Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 δηλαδη δουλευουν για και πληρωνονται απο το κρατος. μια χαρα ΔΥ μου ακουγονται. ακριβώς Κίλλικ, κι εγώ όταν θα πάω σε ένα σχολείο να περάσω δίκτυο είμαι ΔΥ... νομίζω πως ο <<εργολάβος>> πληρώνει ένα Χ ποσό στο κράτος και αναλαμβάνει ο ίδιος την είσπραξη , νομίζω ... σε ποιό πράγμα; δε μιλάμε για διεύθυνση/διαχείριση κάποιου έργου. Αλλά για να φέρει εις πέρας το ίδιο το έργο
KilliK Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 ακριβώς Κίλλικ, κι εγώ όταν θα πάω σε ένα σχολείο να περάσω δίκτυο είμαι ΔΥ... εχεις την αποκλειστικη και μονιμη συμβαση να περνας τα δικτυα σε ολα τα δημοσια σχολεια και να τα συντηρεις 24/7 συγνωμη 6/5;
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 το θέμα είναι πως το ίδιο το δίκτυο ανήκει και δημιουργήθηκε από τον ΟΑΣΘ. Δεν το νοικιάζει από το κράτος για χρήση. Το κράτος απλά είναι απών. Τα λεωφορεία ανήκουν στον ΟΑΣΘ. Οι εργαζόμενοι έχουν σύμβαση με τον ΟΑΣΘ. Οι γραμμές μελετούνται (αστείο είναι το ξέρω) από τον ΟΑΣΘ. Τα συνεργεία και το μηχανολογικό υλικό ανήκει στον ΟΑΣΘ. Το κράτος απλά του δίνει την μονοπωλιακή άδεια να λειτουργεί.
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 ποιά ερώτηση;τι δεν καταλαβαίνεις; δεν είναι ΔΥ οι εργαζόμενοι, αλλά ΙΥ του ΟΑΣΘ. ο ΟΑΣΘ έχει σύμβαση με το κράτος, όχι ο υπάλληλος. Είναι μονοπωλιακή εκ των πραγμάτων. ΔΕΝ υπάρχει άλλη εταιρεία να αναλάβει το έργο γιατί πολύ απλά ΔΕΝ υπάρχει άλλη εταιρία με 700 λεωφορεία + όλα τα άλλα που ανέφερα. Η σύμβαση λήγει το 2020 νομίζω.
KilliK Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 στο αν ειναι το ιδιο να περασεις μια φορα απο ενα δημοσιο σχολειο να περασεις ενα δικτυο με το να εχεις την αποκλειστικη και μονιμη συμβαση να περνας δικτυα σε ολα τα δημοσια σχολεια και να τα συντηρεις; σε εσενα ως υπαλληλος και εταιρεια,ισχυουν ακριβως οι ιδιες συνθηκες,κριτηρια,συμφωνιες,συμβολαια,υποχρεωσεις,δικαιωματα,κοκ στις δυο παραπανω περιπτωσεις;
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 ρε ευλογημένε, για τον υπάλληλό ναι, θα ήταν ακριβώς το ίδιο, στην υποθετική σου περίπτωση. από 'κει και πέρα το παράδειγμά σου είναι άκυρο, σου είπα πως απλά δεν υπάρχει ανταγωνιστής ντε φακτο! το κράτος δεν μπορεί να πάει σε άλλη εταιρία γιατί απλά δεν υπάρχει.
KilliK Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 δηλαδη του οτι δεν δουλευουν απο τις 10 η ωρα σημερα,ουτε και αυριο,αρα δεν θα υπαρχει αυριο δημοσια συγκοινωνια στην Θεσσαλονικη,ειναι το ιδιο με τον ιδιωτικο υπαλληλο που θα δουλεψει και σημερα και αυριο εξαιτιας της αυξημενης δουλειας λογω εορτων. οκ.οτι πεις.ειναι ακριβως το ιδιο και στις δυο περιπτωσεις για τον υπαλληλο.
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 αύριο έχει λεωφορεία, σήμερα τα κόψανε από τις 10. άμα ήταν κρατικά δε νομίζω να τα κόβανε φίλε, αυτό το κάνουν επειδή είναι μονοπώλιο και τους παίρνει το νταηλίκι
KilliK Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 ε ενταξει,αφου θαχει λεωφορεια σημερα μια χαρα τοτε.
FarCry Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 Τα ελλείματά τους εμείς πάλι, οι φορολογούμενοι θα τα πληρώσουμε!!! Ποιός άλλος; Θα ζητήσουν λογαριασμό απ' τον φωστήρα υπουργό ή διοικητή του οργανισμού που τα κατάφερε τόσο καλά; αυτα πρεπει να διδασκονται στις οικονομικες σχολες. τι δε πρεπει να κανετε
μαφαλντα Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 Μου έκανε εντύπωση. «Η έκκληση της Νάντης» Link
FarCry Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2012 γιορταζουμε 10 χρονια του ευρω φετος αλλαγη των δραχμων (χαρτονομισματα) μεχρι την 1 μαρτιου. μετα δεν εχει (ελπιζουμε)
hurin Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2012 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2012 Βετεράνος του Ιράκ καταζητείται στο εθνικό πάρκο Mount Rainier http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=30988&Itemid=56 Rambo Το πρώτο αίμα???
Προτεινόμενες αναρτήσεις