Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αύξηση του εισιτηρίου «βύθισε» τα έσοδα!

Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ οδεύουν προς οικονομική κατάρρευση

 

 

Φανταστείτε μία εταιρεία με απόλυτο μονοπώλιο, η οποία μειώνει τους μισθούς των υπαλλήλων της κατά 30%, αυξάνει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά 40% και το μόνο που πετυχαίνει είναι να… μπει μέσα! Αυτή είναι η εικόνα της ΣΤΑΣΥ, δηλαδή της εταιρικής μετεξέλιξης της ΑΜΕΛ, που απορρόφησε το ΤΡΑΜ και τους ΗΣΑΠ, κατ' εφαρμογήν του εφετινού νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες.

 

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=436159

Δημοσ.

Τα ελλείματά τους εμείς πάλι, οι φορολογούμενοι θα τα πληρώσουμε!!! :fear:

Ποιός άλλος; Θα ζητήσουν λογαριασμό απ' τον φωστήρα υπουργό ή διοικητή του οργανισμού που τα κατάφερε τόσο καλά;

Δημοσ.

Η αύξηση του εισιτηρίου «βύθισε» τα έσοδα!

Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ οδεύουν προς οικονομική κατάρρευση

 

 

Φανταστείτε μία εταιρεία με απόλυτο μονοπώλιο, η οποία μειώνει τους μισθούς των υπαλλήλων της κατά 30%, αυξάνει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά 40% και το μόνο που πετυχαίνει είναι να… μπει μέσα! Αυτή είναι η εικόνα της ΣΤΑΣΥ, δηλαδή της εταιρικής μετεξέλιξης της ΑΜΕΛ, που απορρόφησε το ΤΡΑΜ και τους ΗΣΑΠ, κατ' εφαρμογήν του εφετινού νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες.

 

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=436159

 

την βάζουν μέσα για να την πουλήσουν,έχει χρόνια αυτη η πολιτική

Δημοσ.

Ο ΟΑΣΘ είναι η εταιρία που λειτουργεί τις αστικές δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Εργολάβος δηλαδή. Είναι όμως πολύ ιδιαίτερη περίπτωση (ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη εταιρία που να μπορεί να αναλάβει το έργο).

Μόνο η Αθήνα έχει πραγματικά δημόσιες συγκοινωνίες. Όπως κι έναν σωρό άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Που τις πληρώνει βέβαια όλη η επικράτεια. Όλες οι άλλες πόλεις λειτουργούν έτσι, με ιδιώτες.

 

Όπως βλέπεις Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...