Προς το περιεχόμενο

Αναρτησεις ΒC


wind25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ενδιαφερομαι για να βαλω αναρτηση στο αμαξι...ωστε να το δεσω καπως καλυτερα

ειχα δει για bilstein αμορτισερ με h&r ελατηρια..αλλα μου ειπαν θα γινει πολυ σκληρο...

 

με τα πολλα ακουσα για τις αναρτησεις BC που ειναι ρυθμιζομενες κ υψος κ σκληροτητα κανουν στα 800-900ευρω..

 

θα ηθελα τη γνωμη σας αν εχετε ακουσει κατι ή αν εχετε καποιο αμαξι που να τις φορα ή τι αλλο προτεινετε..

 

το αμαξι ειναι ενα honda civic sedan 2002 1.6

Δημοσ.

Αν αναφέρεσαι στην BC racing,η συγκεκριμένη εταιρία βγάζει μόνο coilovers,γι'αυτό και η τσουχτερή τιμή.

Μήν φανταστείς οτι το αμάξι θα γίνει Citroen C6.To πιο πιθανό είναι να σφίξει το αμάξι,χωρίς να κοπανάει.Ενα κλίκ καλύτερο απο θέμα άνεσης σε σχέση με τα ΟΕΜ αμορτισέρ,άλλα με καλύτερο κράτημα,μειωμένο body roll και γενικότερα καλύτερο στήσιμο.

Στα ίδια επίπεδα με τις BC,μπορείς να βρείς και τις D2.Εκεί καλύτερα να προτιμήσεις την έκδοση street και όχι την track racing,καθότι η τελευταία είναι πιο σκληρή.

 

Και οι δύο λύσεις είναι ρυθμιζόμενες απο το γόνατο,οπότε είναι πολύ εύκολο να αυξομοιώσεις το ύψος.Βγάζεις ρόδες,ρυθμίζεις ύψος,βάζεις ρόδες,ευθυγράμμιση (30' δουλειά max) .

Η σκληρότητα ρυθμίζεται με knobs και ανοίγοντας καπό - πόρτ-μπαγκάζ έχεις πρόσβαση σε αυτά (5' δουλειά max και την κάνεις μόνος σου).

 

Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι να προβώ σε αγορά coilover απο την MeisterR,για το Civic Type-S που έχω.Είναι λίγο do or die αγορά,άλλα απο αναφορές παρουσιάζεται ακόμα πιο άνετη και απο την BC Racing.

Δημοσ.

Με την ανάρτηση φυσικά ανάλογα με τι θα βάλεις αλλάζει απίστευτα η κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου σου.

Θα δείς απίστευτη διαφορά.

Στο Xsara μου έχω περάσει Koni Coilover ρυθμιζόμενα και μπορώ να πω πως δεν έχω κλάψει δεκάρα απο τα 1400ευρώ που μου βγήκε σύνολο.

Για τα Bilstein έχω ακούσει τα καλύτερα..και εγώ με τα Koni πάλι έμεινα ευχαριστημένος...

Δημοσ.

Αν αναφέρεσαι στην BC racing,η συγκεκριμένη εταιρία βγάζει μόνο coilovers,γι'αυτό και η τσουχτερή τιμή.

Μήν φανταστείς οτι το αμάξι θα γίνει Citroen C6.To πιο πιθανό είναι να σφίξει το αμάξι,χωρίς να κοπανάει.Ενα κλίκ καλύτερο απο θέμα άνεσης σε σχέση με τα ΟΕΜ αμορτισέρ,άλλα με καλύτερο κράτημα,μειωμένο body roll και γενικότερα καλύτερο στήσιμο.

Στα ίδια επίπεδα με τις BC,μπορείς να βρείς και τις D2.Εκεί καλύτερα να προτιμήσεις την έκδοση street και όχι την track racing,καθότι η τελευταία είναι πιο σκληρή.

 

Και οι δύο λύσεις είναι ρυθμιζόμενες απο το γόνατο,οπότε είναι πολύ εύκολο να αυξομοιώσεις το ύψος.Βγάζεις ρόδες,ρυθμίζεις ύψος,βάζεις ρόδες,ευθυγράμμιση (30' δουλειά max) .

Η σκληρότητα ρυθμίζεται με knobs και ανοίγοντας καπό - πόρτ-μπαγκάζ έχεις πρόσβαση σε αυτά (5' δουλειά max και την κάνεις μόνος σου).

 

Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι να προβώ σε αγορά coilover απο την MeisterR,για το Civic Type-S που έχω.Είναι λίγο do or die αγορά,άλλα απο αναφορές παρουσιάζεται ακόμα πιο άνετη και απο την BC Racing.

 

Tenshi...ευχαριστω για την αποψη σου ειναι πολυ χρησιμη γενικα..!!θα κοιταξω κ αυτες που ειπες να δω τι παιζει...!!

απλα θελω να το δεσω λιγο το αμαξι γιατι ειναι λιγο ουζο κ γερνει αρκετα στις στροφες..κ δεν εννοω με μεγαλη ταχυτητα...

 

Με την ανάρτηση φυσικά ανάλογα με τι θα βάλεις αλλάζει απίστευτα η κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου σου.

Θα δείς απίστευτη διαφορά.

Στο Xsara μου έχω περάσει Koni Coilover ρυθμιζόμενα και μπορώ να πω πως δεν έχω κλάψει δεκάρα απο τα 1400ευρώ που μου βγήκε σύνολο.

Για τα Bilstein έχω ακούσει τα καλύτερα..και εγώ με τα Koni πάλι έμεινα ευχαριστημένος...

 

για τα bilstein και εγω εχω ακουσει αρκετα καλα λογια...αλλα μου ειχαν πει για τα κιτρινα με h&r ελατηρια...και ερχονται στην ιδια τιμη με τις ρυθμιζομενες τις BC..

 

οσο για τα Koni...ακουσα οτι εβγαλε τωρα μια καινουργια εκδοση που ειναι για την περιπτωση που θελω..κ θελω να το ψαξω...

Δημοσ.

Οι αναρτήσεις είναι πολύ υποκειμενικό θέμα...

 

Το σκληρό για καποιον ειναι αφορητο,για άλλον είναι μαλακό και πάει λέγοντας.

 

Δυστυχώς δεν μπορώ να μιλήσω περί BC/D2 μιας και δεν γνωρίζω καμμία απο αυτές τις εταιρίες και για τί αυτ/τα βγάζουν αναρτήσεις.

 

Αυτό που ξέρω με σιγουριά,είναι πως για τα γιαπωνεζοειδή,το όνομα αποτελούν οι tein, αν κρίνω κι απο γνωστούς που ασχολούνται με το σπορ.

Προσωπικά πάντα επέλεγα bilstein για τα γαλλικά, αν και εδω και χρόνια φοράω μια καθαροαιμη αγωνιστική πεζο σπορτ.

 

Περι bilstein μια συμβουλή σου δίνω, πρόσεξε ποιον τύπο αμορτισερ θα πάρεις,γιατι δεν ταιριάζουν οδηγικά όλα με τα ελατήρια χαμηλώματος.

Επίσης πρόσεξε πόσο θα το χαμηλώσεις, μιας και ο καγκουροέλληνας νομιζω πως οσο πιο χαμηλό,τόσο πιο στριφτερό...

Τρομερά μεγάλη κουβέντα το θέμα των αναρτήσεων,το πάν είναι το τι θέλεις.

 

Επίσης,ψάξου με τις τιμές...

Δημοσ.

Αυτό που λέει ο Kanesaxo έχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ!!!.

Όσο πιο χαμηλό..ΔΕΝ είναι πιο στριφτερό που πιστεύουν ντεμέκ..

 

Εγώ το αμάξι δεν το χαμήλωσα καν...και μπορώ να σου πώ πως στρίβω πολύ καλήτερα και απο άλλους που τα έχουν ένα με το έδαφος.

Πρόσεξε σε αυτό που σου έγραψε πολύ σωστά..απλά να επιλέξεις μια που να ταιριάζει με την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου.

 

Η πλάκα είναι..ότι στο τελείως μαλακό μου αρέσει περισσότερο γιατί δεν νιώθω τίποτα στο πισινό μου στις λακούβες :P :D

Δημοσ.

Για να καταλαβεις η ανάρτηση που φοράω ειναι αγωνιστική,η miniGrA για το 106 της πεζο σπορ,της οποιας τα ελατήρια ειναι 280λιβρών ,ρυθμίσιμη μόνο καθ'υψος.

 

Το χαμήλωμα που προτείνει η πεζο για τους αγώνες ράλλυ σε ασφαλτο είναι 1.8εκ μαξ αν θυμάμαι καλά.

Με πολύ χαμήλωμα δεν λειτουργεί ουσιαστικά η ανάρτηση.

(παντα μιλάμε για δρόμο,για πιστα ισχύουν άλλα).

 

Θα θελα πολύ μια πρόφλεξ ή μια ολινς πλήρως ρυθμιζόμενη αζώτου, αλλα δυστυχώς το κόστος ειναι δυσβάσταχτο και δεν αξίζει για δρομίσιο αυτ/το.

Αλλά με μια τέτοια ανάρτηση, αν γνωρίζεις πως να τη σετάρεις, είναι πραγματικά...αλλού.

Δημοσ.

Την έκδοση που φοράω την πείρα με προσφορά φιλική τιμή 1400..είναι με άζωτο μέσα και πραγματικά είναι σαν να οδηγάς άλλο αμάξι. Καμία σχέση με το κανονικό!!!.

Δεν είναι πιο πολύ η πρόσφυση ή αν μπορεί να μπει στη στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα για μένα..αλλά περισσότερο η ΣΙΓΟΥΡΙΑ που μου δίνει..έχεις την αίσθηση πως πραγματικά το αμάξι είναι κολημένο στην άσφαλτο!!!

Δημοσ.

Αυτές που αναφέρω ειναι με εξωτερικά φιαλίδια αζωτου,πλήρως ρυθμιζόμενες σε bump/rempound/fast reb κτλ,ύψος και κοστιζουν ενδεικτικα περι των 5000ε.

 

Πολύ σωστό αυτό που λές,σημαντικό για πολλούς είναι να νιώθεις πιο ασφαλής στο αυτ/το κι οχι αν έχεις turn in με +5χλμ/ώρα.

Δημοσ.

δεν εχω κολλημα να το το χαμηλωσω..κ γενικα το αμαξι το χρησιμοποιω μεσα στην πολη περισσοτερο...οποτε δεν θελω να εχω το νου μου σε καθε λακουβα...

απλα ηθελα να το κανω πιο στιβαρο να το πω ετσι..κ στο χαμηλωμα ενα ελαχιστο ωστε να το αισθανομαι καλυτερα...

γενικα στις στροφες θελω να μην γερνει λες κ ειναι φορτηγο...κ πιο ειδικα στα ταξιδια που παω..να το αισθανομαι πιο σταθερο αλλα κ με τους αερηδες να μην νιωσω οτι θα πεταξω..

για αυτο το λογω θελω να το κανω λιγο πιο σκληρο κ λιγο να το χαμηλωσω...

 

εγω φοραω 195/60/15..κ με τις BC απο οτι μου ειπαν το πρωτο σταδιο χαμηλωματος ειναι 1,5..κ μου αρεσει γιατι το 3 πιστευω δεν ειναι για μενα τοσο..

 

οσο για τις tein..ειναι πολυ καλες..αλλα αρκετα σκληρες..ειναι για πιο αγωνιστικη χρηση..

 

τα bilstein ειναι πολυ καλα απο οτι εχω ακουσει...απλα μου ειπαν σε οσους ρωτησα οτι θα γινει αρκετα σκληρο το αμαξι..

 

η αναρτηση γενικα σαν θεμα παιρνει μερες συζητησης..κ γενικα για τους δρομους που εχουμε αστα να πανε...

 

εμενα τωρα φοραει kyb μαυρα αερος λαδιου..τον πρωτο χρονο ηταν καπως καλα..απο εκει κ περα βαρκα γιαλο...

 

στα 800-900 που μπορω να διαθεσω max.. ημουν αναμεσα στα bilstein...κ στην BC κ για αυτο ρωτησα..καθως στα ιδια λεφτα παιρνω μια ρυθμιζομενη..

τελος αυτες τις μερες που θα βρω χρονο θα ψαξω κ για την καινουργια σειρα της koni που ανεφερα πιο πανω..

Δημοσ.

Αν αναφέρεσαι στα Koni FSD τα αυτορυθμιζόμενα,η τοποθέτησή τους είναι τύπου κόψε-ράψε.

Αρχικά θα πρέπει να γίνει μια τρύπα,απο την οποία θα αδειάσουμε το λάδι του αμορτισέρ.Στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει μια εγκάρσια τομή,προκειμένου να βγάλουμε τα κινητά τμήματα του αμορτισέρ.Τέλος,περνάμε το koni μέσα στο άδειο κέλυφος,περνάμε την βίδα απο την τρύπα που κάναμε αρχικά και σφίγγουμε για να σταθεροποιηθεί το koni στην θέση του.

Υποτίθεται οτι η διαδικασία είναι η προβλεπόμενη για την σωστή εγκατάσταση,το θέμα είναι κατα πόσο σιγουριά αισθάνεσαι όταν βρίσκεσαι σε μια παρατεταμένη καμπή στην Ε.Ο με πολλά χιλιόμετρα.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qzNZCnUYtzo

Δημοσ.

Αν αναφέρεσαι στα Koni FSD τα αυτορυθμιζόμενα,η τοποθέτησή τους είναι τύπου κόψε-ράψε.

Αρχικά θα πρέπει να γίνει μια τρύπα,απο την οποία θα αδειάσουμε το λάδι του αμορτισέρ.Στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει μια εγκάρσια τομή,προκειμένου να βγάλουμε τα κινητά τμήματα του αμορτισέρ.Τέλος,περνάμε το koni μέσα στο άδειο κέλυφος,περνάμε την βίδα απο την τρύπα που κάναμε αρχικά και σφίγγουμε για να σταθεροποιηθεί το koni στην θέση του.

Υποτίθεται οτι η διαδικασία είναι η προβλεπόμενη για την σωστή εγκατάσταση,το θέμα είναι κατα πόσο σιγουριά αισθάνεσαι όταν βρίσκεσαι σε μια παρατεταμένη καμπή στην Ε.Ο με πολλά χιλιόμετρα.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qzNZCnUYtzo

 

δεν μου αρεσουν οι εγχειρησεις εμενα..χαχα

ειναι τα Koni τα πορτοκαλι...

δεν ειναι ρυθμιζομενα..απλα ειναι πιο μαλακα απο τα sport που εχει η koni...εκανα ενα τηλ κ μου ειπαν δεν ξερουν αν κανουν στο δικο μου...διοτι η μπουκαλα που εχουν ειναι 50..τωρα τι μπουκαλα εχει εμενα απο τη μανα του δεν ξερω...

Δημοσ.

800-900ευρώ έχει η κλασική σειρά της Koni τα κίτρινα η πρώτη έκδοση..γιατί δεν βάζεις αυτήν και είσαι κομπλέ εντελώς?. 4 στάδια μια χαρά. Η τιμή είναι χωρίς ελατήρια χαμηλώματος που λες επίσης μόνο η ανάρτηση.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...