Προς το περιεχόμενο

Ενδιαφέρουσες... ειδήσεις!


paschalia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δηλαδη δουλευουν για και πληρωνονται απο το κρατος.

μια χαρα ΔΥ μου ακουγονται.

ακριβώς Κίλλικ, κι εγώ όταν θα πάω σε ένα σχολείο να περάσω δίκτυο είμαι ΔΥ...

 

νομίζω πως ο <<εργολάβος>> πληρώνει ένα Χ ποσό στο κράτος και αναλαμβάνει ο ίδιος την είσπραξη , νομίζω ...

σε ποιό πράγμα; δε μιλάμε για διεύθυνση/διαχείριση κάποιου έργου. Αλλά για να φέρει εις πέρας το ίδιο το έργο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ακριβώς Κίλλικ, κι εγώ όταν θα πάω σε ένα σχολείο να περάσω δίκτυο είμαι ΔΥ...

 

εχεις την αποκλειστικη και μονιμη συμβαση να περνας τα δικτυα σε ολα τα δημοσια σχολεια και να τα συντηρεις 24/7 συγνωμη 6/5;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα είναι πως το ίδιο το δίκτυο ανήκει και δημιουργήθηκε από τον ΟΑΣΘ. Δεν το νοικιάζει από το κράτος για χρήση. Το κράτος απλά είναι απών. Τα λεωφορεία ανήκουν στον ΟΑΣΘ. Οι εργαζόμενοι έχουν σύμβαση με τον ΟΑΣΘ. Οι γραμμές μελετούνται (αστείο είναι το ξέρω) από τον ΟΑΣΘ. Τα συνεργεία και το μηχανολογικό υλικό ανήκει στον ΟΑΣΘ.

Το κράτος απλά του δίνει την μονοπωλιακή άδεια να λειτουργεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιά ερώτηση;τι δεν καταλαβαίνεις; δεν είναι ΔΥ οι εργαζόμενοι, αλλά ΙΥ του ΟΑΣΘ. ο ΟΑΣΘ έχει σύμβαση με το κράτος, όχι ο υπάλληλος. Είναι μονοπωλιακή εκ των πραγμάτων. ΔΕΝ υπάρχει άλλη εταιρεία να αναλάβει το έργο γιατί πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχει άλλη εταιρία με 700 λεωφορεία + όλα τα άλλα που ανέφερα.

 

Η σύμβαση λήγει το 2020 νομίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο αν ειναι το ιδιο να περασεις μια φορα απο ενα δημοσιο σχολειο να περασεις ενα δικτυο με το να εχεις την αποκλειστικη και μονιμη συμβαση να περνας δικτυα σε ολα τα δημοσια σχολεια και να τα συντηρεις;

σε εσενα ως υπαλληλος και εταιρεια,ισχυουν ακριβως οι ιδιες συνθηκες,κριτηρια,συμφωνιες,συμβολαια,υποχρεωσεις,δικαιωματα,κοκ στις δυο παραπανω περιπτωσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε ευλογημένε, για τον υπάλληλό ναι, θα ήταν ακριβώς το ίδιο, στην υποθετική σου περίπτωση.

 

από 'κει και πέρα το παράδειγμά σου είναι άκυρο, σου είπα πως απλά δεν υπάρχει ανταγωνιστής ντε φακτο! το κράτος δεν μπορεί να πάει σε άλλη εταιρία γιατί απλά δεν υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη του οτι δεν δουλευουν απο τις 10 η ωρα σημερα,ουτε και αυριο,αρα δεν θα υπαρχει αυριο δημοσια συγκοινωνια στην Θεσσαλονικη,ειναι το ιδιο με τον ιδιωτικο υπαλληλο που θα δουλεψει και σημερα και αυριο εξαιτιας της αυξημενης δουλειας λογω εορτων.

οκ.οτι πεις.ειναι ακριβως το ιδιο και στις δυο περιπτωσεις για τον υπαλληλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αύριο έχει λεωφορεία, σήμερα τα κόψανε από τις 10.

 

άμα ήταν κρατικά δε νομίζω να τα κόβανε φίλε, αυτό το κάνουν επειδή είναι μονοπώλιο και τους παίρνει το νταηλίκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ελλείματά τους εμείς πάλι, οι φορολογούμενοι θα τα πληρώσουμε!!! :fear:

Ποιός άλλος; Θα ζητήσουν λογαριασμό απ' τον φωστήρα υπουργό ή διοικητή του οργανισμού που τα κατάφερε τόσο καλά;

 

 

αυτα πρεπει να διδασκονται στις οικονομικες σχολες. τι δε πρεπει να κανετε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...