Προς το περιεχόμενο

Ενδιαφέρουσες... ειδήσεις!


paschalia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρομπότ – στρατιώτες θα καθορίζουν στο μέλλον τα πεδία των μαχών – δείτε τα βίντεο

 

Όχι δεν είναι κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας. Τα βίντεο που θα δείτε είναι πέρα για πέρα αληθινά. Ρομποτικές μηχανές και εξωσκελετοί θα μπορούν στο άμεσο μέλλον να χρησιμοποιηθούν από τους στρατούς του κόσμου. Θα καθορίζουν αλλά και θα καθαρίζουν τα πεδία των μαχών.

Τα ρομπότ δεν έχουν ψυχή, δεν έχουν συναισθήματα, δεν φέρνουν αντίρρηση σε οποιαδήποτε εντολή και το σημαντικότερο: Τα ρομπότ δεν σκοτώνονται. Ίσως να τραυματιστούν αλλά επισκευάζονται και ξαναρίχνονται στη φωτιά της μάχης...

 

Ήδη οι ΗΠΑ έχουν αναπτύξει σε πολλά επίπεδα την τεχνολογία και την τεχνογνωσία και έχουν κατασκευάσει ρομποτικές μηχανές που έχουν στείλει στο Αφγανιστάν και συνοδεύουν τις περιπολίες των στρατιωτών τους στα βουνά αλλά και σε κατοικημένες περιοχές. Στο πρώτο βίντεο θα δείτε και θα θαυμάσετε τις ικανότητες του irobot Packbot.

 

Πρόκειται για ένα ρομπότ που μοιάζει με μικρό τανκ. Έχει ερπύστριες και μπορεί να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Ανεβαίνει και κατεβαίνει σκάλες, “περπατάει” πάνω σε πέτρες σε χιόνι σε χώμα σε πάγο με την ίδια ευκολία που τσουλάει στην άσφαλτο. Είναι εφοδιασμένο με δύο βραχίονες σαν χέρια και με κάμερα. Ο χειριστής του το κατευθύνει με ένα joystick και μπορεί να κάνει τα πάντα. Να Απενεργοποιήσει βόμβες, να εφοδιαστεί στους βραχίονες με όπλο, να εισβάλει σε σπηλιές ή κτίρια και να κατασκοπεύσει με την κάμερα του για εχθρούς.

 

Το ρομπότ μπορεί να το μεταφέρει οποιοσδήποτε στρατιώτης στην πλάτη του ζυγίζει 17,2 κιλά το μήκος του είναι 68.6 εκατοστά και το πλάτος του 51 εκατοστά. Στο βίντεο που θα δείτε το ρομποτάκι είναι σχεδόν άθραυστο και αντέχει σε κρούσεις και πτώσεις από μεγάλα ύψη.

 

Στο επόμενο βίντεο όλοι θα αναγνωρίσετε το ρομπότ της ταινία “robocop”. Είναι γιαπωνέζικο. Ο χειριστής σκαρφαλώνει στον εξωσκελετό,

που το ύψος του ξεπερνάει τα 3 μέτρα, μπαίνει και κάθεται στο ειδικά διαμορφωμένο κόκπιτ και από εκεί ελέγχει τα πάντα. Ο εξωσκελετός αυτός είναι άτρωτος σε σφαίρες και στα πλάγια, στη θέση των χεριών φέρει ένα μικρό κανόνι και ένα εξάκαννο πολυβόλο.

Μπορεί να ακουστεί παράλογο αλλά η μέρα που θα πολεμούν μηχανές εναντίον μηχανών και άνθρωποι εναντίον μηχανών δεν θα αργήσει και πολύ...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=eaP0waiz43w

 

http://www.youtube.com/watch?v=P2OksmJthZc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι φοιτητές βαθμολογούν τους καθηγητές τους στο Διαδίκτυο

 

 

Μπορεί η αξιολόγηση των καθηγητών να απαιτεί χρόνο θεσμικά, αλλά στο Διαδίκτυο τα πράγματα είναι πάντα πιο εύκολα - και γίνονται πιο γρήγορα.

Στην ιστοσελίδα www.rateyourprofessor.gr το έργο της αξιολόγησης των καθηγητών αναλαμβάνουν οι ίδιοι οι φοιτητές τους. «Υπέροχη! Μεταδοτική, συστηματική και συνεπέστατη! Το μόνο κακό είναι ότι είναι λίγο ειρωνική! Κατά τα άλλα άψογη σε όλα!», γράφει ένας φοιτητής για καθηγήτριά του στη Νομική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. «Σοβαρός καθηγητής, γνώστης του αντικειμένου και προπάντων πάντα διαθέσιμος και πρόθυμος να βοηθήσει τους φοιτητές του!», επισημαίνει άλλος για καθηγητή του στο τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί. Στους τέσσερις μήνες, που λειτουργεί η ιστοσελίδα, οι αξιολογήσεις έχουν ξεπεράσει τις 40.000. Περισσότεροι από 3.600 καθηγητές έχουν δεχθεί εύσημα ή έχουν υποστεί αρνητική κριτική, θέλοντας και μη. Από αυτούς 142 έχουν δηλώσει εθελοντικά συμμετοχή για να αξιολογηθούν. Τα σχόλια που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα περνούν από τον έλεγχο των δημιουργών του σάιτ. Οι υβριστικοί χαρακτηρισμοί δεν έχουν καμία θέση στην αξιολόγηση, όπως και προσβλητικά σχόλια για την προσωπικότητα ή την εμφάνιση των καθηγητών.

Με όλα τα μειονεκτήματα, που συγκεντρώνει η ανώνυμη κριτική, αφού δύσκολα ανιχνεύονται οι πραγματικές προθέσεις του κρίνοντος, δεν μπορεί να μην δεχθεί κανείς ότι η ιστοσελίδα «Βαθμολόγησε τον καθηγητή σου» προσφέρει σε κάθε ενδιαφερόμενο έναν χρήσιμο μπούσουλα για τον τρόπο που αξιολογούν οι φοιτητές όχι μόνο τους καθηγητές τους, αλλά και τη γενικότερη λειτουργία των σχολών στις οποίες φοιτούν. Για παράδειγμα, ο βαθμός ικανοποίησης των φοιτητών από τη Σχολή Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είναι αρκετά υψηλός, αφού φτάνει κατά μέσο όρο το οκτώ - λίαν καλώς με πανεπιστημιακούς όρους. Ακολουθούν η Σχολή Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών με 7,1, και στην τρίτη θέση η Σχολή Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και η Σχολή Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Ως προς τον όγκο των σχολίων, μάλλον δεν αποτελεί έκπληξη ότι τα περισσότερα έχουν γραφτεί για τη Σχολή Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ ακολουθεί η Σχολή Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά. Τα κριτήρια με τα οποία αξιολογούνται τα ιδρύματα είναι η ποιότητά τους, η τοποθεσία στην οποία βρίσκονται, η βιβλιοθήκη την οποία διαθέτουν, οι προοπτικές που μπορεί να προσφέρουν στο μέλλον επαγγελματικά, η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, το φαγητό της φοιτητικής λέσχης, τα «κοινωνικά» αλλά και η διασκέδαση.

Από τη βαθμολογία των φοιτητών προκύπτει και το Top 10 των καθηγητών. Όπως εξηγούν οι δημιουργοί της ιστοσελίδας, οι δέκα καλύτεροι προκύπτουν από έναν λογάριθμο, που συνδυάζει τη βαθμολογία με τον αριθμό σχολίων. Σε κάποιες περιπτώσεις, πάντως, διαπιστώνεται ένα μικρό χάσμα μεταξύ των σχολίων και της βαθμολογίας. «Καθηγηταράς. Συνεργάσιμος. Έχει κατανοήσει το αντικείμενό του σε βάθος και αυτό φαίνεται. Πολύ καλές σημειώσεις οργανωμένες και κατανοητές. Τα βιβλία-ευαγγέλια Αλγεβρικές Δομές 1,2 ανοίγουν τα μάτια σε όποιον θέλει να μάθει Άλγεβρα», γράφει φοιτητής για καθηγητή της Σχολής Μαθηματικών, τον οποίο πάντως στις κατηγορίες «Κατανόηση», «Βοήθεια» και «Ευκολία» βαθμολογεί με 4 στα 5 και όχι με άριστα, όπως θα μπορούσε να υποθέσει κανείς από τη θέρμη του σχολίου.

Όπως είναι εξάλλου φυσικό, σε πολλές περιπτώσεις οι απόψεις αποκλίνουν. «Στ' αλήθεια, η καλύτερη καθηγήτρια που είχα σ όλη τη διάρκεια του προπτυχιακού. Από τους λίγους που κάνουν ακόμη και το Ενοχικό Δίκαιο ενδιαφέρον», γράφει φοιτητής για καθηγήτριά του στη Νομική και προσθέτει: «Καλή καθηγήτρια, χωρίς όμως να εμβαθύνει και να εγείρει το ενδιαφέρον των φοιτητών». Αλλές φορές, η τυπικότητα στο ύφος εναλλάσσεται με τη χαλαρότητα, αφού δεν λείπουν χαρακτηρισμοί όπως «Θεός!» και αξιολογήσεις του τύπου «τον πάω με χίλια!».

Η ιστοσελίδα www.rateyourprofessor.gr δημιουργήθηκε από τρεις φίλους, οι οποίοι αναζητούσαν έναν τρόπο για να ακουστεί η γνώμη τους από την εποχή, που ήταν φοιτητές. Τελικά, βρήκαν αυτόν τον τρόπο και τον προσέφεραν στους κατοπινούς συναδέλφους τους.

 

Πηγη: http://www.newpost.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

http://www.nooz.gr/world/mousikos-me-aids-molune-ekatontades-anilikes-tailandes

 

Μόλυνε με Aids εκατοντάδες ανήλικες Ταϊλανδές

 

Σε κάθειρξη εννέα ετών καταδικάστηκε μουσικός στη Γερμανία που κακοποίησε σεξουαλικά εκατοντάδες ανήλικα κορίτσια στην Ταϊλάνδη. Ενώ ενώ γνώριζε ότι ήταν φορέας του ιού HIV, δεν έπαιρνε καμία προφύλαξη για να μην κολλήσει τα παιδιά.

 

....

 

 

 

beat that, pedobear!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι πανεπιστήμια ρε!! Από το BBC

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-12642898

 

Northwestern University sex toy show 'disturbing'

 

Northwestern University President Morton Schapiro Mr Schapiro pledged to investigate and to clarify what teaching methods were appropriate

A US university president has said he is "disturbed" that a psychology professor allowed a demonstration of a motorised sex toy in a lecture hall.

Morton Schapiro of Northwestern University called the decision to allow a naked woman to demonstrate use of the device last month "poor judgement".

About 100 students observed the proceedings following a lecture session for a class on human sexuality.

Attendance was voluntary and students had been warned what to expect.

Controversial topics

On 21 February, psychology professor Michael Bailey held a lecture on sexual arousal, with a focus on certain aspects of female physiology, according to a statement he released on Wednesday.

Prof Bailey said another guest lecturer, Ken Melvoin-Berg, had proposed the demonstration and he could not think of a legitimate reason why the students should not have that opportunity in the name of inquiry.

"Student feedback for this event was uniformly positive," Prof Bailey said.

The demonstrator, Faith Kroll, told the Chicago Tribune she enjoyed the attention.

"I was more than happy to," she said. "We had fun with it. I'm an exhibitionist."

On Thursday, Mr Schapiro said in a statement it was in the nature of a university to teach and research controversial topics.

But he said the demonstration "represented extremely poor judgment on the part of our faculty member" and said he was "troubled and disappointed".

"I simply do not believe this was appropriate, necessary or in keeping with Northwestern University's academic mission," he said.

He promised an investigation and to clarify "what constitutes appropriate pedagogy".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι πανεπιστήμια ρε!! Από το BBC

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-12642898

 

Ψυχολογος ο τυπας,οχι παιζουμε.

 

Σε μια παρουσιαση πριν χρονια επισης ειχα βγαλει το πουκαμισο (γι αλλους λογους ομως)κ τα feedback ηταν επισης θετικοτατα :devil: Ελευθερα πνευματα ρε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο νέοι επιταχυντές θέλουν να φέρουν τον Κόσμο στο εργαστήριο

Τους διαδόχους του Μεγάλου Επιταχυντή Αδρονίων στο CERN ετοιμάζεται να κατασκευάσει η επιστημονική κοινότητα σε μία προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις σε πολλά κοσμικά μυστήρια και να γίνουν νέες εντυπωσιακές ανακαλύψεις.

 

Σύμφωνα με τους επιστήμονες οι νέας γενιάς επιταχυντές θα μπορούν για παράδειγμα, να αναπαράγουν τις εκρήξεις σουπερνόβα, τις ισχυρότερες εκρήξεις στο Σύμπαν, οι οποίες είναι αποτέλεσμα της κατάρρευσης ενός άστρου. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι οι εκρήξεις σουπερνόβα παράγουν όλες τις γνωστές μορφές της ύλης και πιθανώς πολλές άγνωστες. Είναι γενικά αποδεκτό ότι από τον περιοδικό πίνακα των χημικών στοιχείων λείπουν ορισμένα, που δεν έχουν εντοπισθεί ακόμη. Κάποιοι πιστεύουν ότι πρόκειται για λίγα ακόμη στοιχεία, που δεν έχουν εντοπισθεί άλλοι όμως κάνουν λόγο για μερικές χιλιάδες (μεταξύ 3.500 και 7.000 στοιχεία) και οι νέοι επιταχυντές θα βοηθήσουν τα μέγιστα στον εντοπισμό τους.

 

 

Σε πρώτη φάση έχει αποφασισθεί η κατασκευή δύο νέων επιταχυντών. Ο πρώτος θα ονομάζεται FAIR (Facility for Antiproton and Ion Research) και θα κατασκευαστεί στην Γερμανία. Ο επιταχυντής θα αποτελείται από ένα διπλό δακτύλιο, η περιφέρεια του οποίου θα ξεπερνάει το ένα χιλιόμετρο. Στο εσωτερικό του δακτυλίου άτομα θα κινούνται με μεγάλες ταχύτητες και θα πέφτουν πάνω σε προκαθορισμένους στόχους.

 

Ο επιταχυντής θα στέλνει στη συνέχεια επίσης με μεγάλες ταχύτητες τα «θραύσματα» της σύγκρουσης πάνω σε δεύτερο στόχο να παραχθούν θερμοκρασίες ένα εκατομμύριο φορές πιο υψηλές από εκείνες στο κέντρο του Ήλιου. Η όλη διαδικασία θα αναπαράγει τις συνθήκες που επικρατούν στα άστρα νετρονίου, τα οποία είναι τα απομεινάρια μίας έκρηξης σουπερνόβα.

 

Ο δεύτερος επιταχυντής ονομάζεται Eurisol (European Isotope Separation On Line) και είναι μία εγκατάσταση που σχεδιάζεται να δημιουργηθεί στα εργαστήρια Rutherford στην Αγγλία αν και πολλοί ειδικοί αναφέρουν ότι θα μπορούσε να εγκατασταθεί δίπλα στον επιταχυντή του CERN. Τα πειράματα στο Eurisol θα έχουν στόχο την παραγωγή ασταθών ατόμων, που πιστεύεται ότι παράγονται σε εκρήξεις σουπερνόβα.

 

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι τα πειράματα στους νέους επιταχυντές όχι μόνο θα μας αποκαλύψουν πολύτιμες πληροφορίες για την λειτουργία του Σύμπαντος αλλά θα ανοίξουν νέους δρόμους σε πολλούς τομείς όπως την παραγωγή ενέργειας, την δημιουργία νέων υλικών και την κατασκευή νέων ιατρικών συστημάτων και εργαλείων.

 

Πηγή: Βήμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...