Προς το περιεχόμενο

Ενδιαφέρουσες... ειδήσεις!


paschalia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ζητείται υπάλληλος. Προϋπόθεση να είναι άνω των 18. Παρέχεται στολή. Αποδοχές: 31.000 δολάρια την ώρα!

 

Aυτή την αμοιβή προσφέρει η Domino's Pizza γιορτάζοντας τα 25 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ιαπωνία.

Στις εορταστικές εκδηλώσεις, λοιπόν... για την 25η επέτειο από την πρώτη λειτουργία καταστήματος στη χώρα, θα προσληφθεί ένας άνθρωπος (αυτός κι αν είναι υπερτυχερός...) ο οποίος θα εργαστεί για μία ώρα το Δεκέμβριο και θα κερδίσει με τον ιδρώτα του (λέμε τώρα...) 2,5 εκατομμύρια γιεν ή 31 χιλιάδες δολάρια.

 

Πηγη:sarotiko

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τσαμπα διαφημιση ψαχνουν

θα γινει αυτο το ποστ σε 234234123 sites στο ιντερνετ

θα το πουν στη τηλεοραση στο ραδιοφωνο

και θα τον προσλαβουν για 1 ωρα...

 

οπως τοτε με το ξενοδοχειο που χρεωνε την ημερα 1 σεντ το δωματιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερσύγχρονο δίκτυο 33 χλμ, αποτελούμενο από 29 σταθμούς, θα διαθέτει η νέα γραμμή U (γραμμή 4) του μετρό, που θα ξεκινάει από το Γαλάτσι και μέσω του κέντρου θα κατευθύνεται στην περιοχή Ζωγράφου, ενώ θα έχει παράκαμψη προς Ηλιούπολη και θα καταλήγει στη Λυκόβρυση.

Ο Δ. Ρέππας για τη γραμμή 4 του Μετρό

 

Όπως ανέφερε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, μετά τη σύσκεψη στην οποία προήδρευσε στα γραφεία της Αττικό Μετρό για τις επεκτάσεις του δικτύου, το πρώτο τμήμα της γραμμής από Αλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, αναμένεται να δημοπρατηθεί στις αρχές του 2011, ενώ οι επεκτάσεις του υπολογίζεται να δημοπρατηθούν μέσα στο 2012.

 

Σύμφωνα με τον υπουργό, από το Αλσος Βεΐκου θα υπάρξει επέκταση προς τον Περισσό για να συνδεθεί με τον ΗΣΑΠ ενώ από του Ζωγράφου θα γίνει μια δεύτερη επέκταση, που θα καλύψει τις περιοχές Βύρωνα, Υμηττού μέχρι τα όρια της Ηλιούπολης.

 

Η βασική γραμμή μετά την περιοχή Ζωγράφου θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, σχηματίζοντας ένα U. Η γραμμή δε θα έχει οδηγό και θα λειτουργεί με αυτόματο πλοηγό.

 

Το κόστος του έργου υπολογίζεται στα 3,3 δισ. ευρώ, η χρηματοδότησή του θα γίνει με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα, γίνεται προσπάθεια να εξευρεθούν από το πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας.

 

Αναφορικά με τις υπόλοιπες επεκτάσεις, ο υπουργός εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα με τις προσφυγές και θα ξεκινήσει η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής προς Πειραιά, ενώ ανακοίνωσε ότι το Δεκέμβριο θα παραδοθεί ο σταθμός που κατασκευάζεται στην Αγία Παρασκευή.

 

Οσον αφορά τους σταθμούς στις άλλες επεκτάσεις (όπου εμπλέκεται στους διαγωνισμούς η εταιρία Siemens , ο κ. Ρέππας τόνισε ότι καταβάλλεται προσπάθεια να αποφευχθούν οποιεσδήποτε περιπέτειες, «έχοντας πάντα ως γνώμονα την προστασία του δημόσιου συμφέροντος και έχοντας στο πλευρό μας την κατάλληλη νομική υποστήριξη».

 

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1892318

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υπερσύγχρονο δίκτυο 33 χλμ, αποτελούμενο από 29 σταθμούς, θα διαθέτει η νέα γραμμή U (γραμμή 4) του μετρό, που θα ξεκινάει από το Γαλάτσι και μέσω του κέντρου θα κατευθύνεται στην περιοχή Ζωγράφου, ενώ θα έχει παράκαμψη προς Ηλιούπολη και θα καταλήγει στη Λυκόβρυση.

Ο Δ. Ρέππας για τη γραμμή 4 του Μετρό

 

Όπως ανέφερε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, μετά τη σύσκεψη στην οποία προήδρευσε στα γραφεία της Αττικό Μετρό για τις επεκτάσεις του δικτύου, το πρώτο τμήμα της γραμμής από Αλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό, αναμένεται να δημοπρατηθεί στις αρχές του 2011, ενώ οι επεκτάσεις του υπολογίζεται να δημοπρατηθούν μέσα στο 2012.

 

Σύμφωνα με τον υπουργό, από το Αλσος Βεΐκου θα υπάρξει επέκταση προς τον Περισσό για να συνδεθεί με τον ΗΣΑΠ ενώ από του Ζωγράφου θα γίνει μια δεύτερη επέκταση, που θα καλύψει τις περιοχές Βύρωνα, Υμηττού μέχρι τα όρια της Ηλιούπολης.

 

Η βασική γραμμή μετά την περιοχή Ζωγράφου θα καταλήγει στη Λυκόβρυση, σχηματίζοντας ένα U. Η γραμμή δε θα έχει οδηγό και θα λειτουργεί με αυτόματο πλοηγό.

 

Το κόστος του έργου υπολογίζεται στα 3,3 δισ. ευρώ, η χρηματοδότησή του θα γίνει με 1 δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα, γίνεται προσπάθεια να εξευρεθούν από το πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας.

 

Αναφορικά με τις υπόλοιπες επεκτάσεις, ο υπουργός εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει επιλυθεί το πρόβλημα με τις προσφυγές και θα ξεκινήσει η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής προς Πειραιά, ενώ ανακοίνωσε ότι το Δεκέμβριο θα παραδοθεί ο σταθμός που κατασκευάζεται στην Αγία Παρασκευή.

 

Οσον αφορά τους σταθμούς στις άλλες επεκτάσεις (όπου εμπλέκεται στους διαγωνισμούς η εταιρία Siemens , ο κ. Ρέππας τόνισε ότι καταβάλλεται προσπάθεια να αποφευχθούν οποιεσδήποτε περιπέτειες, «έχοντας πάντα ως γνώμονα την προστασία του δημόσιου συμφέροντος και έχοντας στο πλευρό μας την κατάλληλη νομική υποστήριξη».

 

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1892318

 

 

Μάλιστα ..Εκει πάνε τα λεφτά μας.. Χρεωκοπεία σου λέει μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έγινε εκεί;

 

Ένα παλικάρι έφυγε.. είχε πιάσει 200κατι χιλιόμετρα με την πρώτη του μηχανή και ήταν κολλητός ενός φίλου μου... και δεν γνωρίζουν ακόμα πως ακριβώς έγινε το όλο ατύχημα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε και τι ψάχνετε να βρείτε, άμα κατέβαινε την Πετρουπόλεως 200 χλμ. ότι και να έγινε, αυτός έφταιγε.

 

Πάλι καλά που δε πήρε και κανένα στο λαιμό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε και τι ψάχνετε να βρείτε, άμα κατέβαινε την Πετρουπόλεως 200 χλμ. ότι και να έγινε, αυτός έφταιγε.

 

Πάλι καλά που δε πήρε και κανένα στο λαιμό του.

 

Λες να μην γνωρίζουν ότι έφταιγε αυτός ;

 

Τον έπιανε η τρέλα του καμιά φορά , και ας μην πήγαινε πουθενά χωρίς κράνος και jacket ..

 

Αλλά κολλητοί του,που ήταν μια ζωή μαζί,να πηγαίνουν εκεί στις 1 μιση τα ξημερώματα και να τον βλέπουν κάτω,μέσα στα αίματα χωρίς να ξέρουν πως,που,τι ...

 

anyway είμαστε offtopic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όπως έχει ανέβει το κείμενο στο "μπλογκ" αφήνει την εντύπωση πως έγινε κάποιο έγκλημα ξερωγω, τον χτυπήσανε και τον παράτησαν.

 

Δε ξέρω τι τον έπιανε, ξέρω πως ότι και αν άγγιζε η μηχανή του με τόσα χιλιόμετρα θα το σκότωνε.

Το κράνος και το μπουφάν δεν προστατεύει και τους γύρω ξες.

 

Κρίμα για την οικογένειά του, πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...