gregdais Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Δημοσ. 12 Απριλίου 2006 Πρώτα Στέλα, μετά Stelios Στις 11 Απριλίου του 1911 γεννήθηκε στη πόλη Ρίπιν της Πολωνίας, μία από τις πιο γρήγορες αθλήτριες 100μ. στον κόσμο. Για την εποχή της φυσικά, εκεί κάπου στη δεκαετία του ΄30. Η Στανισλάβα Βαλασίεβιτς, που έμεινε γνωστή στην ιστορία του αθλητισμού όχι τόσο για τις αθλητικές επιτυχίες της, αλλά για ένα παράξενο παιχνίδι της ζωής και της φύσης που είχε πρωταγωνιστή το ίδιο το κορμί της... Η Στανισλάβα, σε πολύ μικρή ηλικία, μετακόμισε με τους γονείς της στο Κλίβελαντ του Οχάιο, στις ΗΠΑ και πολύ σύντομα έδειξε το τρομερό ταλέντο της στους δρόμους ταχύτητας. Ιδιαίτερα στα τελευταία μέτρα μίας κούρσας 100μ., ήταν πραγματικά αχτύπητη. Το 1930 έγινε η πρώτη γυναίκα στον κόσμο που έτρεξε τις 100 γιάρδες σε χρόνο κάτω από 11 δευτερόλεπτα. Στο μυαλό της Στέλα Γουόλς, όπως είχε μετατρέψει το ονοματεπώνυμο της, υπήρχε η σκέψη να αγωνιστεί με τα χρώματα των ΗΠΑ, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Αντζελες το 1932. Στη διάρκεια του οικονομικού κραχ, όμως, έχασε τη δουλειά της στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Νέας Υόρκης και έμεινε άνεργη σε μια πολύ δύσκολη εποχή. Δύο μέρες πριν πει το "ναι" για την απόκτηση της αμερικανικής υπηκοότητας, δέχθηκε μια σημαντική προσφορά από την πολωνική πρεσβεία στη Νέα Υόρκη. Να εργαστεί εκεί ως μόνιμη υπάλληλος και παράλληλα να διατηρήσει την πολωνική υπηκοότητα, κάτι που η Στέλα, ύστερα από αρκετή σκέψη, αποδέχθηκε. Το χρυσό μετάλλιο που κέρδισε στα 100μ. στους Ολυμπιακούς Αγώνες με 11.9, ισοφάριση του παγκοσμίου ρεκόρ που κατείχε η αμερικανίδα Τόλιεν Σούρμαν, ταξίδεψε για την Πολωνία. Οι αμερικανοί παράγοντες του αθλητισμού, δεν ξέχασαν ποτέ την ήττα τους και για πολλά χρόνια έθεταν συνέχεια εμπόδια στην απόκτηση αμερικανικής υπηκοότητας από την Γουόλς. Τα κατάφερε μόλις το 1947, μετά τον πόλεμο και χάρις στη συμμαχία Πολωνίας - ΗΠΑ εναντίον των Ναζί. Η Στέλα Γουόλς χάθηκε από το προσκήνιο μέχρι την 4η Δεκεμβρίου 1980, 48 χρόνια μετά την νίκη της, όταν αποκαλύφθηκε, έστω και με τραγικό τρόπο, ένα απίστευτο σκάνδαλο. Η χρυσή Ολυμπιονίκης έβγαινε από ένα σούπερ μάρκετ του Κλίβελαντ, όταν βρέθηκε ανάμεσα στα πυρά ληστών και αστυνομικών. Μία από τις σφαίρες εξοστρακίστηκε και της αφαίρεσε τη ζωή. Η έκπληξη των ιατροδικαστών, που έκαναν την νεκροψία, ήταν τρομερή. Διαπίστωσαν ότι η Στανισλάβα Βαλασίεβιτς δεν έφερε καθόλου γυναικεία γεννητικά όργανα, αντίθετα έφερε ένα πολύ μικρό πέος και ατροφικούς όρχεις. Το επίπεδο των ορμονών της έδειχνε ότι επρόκειτο για μισό άνδρα και μισή γυναίκα. Στα χρόνια της καριέρας της δεν υπήρχε έλεγχος φύλου και στατιστικά, λόγω της ιδιομορφίας της, δεν απώλεσε καμιά από τις αθλητικές διακρίσεις της. πηγή : http://www.sport.gr
paschalia Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Ο τρόπος υπολογισμού και η καταβολή του Δώρου Πάσχα ρυθμίζονται από τις διατάξεις του Ν.1082/1980 και της υπʼ αριθμόν 19040/1981 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας. Σύμφωνα λοιπόν με την υπʼ αριθμό 19040/1981 κοινή υπουργική απόφαση (άρθρο 1): «Όλοι οι μισθωτοί, που αμείβονται με μισθό ή με ημερομίσθιο, δικαιούνται, από τους πάσης φύσεως εργοδότες τους, επίδομα εορτών Πάσχα, ίσο με μισό μηνιαίο μισθό, για τους αμειβόμενους με μισθό, και με 15 ημερομίσθια για τους αμειβόμενους με ημερομίσθιο». Περισσοτερα
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Σε εξέλιξη οι έρευνες Αγνοείται μαχητικό αεροσκάφος Mirage 2000 Πολεμική Αεροπορία Χάθηκε από τα ραντάρ το πρωί της Παρασκευής μαχητικό αεροσκάφος Mirage 2000 της Πολεμικής Αεροπορίας. Σε συναγερμό το υπουργείο Εθνικής Αμυνας. Ο πιλότος, η τύχη του οποίου αγνοείται, είναι πολύ έμπειρος με 1.000 ώρες πτήσης. Το αεροσκάφος απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Τανάγρας με προορισμό την Ιταλία, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής άσκησης. Στις 09:02 χάθηκε από τα ραντάρ, ενώ πετούσε πάνω από τον Κορινθιακό Κόλπο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πιλότος ανέφερε βλάβη στα όργανα του αεροσκάφους λίγα λεπτά μετά την απογείωση. Οι έρευνες εντοπισμού, οι οποίες γίνονται κάτω από δυσμενείς καιρικές συνθήκες, επικεντρώνονται στο τρίγωνο Υλίκη-Ελικώνας-Γαλαξίδι καθώς και στον Κορινθιακό. Στις έρευνες συμμετέχουν ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας και του Πολεμικού Ναυτικού, ενώ από ξηράς συνδράμουν δυνάμεις του Στρατού Ξηράς, της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος. Ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Βαγγέλης Μεϊμαράκης επιστρέφει εσπευσμένα στο ΥΕΘΑ, από τη φρεγάτα «Ύδρα» όπου βρισκόταν για να παρακολουθήσει την άσκηση «Καταιγίς 2006». «Οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους Mirage 2000 συνεχίζονται με όλα τα μέσα, σε συνθήκες δυσμενείς λόγω της πολύ πυκνής και πολύ χαμηλής νέφωσης που υπάρχει στην περιοχή, όπου εικάζεται ότι έλαβε χώρα το συμβάν», ανέφερε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος. Πηγη:in.gr
paschalia Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Κε Γιαννη κοκκινα ? Χμ , τα πρωτα σημαδια αλλαγης ? :Ρ
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Δημοσ. 14 Απριλίου 2006 Κε Γιαννη κοκκινα ? Χμ ' date=' τα πρωτα σημαδια αλλαγης ? :Ρ[/quote'] Μην τρεφεις ελπιδες...Παραλαγη και μονο. :-D
gregdais Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Ο ηθοποιός Γκάρυ Όλντμαν πριν κάποια χρόνια είχε τόσο μεγάλο πρόβλημα με το αλκοόλ που λέγεται οτί κάθε πρωί έτρωγε τα δημητριακά του όχι με γάλα αλλά με βότκα. πηγή : http://www.urbanlegends.gr
gregdais Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Φύλακες στα πάρκα της Ολλανδίας χρησιμοποιούν βελόνες και αγκάθια κατά ζευγαριών με σκοπό να μην κάνουν σεξ στην ύπαιθρο!!! Ο Jos Evers επικεφαλής των δασοφυλάκων, στο πάρκο Het Twiske, στο Amsterdam, δηλώνει πως 75-100 ζευγάρια χρησιμοποιούν αρκετά συχνά τον χώρο για να κάνουν έρωτα!!! Οι δασοφύλακες έκοψαν τους θάμνους με σκοπό να ανοίξουν χώρο και να «ρίξουν» πευκοβελόνες και γαϊδουράγκαθα έτσι ώστε να κάνουν δύσκολη την ζωή των ερωτικών ζευγαριών. «Όταν ο καιρός είναι καλός εντοπίζουμε 10 με 15 ζευγάρια να κάνουν έρωτα στην ύπαιθρο. Μάλιστα είναι δύσκολο να τους συλλάβεις επειδή επικοινωνούν μεταξύ τους με τα κινητά τηλέφωνα όταν μας δουν να ερχόμαστε,» είπε ο κύριος Evers. πηγή : http://www.urbanlegends.gr
paschalia Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Επετευχθη η αναγνωριση κ κατοχυρωση της ρετσινας κ του κρασιου Νεμεας απο την Ε.Ε. Περισσοτερα
paschalia Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2006 Αμέσως μετά το Πάσχα απελευθερώνονται τα ναύλα της ακτοπλοΐας από το λιμάνι του Πειραιά. Αυτό σημαίνει ότι τα εισιτήρια θα διαμορφώνονται ελεύθερα και δεν θα υφίσταται ανώτατη επιτρεπόμενη τιμή σε όλες τις θέσεις. Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μ.Κεφαλογιάννη (που αναμένεται να υπογραφεί από τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών και Αιγαίου) οι γραμμές που απελευθερώνονται αφορούν νησιά που εξυπηρετούνται από δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες ή ο ετήσιος διακινούμενος αριθμός επιβατών υπερβαίνει τους 150.000. Ο κ. Κεφαλογιάννης είχε ανακοινώσει ότι το υπουργείο θα προχωρούσε στην απελευθέρωση των ναύλων από το λιμάνι του Πειραιά κατά τη διάρκεια των εορτών του Πάσχα, όμως αυτό δεν εφαρμόστηκε καθώς ήδη τα περισσότερα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί. Στο κυβερνητικό επιτελεία έντονος προβληματισμός επικρατεί για το ποια νησιά θα εξαιρεθούν από την απελευθέρωση (όπως η Σύμη, η Μήλος κ.α.) και θα ενταχθούν στο καθεστώς της δημόσιας (επιδοτούμενης) υπηρεσίας. Σύμφωνα με στοιχεία του ΥΕΝ, τα λιμάνια με διακινούμενους επιβάτες πάνω από 200.000 είναι: Πειραιάς, Αγιος Κωνσταντίνος, Αγιόκαμπος, Αγκίστρι, Αίγινα, Αλεξανδρούπολη, Αντικύθηρα, Αντίπαρος, Αιδηψός, Ανδρος, Αρκίτσα, Βόλος, Γλύφα, Δάφνη, Ελευσίνα, Ερέτρια, Ζάκυνθος, Ηγουμενίτσα, Ηράκλειο, Θάσος, Σαντορίνη, Ιος. Επίσης τα λιμάνια Καβάλας, Καλύμνου, Κέας, Κεραμωτής, Κέρκυρας, Κυλλήνης, Ληξουρίου, Μαρμαρίου, Κω, Μήλου, Μυκόνου, Ν. Στύρων, Νάξου, Πάρου, Παλούκια Σαλαμίνας, Πάτρας, Πόρου, Πρίνου Θάσου, Ραφήνας, Ρεθύμνου, Ρίου, Ρόδου, Σάμης, Σίφνου, Σκοπέλου, Σπετσών, Σύμης, Σύρου, Σφακιών, Τήνου, Ύδρας, Φανερωμένης, Χανίων, Χίου και Ωρωπού. Σύμφωνα με το σχέδιο απόφασης δεν υφίσταται ανώτατη επιτρεπόμενη τιμολόγηση σε όλες τις θέσεις επιβατών και σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων που διακινούνται από τον λιμένα Πειραιά και επιστροφή, με πλοία της ακτοπλοΐας στις περιπτώσεις κατά τις οποίες πληρούται για κάθε λιμένα προορισμού μία τουλάχιστον από τις παρακάτω προϋποθέσεις: 1. Η σύνδεση του λιμένα Πειραιά με το λιμένα προορισμού να εξυπηρετείται από πλοία που ανήκουν σε δύο τουλάχιστον ανεξάρτητες εταιρείες με ανεξάρτητη μεταξύ τους οικονομική δραστηριότητα και ο λιμένας προορισμού να έχει ετήσιο αριθμό διακινουμένων επιβατών, επιβιβασθέντες και αποβιβασθέντες, άνω των 150.000 βάσει των πρόσφατων διαθέσιμων ετησίων στατιστικών στοιχείων. 2. Ο λιμένας προορισμού να έχει ετήσιο αριθμό διακινουμένων επιβατών άνω των 300.000 βάσει των πρόσφατων διαθέσιμων ετησίων στατιστικών στοιχείων. Διευκρινίζεται ότι δεν υφίσταται επιτρεπόμενη τιμολόγηση σε όλες τις θέσεις επιβατών και των κάθε κατηγορίας οχημάτων και εμπορευμάτων των ακτοπλοϊκών πλοίων με αφετήριους λιμένες ως ακολούθως: - Λαυρίου προς όλες τις κατευθύνσεις και επιστροφή, εκτός της Κέας (Τζιάς). - Κύμης προς όλες τις κατευθύνσεις και επιστροφή εκτός της Σκύρου. - Ραφήνας προς όλους τους λιμένες Ανδρου, Τήνου, Μυκόνου και επιστροφή, εφόσον δραστηριοποιούνται πλοία τουλάχιστον τριών ανεξάρτητων εταιρειών. - Ελευσίνας προς όλες τις κατευθύνσεις για την μεταφορά οχημάτων και επιστροφή. - Πάτρα προς Κέρκυρα και επιστροφή. Αυτονόητο είναι ότι η απελευθέρωση δεν ισχύει σε πλοία που εκτελούν δρομολόγια με συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας. Πηγη
paschalia Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Επιβατική αμαξοστοιχία Intercity που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη συγκρούστηκε το βράδυ της Κυριακής με φορτηγό έξω από τη Δράμα με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τρία άτομα και να τραυματιστούν 23. Το Intercity 92, συγκρούστηκε λίγο μετά τις 21:20 το βράδυ της Κυριακής έξω από το σταθμό της Δράμας, κοντά στο εργοστάσιο της Softex με μικρό φορτηγό, ο οδηγός του οποίου επιχείρησε να περάσει τις γραμμές του τρένου σε ισόπεδη φυλασσόμενη διάβαση. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν κατέβηκαν οι μπάρες στη διάβαση. Από τη σύγκρουση, που ήταν σφοδρότατη, το φορτηγάκι παρασύρθηκε για αρκετά μέτρα από την αμαξοστοιχία, τρία βαγόνια της οποίας εκτροχιάστηκαν και ένα έπιασε φωτιά. Νεκροί είναι ο οδηγός του φορτηγού, Γιάννης Παπαδόπουλος, 40 ετών, και άλλα τρία άτομα. Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τον απεγκλωβισμό επιβατών και ασθενοφόρα για την μεταφορά των τραυματιών σε νοσοκομεία. Έσπευσαν ακόμη άνδρες της ΕΜΑΚ από τη Θεσσαλονίκη. Περίπου 35 τραυματίες έχουν μεταφερθεί σε νοσοκομεία της περιοχής. Επιπλέον, ξεκίνησαν από τη Θεσσαλονίκη ειδικοί γερανοί του ΟΣΕ για να σηκώσουν τα δύο εκτροχιασμένα βαγόνια και να απελευθερωθούν οι γραμμές, ώστε να αποκατασταθεί η κυκλοφορία των τρένων του Οργανισμού. Πρόκειται για το δεύτερο δυστύχημα με τρένο στη Β.Ελλάδα σε διάστημα ενός μήνα. Το Μάρτιο, τρεις άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν η επιβατική αμαξοστοιχία στην οποία επέβαιναν συγκρούστηκε με αυτοκίνητο. Πηγη
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Την Πέμπτη 4 Μαϊου, μία ώρα, δύο λεπτά και τρία δεύτερα μετά τα μεσάνυχτα, η ώρα και η ημερομηνία θα φαίνεται έτσι: 01:02:03 04/05/06 Αυτό δεν θα ξανασυμβεί τα επόμενα 100 χρόνια! :-D
paschalia Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Eχετε μπολικο χρονο κε Γιαννη ε ? : Ρ
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Eχετε μπολικο χρονο κε Γιαννη ε ? : Ρ Με σπασμενο ποδι το internet ειναι μια διεξοδος !!!!!! :-D
paschalia Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Α ! Ε δικαιολογηστε. Περαστικα κ σιδερενιος .
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Δημοσ. 17 Απριλίου 2006 Α ! Ε δικαιολογηστε.Περαστικα κ σιδερενιος . :-D :-D :-D
Προτεινόμενες αναρτήσεις