Προς το περιεχόμενο

"Πράσινο φως" για ντίζελ στις πόλεις


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ίσα-ίσα, αυτό το οποίο μας κρατάει μακριά από την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα είναι ο περιορισμένος χώρος. Δεν μπορείς εύκολα να βάλεις αρκετές «μπαταρίες» μέσα σε ένα αυτοκίνητο.

 

Σε ένα φορτηγό όμως αυτό αλλάζει. Πόσο μάλλον σε ένα πλοίο. Άσε που σε φορτηγό ή πλοίο μπορεί να μπει και ηλιακός συλλέκτης. Bonus στα πλοία, το ότι θα φορτίζουν μόνο σε λιμάνια και με αρκετές ώρες (ή και μέρες) στάση. Χρειάζεται λίγους σταθμούς ανεφοδιασμού και δεν υπάρχει βιασύνη, όπως σε ένα αυτοκίνητο.

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Wärtsilä-Sulzer RTA96-C

Τhe Wärtsilä RT-flex96C is a two-stroke turbocharged low-speed diesel engine designed by the Finnish manufacturer Wärtsilä. It is currently considered the largest reciprocating engine in the world, designed for large container ships, running on heavy fuel oil. It stands at (13.5 metres (44 ft)) high, is 27.3 m (90 ft) long, and weighs over 2300 tonnes in its largest 14-cylinder version — producing 109,000 brake horsepower (80,08 MW).

 

Θεωρώ οτι αυτά τα μεγέθη κάνουν ψιλο-αδύνατη αυτήν την στιγμή την χρήση ηλεκτρισμού ή φωτοβολταικών. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όχι; Στο χώρο που φυλάσσονται οι τόνοι του πετρελαίου που καταναλώνει ένα πλοίο, εάν βάζαμε στοιχεία, πόση ηλεκτρική ενέργεια θα μπορούσαν να αποθηκεύοσυν; Οι δεξαμενές αυτές είναι τεράστιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα σκεψου οτι ειναι και αναλογα τεραστιες οι απαιτησεις σε ισχυ.

στο αυτοκινητο οι μπαταριες ειναι 4πλασιες απο τον ογκο του ντεποζιτου...

το μονο που κραταει πισω τους ηλεκτροκινητηρες ειναι οι σκατομπαταριες

αν φτιαξουν καλυτερες με καλυτερη αποθηκευση ενεργειας ανα ογκο/βαρος τοτε παει το πετρελαιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως τό μεγαλό πλεονέκτημα τών Μ.Ε.Κ είναι ή απεριόριστη αυτονομία,μέσω τών πρατηρίων ανεφοδιασμού καυσίμων,αλλά καί τού χρόνου ανεφοδιασμού πού είναι ελάχιστος.Οι μπαταρίες πού χρησιμοποιούνται σήμερα στά ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι αρκετά εξελιγμένες,δέν μπορούν όμως νά εξασφαλίσουν μεγάλη αυτονομία,αλλά καί ό χρόνος "ανεφοδιασμού" (φόρτιση) αυτών είναι αρκετά μεγάλος.Η Toyota καί ή Honda μέ τά υβριδικά μοντέλα τους είναι τό μεταβατικό στάδιο.Η GM μέ τό Volt καί ή Honda μέ τό FCX Clarity δείχνουν τό μέλλον.Οι μεγάλοι ναυτιλιακοί δίχρονοι υπετροφοδοτούμενοι κινητήρες είναι δύσκολο νά αντικατασταθούν από ηλεκτροκινητήρες,τουλάχιστον μέ τήν υπάρχουσα τεχνολογία.Τίποτε ανέφικτον όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή λέτε πολλά για τις μπαταρίες, οι γιαπωνέζοι έχουν βγάλει ήδη ηλεκτρικό σταθμό ανεφοδιασμού που αντικαθιστά ολόκληρη την μπαταρία επιτόπου. Δηλ,βγαίνει η άδεια κ μπαίνει μια γεμάτη. Αν γίνει πρότυπο , ο μεγάλος χρόνος φόρτισης θα είναι παρελθόν. Και αυτό που θα πληρώνεις θα είναι το ρεύμα φόρτισης κι όχι τη μπαταρία ολόκληρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα που ξερεις σε τι κατασταση ειναι οι μπαταριες που θα παρεις απο τον αλλον?

 

 

To ίδιο ισχύει και σήμερα για τη βενζίνη. Άσχετα που εκεί λόγω λογισμικού κ τυποποίησης θα τον πηδάς τον άλλον αν σου βάλει σάπια μπαταρία γιατί θα έχουν επάνω Serial number και όλα θα είναι ηλεκτρονικά κατεγραμμένα.Εκτός αυτού θα έχεις και τις ενδείξεις καλής/κακής μπαταρίας στο καντράν για να βλέπεις επιτόπου,κάτι που με τη βενζίνη είναι πολύ σπάνιο να βρείς. Θα είναι καλύτερο γιατί θα γλυτώνεις και το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας το οποίο είναι αστρονομικό.

 

Στην πειραματική πράξη:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y8nTAjVaa7Y

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...