http://totefteri.blogspot.com/2009/09/400000.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπύρα που ξε…σηκώνει τους άντρες

 

 

Οι άντρες σε όλη την Ευρώπη καλά θα κάνουν να βελτιώσουν τις… αντοχές τους, αφού η νέα μπύρα που δημιούργησε κατά λάθος ο ζυθοποιός Juergen Hopf από την πόλη Schoenbrunn στη Βαυαρία της Γερμανίας, υπόσχεται να τους κάνει «μαραθωνοδρόμους» στην κρεβατοκάμαρα!

 

Το ιδιαίτερα… τονωτικό ποτό είναι καλύτερο και από Viagra, σύμφωνα με όσους το έχουν δοκιμάσει.

 

Ο Hopf υποστηρίζει ότι έκανε τη «σπουδαία» αυτή ανακάλυψη εντελώς κατά λάθος, όταν οι μηχανές στην αυτοματοποιημένη ζυθοποιία του χάλασαν.

 

Ο ίδιος είπε: «Με φώναξαν στη μέση της νύχτας και ενώ κοιμόμουν, για να φτιάξω τις μηχανές. Δεν μπορούσα να τις επανεκκινήσω, οπότε πήρα ένα μεγάλο κλαδί και άρχισα να ανακατεύω χειροκίνητα τον ζύθο. Ξαφνικά ένιωσα πολύ… περίεργα και αμέσως κατάλαβα ότι αυτή η μπύρα θα ήταν διαφορετική από τις άλλες».

 

Και πρόσθεσε σχετικά με τις… παρενέργειες: «Όταν η μπύρα βγήκε στην αγορά, όλοι μου έλεγαν ότι η λίμπιντό τους ανέβηκε κατακόρυφα. Μου έλεγαν ότι δεν είδαν τηλεόραση για μία ολόκληρη εβδομάδα, αφού μόλις γυρνούσαν στο σπίτι πήγαιναν απευθείας στην κρεβατοκάμαρα»!

 

Η νέα μπύρα λέγεται «Hopf» και ο… τυχερός ζυθοποιός έβαλε μια ημίγυμνη γυναίκα στην ετικέτα, ενώ τώρα ονειρεύεται να την προωθήσει σε όλη την Ευρώπη.

 

 

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=62594&cid=25

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπύρα που ξε…σηκώνει τους άντρες

 

 

Οι άντρες σε όλη την Ευρώπη καλά θα κάνουν να βελτιώσουν τις… αντοχές τους, αφού η νέα μπύρα που δημιούργησε κατά λάθος ο ζυθοποιός Juergen Hopf από την πόλη Schoenbrunn στη Βαυαρία της Γερμανίας, υπόσχεται να τους κάνει «μαραθωνοδρόμους» στην κρεβατοκάμαρα!

 

Το ιδιαίτερα… τονωτικό ποτό είναι καλύτερο και από Viagra, σύμφωνα με όσους το έχουν δοκιμάσει.

 

Ο Hopf υποστηρίζει ότι έκανε τη «σπουδαία» αυτή ανακάλυψη εντελώς κατά λάθος, όταν οι μηχανές στην αυτοματοποιημένη ζυθοποιία του χάλασαν.

 

Ο ίδιος είπε: «Με φώναξαν στη μέση της νύχτας και ενώ κοιμόμουν, για να φτιάξω τις μηχανές. Δεν μπορούσα να τις επανεκκινήσω, οπότε πήρα ένα μεγάλο κλαδί και άρχισα να ανακατεύω χειροκίνητα τον ζύθο. Ξαφνικά ένιωσα πολύ… περίεργα και αμέσως κατάλαβα ότι αυτή η μπύρα θα ήταν διαφορετική από τις άλλες».

 

Και πρόσθεσε σχετικά με τις… παρενέργειες: «Όταν η μπύρα βγήκε στην αγορά, όλοι μου έλεγαν ότι η λίμπιντό τους ανέβηκε κατακόρυφα. Μου έλεγαν ότι δεν είδαν τηλεόραση για μία ολόκληρη εβδομάδα, αφού μόλις γυρνούσαν στο σπίτι πήγαιναν απευθείας στην κρεβατοκάμαρα»!

 

Η νέα μπύρα λέγεται «Hopf» και ο… τυχερός ζυθοποιός έβαλε μια ημίγυμνη γυναίκα στην ετικέτα, ενώ τώρα ονειρεύεται να την προωθήσει σε όλη την Ευρώπη.

 

 

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=62594&cid=25

 

και αλκοολικός δλδ... και μαμήκουλας... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...