kleidokratwr Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2009 Έκανα λοιπόν σήμερα το δρομολόγιο Παλλήνη ---> Σύνταγμα ως ακολούθως: Παλλήνη > Νερατζιώτισσα μετεπιβίβαση σε ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα > Αττική μετεπιβίβαση σε Μετρό Αττική > Σύνταγμα. Συνολική διάρκεια διαδρομής: 1 ώρα και 8 λεπτά. Έφυγα από το σταθμό Παλλήνη 8.25 και έφτασα Σύνταγμα 9.33. Με τις υγειές μας. Χωρίς να τον κόβω κιόλας, αλλά αν έκανες τη διαδρομή Παλλήνη - Δουκίσης (Προαστιακός) Δουκίσης - Εθ.Αμυνα (Χ5-Χ6) Εθ.Άμυνα - Σύνταγμα Θα έκανες λιγότερη ώρα. Ειδικά αν πήγαινες και με το αυτοκίνητο απευθείας Δουκίσης θα γλίτωνες και οποιαδήποτε αναμονή στον προαστιακό. Δεν ξερω κατα πόσο το συγκεκριμένο κομμάτι Μαραθώνος-Κλεισθένους-Παράκαμψη_για_Πλακεντίας πήζει τόσο πολύ στην κίνηση το πρωί, αλλα νομίζω οτι απο σταυρό και μετά είναι άδειο σχεδόν. Το parking στην Δουκίσης πάντως είναι πλεον σαφώς πιο άνετο.
FarCry Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Βρήκε την Ατλαντίδα από το Google Earth :lol::lol::lol: Here’s a link to the spot on Google Maps. Now if we could just get one of those Street View cars made into a submarine capable of going three and a half miles deep, we’d be in business. http://www.crunchgear.com/2009/02/20/lost-city-of-atlantis-found-on-google-earth/
Super Moderators paredwse Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Χωρίς να τον κόβω κιόλας, αλλά αν έκανες τη διαδρομήΠαλλήνη - Δουκίσης (Προαστιακός) Δουκίσης - Εθ.Αμυνα (Χ5-Χ6) Εθ.Άμυνα - Σύνταγμα Θα έκανες λιγότερη ώρα. Ειδικά αν πήγαινες και με το αυτοκίνητο απευθείας Δουκίσης θα γλίτωνες και οποιαδήποτε αναμονή στον προαστιακό. Δεν ξερω κατα πόσο το συγκεκριμένο κομμάτι Μαραθώνος-Κλεισθένους-Παράκαμψη_για_Πλακεντίας πήζει τόσο πολύ στην κίνηση το πρωί, αλλα νομίζω οτι απο σταυρό και μετά είναι άδειο σχεδόν. Το parking στην Δουκίσης πάντως είναι πλεον σαφώς πιο άνετο. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και την πρόταση εναλλακτικής διαδρομής. Δώσε βάση: Στο σταθμό Εθνική Άμυνα έχω βρει δυό-τρεις που κατεβαίνουν από το Χ5-Χ6 και μου'χουν πει ότι τα συγκεκριμένα κάνουν γύρω στο μισάωρο για να φτάσουν από Δουκίσσης Πλακεντίας έως Εθνική Άμυνα. Από την άλλη, κάνω περίπου την ίδια ώρα (από 28 έως 32 λεπτά) με το Α5 που ξεκινάει από Ανθούσα (στο Μάκρο, ουσιαστικά δίπλα στο σταθμό το Προαστιακού "Παλλήνη"). Οπότε το να πάω με το αυτοκίνητο έως Δουκίσσης Πλακεντίας, να παρκάρω σ'αυτόν τον χαοτικό χώρο στάθμευσης, για να πάρω ένα λεωφορείο που κάνει την ίδια ώρα με το δικό μου πιθανόν να μην είναι βολικό από πλευράς χρόνου. Ίσως όμως δοκιμάσω τη διαδρομή που πρότεινες (Παλλήνη - Δουκίσσης Πλακεντίας με Προαστιακό, Δουκίσσης Πλακεντίας-Εθν. Άμυνα με Χ5-Χ6 κι από 'κει και πέρα Μετρό), έτσι, για να δω τι παίζεται. Άλλωστε γηράσκω αεί διδασκόμενος. Thanks και πάλι.
kleidokratwr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Κάποιος που τα έχει χρησιμοποιήσει μπορεί να μας πει ποιο απο τα X5 - X6 κάνει λιγότερη ώρα; Έχουν διαφορετικό δρομολόγιο σωστά; Δεν έβγαλα άκρη απο τον oasa.gr για το δρομολόγιο τους. Το μόνο που έχω πετύχει είναι το Χ6 να πηγαίνει απο Δουκίσης στον Σταυρό και μετά να μπαίνει Μεσογείων.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Κάποιος που τα έχει χρησιμοποιήσει μπορεί να μας πει ποιο απο τα X5 - X6 κάνει λιγότερη ώρα;Έχουν διαφορετικό δρομολόγιο σωστά; Δεν έβγαλα άκρη απο τον oasa.gr για το δρομολόγιο τους. Το μόνο που έχω πετύχει είναι το Χ6 να πηγαίνει απο Δουκίσης στον Σταυρό και μετά να μπαίνει Μεσογείων. Απ' ότι έχω καταλάβει (χωρίς να έχω επιβιβαστεί σε κανένα εκ των δύο) το Χ5 μπαίνει στα στενάκια του Χαλανδρίου, πιάνει και Δουκίσσης Πλακεντίας και Χαλάνδρι, κάνει και μερικές ενδιάμεσες στάσεις και βγαίνει στη Μεσογείων χαμηλά, κοντά στην Εθνική Άμυνα. Αντίθετα, το Χ6 πάει από Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι Εθνική Άμυνα χωρίς στάση στο σταθμό Χαλάνδρι αλλά βγαίνει στη Μεσογείων λίγο πιο κάτω από το Σταυρό (με 1 ή 2 στάσεις επί της Μεσογείων) και τρώει όλη την κίνηση της Μεσογείων στη μάπα. Το site του ΟΑΣΑ είναι για σφαλιάρες. Δυστυχώς το'χουν παρατήσει και κάνουν μόνο ελάχιστες παρεμβάσεις. Από τη μία έχουν το χρήσιμο εργαλείο "Βρείτε τη βέλτιστη διαδρομή", αλλά από την άλλη δεν έχουν την ακριβή διαδρομή των νέων γραμμών Χ5 και Χ6, ούτε έναν χάρτη για το πού περνάνε τα διάφορα λεωφορεία. Σου λέει "4η Χολαργού" και πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου να δεις πού διάολο πέφτει.
Lucifer Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Απ' ότι έχω καταλάβει (χωρίς να έχω επιβιβαστεί σε κανένα εκ των δύο) το Χ5 μπαίνει στα στενάκια του Χαλανδρίου, πιάνει και Δουκίσσης Πλακεντίας και Χαλάνδρι, κάνει και μερικές ενδιάμεσες στάσεις και βγαίνει στη Μεσογείων χαμηλά, κοντά στην Εθνική Άμυνα. Αντίθετα, το Χ6 πάει από Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι Εθνική Άμυνα χωρίς στάση στο σταθμό Χαλάνδρι αλλά βγαίνει στη Μεσογείων λίγο πιο κάτω από το Σταυρό (με 1 ή 2 στάσεις επί της Μεσογείων) και τρώει όλη την κίνηση της Μεσογείων στη μάπα. Περίπου. Το Χ5 κατεβαίνει τη Μεσογείων και κάνει αριστερή στροφή στη Χαλανδίου/Αγίας Παρασκευής ως να φτάσει πλατεία Κέννεντυ, όπου και κάνει δεξιά στην Δουκίσσης Πλακεντίας (την οδό) επί της οποίας βρίσκεται ο σταθμός Χαλανδρίου. Ενδιάμεσες στάσεις, άγνωστο. Το Χ6 παίρνει όλη τη Μεσογείων ως το τέλος της, στη γέφυρα του Σταυρού και στρίβει αριστερά στην Κλεισθένους από την οποία στρίβει αριστερά λίγο μετά στην Παναγούλη, στο τέρμα της οποίας βρίσκεται ο σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας. Στάσεις κάνει σε όλο το (μικρό) μήκος της Παναγούλη, με πρώτη αυτή στο Υπουργείο Συγκοινωνιών.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 προτιμώ το Χ6, μου φαίνεται ότι πάει πιο γρήγορα...
_BASSstarlet_ Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Θέλει γύρω στη μισή ώρα το λεωφορείο να διασχίσει Πλακεντίας & Χαλανδρίου(από στάση Χαλανδρίου προς Αμυνα) Πέρισυ είχαν ανακοινώσει πως το καλοκαίρι του 2008 και για τρεις μήνες θα γινόταν διακοπή. Μετά είπαν για Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο. Φτάσαμε 2009 και στους έξι μήνες...
mynam3 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Κάποιος που τα έχει χρησιμοποιήσει μπορεί να μας πει ποιο απο τα X5 - X6 κάνει λιγότερη ώρα;Έχουν διαφορετικό δρομολόγιο σωστά; Δεν έβγαλα άκρη απο τον oasa.gr για το δρομολόγιο τους. Το μόνο που έχω πετύχει είναι το Χ6 να πηγαίνει απο Δουκίσης στον Σταυρό και μετά να μπαίνει Μεσογείων. Το X6 κανει Εθνικη Αμυνα-Δουκισης Πλακεντιας σερι, χωρις καμια ενδιαμεση σταση. Το Χ5 σταματαει Αγ. Παρασκευη, Χαλανδρι λιγο πριν το σταθμο αλλη μια σταση, Χαλανδρι στο Μετρο και παει στον σταθμο. Πιστευω πως το Χ6 κανει λιγοτερη ωρα. ***αυτόματη ένωση μηνυμάτων*** Και άμα κατέβεις και Πανόρμου όπως σου έχω πει άλλες 2 φορές στο ίδιο thread, θα κάνεις ακόμα λιγότερο χρόνο γιατί θα έχεις κάνει την απόσταση Αμπελόκηποι - Πανόρμου υπογείως, χωρίς το πήξιμο της Κηφισίας. Δεν εχω καταλαβει ακομα πως θα παω απο Πανορμου στο Υγεια, τουλαχιστον εκει που θελω να κατεβω εγω. Οταν γυριζω σαφως και επιλεγω ως διαδρομη Υγεια/στο υψος απο τα Σιδερα Χαλανδριου και συνηθως Χ14 για Μεγαρο Μουσικης, με ελαχιστες εξαιρεσεις το 550 που με αφηνει Αμπελοκηπους. Φοβαμαι να το επιχειρησω το πρωι μην πειξω και ποιος τους ακουει, οχι τιποτα αλλο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2009 Το X6 κανει Εθνικη Αμυνα-Δουκισης Πλακεντιας σερι, χωρις καμια ενδιαμεση σταση. κάνει τουλάχιστον μια στάση αν όχι δύο εφόσον υπάρχει κόσμος για να ανέβει ή να κατέβει
andreapaog328 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2009 Ρώμη Το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της επαναφοράς της πυρηνικής ενέργειας για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της έκανε την Τρίτη η Ιταλία με την υπογραφή συμφωνίας πυρηνικής συνεργασίας με τη Γαλλία. Το μνημόνιο επισφραγίστηκε από τους Σίλβιο Μπερλουσκόνι και Νικολά Σαρκοζί κατά την ιταλο-γαλλική Σύνοδο Κορυφής που πραγματοποιείται την Τρίτη στη Ρώμη. Οι επικεφαλής των εταιρειών ενέργειας της Ιταλίας ENEL και της Γαλλίας EDF υπέγραψαν στη συνέχεια συμφωνία σύμπραξης που αφορά στην κατασκευή τουλάχιστον τεσσάρων αντιδραστήρων τρίτης γενιάς EPR στην Ιταλία. Οι Ιταλοί ψήφισαν το Νοέμβριο του 1987, ένα χρόνο μετά το πυρηνικό ατύχημα στο Τσέρνομπιλ, κατά της λειτουργίας πυρηνικών σταθμών σε ιταλικό έδαφος. Η κυβέρνηση Μπερλουσκόνι έχει, ωστόσο, καταστήσει σαφείς τις προθέσεις της να αρχίσει την κατασκευή τους το 2013, καθώς η έβδομη, σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, μεγαλύτερη οικονομία στον πλανήτη εξαρτάται σε υπερβολικό βαθμό από εισαγωγές -κυρίως από τη Ρωσία και την Αλγερία- για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών της. Στα σχέδια της ιταλικής κυβέρνησης είναι η κάλυψη από πυρηνική ενέργεια του 25% των αναγκών της γείτονος σε ηλεκτρική ενέργεια. Η συμφωνία που υπεγράφη καλύπτει το σύνολο του δικτύου αντιδραστήρων και την έρευνα για τη διαχείριση των πυρηνικών αποβλήτων. Η ιταλο-γαλλική συμφωνία «θα αφορά όλες τις πλευρές της πυρηνικής τεχνολογίας, από τη συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο μέχρι θέματα ασφάλειας, από τεχνική συνεργασία μέχρι την εκπαίδευση ειδικών, από την αποσυναρμολόγηση παλαιότερων μονάδων μέχρι τη συνεργασία σε βιομηχανικό επίπεδο σε τρίτες χώρες» έχει δηλώσει ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας Κλαούντιο Σκαγιόλα. Δημοσιεύματα στον ιταλικό Τύπο υποστηρίζουν ότι η συμφωνία οδηγεί στη δημιουργία κονσόρτσιουμ, στο οποίο θα συμμετέχουν η ιταλική ενεργειακή εταιρία ENEL και ο γαλλικός ενεργειακός κολοσσός Electricite de France. Φέρεται ότι η ENEL θα αποκτήσει τον έλεγχο του 12,5% του δεύτερου γαλλικού πυρηνικού αντιδραστήρα EPR (European Pressurized Reactor) σε συνέχεια της συμμετοχής -επίσης σε ποσοστό 12,5%- που έχει στον πρώτο γαλλικό αντιδραστήρα EPR. Στην περίπτωση κατασκευής νέων πυρηνικών σταθμών στην Ιταλία, η EdF θα προσφέρει, εξάλλου, στην ENEL την ευρεία τεχνογνωσία στην πυρηνική ενέργεια που διαθέτει, αναφέρουν τα δημοσιεύματα. «Η Ρώμη θα γίνουν μείζονος σημασίας βήματα προς τα εμπρός, κυρίως στην ενεργειακή συνεργασία, ιδιαιτέρως στον τομέα της πυρηνικής ενέργειας» είχε δηλώσει ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιταλική εφημερίδα La Stampa πριν φθάσει στη Ρώμη. πηγή : in.gr
FarCry Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 αναμενόμενο. το ίδιο θα γίνει και στην ελλάδα μετά το 2020 ***αυτόματη ένωση μηνυμάτων*** Τα 12 πιο φρικαλέα όργανα βασανιστηρίων Από την "Iron Maiden" στην "Καρέκλα του Ιούδα". Το ΜΕΝ 24 σας παρουσιάζει τα 12 πιο φρικαλέα όργανα βασανιστηρίων στην ιστορία της... ανθρωπότητας. Προσοχή το κείμενο εμπεριέχει περιγραφές βάναυσων διαδικασιών. http://www.men24.gr/html/ent/593/ent.35593.asp
De@th L0rd Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Συνελήφθη ειδικός φρουρός που έστησε ενέδρα θανάτου στα ΧανιάΧανιά Συνελήφθη από την αστυνομία ο 23χρονος ειδικός φρουρός, που υπηρετεί στην εξωτερική φρουρά των δικαστικών φυλακών Χανίων, ως ο δράστης της φονικής ενέδρας στη Σούγια Χανίων με απολογισμό ένα νεκρό και ένα τραυματία.Ο συλληφθείς, σύμφωνα με την αστυνομία, ομολόγησε την πράξη του χωρίς ωστόσο να μπορεί να την δικαιολογήσει.Το περιστατικό συνέβη στις 7:30 το απόγευμα της Τετάρτης στον επαρχιακό δρόμο Καμπανού - Σούγιας. Ο δράστης κάτω από αδιευκρίνιστες ως τώρα συνθήκες άρχισε να πυροβολεί κατά διερχόμενων οχημάτων.Από τις σφαίρες νεκρός έπεσε ο 48χρονος οδηγός του ενός ΙΧ από το Κουστογέρακο, ενώ με τραύματα στο πρόσωπο και την πλάτη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Χανίων ακόμα ένα άτομο από τα Καμάρια, που οδηγώντας και αυτός το αυτοκίνητο του δέχθηκε τα πυρά του δράστη.Ο συλληφθείς πυροβόλησε και εναντίον ενός οδηγού ταξί από τη Σούγια, ο οποίος κάνοντας ελιγμούς κατάφερε να αποφύγει τα πυρά και να μην τραυματισθεί.Μόλις έγινε γνωστό το γεγονός, στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις που κατάφεραν μετά από ώρες να εντοπίσουν και να συλλάβουν το δράστη της επίθεσης.Κάτι είχα ακούσει αλλά δεν έδωσα σημασία παλιότερα.Αν όντως τα γεγονότα έγιναν έτσι μετά να μην αναρωτιούνται γιατί τους μισούν και τους αποκαλούν γουρούνια κ δολοφόνους.Τι δουλειά έχουν όλα τα ψυχάκια και οι μαύροι εκεί μέσα;Προστατεύουν κ υπηρετούν τον πολίτη;
alexzzz Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 καλά θυμόμουν ότι το έχω ξαναδιαβάσει... "Δημοσίευση: 13 Οκτωβρίου 2007"
DIMITRISG Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2009 μαλλον δεν περασε καποιο ψυχολογικο τεστ για να μπει στην αστυνομια
Προτεινόμενες αναρτήσεις