kage Δημοσ. 10 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2012 εχεις και τα 2 μοντελα? η εργοστασιακη καταναλωση ειναι μια ενδεικτικη τιμη ειτε πετρελαιο ειτε lpg ειτε οτι αλλο θες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 Εγώ έχω ένα δίλιτρο bmw ντίζελ του 2006 Μέσα στην πόλη κάνει μια πολύ μικρή οικονομία σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο,που δεν συμφέρει γενικά. Ειδικά όταν έχει παγωνιά ανεβαίνει η κατανάλωση πολύ. Αλλά το μεγάλο του ατού είναι όταν κάνω μεγάλο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί δίνει ρέστα.Κατανάλωση 5,2 σύμφωνα με τον υπολογιστή του και μέση ταχύτητα 140χλμ περίπου. Με 61 λίτρα γέμισμα έχει κάπου 1200 χλμ αυτονομία. Εκεί είναι η οικονομία του ντίζελ.Και φυσικά για αυτόν τον λόγο το αγοράζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 για οικονομια μεσα στην πολη ειναι μονο τα μικρα ντιζελ, με πρωταθλητη το σμαρτ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 ελβις εχεις diesel τελικα ή απλα προτεινεις?δεν ξερω αν ειμαι ο μονος αλλα θεωρω ακυρο εντελως σε 3κυλινδρα diesel!!! παρτε diesel σε μια χωρα που η νοθεια υπαρχει σε οτι καυσιμο κυκλοφορει και θα δειτε που θα κανετε οικονομια.ΠΟΣΟ μαλλον στα νεα euro specs diesel! http://www.insomnia.gr/topic/420674-%C2%AB%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD%C2%BB-%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7/page__st__10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2012 με την λογικη της νοθειας δεν θα επρεπε να οδηγουμε τιποτα στην ελλαδα, γιατ την βενζινη δεν την νοθευουν?. diesel δεν εχω τωρα (εχω αεριο) αλλα το εχω ψαξει πολυ το θεμα και με την πρωτη ευκαιρεια (χρηματα) θα παρω κατι σε κια πικαντο ντιζελ (μεταχειρισμενο). φιλος με κορσα ντιζελ παντως χαρακτηριστικα μου λεει πως σωθηκε (προηγουμενο αμαξι 106) και κανει περιπου 40χιλ την μερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 για μεσα στην πολη ειναι 500αρακι τουρμπατο 800 κυβικα.. δεν καιει τπτ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Το μειονέκτημα του diesel στην Ελλάδα είναι τα ελληνικά βενζινάδικα. Με όσα συνεργεία το συζητάω το ίδιο μου λένε. Ο κινητήρας diesel είναι πολύ πιο ευάλωτος στη νοθεία του καυσίμου. Οπότε όταν πάθει (γιατί σίγουρα θα πάθει) κάτι υπολογίστε 4x800=3.200 ευρώ περίπου οι βαλβίδες στο diesel, την ώρα που στο βενζινοκίνητο θα τη γλιτώνατε με 800-1000 ευρώ. Τα μεταφέρω καλά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Duck Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Το μειονέκτημα του diesel στην Ελλάδα είναι τα ελληνικά βενζινάδικα. Με όσα συνεργεία το συζητάω το ίδιο μου λένε. Ο κινητήρας diesel είναι πολύ πιο ευάλωτος στη νοθεία του καυσίμου. Οπότε όταν πάθει (γιατί σίγουρα θα πάθει) κάτι υπολογίστε 4x800=3.200 ευρώ περίπου οι βαλβίδες στο diesel, την ώρα που στο βενζινοκίνητο θα τη γλιτώνατε με 800-1000 ευρώ. Τα μεταφέρω καλά; Μια χαρά τα μεταφέρεις. Το πετρέλαιο είναι τόσο μούφα στην Ελλάδα που οι diesel μηχανες τα φτήνουν πολύ πριν την ώρα τους. Κατά τα αλλα μια χαρά συμφέρουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Μήπως λέτε για τα μπεκ και όχι για τις βαλβίδες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
palawiaris Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Πέρσι που ήρθα Ελλάδα από γερμανία και έβαλα ελληνικό πετρέλαιο η ένδειξη αλλαγής του φίλτρου κατέβηκε 10000 χλμ πιο γρήγορα. Και αυτό σε λιγότερο από μήνα και κάπου 1500 χλμ οδήγηση στην Ελλάδα. Παρόλο που έβαλα και v-power diesel και μια φορά από BP,και σχεδόν όλα τα χλμ γίνανε σε αυτοκινητόδρομο. Η μυρωδιά του καυσαέριου ήταν αρκετά αποπνικτική. Δηλαδή αν το αμάξι έμενε κανα 2 χρονάκια στην Ελλάδα,η αντιπροσωπεία θα αποκτούσε έναν καλό πελάτη. Τέλος πάντων με το που πήγα ξανά γερμανία το μηδενίσαμε και το βάλαμε να κάνει αυτοκαθαρισμό. Η ένδειξη αλλαγής ξαναγύρισε όπως ήταν παλιά. Φιλαράκι μου στην ελλάδα που έχει συνεργείο του έτυχε πελάτης από νοθευμένο πετρέλαιο. Δεν θυμάμαι τι αλλάξανε και τι κάνανε.Πάντως αρκετά μεγάλη ζημιά. Για μερικούς ανεγκέφαλους που μόνο την τσέπη τους κοιτάνε και όλα τα άλλα στα πα...α τους. Θα πρέπει η ΣΔΟΕ ή ποιος είναι αρμόδιος να τους σκίσουν αυτούς τους ανεγκέφαλους. Κρίμα.Και υπάρχουν πετρελαιοκινητήρες διαμάντια. Η bmw π.χ. έχει δίλιτρο με 184 άλογα και 3,8 λ. κατανάλωση αυτοκινητοδρόμου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mpiukantin Δημοσ. 26 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2013 Να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου στη συζήτηση, αγορά πριν περίπου 1 χρόνο αυτοκίνητο diesel του οποίου η εργοστασιακή μέση κατανάλωση είναι 4.5/100km. Η πραγματική δεν απέχει πολύ αφού την έχω μετρήσει με το trip computer περίπου στο 5.5/100km. Και το καλύτερο είναι ότι με 55λίτρα βγάζει 1000 με 1300 χιλιόμετρα ανάλογα με το πόσο βαρύ πόδι έχεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Διαβάζω εδώ (και αλλού) ότι το βιοντίζελ είναι που δημιουργεί προβλήματα σε πετρελαιοκινητήρες. Μπεκ, αντλίες κλπ. Εδώ και 9 μήνες που έχω πετρελαιοκίνητο βάζω καύσιμο αποκλειστικά από πρατήριο ΕΚΟ, από αυτά που ανήκουν στην ίδια την ΕΚΟ, γενικά όλοι μου λένε ότι είναι καλύτερο/ασφαλέστερο ως προς το ότι είναι μικρότερες οι πιθανότητες νοθείας. Πρόσεξα (κατά τύχη, μετά από τόσο καιρό ο μ@λ@κ@ς), ότι στην απόδειξη που παίρνω γράφει "biodiesel economy" τόσα λίτρα, τόση τιμή κλπ κλπ. ΓΔΦ; Βιοντίζελ αγοράζω; Σκέτο; Να αλλάξω εταιρεία; Δεν είχα κανένα πρόβλημα 9 μήνες και περίπου 15000 χλμ τώρα, αλλά δεν έχω και μέτρο σύγκρισης με κάποια άλλη εταιρεία, να δω αν δουλεύει καλύτερα ή αν έχει διαφορά στην κατανάλωση... Έχω μιλήσει με καμιά 10ριά ταρίφες για το θέμα του πετρελαίου, υποτίθεται σαν πιο έμπειροι επί του θέματος. Όλοι λένε ότι "δεν την γλυτώνεις, αν είναι να γίνει θα γίνει η ζημιά", κλπ. Πολλοί βάζουν καύσιμο από έναν συνεταιρισμό που έχουν (εδώ Θεσσαλονίκη), που υποτίθεται ότι για την πάρτη τους παίρνουν ότι καλύτερο), και πάλι τα προβλήματα δεν εξαλείφονται. Βάζουν και ένα κάτι-σαν-ένζυμο, πρόσθετο, για να "εξουδετερώνει" αυτή την γλίτσα που καταστρέφει αντλίες και μπεκ. Επίσης υπάρχει και ένα άλλο πρόσθετο που χρησιμοποιείται κάθε μερικές (δεν θυμάμαι ποσες) χιλιάδες χλμ, και καθαρίζει όλο το σύστημα τροφοδοσίας από την γλίτσα αυτήν. Ξέρει κανείς τίποτα περί όλων αυτών; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Δεν ξέρω για όλα αυτά, αλλά διαβάζω οτι πολλοί βάζουν v-power diesel όταν έχει προσφορά η shell, που δεν έχει καθόλου βιοντίζελ και έχει κάποια άλλα πρόσθετα για καθαρισμό κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 tωρα να μιλας με ταξι που χουν ντιζελ carina,avensis δεν εχει τοσο νοημα γιατι θα ναι p.x. euro2 και συ θα παρεις αυτοκ. euro 5 ή 6 . edit:τωρα ειδαι οτι εχεις ηδη ντιζελ.τι euro ειναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leftermann Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 4 είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα