freedubus Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 μηπως υπερβαλεις λιγο; Οχι, καθόλου. Κατά τον ενεργός στοματικό έρωτα, κάθε αρσενικό είναι εκ προοιμίου εκτεθειμένο, δεδομένου οτι τοποθετεί ευαίσθητα ζωτικά όργανα σε ένα μέρος του σώματος το οποίο μπορεί κατά βούληση να χρησιμοποιηθεί φονικά (δάγκωμα), οπότε πρέπει να υπάρχει μια ελάχιστη κάλυψη απο πλευράς του. Για να μην το πάω παραπέρα και κανω παραλληλισμό με ονειρικούς συμβολισμούς του Jung περι vagina dentata κλπ.
mynam3 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Ξεκινοντας σημερα για δουλεια, αποφασιζω να κατεβω Εθνικη Αμυνα και να ρωτησω.. Μου προτεινει ενας υπαλληλος του μετρο το Χ5 το οποιο κανει τερμα ακριβως πανω απο το σταθμο..Το επιχειρω να το παρω, κανει σταση μετα τη Μεσογειων επι της Δ. Πλακεντιας λιγο πιο πανω απο την πλατεια Χαλανδριου και ακριβως απεναντι υπαρχουν 4 λεωφορεια τα οποια με πανε μεχρι την πλατεια...Μετα παλι ποδαροδρομος. Αν εκανα γυρω στο μισαωρο σημερα ημερα Σαββατο χωρις τοσο μεγαλη κινηση(δεν ειμαι σχετικος αλλα πιστευω οτι η Μεσογειων το πρωι πρεπει να ειναι "πηχτρα"...) ποσο θα κανω δηλαδη τις καθημερινες, Δευτερα-Παρασκευη?1 ωρα? Για να δουμε..Γιατι για λεωφορειοδρομους ακουγα αλλα μονο αυτοι δεν ειναι για τα λεωφορεια..
skiabox Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Τωρα που ειπες για λεωφορειοδρομους να θυμισω οτι αν δε γεμισει καμερες η Αθηνα προκειμενου να μειωθει η εγκληματικοτητα και η παραβατικοτητα η ζωη θα γινεται ολο και χειροτερη. (Ετσι για να θυμομαστε οτι αν θελεις να κανεις κατι το κανεις. Το θεμα ειναι αν δε θελεις)
SpyrosR Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Φίλε paredwse, μη προσπαθείς να βρεις προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Ξέρω, σκατοχώρα, δε δουλεύει τίποτα, και λοιπά. Αλλά ας μη σιχτηρίζουμε κι αυτά τα λίγα που δουλεύουν! Τα δρομολόγια του Προαστιακού θα μεταβληθούν μόνο στο Νερατζιώτισσα - Λιόσια, επειδή ηλεκτροδοτήθηκε κι εκείνο το τμήμα. Τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν, δηλαδή τα όσα ήξερες εσύ για το μετά-Πλακεντίας κομμάτι, συνεχίζουν να ισχύουν. Χρονοαποστάσεις 15', πολύ καλές για προαστιακό μέσο μεταφοράς. Μπορεί να φαίνεται μεγάλο, αλλά ο Προαστιακός δεν είναι metro. Είναι ότι λέει το όνομά του!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 ναι αλλά έχει δίκιο στο ότι ΠΡΕΠΕΙ να έχουν δρομολόγια απευθείας από Αεροδρόμιο σε Σταθμό Λαρίσης... δεν φαντάζεσαι πόσο χρονοβόρο και ενοχλητικό είναι να πρέπει να κατεβαίνεις ενδιάμεσα και να περιμένεις άλλο συρμό για να πας "τέρμα" Αθήνα...έλεος δλδ... άσε που τώρα θα βολεύει ακόμα περισσότερο...16-18 λεπτά από Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι Σταθμό Λαρίσης (όπως ήταν στην αρχή) και μετά από εκεί Μετρό για όπου θες...
SpyrosR Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Άλλο ΠΡΈΠΕΙ και άλλο ΓΊΝΕΤΑΙ. Και του ΟΣΕ οι τυπάδες θέλουν να έχουν απευθείας δρομολόγιο Πειραιάς - Αεροδρόμιο. Λεφτά θα παίρνανε. Το πρόβλημα το δημιούργησαν οι κάτοικοι πριν τον Λαρίσης που απαιτούσαν... υπογειοποίηση (!) των γραμμών σε απίστευτα μεγάλο μήκος. Υπάρχει πουθενά στο εξωτερικό υπόγεια σιδηροδρομική τροχιά και δε το ξέρω; Αν δε ήταν οι αγαπητοί Σεπολιώτες, ο Προαστιακός θα είχε ολοκληρωθεί εδώ και πολλά χρόνια.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 παραμένει πρόβλημα όμως και ας "φταίνε" πολίτες...
mynam3 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Εχει να προτεινει καποιος οσο το δυνατον γρηγοροτερη διαδρομη απο Εθνικη αμυνα επι της κηφισσιας στο υψος του νοσοκομειου Υγεια?
Lucifer Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Κατέβα Πανόρμου, βγες Κηφισσίας (2'-3' με τα πόδια) και από εκεί πάρε όποιο περνάει.
evabb Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Οχι, καθόλου. Κατά τον ενεργός στοματικό έρωτα, κάθε αρσενικό είναι εκ προοιμίου εκτεθειμένο, δεδομένου οτι τοποθετεί ευαίσθητα ζωτικά όργανα σε ένα μέρος του σώματος το οποίο μπορεί κατά βούληση να χρησιμοποιηθεί φονικά (δάγκωμα), οπότε πρέπει να υπάρχει μια ελάχιστη κάλυψη απο πλευράς του. Για να μην το πάω παραπέρα και κανω παραλληλισμό με ονειρικούς συμβολισμούς του Jung περι vagina dentata κλπ. μην μου βαζεις ιδεες και εχω τουλαχιστον 2 γκομενους να εκδικη8ω:devil::devil:
Super Moderators paredwse Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Φίλε paredwse, μη προσπαθείς να βρεις προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Ξέρω, σκατοχώρα, δε δουλεύει τίποτα, και λοιπά. Αλλά ας μη σιχτηρίζουμε κι αυτά τα λίγα που δουλεύουν! Τα δρομολόγια του Προαστιακού θα μεταβληθούν μόνο στο Νερατζιώτισσα - Λιόσια, επειδή ηλεκτροδοτήθηκε κι εκείνο το τμήμα. Τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν, δηλαδή τα όσα ήξερες εσύ για το μετά-Πλακεντίας κομμάτι, συνεχίζουν να ισχύουν. Χρονοαποστάσεις 15', πολύ καλές για προαστιακό μέσο μεταφοράς. Μπορεί να φαίνεται μεγάλο, αλλά ο Προαστιακός δεν είναι metro. Είναι ότι λέει το όνομά του! Λυπάμαι γιατί προσπαθείς να μου αποδώσεις κίνητρα που δεν έχω (ότι δήθεν προσπαθώ να βρω προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν) ενώ από την άλλη με κοροϊδεύεις. Μη με κοροϊδεύεις σε παρακαλώ. Γιατί αυτό είναι κοροϊδία. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, θα πυκνώσουν τα δρομολόγια του Προαστιακού. Μάλιστα. Ας δούμε λίγο την περίφημη αυτή "πύκνωση" των δρομολογίων για κάποιον ταλαίπωρο ταξιδιώτη (σαν εμένα και μερικούς εκατοντάδες άλλους συνταξιδιώτες και συμπολίτες μου) που θέλει να φτάσει στο Σύνταγμα: 1. Παίρνω τον Προαστιακό από το Σταθμό του Αεροδρομίου, του Κορωπίου, της Παιανίας ή της Παλλήνης. Έχει κάθε 15 λεπτά (όπως ακριβώς είχε και πριν την "πύκνωση"). Καμία αλλαγή εδώ - και δεν χρειάζεται αλλαγή, ένα τραίνο ανά τέταρτο είναι μια χαρά. 2. Πρέπει να αλλάξω στο σταθμό Άνω Λιόσια (γιατί έχω τελικό προορισμό το Σταθμό Λαρίσης, όπου θα πάρω το Μετρό). Δεν σχολιάζω καν το γεγονός ότι δεν υφίσταται απ' ευθείας σύνδεση με τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της πρωτεύουσας. Ας το αφήσουμε αυτό και ας αφήσουμε και τα έργα που γίνονται εδώ και δύο χρόνια για ηλεκτροδότηση του τμήματος "Νερατζιώτισσα - Σταθμός Λαρίσης". Ας πιάσουμε τα δρομολόγια που υπάρχουν από το σταθμό Άνω Λιόσια μέχρι το Σταθμό Λαρίσης. Κι εδώ αρχίζουν τα ωραία: έχει τραίνο κάθε ΜΙΑ ΩΡΑ - κάθε ώρα και δεκαεννέα λεπτά (δηλ. στις 6.19, στις 7.19, στις 8.19 κλπ). Όπως δηλαδή ήταν και πριν από την "πύκνωση δρομολογίων"! Δηλαδή, ακόμα κι αν πάρω το δρομολόγιο των 6.21 από την Παλλήνη, θα πρέπει να περιμένω μέχρι τις 7.19 για να πάρω το τραίνο για Σταθμό Λαρίσης. Αυτό εσύ το θεωρείς εξυπηρέτηση των πολιτών; Γιατί εγώ το θεωρώ κοροϊδία και ηλιθιότητα.
washcloud Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 http://www.ropeofsilicon.com/blog/brad_brevet/?p=184
skiabox Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 paredwse : Επειδη ειμαι σχετικα καινουριος στην Αθηνα μπορεις να μου εξηγησεις τι παιζεται απο Νερατζιωτισα μεχρι Σταθμο Λαρισης γιατι δεν εχω καταλαβει τι γινεται. Αυτο που εχω δει ειναι τον προαστιακο να τερματιζει στη Νερατζιωτισα και απο εκει εχω δει κατι τρισαθλια τραινα αφρικανικης χωρας να πηγαινουν πιο περα! Τι ακριβως πεζεται? Επισης ο ηλεκτρικος γιατι ειναι τοσο απαξιωμενος? Ειναι πολυ ευκολο να μπουνε και καινουριες γραμμες αν θελησουν και πολυ συγχρονοι συρμοι. Μονο οι στασεις του ειναι σε σχετικα καλη κατασταση.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 paredwse : Επειδη ειμαι σχετικα καινουριος στην Αθηνα μπορεις να μου εξηγησεις τι παιζεται απο Νερατζιωτισα μεχρι Σταθμο Λαρισης γιατι δεν εχω καταλαβει τι γινεται.Αυτο που εχω δει ειναι τον προαστιακο να τερματιζει στη Νερατζιωτισα και απο εκει εχω δει κατι τρισαθλια τραινα αφρικανικης χωρας να πηγαινουν πιο περα! Μέχρι τώρα, υπήρχαν τα εξής ΤΡΙΑ δρομολόγια: 1. Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα - και από εκεί σύνδεση με ΗΣΑΠ. Συχνότητα δρομολογίων: ανά 15 λεπτά. Σύνολο σταθμών στη διαδρομή: 8 2. Νερατζιώτισσα - Άνω Λιόσια. Συχνότητα δρομολογίων: ανά 29 λεπτά. Σύνολο σταθμών στη διαδρομή: 3. Ναι, τρεις σταθμοί όλοι κι όλοι: Νερατζιώτισσα - Ηράκλειο - Άνω Λιόσια. 3. Κιάτο - Πειραιάς (στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ο σταθμός των Άνω Λιοσίων και ο Σταθμός Λαρίσης) Συχνότητα δρομολογίων: ανά 60 λεπτά. Σύνολο σταθμών στη διαδρομή: 14. Απόσταση από Άνω Λιόσια μέχρι Σταθμό Λαρίσης: ένας (1) σταθμός. Για να το κάνουμε πιο λιανά: αν ήθελες να πας από τον Κεντρικό Αερολιμένα της χώρας, στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό της χώρας ή στο Κεντρικό Λιμάνι της χώρας, έπρεπε να πάρεις τρία (3) διαφορετικά τραίνα: ένα από Αεροδρόμιο έως τη Νερατζιώτισσα, ένα από Νερατζιώτισσα για Άνω Λιόσια και μετά ένα από Άνω Λιόσια έως το Σταθμό Λαρίσης (μόλις ΜΙΑ στάση απόσταση) ή έως τον Πειραιά (πέντε στάσεις απόσταση). Και το τραγικό είναι ότι αν (παρ' ελπίδα) έχανες το τραίνο από Άνω Λιόσια, θα έπρεπε να περιμένεις μία ολόκληρη ώρα για μία στάση (μέχρι το Σταθμό Λαρίσης). Τώρα, το μέγα επίτευγμα των ιθυνόντων είναι να κάνουν τα τρία τραίνα που θα αλλάξεις, δύο. Ναι, πέντε χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, κατάφεραν να πηγαίνει το τραίνο από το Αεροδρόμιο μέχρι τα Άνω Λιόσια. Βέβαια, αν χάσεις το τραίνο στα Άνω Λιόσια, πρέπει και πάλι να περιμένεις μία (1) ολόκληρη ώρα για το επόμενο. Γιατί έτσι πυκνώνουμε τα δρομολόγια στην Ελλάδα. Για τα τραίνα στο κομμάτι "Άνω Λιόσια - Πειραιάς" δεν μιλάμε, περίπου δυόμιση χρόνια μετά την έναρξη έργων στις γραμμές του ΟΣΕ εντός Αττικής, το τραίνο για τον Πειραιά είναι ακόμα πετρελαιοκίνητο, γιατί είμαστε μάγκες εδώ στην Αθήνα, βάζουμε δακτύλιο και μέτρα καταπολέμησης της ρύπανσης από αυτοκίνητα και μηχανές αλλά αφήνουμε το σιδηρόδρομο στην εποχή του 1970. Ο εξηλεκτρισμός αργεί ακόμη να έρθει... Τι ακριβως πεζεται?Επισης ο ηλεκτρικος γιατι ειναι τοσο απαξιωμενος? Ειναι πολυ ευκολο να μπουνε και καινουριες γραμμες αν θελησουν και πολυ συγχρονοι συρμοι. Μονο οι στασεις του ειναι σε σχετικα καλη κατασταση. Ο Ηλεκτρικός άρχισε τώρα ένα πρόγραμμα εξυγχρονισμού των γραμμών του - όσο για τα βαγόνια του, μπορεί να είναι πιο παλιά σε σχέση με αυτά του Μετρό αλλά τουλάχιστον κλιματίζονται. Στο Μετρό τα μόνα κλιματιζόμενα βαγόνια είναι αυτά της γραμμής που έφτανε μέχρι το Αεροδρόμιο...
skiabox Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2009 Τραγελαφος δηλαδη. Δε μπορουμε να φτιαξουμε μερικα χιλιομετρα σιδηροδρομου. Και οι αμερικανοι στηνανε γραμμες σε ολη τη χωρα απο τον 18ο αιωνα. Ετσι για να θυμομαστε ποσα χρονια πισω ειμαστε απο αλλους λαους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις