Praetorianos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 Στο fashionlove.gr τι ακριβως εκανες? Όχι.., δεν.., παρεξήγηση. Ένας φίλος του μπήκε και του έστειλε το λινκ.
status Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 Όχι.., δεν.., παρεξήγηση. Ένας φίλος του μπήκε και του έστειλε το λινκ. Second to that.;p
viper2005 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2011 Όχι.., δεν.., παρεξήγηση. Ένας φίλος του μπήκε και του έστειλε το λινκ. μαλλον κατι τετοιο ηθελε να κανει
FarCry Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 Η αύξηση του εισιτηρίου «βύθισε» τα έσοδα! Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ οδεύουν προς οικονομική κατάρρευση Φανταστείτε μία εταιρεία με απόλυτο μονοπώλιο, η οποία μειώνει τους μισθούς των υπαλλήλων της κατά 30%, αυξάνει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά 40% και το μόνο που πετυχαίνει είναι να… μπει μέσα! Αυτή είναι η εικόνα της ΣΤΑΣΥ, δηλαδή της εταιρικής μετεξέλιξης της ΑΜΕΛ, που απορρόφησε το ΤΡΑΜ και τους ΗΣΑΠ, κατ' εφαρμογήν του εφετινού νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες. http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=436159
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 καλά να πάθουν...
kostas_dr Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2011 Τα ελλείματά τους εμείς πάλι, οι φορολογούμενοι θα τα πληρώσουμε!!! Ποιός άλλος; Θα ζητήσουν λογαριασμό απ' τον φωστήρα υπουργό ή διοικητή του οργανισμού που τα κατάφερε τόσο καλά;
Plug Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Η αύξηση του εισιτηρίου «βύθισε» τα έσοδα! Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ οδεύουν προς οικονομική κατάρρευση Φανταστείτε μία εταιρεία με απόλυτο μονοπώλιο, η οποία μειώνει τους μισθούς των υπαλλήλων της κατά 30%, αυξάνει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά 40% και το μόνο που πετυχαίνει είναι να… μπει μέσα! Αυτή είναι η εικόνα της ΣΤΑΣΥ, δηλαδή της εταιρικής μετεξέλιξης της ΑΜΕΛ, που απορρόφησε το ΤΡΑΜ και τους ΗΣΑΠ, κατ' εφαρμογήν του εφετινού νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες. http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=436159 την βάζουν μέσα για να την πουλήσουν,έχει χρόνια αυτη η πολιτική
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 δείτε εδώ κάτι μαλάκες! αντί να βάλουν νυχτερινά δρομολόγια (που θα έπρεπε να υπάρχουν όλον το χρόνο) θα κόψουν τα λεωφορεία την πρωτοχρονιά!
KilliK Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 ε να μην κανουν μια πρωτοχρονια και οι ΔΥ; ντροπης πραματα να μην κανουν.
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Ο ΟΑΣΘ είναι η εταιρία που λειτουργεί τις αστικές δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Εργολάβος δηλαδή. Είναι όμως πολύ ιδιαίτερη περίπτωση (ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη εταιρία που να μπορεί να αναλάβει το έργο). Μόνο η Αθήνα έχει πραγματικά δημόσιες συγκοινωνίες. Όπως κι έναν σωρό άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Που τις πληρώνει βέβαια όλη η επικράτεια. Όλες οι άλλες πόλεις λειτουργούν έτσι, με ιδιώτες. Όπως βλέπεις Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα
KilliK Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 δηλαδη δουλευουν για και πληρωνονται απο το κρατος. μια χαρα ΔΥ μου ακουγονται.
nickarmy Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2011 νομίζω πως ο <<εργολάβος>> πληρώνει ένα Χ ποσό στο κράτος και αναλαμβάνει ο ίδιος την είσπραξη , νομίζω ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις