palawiaris Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Καμία σχέση αυτά που γράφεις. Δεν έχει μπουζί αλλά έχει αυτές τις "ακίδες" που σε ένα μέσο όρο χρόνου ζωής ένος ντήζελ κινητήρα θα τα αλλάξεις συνήθως μια φορά τουλάχιστον και θα σου φύγει το 300άρι; Το ότι παράγουν λιγότερη θερμότητα δεν έχει καμία σχέση με τα services. Τα diesel έχουν όλα turbo,τα βενζίνης όχι.Αλλαγή turbo καμια 1500 ευρώ; Το DPF στα σύγχρονα diesel που κοστίζει από 1500 και πάνω; Μια μπαταρία αυτοκινήτου σε diesel έχει συνήθως πιο πολλα αμπερ και κοστίζει πιο ακριβά; Τα διάφορα συστήματα ψεκασμού στα diesel που είναι ευαίσθητα και χαλάνε εύκολα; Αντλία;Τα λάδια που μαυρίζουν πολύ πιο εύκολα σε σχέση με ενός βενζινοκινητήρα; Κατά τα άλλα αντέχει πιο πολύ ο κινητήρας αλλά και ένας βενζινοκινητήρας αν τον προσέξεις θα σε πάει άνετα μέχρι να σαπίσει το αμάξι. Diesel συμφέρει μόνο αν κάνεις πολλά χλμ.Αλλά όχι ότι θέλει λιγότερα services. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 1.πλεον το ντιζελ εχει ιδια τιμη με την αμολυβδη 2.τα περισσοτερα km παιζονται αν αξιζει με την τιμη του diesel και κυριως αν αξιζει σε καποιον που κανει λιγα κμ το χρονο. 3.τα diesel ειναι πιο ακριβα μερικα χιλιαρικα! 4.τα σερβις ειναι πιο ακριβα.(ασχετο με το πρωηγουμενο αλλα τα jeep ακολουθουν ΙΔΙΟ service book με τα βενζινοκινητα) 5.οποιος πιστευει οτι δεν θα χει βλαβες ενα πετρελαιοκινητηρας με το νοθευμενο diesel ας ρωτησει ταξιτζηδες.. Επιπλεον η νοθευμενη diesel θα ειναι οτι χειροτερο για μια πολη σαν την αθηνα με βουνα γυρω γυρω.. υ.γ. σκεφτειτε οτι το αντιστοιχο γινεται και με το υγραεριο,αεριο που τωρα ειναι καπως καλυτερα οι τιμες με την αμολυβδη και πανε και βαζουν ολοι..Δηλ.θα φτασει και αυτο σε μια αθλια τιμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 τα diesel εχουν τρελλη αυτονομια, απλα με φοβιζει λιγο αυτο με την ποιοτητα καυσιμου. εχω φιλαρακι με ταξι και μου λεει οτι βαζει απο συγκεκριμενα πρατηρια γιατι 1-2 φορες που εβαλε σε αλλα του παρουσιαστηκαν προβληματα. νομιζω θελει περισσοτερη προσοχη απο οτι με τη βενζινη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Καμία σχέση αυτά που γράφεις. Δεν έχει μπουζί αλλά έχει αυτές τις "ακίδες" που σε ένα μέσο όρο χρόνου ζωής ένος ντήζελ κινητήρα θα τα αλλάξεις συνήθως μια φορά τουλάχιστον και θα σου φύγει το 300άρι; Το ότι παράγουν λιγότερη θερμότητα δεν έχει καμία σχέση με τα services. Τα diesel έχουν όλα turbo,τα βενζίνης όχι.Αλλαγή turbo καμια 1500 ευρώ; Το DPF στα σύγχρονα diesel που κοστίζει από 1500 και πάνω; Μια μπαταρία αυτοκινήτου σε diesel έχει συνήθως πιο πολλα αμπερ και κοστίζει πιο ακριβά; Τα διάφορα συστήματα ψεκασμού στα diesel που είναι ευαίσθητα και χαλάνε εύκολα; Αντλία;Τα λάδια που μαυρίζουν πολύ πιο εύκολα σε σχέση με ενός βενζινοκινητήρα; Κατά τα άλλα αντέχει πιο πολύ ο κινητήρας αλλά και ένας βενζινοκινητήρας αν τον προσέξεις θα σε πάει άνετα μέχρι να σαπίσει το αμάξι. Diesel συμφέρει μόνο αν κάνεις πολλά χλμ.Αλλά όχι ότι θέλει λιγότερα services. Καμια σχεση απο ποια αποψη?Δηλαδη η διαθεσιμη βιβλιογραφια που υπαρχει στο internet ειναι λαθος?Link Link Το οτι θελει ποιο αραια σερβισ δεν σημαινει θα του αλλαζεις λαδια στα 50.000 χλμ, αλλα οτι δε δεδομενα χλμ (πχ 100.000) θα χρειαστει να παει λιγοτερο στο συνεργειο -> θα πληρωσεις λιγοτερα για την συντηρηση του. Διαβασε λιγο πως λειτουργει ενας diesel και θα καταλαβεις για ποιο λογο ισχυουν αυτα. Σερβις δεν ειναι μονο οτι το παω ανα 20.000 για λαδια, αλλα και οι εκτακτες επισκεψεις για προβληματα που εβγαλε. Ο diesel εχει λιγοτερα μερη, ειναι ποιο απλος, φυσιολογικα θα βγαλει λιγοτερα προβληματα. Αυτα που λες ακιδες ειναι τα μπεκ μαλλον, τωρα να τα αλλαξεις στα 200.000 (50% της ζωης) δεν εγινε και τιποτα. Αντιστοιχα μεχρι τοτε ποσους πολλαπλασιαστες -μπουζι-αισθητηρες σε εναν βενζινης θα εχεις αλλαξει?Στο Golf μου μονο ο αισθητηρας αζωτου κανει 400Ε και τον εχει αλλαξει πολυ κοσμος. Για τα υπολοιπα που λες δεν εχεις δικαιο. Το τουρμπο γιατι να το αλλαξεις? Ενα τουρμπο βενζινοκινητηρα που δουλευει σε μεγαλυτερες θερμοκρασιες σιγουρα θα σου κρατησει λιγοτερο απο εναν diesel. Τα υπολοιπα που λες,αμα χρησιμοποιεις το καταλληλο πετρελαιο δεν θα σου βγαλουν προβληματα. Το οτι ''αμα παθει κατι θελει 1500'' δεν σημαινει οτι θα παθει κατι. Αντιστοιχα σε εναν βενζινης ''αμα παθει κατι'' πολλες φορες σημαινει αλλαζεις κινητηρα, και εκει να δεις το κοστος, ιδιαιτερα σε καινουρια αυτοκινητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Κάπου προς το τέλος της σελίδας αρχίζουν να συζητούν για την αντοχή. Αντικατασταση κινητηρα βενζινης με πετρελαιου και αντοχή κινητήρα ντίζελ αν και είναι παλιό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Φίλε οι σελίδες που μου δείχνεις δεν...... Ντήζελ αυτοκίνητο έχω και το βλέπω τι χρειάζεται. Το ξαναλέω ότι δεν θέλει πιο αραιά σέρβις.Απεναντίας θέλει ίσως και πιο πολλά από τα βενζινοκίνητα για τους λόγους που έγραψα ειδικά για αυτό το παλιοφίλτρο εξάτμισης που αν βάλεις κακής ποιότητας πετρέλαιο ή αν το οδηγάς όλο στην πόλη το πήρες στο χέρι από τα πρώτα κιόλας 30000 χλμ.Βάλε και ότι ο ντήζελ κινητήρας δεν ρίχνει τις στροφές του αν αφήσεις το γκάζι όπως της βενζίνης.Πάει όπως τα δίχρονα μηχανάκια.Επομένως πιο πολύ φθορά και στο φρένο. Ένας μέσος όρος ζωής ενός αυτοκινήτου δεν θεωρούνται τα 400.000 χλμ αλλά τα 150.000 χλμ. σύμφωνα με τους κατασκευαστές.Και εκεί γύρω θα έχεις αλλάξει τουρμπο και DPF.Κόστος;Καμιά 3500-4000 ευρώ. Οι ακίδες που έγραψα δεν ξέρω την ακριβώς ελληνική λέξη πως λέγονται αλλά εννοώ αυτές τις ακίδες που είναι στον κύλινδρο και κάνουν την προθέρμανση όταν το βάλεις μπρος το αμάξι.Κόστος;Στο δικό μου 350-400 ευρώ. Μια φορά στα 200.000 χλμ.θα τα αλλάξεις δεν γίνεται. Τώρα θα μου πεις γιατί όλα αυτά;Ο ντήζελ συμφέρει μόνο αν κάνεις πολλά χλμ.Μόνο τότε βγάζεις τα λεφτά σου. Δες και στην ευρώπη.Κανένας δεν παίρνει ντήζελ αν πηγαίνει π.χ. στην δουλειά του μόνο και κάνει π.χ. 20 χλμ. την ημέρα. Τόσα κάνω και εγώ,αλλά κάνω τακτικά ταξίδια ελλάδα-γερμανία,σε σόι που είναι 500 χλμ από μένα,και μια φορά το δίμηνο θα το βγάλω σε αυτοκινητόδρομο για κάποσα χλμ. για να καθαρίσει το φίλτρο. 30000 χλμ έκανα σε 14 μήνες.Εκεί είναι το κέρδος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Glowplug Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Καταρχας μην υπολογιζεις τις φθορες που μπορει να προκληθουν απο κακο καυσιμο. Καμια εταιρια δεν μπορει να υπολογιζει σαν παραγοντα οτι στην ελλαδα πουλανε καυσιμα νοθευμενα και αντιστοιχα να φτιαξει ενα οχημα που να δουλευει με την δικια μας ποιοτητα. Αμα λοιπον δουλεψεις ενα κινητηρα diesel με το καυσιμο που εχει σχεδιαστει να δουλευει, τοτε δεν προκειται να σου παρουσιασει κανενα προβλημα για πολλα χλμ. Στα 150.000 δεν αλλαζεις τουρμπο ουτε σε εναν καλοδουλεμενο βενζινης, στο δικο σου και με την χρηση που κανεις θα σου βγαλει πολυ παραπανω εκτος απροοπτου. Αλλα ρωτα και εναν ταξιτζη, απο εκει θα καταλαβεις γιατι το κοστος συντηρησης ενος diesel ειναι μικροτερο και πως αν και πολλα ταξι εχουν 400.000- 500.000 χλμ εχουν εμφανησει ελαχιστα προβληματα. Οταν λοιπον με το καλο φτασεις τα 200.000, μπες στο BMW φορουμ και δες τι προβληματα εμφανησαν BMW 320 βενζινης και συγκρινετα με το δικο σου. Και μην ξεχνας οτι στα ιδια χλμ ο δικο σου κινητηρας θα εχει στροφαρει 40-50% λιγοτερο απο εναν βενζινης. Προσωπικα παλαιοτερα οδηγουσα συντηρουσα λεωφορειο, ειχα καθημερινες επαφες με ταξιτζηδες και συναδελφους οδηγους, πολλοι απο αυτους ειχαν ΙΧ diesel, ακομα και 1.3 κυβικα. Ολοι μα ολοι συμφωνουσαν οτι εκτος απο την οικονομια καυσιμου, η συντηρηση τους εβγαινε πολυ φθηνοτερα. ΚΑι αμα εχεις ενα θεωρητικο υποβαθρο για το πως δουλευουν οι diesel δεν ειναι δυσκολο να καταλαβεις γιατι ισχυει αυτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Οι κινητήρες πετρελαίου ,έχουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα.Μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης από τόν βενζινοκινητήρα,μέ αποτέλεσμα νά καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο γιά τήν παραγωγή τού ίδιου έργου σέ σύγκριση μέ έναν βενζινοκινητήρα.Τό πλεονέκτημα αυτό γίνεται πιό αντιληπτό καί από έναν άλλο λόγο.Μετράμε τήν κατανάλωση μέ λίτρα καυσίμου.Τό πετρέλαιο έιναι πιό βαρύ καύσιμο από τήν βενζίνη,μέ συνέπεια έκαστο λίτρο καυσίμου πετρελαίου νά περιέχει περισσότερη ενέργεια από ένα λίτρο καυσίμου βενζίνης.Αυτό σημαίνει πώς άν έχουμε ένα πετρελαιοκίνητο όχημα καί ένα βενζινοκίνητο όχημα καί καταναλώνουν ίδια ποσότητα (σέ λίτρα) καυσίμου,τό πετρελαιοκίνητο εκπέμπει περισσότερο διοξείδιο τού άνθρακα.Γενικά πάντως ό βαθμός απόδοσης τών θερμικών κινητήρων είναι γιά κλάματα (περί τό 22% οί βενζινοκινητήρες & 27% οι πετρελαιοκινητήρες).Ο πετρελαιοκινητήρας δέν προκύπτει από πουθενά ότι χρήζει αραιότερης συντήρησης σέ σύγκριση μέ τόν πετρελαιοκινητήρα.Ισα - ίσα πού θέλει συχνότερες αλλαγές λαδιών.Τά περί ευπαθούς ηλεκτρικού συστήματος τών βενζινοκινητήρων δέν νομίζω νά ευσταθούν.Ιδιαίτερα τά σύγχρονα βενζινοκίνητα δέν έχουν διανομέα - ράουλο καί χρησιμοποιούν μπουζί ιριδίου,τά οποία χρήζουν αντικατάστασης ανά 100.000χλμ.Ηλεκτρικό σύστημα διαθέτει καί ό πετρελαιοκινητήρας γιά τούς προθερμαντήρες.Τό πιό βασικό μειονέκτημα τού πετρελαιοκινητήρα είναι ή αιθάλη (καπνός).Ακόμη καί στά νέας γενεάς πετρελαιοκίνητα πού δέν είναι ορατή ή αιθάλη,υπάρχει εκπομπή αυτής.Αυτά τά σωματίδια τής αιθάλης πάνε καί εγκαθίστανται στό κάτω αναπνευστικό σύστημα καί προκαλούν πλειάδα σοβαρών παθήσεων.Προσωπικά δέν πιστεύων στόν πετρελαιοκινητήρα.Τά περί μή αξιοπιστίας τών βενζινοκινητήρων τά θεωρώ αστήρικτα.Μέ τά δύο Nissan Primera πού είχα μέχρι τό 2007 στήν κατοχή μου είχα διανύσει 175.000χλμ μέ το ένα καί 385.000χλμ μέ τό άλλο χωρίς νά καίνε λάδια ή νά έχουν κάποιο πρόβλημα μέ τόν κινητήρα.Ο αδερφός μου μέ Nissan Almera έχει διανύσει 640.000χλμ,χωρίς κάποιο πρόβλημα μέ τόν κινητήρα.Ο κουμπάρος μου μέ Mazda 323 έχει διανύσει 280.000χλμ χωρίς πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Μέγιστος δυνατός βαθμός απόδοσης αυτή την στιγμή ~30% στην βενζίνη και ~40% στο πετρέλαιο. Οι μεγάλοι diesel των πλοίων φτάνουν και 50%. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Καλή η θεωρία φίλε lary αλλά όπως έχεις καταλάβει, στην περίπτωση μας μιλάμε για Ελλάδα. Δυστυχώς εδώ,όπως και να το κάνουμε ελέω κακής ποιότητας καυσίμων έχουμε προβλήματα με τους ντιζελοκινητήρες. Αυτό φυσικά δεν πάει να πεί, πως πρέπει να τους βαφτίζουμε ζημιάρηδες,προς θεού. Απλώς μιλάμε για τις ειδικές συνθήκες της χώρας μας. Εγώ προσωπικά θα το σκεφτόμουν πολύ για ντιζελοκινητήρα,μ'αυτά που ακούω και βλέπω. Προσφάτως κολλητός, λόγω νερού στο πετρέλαιο, "πήρε" στο χέρι αντλία και μπεκ.Η αντλία επισκευάστηκε, τα μπεκ αγοράστηκαν καινούργια. Κόστος με εργασία 3000ε. ΜΙΑ φορά να σου τύχει αυτό,κλάφτα. Κατα 2ο, απο τη δουλειά μου που έχει να κάνει με πετρέλαια,μια απο τα ίδια.Και μιλάμε για τρελό κόστος ζημιών,οχι για φραγκοδίφραγκα. (χωματουργικά μηχ/τα,φορτηγά). Οπότε αντί να συζητούμε για τρόπους πίεσης σωστών καυσίμων,μιλάμε για το αν αξιζει να αγοράσει κανείς ντιζελ. Σαν απάντηση πάντως, εγω λεω ΟΧΙ. Και ο λόγος είναι κάποια επικείμενη ζημιά...Που στα ντιζελομοτερ, κοστίζει συνήθως πολλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Κanesaxo, το θεμα των καυσιμων ειναι ανεξαρτητο απο την τεχνολογια και ειναι ενα προβλημα που απασχολει και τα βενζινοκινητα. Αμα μπεις στο vwclub θα δεις παρα πολλα ατομα με αμαξι ιδιο με το δικο μου (FSI Golf) να αλλαζουνε εναν ηλιθιο αισθητηρα κοστους 400Ε λογω καυσιμων.... Αυτο ομως δεν αναιρει τα πολλα πλεονεκτηματα των diesel, ισπανια που ημουν τα περισσοτερα ηταν diesel, γαλλια τα ιδια , γερμανια παλι παρα πολλα και γενικα στην ευρωπη το ποσοστο μπορει να ειναι 50% και παραπανω. Για αυτο που λες, παλιοτερα στα κτελ που ειμαι ανα 4-5 χρονια εστελναν αντλιες για επιδιορθωση.Απο τοτε που απεκτησαν δικο τους ιδιωτικο πρατηριο δεν ξαναεμφανησαν προβλημα οι αντλιες. Λεωφορια που εχουν 1.500.000+ χλμ και ποτε δεν ανοιξαν αντλια. Προσωπικα αμα επαιρνα αμαξι turbo diesel θα επαιρνα, απλα θα προσεχα με τα πρατηρια ή θα εβαζα απο εκει που βαζουν οι ταξιτζηδες. Μεχρι τουλαχιστον να στρωσει η κατασταση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Μεχρι τουλαχιστον να στρωσει η κατασταση. Απ το στόμα σου και στου Θεού το αυτί αυτό που λες. Αλλά αντί να στρώνει το αντίθετο γίνεται. Μένω γερμανία και εδώ ναι μεν έχουμε πιστεύω καθαρά καύσιμα αλλά εδώ και καιρό το ντήζελ σε όλα τα πρατήρια το αναμιγνύουν με bio-diesel μέχρι 7 ή 8% νόμιμα. Τώρα από το 2011 βγάλανε καινούργια βενζίνη την Ε10 με 10% βιο-εθανόλη από 5% που ήταν.Κατάλαβες;Πειραματισμοί στην περιουσία του καθενός αρκεί να έχουν συμφέροντα,@@την ευρώπη τους. Για ελλάδα ούτε καν συζήτηση.Αίσχος με τις νοθεύσεις,αν και πιστεύω παντού να γίνονται αυτά.Ποιος δεν κυνηγάει το χρήμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ermis1964 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Μέγιστος δυνατός βαθμός απόδοσης αυτή την στιγμή ~30% στην βενζίνη και ~40% στο πετρέλαιο. Οι μεγάλοι diesel των πλοίων φτάνουν και 50%. Αισιόδοξα τά βλέπω αυτά τά νούμερα γιά τούς κινητήρες οχημάτων.Αν θυμάμαι καλά οι σύγχρονοι ναυτιλιακοί δίχρονοι πετρελαιοκινητήρες μέ υπερπλήρωση αγγίζουν τό 46%.Ακόμη καί έτσι νά'ναι δέν συγκρίνονται μέ τόν βαθμό απόδοσης τών ηλεκτροκινητήρων πού ξεπερνούν τό 90%.Τό μέλλον είναι ηλεκτρικό.Αυτή ή στροφή στό πετρέλαιο μόνο στήν Ευρώπη υπάρχει.Ουτε στήν Αμερική,αλλά ούτε στήν Ιαπωνία,υπάρχει αυτή ή προώθηση στόν πετρελαιοκινητήρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2011 Αισιόδοξα τά βλέπω αυτά τά νούμερα γιά τούς κινητήρες οχημάτων.Αν θυμάμαι καλά οι σύγχρονοι ναυτιλιακοί δίχρονοι πετρελαιοκινητήρες μέ υπερπλήρωση αγγίζουν τό 46%.Ακόμη καί έτσι νά'ναι δέν συγκρίνονται μέ τόν βαθμό απόδοσης τών ηλεκτροκινητήρων πού ξεπερνούν τό 90%.Τό μέλλον είναι ηλεκτρικό.Αυτή ή στροφή στό πετρέλαιο μόνο στήν Ευρώπη υπάρχει.Ουτε στήν Αμερική,αλλά ούτε στήν Ιαπωνία,υπάρχει αυτή ή προώθηση στόν πετρελαιοκινητήρα. Κοίτα στην wikipedia έχει αυτά, που φαίνονται και λογικά. [table]Engine type|SFC in g/(kW·h)|Energy efficiency Otto cycle Gasoline Engines|273 to 227|30 to 36% Diesel engine Turbocharged|209 to 178|40 to 47% MAN B&W Diesel S80ME-C Mk7 two-stroke marine engine|155|54.4%[/table] Τώρα οτι το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό είναι αναμενόμενο, αλλά για τα μικρά οχήματα. Δεν πιστεύω οτι εύκολα μπορεί να γίνει ηλεκτροκίνητο ένα φορτηγό ή ένα καράβι, εκεί το diesel θα κυριαρχεί για καιρό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.