Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οταν βλεπω ρεπορταζ που προερχονται απο την espresso οσο και να θελω ειμαι διστακτικος και δυσπιστος

 

παντως προσωπικα για αστειο το κοβω και οχι για ουφο ή αγιο

  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Citroen: Αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου Hypnos

 

 

 

newego_LARGE_t_741_1573778_type11104.jpg

  • newego_LARGE_t_741_1573780_type11436.jpg
  • newego_LARGE_t_741_1573783_type11436.jpg
  • newego_LARGE_t_741_1573781_type11436.jpg

banner?webspace=32&dfl=yes&js=no

 

 

Με την ευκαιρία της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου 2008 του Παρισιού, η Citroen κάνει τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου μοντέλου Hypnos, μία μοναδική έκφραση ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου.

 

Με τα χαρακτηριστικά ενός ιδιαίτερα κομψού cross-over, το Hypnos συνδυάζει δημιουργικές τεχνολογίες που προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις και σέβονται το περιβάλλον, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα μοναδικές και έντονες συγκινήσεις για τους επιβάτες.

 

Τεχνολογία HYmotion4: σίγουρες συγκινήσεις και επιδόσεις

Το πρωτότυπο Hypnos διαθέτει ειδική υβριδική τεχνολογία και αποτυπώνει τη δέσμευση της Citroen για τα περιβαλλοντικά ζητήματα υπογραμμίζοντας εκ νέου ότι η οικολογία μπορεί να συνδυαστεί με τη συγκίνηση που προσφέρουν οι υψηλές επιδόσεις.

 

Βιομηχανικά εφαρμόσιμος, ο σχεδιασμός του υβριδικού συστήματος κίνησης diesel HYmotion4 που προτείνεται σε αυτό το concept car, ξεχωρίζει από την τοποθέτηση του ηλεκτρικού κινητήρα στο επίπεδο του πίσω άξονα. Αυτή η διάταξη είναι ιδιαίτερα απλή και πρωτοποριακή και αποδεικνύεται τέλεια για το χαρακτήρα του Hypnos: τελειοποιεί τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και την κινητικότητά του, παρέχοντας εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων (4,5 λίτρα/100 km και 120 g CO2/km).

 

Τέλος, η Citroen υλοποιεί τα θετικά επιτεύγματα της εφαρμοσμένης υβριδικής τεχνολογίας, συνοδεύοντας την τεχνολογική της πρόταση με ένα concept car που έχει αναλογίες στον υπερθετικό βαθμό και τολμηρό στυλ.

 

Ένα εξαιρετικό, μαγευτικό πρωτότυπο μοντέλο

Το Hypnos με τις ρευστές, κομψές γραμμές του και την υπερυψωμένη θέση του που στηρίζεται τέλεια στους τροχούς 22 ιντσών, αντηχεί ξεκάθαρα την αναζήτηση για μοναδικές συγκινήσεις στην οδήγηση.

 

Η γοητεία που ασκεί αυτό το concept car από την πρώτη ματιά δίνει τη θέση της στη μοναδική χρωματική επεξεργασία της καμπίνας του και στον τρόπο που ενσωματώνει την τεχνολογία για να το κάνει ακόμα πιο προσιτό και πιο ζωντανό: ονειρικό ρολόι, χρωματοθεραπεία μέσα στο αυτοκίνητο, μορφολογικά καθίσματα...

 

Μέσα σε αυτό, οι επιβάτες θα βιώσουν σίγουρα μία δυνατή εμπειρία των αισθήσεων τους που προέρχεται από το θαυμαστό, από την αυθεντική μαγεία.

 

Γραμμές και καμπίνα που ξεχωρίζουν

Το Hypnos είναι υβριδικό τόσο από πλευράς τεχνολογίας όσο και από πλευράς χαρακτήρα, καθώς προτείνει μία σιλουέτα που παντρεύει το δυναμισμό και την κομψότητα μιας μπερλίνας με τους όγκους ενός cross-over.

 

Ισχυρό, ρευστό και ταυτόχρονα εκφραστικό, το Hypnos ξεχωρίζει από τις μοναδικές του αναλογίες και την εκπληκτική του ισορροπία που αφήνουν να διαφανεί μία σπάνια εμπειρία οδήγησης. Οι πόρτες με αντίθετο άνοιγμα και η καμπίνα που διαχωρίζεται από ζωηρά χρώματα προσελκύουν τα βλέμματα και γεννούν την επιθυμία να μπει κανείς μέσα στο αυτοκίνητο.

 

Τέλος, η εσωτερική του διαρρύθμιση, τα ανεξάρτητα καθίσματα που προσφέρουν μεγάλη άνεση και οι ονειρικές του τεχνολογίες μπορούν να ικανοποιήσουν και τον οδηγό αλλά και τους άλλους τρεις επιβάτες.

 

Πρωτοποριακή και κομψή σιλουέτα

Με τις δυναμικές και λαξευμένες διαστάσεις του που συνδυάζουν τέλεια τη ρευστότητα και την ένταση, το Hypnos αποπνέει σπάνια κομψότητα και αίσθηση ανθεκτικότητας.

 

Με μήκος 4,90 m, πλάτος 2,17 m και ύψος 1,58 m, το Hypnos προκαλεί το θαυμασμό από τις αναλογίες της σιλουέτας του. Είτε πρόκειται για τους τονισμένους θόλους του, είτε για το καπό με την τεντωμένη γραμμή του ή ακόμα για την άνω ζώνη του σασί, όλες οι διαστάσεις παρουσιάζουν το περίγραμμα ενός μυώδους και ταυτόχρονα ισχυρού και κομψού αυτοκινήτου.

 

Επιπλέον, το Hypnos γοητεύει χάρη στο δυναμισμό που εκφράζει, καθώς, ακόμα και όταν είναι σταματημένο, τα πάντα επάνω του υπονοούν την κίνηση. Ο φαρδύς ουρανός του αναδεικνύει την άνεσή του και ξεχύνεται με δύναμη προς τα πίσω, για να έρθει να τοποθετηθεί πάνω στο κυρτό πίσω τζάμι - το χαρακτηριστικό στοιχείο των μεγάλων μπερλίνων της Citroen. Αυτή η αίσθηση ενισχύεται από την επεξεργασία των πλευρικών επιφανειών του οι οποίες είναι λαξευμένες, γεγονός που δίνει μία έντονη αίσθηση κίνησης.

 

Η κομψή όψη του αμαξώματος αναδεικνύεται από το φωτεινό και βαθύ γκρι χρώμα του το οποίο δίνει έμφαση στην πολυτελή κατηγορία στην οποία ανήκει.

 

Οι πόρτες του Hypnos με αντίθετο άνοιγμα διευκολύνουν την πρόσβαση μέσα σε αυτό και αποκαλύπτουν, όπως ένα κουτί πολύτιμου αντικειμένου, τον εσωτερικό χώρο του αυτοκινήτου. Πίσω, η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα cargo προσφέρει τέλεια πρόσβαση στο πορτ μπαγκάζ. Οι πόρτες του Hypnos, πέρα από την οπτική εντύπωση που δημιουργούν, συμβάλουν και στη λειτουργικότητά του και υπενθυμίζουν την αποστολή του ως αυτοκινήτου που προορίζεται για ταξίδια και αποδράσεις.

 

Μια φωτεινή υποδοχή για τους επιβάτες

Τα συναισθήματα που δημιουργούνται μέσα στο Hypnos ξεπερνούν το παραδοσιακό πλαίσιο οδήγησης, καθώς η καμπίνα του αυτοκινήτου δείχνει σε υπερθετικό βαθμό τη μαγεία του περιεχομένου της. Το Hypnos σας υπόσχεται μία πρώτης τάξεως περιπέτεια των αισθήσεων.

 

Το αστραφτερό εσωτερικό του αυτοκινήτου καθηλώνει με την πρώτη ματιά και εκπλήσσει καθώς κάνει έντονη αντίθεση με το εξωτερικό γκρι χρώμα. Πράγματι, προκαλεί το θαυμασμό καθώς έχει τις διαβαθμίσεις όλων των χρωμάτων του ουράνιου τόξου. Αυτό το ασυνήθιστο χαρακτηριστικό φέρνει ένα συνδυασμό έντονων χρωμάτων σε έναν κόσμο πολυτέλειας και τονίζει τη δημιουργικότητα της Citroen.

 

Η καμπίνα του Hypnos έχει επένδυση από ευγενή υλικά όπως αλουμίνιο ειδικής επεξεργασίας ή δέρμα, και αποτελεί αντικείμενο κομψού σχεδιασμού, δημιουργώντας μία ατμόσφαιρα απόλυτης ευεξίας μέσα στο αυτοκίνητο ενώ ταυτόχρονα επιβεβαιώνει ότι ανήκει στον κόσμο των αυτοκινήτων- εξαίρεση.

 

Ο χώρος που απευθύνεται στους επιβάτες διαρθρώνεται γύρω από τέσσερα καθίσματα, τοποθετημένα με ελικοειδή τρόπο από την κάθε πλευρά του κεντρικού έλικα. Αυτή η μεμονωμένη διάταξη οδηγεί τη φαντασία μας σε ένα μόριο του DNA, στη ζωή, στο ίδιο το άτομο, δηλαδή στο κέντρο των αξιών της εταιρείας.

 

Το μεγάλο μεταξόνιο των 3ων μέτρων σε συνδυασμό με την πρωτοποριακή διάταξη των καθισμάτων, που έχουν σαφή απόσταση το ένα με το άλλο, προσφέρουν ένα πολύ μεγάλο προσωπικό χώρο. Όλοι οι επιβάτες του Hypnos επωφελούνται από χώρους που δεν έχουν ξανασυναντήσει ποτέ σε αυτό τον τύπο αυτοκινήτου, κυρίως με χώρο για τα πόδια που συναντάει κανείς μόνο σε μια λιμουζίνα. Όσο για τα καθίσματα, αυτά αποτελούνται από πολυάριθμες κυψέλες σε σχήμα πρίσματος που φουσκώνουν και ξεφουσκώνουν κατά βούληση για να προσφέρουν στους επιβάτες μασάζ στη μέση και στην πλάτη.

 

Εσωτερικός χώρος με το σήμα της δημιουργικότητας

Η διαρκής δέσμευση της Citroen έγκειται στην πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας ώστε να την καταστήσει πιο προσιτή, πιο προσβάσιμη και ακόμα πιο ελκυστική. Η τεχνολογία γίνεται πρωταγωνιστής προσδίδοντας ένα θαυμαστό περιεχόμενο, σχεδόν μαγικό που αυτή τη φορά εκφράζεται με τη φιλοσοφία του Hypnos.

 

Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται μπροστά στον οδηγό και παρουσιάζεται μέσα από πρίσματα που θυμίζουν διαμάντι, ενώ η κάθε τους έδρα εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την οδήγηση. Όπως και ένα κόσμημα, ο πίνακας οργάνων έχει δέσιμο με ευγενές μέταλλο.

 

Το δέσιμο αυτό εμφανίζεται ως το νήμα του οδηγού στο μπροστινό τμήμα του concept car, ενσωματώνοντας κατ' αρχάς μία οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας, και μετά μεταλλάσσεται σε περίβλημα των αεραγωγών σε κάθε μία από τις πλευρές του ταμπλό.

 

Χάρη στις μικροδιόδους που βρίσκονται στο εσωτερικό του αγωγού κλιματισμού, οι αεραγωγοί εκπέμπουν ένα απαλό διακριτικό φωτοστέφανο, του οποίου το χρώμα διαφέρει ανάλογα με τη θερμοκρασία που έχει επιλεγεί.

 

Το Hypnos καινοτομεί επίσης θέτοντας στη διάθεση των επιβατών τα πλεονεκτήματα της χρωματοθεραπείας. Μία κάμερα που βρίσκεται στην πλαφονιέρα εξετάζει το πρόσωπο του οδηγού και επεξεργάζεται τις ανθρωπομετρικές παραμέτρους σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτός ο εξοπλισμός συγκρίνει τα δεδομένα που έχει συλλέξει και μπορεί να διαπιστώσει σε τι διάθεση βρίσκεται ο οδηγός και να παρέμβει στο φωτισμό της καμπίνας καθώς και στο άρωμα που διαχέεται από το αρωματικό χώρου. Η ηρεμία μέσα στο Hypnos είναι αξιοσημείωτη.

 

Το Hypnos αποτελεί πηγή έντονων συγκινήσεων, καθώς συνδυάζει την τεχνολογία με τη δημιουργικότητα και εμφανίζει το πέρασμα του χρόνου με ένα πολύ πρωτότυπο ρολόι. Πράγματι, μέσω της οθόνης του υπολογιστή ταξιδίου, το Hypnos εμφανίζει την ώρα έγχρωμα.

 

Περνώντας από την εμφάνιση χρωμάτων που αντιστοιχούν στο φως των διαφορετικών ωρών κατά τη διάρκεια της ημέρας, η δημιουργία του καλλιτέχνη Michel Serviteur δείχνει την ώρα με τρόπο πολύ τεχνολογικό αλλά και πολύ ποιητικό. Η λειτουργία του ρολογιού γίνεται με σφυγμούς που δίνουν ρυθμό στην εμφάνιση των διαδοχικών χρωμάτων, όπως συμβαίνει και με την αναπνοή ενός ζωντανού οργανισμού.

 

Η Τεχνολογία HYmotion4 στην υπηρεσία του περιβάλλοντος και των συγκινήσεων

H Citroen τοποθετείται σήμερα μεταξύ των πρωταγωνιστών στο χώρο του αυτοκινήτου όσον αφορά το σεβασμό προς το περιβάλλον. Το νέο πρωτότυπο μοντέλο φέρει ένα μοναδικό υβριδικό σύστημα κίνησης diesel το οποίο ονομάζεται HYmotion4. Αυτή η μοναδική τεχνολογία προσδίδει πολύ καλές δυναμικές επιδόσεις συνδυάζοντας οικονομική κατανάλωση και σεβασμό προς το περιβάλλον.

 

HYmotion4, η καινοτομία προς όφελος του περιβάλλοντος

Το Hypnos είναι ευφυές καθώς συνδυάζει:

 

Θερμικό κινητήρα πετρελαίου 2 λίτρων HDi FAP, συνδυασμένο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων σειριακής λειτουργίας 6 σχέσεων, με ισχύ 200 ίππων(147 kW) και ροπή 420 Nm.

 

Ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο στο επίπεδο του πίσω άξονα του αυτοκινήτου που αναπτύσσει ισχύ 50 ίππων και ροπή 200 Nm.

 

Χάρη στην υβριδοποίηση diesel, το Hypnos συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος. Αυτό συμβαίνει κυρίως στη χρήση εντός πόλεως, με τη λειτουργία ZEV (Zero Emission Vehicle - Αυτοκίνητο με Μηδέν Εκπομπές) που επιτρέπει την ενεργοποίηση μίας πλήρως «εκτεταμένης» ηλεκτρικής λειτουργίας και αυτό σχεδόν τελείως αθόρυβα (περίπου 3 χιλιόμετρα αυτονομία με ταχύτητα 50 χλμ/ ώρα).

 

Ακόμα και σε δρόμους όπου απαιτούνται διαδοχικές επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις η υβριδοποίηση επιτρέπει τον περιορισμό της κατανάλωσης χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα και τις δύο μορφές ενέργειας.

 

Το Hypnos διαθέτει επίσης τεχνολογία Stop & Start υψηλής ισχύος, που μπορεί να θέτει το θερμικό κινητήρα σε αναμονή όταν η κίνηση είναι πολύ πυκνή (μποτιλιαρίσματα εντός πόλεως) ή όταν το αυτοκίνητο σταματά σε φανάρια.

 

Το σύστημα αυτό επιτρέπει επίσης να τροφοδοτείται με ενέργεια ο ηλεκτρικός κινητήρας όταν το αυτοκίνητο έχει ενεργοποιήσει τη λειτουργία 4x4. Σε χρήση στον αυτοκινητόδρομο, ο θερμικός κινητήρας diesel 2 λίτρων HDi με FAP (φίλτρο για σωματίδια) με τα έμφυτα πλεονεκτήματά του, - δηλαδή τη μείωση κατά 20% της κατανάλωσης σε σχέση με έναν κινητήρα βενζίνης - παρουσιάζει εξαιρετικές αποδόσεις.

 

Με αυτή τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια των εκπομπών, το Hypnos παρουσιάζει επίπεδα κατανάλωσης σε μεικτό κύκλο κίνησης 4,5 λίτρα/100 km και εκπομπές CO2 120 g/km - δηλαδή εξαιρετικές επιδόσεις δεδομένων των διαστάσεων του εν λόγω μοντέλου.

 

HYmotion4 για αποκαλυπτικές εμπειρίες οδήγησης

Δεν έχει γίνει κανένας συμβιβασμός στην ευχαρίστηση και στις συγκινήσεις που προσφέρει η οδήγηση.

 

Σε περίπτωση που το πεντάλ του γκαζιού πατηθεί απότομα και υπάρχει άμεση ανάγκη για ροπή, μία λειτουργία «boost» συνδέει τη ροπή του θερμικού κινητήρα με τη ροπή του ηλεκτρικού κινητήρα και επιτρέπει στο Hypnos να επιτύχει επιδόσεις υψηλού επιπέδου, χωρίς να επιβαρύνεται η κατανάλωση. Τα 0 - 100 km/h επιτυγχάνονται σε 9,4 δευτερόλεπτα και τα 1.000 m διασχίζονται σε 31 δευτερόλεπτα από εκκίνηση εν στάση.

 

Το Hypnos διαθέτει υδραυλική ανάρτηση τρίτης γενιάς. Η τεχνολογία αυτή, εκτός του ότι παρέχει άνεση υψηλού επιπέδου σε όλους τους επιβάτες, διασφαλίζει ταυτόχρονα και μία δυναμική συμπεριφορά η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς του concept car.

 

Επιπλέον, σε συνθήκες κακής πρόσφυσης ή έντονης καταπόνησης, το αυτοκίνητο περνάει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς, καθώς σε αυτή την περίπτωση ο ηλεκτρικός κινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο θερμικός κινητήρας τους μπροστινούς.

 

Η ενεργοποίηση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς, επιτρέπει στον οδηγό να επωφεληθεί από ενισχυμένη κίνηση και να εκμεταλλευτεί τέλεια και με πλήρη ασφάλεια τις δυνατότητες του Hypnos σε όλες τις συνθήκες πρόσφυσης. Τέλος, σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες κίνησης, πχ. σε ανηφόρα χιονισμένου δρόμου, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την αναγκαστική λειτουργία 4x4 .

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Διαστάσεις

Μήκος: 4.900 mm

Πλάτος στα πλευρικά τμήματα: 2.036 mm

Συνολικό πλάτος: 2.172 mm

Ύψος: 1.580 mm

Μεταξόνιο: 3.000 mm

Πρόβολος Μπροστά: 980 mm

Πρόβολος Πίσω : 920 mm

 

Βάρος

Συνολικό βάρος με φορτίο: 1 800 kg

 

Επιδόσεις και κατανάλωση

0-400 m: 16,8 δευτερόλεπτα

0-1.000 m: 31 δευτερόλεπτα

0-100 km/h: 9,4 δευτερόλεπτα

30-60 km/h: 2,6 δευτερόλεπτα

80-120 km/h: 6,8 δευτερόλεπτα

Μέγιστη ταχύτητα: 212 km/h

Μεικτή κατανάλωση: 4,5 λίτρα/100 km σε μεικτό κύκλο κίνησης

Εκπομπές CO2: 120 g/km

 

Υβριδικό σύστημα κίνησης diesel HYmotion4

Κινητήρας diesel 2 λίτρων HDi FAP: ισχύς 200 ίπποι (147 kW) / ροπή 420 Nm

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων σειριακής λειτουργίας 6 σχέσεων

Ηλεκτρικός κινητήρας στον πίσω άξονα: ισχύς 50 ίπποι / ροπή 200 Nm

Λειτουργία ZEV (αυτονομία 3 km με ταχύτητα 50 km/h)

 

Αεροδυναμική

Cx : 0,30

SCx : 0,78 m²

 

Πρόσφυση στο έδαφος

Υδραυλική Ανάρτηση

Ειδικά ελαστικά Michelin 275/40 R22

Δημοσ.

Πίσω στην οικογενειακή εστία βρίσκεται η 23χρονη Καλομοίρα Σαράντη, παρά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε στην Ελλάδα, καθώς όπως λέει παρʼ ότι την έχουμε γνωρίσει ως ένα χαμογελαστό και θετικό άτομο, δεν υπήρξαν λίγες οι στιγμές πίεσης και απογοήτευσης από το σκηνικό στην ελληνική show business .

 

Έτσι η Καλομοίρα μόλις λίγες εβδομάδες μετά το διαγωνισμό της Eurovision και την επιτυχία της έφυγε για την Αμερική, όπως αναφέρει δημοσίευμα του περιοδικού «Ταχυδρόμος».

 

Απροσδόκητη αναχώρηση, αν σκεφτεί κανείς την τρίτη της θέση στο «πόντιουμ» των επιτυχόντων του ευρωπαϊκού μουσικού διαγωνισμού και την απήχηση της στον κόσμο από την πρώτη κιόλας εβδομάδα που συμμετείχε στο καλλιτεχνικό ριάλιτι Fame Story, όπου και είχε γίνει ευρέως γνωστή στο τηλεοπτικό στερέωμα.

 

Η γρήγορη αναρρίχηση της στο ποπ ελληνικό πεντάγραμμο, οι θαυμαστές της και η αγάπη που εισέπραττε από αυτούς δεν ήταν αρκετά όμως για να την κρατήσουν στο ελληνικό έδαφος. Τι συνέβη; Ο χώρος την απογοήτευσε.

 

Το πρόβλημα της δεν ήταν οικονομικό, αν και δηλώνει ότι έπαιρνε κάτω του 50%, αλλά η συμπεριφορά των συνεργατών της.

 

«Ήξερα ότι όλα ήταν μπίζνες. Ξέρω πόσο σκληρό είναι να βγάλεις ένα δολάριο. Αλλά πίστευα ότι όλοι μαζί θα ήμασταν μια ομάδα. Ότι θα είχα ανθρώπους γύρω μου που θα με υποστήριζαν, θα με συμβούλευαν, θα προχωρούσαμε μαζί. Αλλά δεν ήταν έτσι. Ήμουν μόνη. Είναι αυτός ο freaking χώρος», δήλωσε στο περιοδικό.

 

Δεχόταν μεγάλες πιέσεις σχετικά με την τακτική που έπρεπε να ακολουθήσει για την προβολή της και δεν αισθανόταν ότι μπορούσε να αυτενεργεί και να κάνει εκείνο ακριβώς που την εξέφραζε. Μετά το glamour μιας βραδιάς ερχόταν ο πονοκέφαλος.

 

Έφυγε πίσω στην Αμερική για να αποκτήσει νέα ενέργεια, όμως η επιθυμία της είναι να επιστρέψει στην Ελλάδα έστω για μια συναυλία για τους θαυμαστές της.

 

Το 23χρονο κορίτσι συνεχίζει να ονειρεύεται και να ψάχνεται σε καλλιτεχνικό και προσωπικό επίπεδο. «Σκέφτομαι θετικά και ονειρεύομαι», λέει στη συνέντευξη.

 

Source.png Πηγή: cosmo.gr

 

 

-----Προστέθηκε 13/10/2008 στις 12 : 26 : 40-----

 

 

κλαπς! ......

Δημοσ.

Η ποιότητα του σπέρματος ενός άνδρα σχετίζεται άμεσα με την εξυπνάδα του, υποδεικνύει έρευνα Αμερικανών εξελικτικών ψυχολόγων. Υποστηρίζουν ότι νοημοσύνη αποτελεί ένδειξη υγείας με την ευρύτερη έννοια και χρησιμοποιείται ως κριτήριο από τις γυναίκες για να διαλέξουν ταίρι.

 

Η μελέτη του Τζόφρι Μίλερ στο Πανεπιστήμιο του Νέου Μεξικού έδειξε ότι οι άνδρες με χαμηλές επιδόσεις στα τεστ νοημοσύνης τείνουν να έχουν λιγότερο και χαμηλότερης ποιότητας σπέρμα, ενώ για τους άνδρες με υψηλή νοημοσύνη ισχύει το αντίθετο.

 

Όπως δήλωσε ο Μίλερ παρουσιάζοντας την έρευνα με ομιλία του στο Χάρβαρντ, η σχέση μεταξύ νοημοσύνης και σπέρματος σημαίνει ότι η εξυπνάδα αποτελεί ένα μήνυμα προς τις γυναίκες για τη συνολικότερη υγεία ενός άνδρα.

 

Ο ερευνητής διευκρινίζει ότι τα δύο αυτά χαρακτηριστικά είναι απίθανο να ελέγχονται από τα ίδια γονίδια -φαίνεται ότι νοημοσύνη και ποιότητα σπέρματος συνδέονται έμμεσα, μέσω ενός πολύπλοκου ιστού βιολογικών και περιβαλλοντικών αλληλεπιδράσεων.

 

Η στατιστική σχέση σπέρματος-νοημοσύνης, η οποία παρουσιάζει τα αποτελέσματά του στην ηλεκτρονική έκδοση του New Scientist εντοπίστηκε με ανάλυση των στοιχείων για χιλιάδες βετεράνων του Βιετνάμ, οι οποίοι είχαν συμπληρώσει τεστ νοημοσύνης και είχαν προσφέρει σπέρμα.

 

Ακριβώς για ποιο λόγο υπάρχει η ανωτέρω σχέση είναι ασαφές. Ο Μίλερ πάντως δεν αποκλείει στοιχεία όπως η εξυπνάδα, η δημιουργικότητα και το χιούμορ να εξελίχθηκαν χάρη στις επιλεκτικές και απαιτητικές γυναίκες!

 

in.gr

Δημοσ.

μπορει βεβαια οι βετερανοι του βιετναμ να εχουν φαει τοσα χημικα στη μαπα που οι κολυμβητες τους να εχουν βαρεθει τη ζωη τους...

Δημοσ.

Tuesday, 14 October 2008 18:45

 

Στον αύλειο χώρο του σχολείου τους έκαναν χθες μάθημα οι μαθητές του 1ου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Βόλου. Οι μαθητές έβγαλαν τα θρανία έξω από την αίθουσα, ακόμη και τον πίνακα, και μελέτησαν σε τριτοκοσμικές συνθήκες. Αν δεν δοθούν άμεσα δύο αίθουσες στο σχολείο, τότε οι μαθητές θα συνεχίσουν να διδάσκονται εκτός κτιρίου μέσα στο κρύο. Στο σχολείο που στεγάζεται στο διπλανό κτίριο από την Ανώτατη Σχολή Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) δεν υπάρχει άλλη επιλογή, από τη στιγμή που δεν δίνονται οι δύο αίθουσες διδασκαλίας. Η ίδια εικόνα με τους μαθητές να διδάσκονται στον αύλειο χώρο, θα συνεχιστεί και σήμερα και τις επόμενες ημέρες, αν δεν υπάρξει λύση. Χθες οι μαθητές της Γ’ Τάξης που ετοιμάζονται για πανελλαδικές εξετάσεις, βρέθηκαν στον αύλειο χώρο για να κάνουν μάθημα.

Οι μαθητές αγωνιούσαν πρώτα να αντιμετωπίσουν το κρύο και μετά να ακούσουν αυτά που τους έλεγαν οι καθηγητές. Και τώρα έχουν μόνο το κρύο. Τι θα γίνει σε ημέρες, όπου θα εκδηλώνονται βροχοπτώσεις;.

 

Ο διευθυντής του σχολείου κ. Νίκος Κατσαβριάς επισήμανε ότι μέχρι στιγμής δεν μας έχουν δοθεί οι δύο αίθουσες διδασκαλίας, όπως έχουμε ζητήσει, με αποτέλεσμα να είμαστε υποχρεωμένοι να δημιουργήσουμε δύο χώρους στον αύλειο χώρο, ώστε το σχολείο να λειτουργήσει ομαλά. Δεν είναι επικοινωνιακό τρικ αυτό που κάνουμε. Ενεργούμε έτσι από ανάγκη. Πού να τους βάλω τους μαθητές; Στον αύλειο χώρο θα κάνουν κυκλικά όλοι οι μαθητές μάθημα. Το πρωί βγάζουμε τα θρανία και τα μαζεύουμε το μεσημέρι».

 

Απογοητευμένοι, αμήχανοι και κουρασμένοι εμφανίστηκαν οι μαθητές της Γ’ Τάξης που έκαναν για τρεις ώρες μάθημα στον αύλειο χώρο. Η Μαρία Καποδίστρια μας είπε πως κρύωνε πολύ, ενώ τις προηγούμενες ημέρες ήταν άρρωστη και ακόμη παίρνει αντιβίωση. Δεν γίνεται να κάνουμε μάθημα έξω. Είναι άθλιο στον 21ο αιώνα να βρισκόμαστε στον αύλειο χώρο του σχολείου και να διδασκόμαστε. Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση.

 

Από την πλευρά του ο μαθητής Γιώργος Κόκκινος επισήμανε ότι κάτι θα πρέπει να γίνει άμεσα. Αυτό που συμβαίνει, είναι κωμικοτραγικό. Περιμένουμε την απάντηση της Νομαρχίας για να δούμε, πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Ανησυχούμε, αφού σύντομα ο καιρός θα είναι πιο κρύος, ενώ θα έρθουν και οι βροχές.

 

Ο μαθητής Β’ Τάξης Γιάννης Λάμπρου τόνισε ότι «θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι αίθουσες της ΑΣΠΑΙΤΕ στις οποίες έχουν τοποθετηθεί ράφια και βιβλία».

 

εφημ. Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Δημοσ.

Turkish court bans Richard Dawkins website

The Guardian - September 2008

 

th_56622_65111_123_519lo.jpg

A Turkish court has banned internet users from viewing the official Richard Dawkins website after a Muslim creationist claimed its contents were defamatory and blasphemous.

 

Adnan Oktar, who writes under the pen name of Harun Yahya, complained that Dawkins, a fierce critic of creationism and intelligent design, had insulted him in comments made on forums and blogs.

 

According to Oktar's office, Istanbul's second criminal court of peace banned the site earlier this month on the grounds that it "violated" Oktar's personality.

 

His press assistant, Seda Aral, said: "We are not against freedom of speech or expression but you cannot insult people.

 

"We found the comments hurtful. It was not a scientific discussion. There was a line and the limit has been passed.

 

"We have used all the legal means to stop this site. We asked them to remove the comments but they did not."

 

Oktar, a household name in Turkey, has used hundreds of books, pamphlets and DVDS to contest Darwin's theory of evolution.

 

In 2006 his publishers sent out 10,000 copies of the Atlas of Creation, a lavish 800-page rejection of evolution.

 

Dawkins, one of the recipients, described the book as "preposterous". On his website the British biologist and popular science writer said he was at "a loss to reconcile the expensive and glossy production values of this book with the 'breathtaking inanity' of the content."

 

It is the third time Oktar and his associates have succeeded in blocking sites in Turkey.

 

In August 2007 Oktar persuaded a court to block access to WordPress.com. His lawyers argued that blogs on WordPress.com contained libelous material that the company was unwilling to remove.

 

Last April, he made a libel complaint about Google Groups, which was subsequently blocked.

 

He failed to ban Dawkins' book the God Delusion in Turkey after a court rejected his claims that it insulted religion.

 

http://www.guardian.co.uk/world/2008/sep/18/turkey

http://richarddawkins.net/

http://richarddawkins.net/article,3128,Turkey-bans-biologist-Richard-Dawkins-website,Monsters-and-Critics

Δημοσ.

Giant spider eating a bird caught on camera

 

By Bonnie Malkin in Sydney

Last Updated: 3:01pm BST 22/10/2008

 

 

Photographs of a giant spider eating a bird in an Australian garden have stunned wildlife experts.

easpider122.jpgThe pictures show the spider with its long black legs wrapped around the body of a dead bird suspended in its web.

The startling images were reportedly taken in Atheron, close to Queensland's tropical north.

Despite their unlikely subject matter, the pictures appear to be real.

Joel Shakespeare, head spider keeper at the Australian Reptile Park, said the spider was a Golden Orb Weaver.

"Normally they prey on large insects… it's unusual to see one eating a bird," he told ninemsn.

Mr Shakepeare said he had seen Golden Orb Weaver spiders as big as a human hand but the northern species in tropical areas were known to grow larger.

Queensland Museum identified the bird as a native finch called the Chestnut-breasted Mannikin.

Mr Shakespeare told ninemsn the bird must have flown into the spider web and become stuck.

easpider122a.jpg"It wouldn't eat the whole bird," he said.

"It uses its venom to break down the bird for eating and what it leaves is a food parcel," he said.

Greg Czechura from Queensland Museum said cases of the Golden Orb Weaver eating small birds were "well known but rare".

"It builds a very strong web," he said.

But he said the spider would not have attacked until the bird weakened.

The Golden Orb Weaver spins a strong web high in protein because it depends on it to capture large insects for food.

 

http://www.telegraph.co.uk/earth/main.jhtml?view=DETAILS&grid=&xml=/earth/2008/10/22/easpider122.xml

Δημοσ.

Μια γυναίκα, από την Αυστραλία, που τον ερχόμενο Ιανουάριο κλείνει τα 100 χρόνια ζωής είναι πολύ περήφανη αφού όπως δηλώνει είναι ακόμη παρθένα! Η κυρία Maria Caterina Reitano λέει πως δέχτηκε αρκετές προτάσεις γάμου στην ζωή της αλλά τελικά δεν «δόθηκε» ποτέ σε κανέναν άντρα!

 

« Όταν ήμουν νεότερη πίστευα ότι χάνω που δεν κάνω σχέση αλλά αργότερα που κάποιοι άντρες εμφανίστηκαν στην ζωή μου είπα και πάλι όχι,» ανέφερε η 99-χρονη γυναίκα.

 

Η κυρία Reitano παραλίγο να παντρευτεί την πρώτη της αγάπη, τον Giovanni, όταν ήταν πολύ νέα αλλά όταν εμφανίστηκε στην εκκλησία με το νυφικό της ο γαμπρός της είπε πως δεν του άρεσε το φόρεμα και αυτή αφού θύμωσε τον άφησε στα κρύα του λουτρού!

 

Λίγα χρόνια αργότερα η δεύτερη της αγάπη, τον Benedict, ζήτησε να την παντρευτεί αλλά ο πατέρας της και η μητριά της αρνήθηκαν να την δώσουν αφού την ήθελαν να μείνει στο σπίτι, ως η μεγαλύτερη κόρη, για να κάνει τις δουλειές!

 

Αφού μεγάλωσε ως Καθολική η σκέψη να έχει ερωτική επαφή εκτός γάμου ήταν αδιανόητη αφού η κυρία Reitano θέλει να πάει στο παράδεισο!

 

http://www.typos.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=98699

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...