Tenshi Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Έχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα τις εξέλιξης,αφού αν ήταν να παραμείνουμε στάσιμοι θα οδηγούσαμε ακόμα Fort T. Βέβαια,με τον όρο εξέλιξη νοούμε και βελτίωση της υπάρχουσας τεχνολογίας,όπως πολύ σωστά ανέφερες με την περίπτωση των multiair,οι οποίοι παρουσιάζονται πιο παραμετροποιήσιμοι (135/140/170ps) σε σχέση με τον προκάτοχό τους άλλα με σημαντικά κέρδη στην οικονομία.Γιατι κακά τα ψέματα,12lt/100 μέσα στην πόλη ανεξάρτητα αν υπήρχε κίνηση ή όχι,δέν είναι και ότι καλύτερο. Και μιλώντας για εξέλιξη και απόδοση,κάτι τέτοιο θα μπορούσαμε να αποκομίσουμε απο τους τωρινούς ατμοσφαιρικούς 1300cc κινητήρες οι οποίοι αποδίδουν πλέον πάνω απο 100ps.Πρίν 10 χρόνια, τα 100 άλογα ήταν άθλος για τα 1400cc.Αυτό ναί,λέγεται εξέλιξη,οπώς εξέλιξη ήταν και η μετάβαση απο τους FSI στους TSI. Στην περίπτωση της Vag όμως δέν μιλάμε για εξέλιξη.Δέν έβγαλαν πιο πολλά άλογα απο το ίδιο σύνολο,δέν πρόσθεσαν έναν ηλεκτροκινητήρα (μια σκέψη κάνω) μαζί με το υπάρχων turbo.Πήραν απλά έναν σύγχρονο(?) 1800cc και του κότσαραν ένα turbo,big deal.Πρίν 15χρόνια η σύνθεση αυτή έβγαζε 150 άλογα,τώρα βγάζει 160.Αυτονόητο οτι θα υπάρχει καλύτερη οικονομία και αυτονομία 15 χρόνια μετά όμως. Τέλος,επειδή δέν γνωρίζω γερμανικά (και ούτε προτίθεμαι να μάθω στο άμεσο μέλλον),μερικές αναφορές: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 Υπάρχει και Ελληνικός "βελτιωτικός οίκος" ο οποίος αναφέρει το συγκεκριμένο μοτέρ ώς υπαρκτό για το Golf.
qsis Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δεν υπαρχει ο 1.8 για το golf ακομα και μεχρι να καταργηθει η υπαρχουσα λυση δεν προβλεπεται. Οσο για τον twincharger υπηρχε μονο στο golf μεχρι προσφατα γιατι αυτο το μοτερ υποτιθεται οτι ηταν αποκλειστικοτητα της vw και δεν ηθελε να το μοιραστει. Ο 1.8 οπως και 2.0Τ ειναι μοτερ που εχει εξελιξει η audi για αυτο και πρωτα μπηκαν σε δικα της μοντελα. Τα κυβικα που λες παντως (1.8) οντως προτιμηθηκαν σε μοντελα με πιο οικογενειακο χαρακτηρα οπως στο passat ακομα και μεσα στη vw, γιατι αυτος ο κινητηρας εχει στρωτη λειτουργια και το τουρμπο του λειτουργει σε πιο χαμηλη πιεση, ο 1.4 ειναι πιο σπορτιφ και απευθυνεται σε πιο νεανικα κοινα. Στη προκειμενη συγκριση παντως κι εγω 1.8 θα προτιμουσα. Οσο για τους multiair, περα απο την καταναλωση προσφερουν και εξισου καλες ή καλυτερες επιδοσεις και πολυ καλυτερη λειτουργια, επρεπε να βγουν και μαλιστα πιο γρηγορα απο οτι βγηκαν. Οι προκατοχος 1.4 tb ηταν ενα μοτερ που ειναι δυνατο μεν, αλλα βγηκε βιαστικα για να προλαβουν τις εξελιξεις. Δεν εχει καν αμεσο ψεκασμο και η λειτουργια του θυμιζει τουρμπο παλαιας κοπης . Αλλα ακομα και αυτο φιλε μου, δε γραφει 12αρες μες στη πολυ, δε ξερω αν το ειδες σε καμια σβελτη διαδρομη, αλλα επειδη φιλος μου εχει μιτο, ξερω πως πολυ ανετα μπορει να εχει μια καταναλωση γυρω στο 8. 12αρες (13για την ακριβεια ειναι η μεση μου) καιω εγω με 2.0 tfsi σε 1.5 τονο 4κινητο. Μπορει σε μια βολτα να καψω και 18 αν πιεσω , αλλα αυτο δεν εχει να λεει για το ποια ειναι πραγματικα η μεση καταναλωση μου Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Tenshi Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Κοίτα,δέν θα το κουράσω άλλο το θέμα και θα κλείσω με αυτό το μήνυμα, γιατι η συγκεκριμένη συζήτηση θα έπρεπε να βρίσκεται σε δικό της νήμα πρίν 3 σελίδες (και φταίω εν μέρη γι' αυτό). Παρέθεσα κάποια στοιχεία και ευελπιστώ οτι αντιπαραθέτω ιδεές και απόψεις με σκεπτόμενα άτομα στο insomnia.Οσοι θέλετε, μπορείτε να ψάξετε το θέμα λίγο παραπάνω,να συλλέξετε πληροφορίες και να καταλήξετε σε ένα συμπέρασμα. Εν τάχει,η VW αμφιβάλλω αν μπορεί να δηλώσει αποκλειστικότητα σε έναν κινητήρα/τεχνολογία απο την στιγμή που ανήκει σε έναν όμιλο.Άτοπο να κάνει χρήση τεχνολογίας απο Audi,άλλα να μήν προσφέρει κάτι.Βέβαια μιλάμε για πολυεθνικές κολοσσούς,οπότε δέν γνωρίζω τι συμφωνίες έχουν γίνει πάνω (ή κάτω) απο το τραπέζι και εκφέρω μια προσωπική άποψη. Ο κινητήρας 1.8 για το Golf υπάρχει ή υπήρξε για μια περίοδο,αναφορές υπάρχουν.Ας μήν ξεχνάμε οτι η VW βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο στον συγκεκριμένο τομέα,οπότε το μέλλον θα δείξει. Σε γενικές γραμμές έχει να κάνει και με την φιλοσοφία της εκάστοτε εταιρίας.Μπορεί η VW να προσανατολίζεται πιο πολύ σε οδηγούς που περνάνε μεγάλο χρονικό διάστημα μέσα στα αστικά κέντρα.Εκεί ο 1.4 twin charged είναι πιο οικονομικός απο τον αντίστοιχο 1.8Τ της Audi.Δέν νομίζω δηλαδή οτι το target group προκύπτει αποκλειστικά και μόνο με γνώμονα την ηλικία,όσο τις πραγματικές και καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Τα 12lt προέκυψαν σε Lancia Delta φιλικού προσώπου.Λογικό να υπάρχει τόσο μεγάλη απόκλιση με τις μετρήσεις που αντιπαραθέτεις απο το MITO,αφου τα 2 οχήματα χωρίζουν 230kg!H 1.8di των 200 ίππων,ειδικά αν πιεστεί,είναι ακόμα χειρότερη σε αυτόν τον τομέα. Για οτιδήποτε άλλο,ευχαρίστως σε πμ εκτός αν ανοίξει thread
nik324 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Την δευτέρα πάω να κλείσω το swift και κατα 99% σε κόκκινο χρώμα!! Σκευτόμουν να το πάρω σε μαύρο αλλά τελικά κατέλιξα σε κόκκινο...Καλά έκανα;
Narayan Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 "LOL κοιτάξτε με οδηγώ ΚΟΚΚΙΝΟ αυτοκίνητο, όχι κοιτάξτε με plz" Αν σου αρέσει εσένα μην ακούς κανέναν που προσπαθεί να σε πείσει για κάτι άλλο.
Tenshi Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Σιγά,η εθνική πορνοσταρ κυκλοφορεί με φούξια πόρσε και έχει κολλημένο φάτσα κάρτα το όνομά της. Κατα τ'άλλα, οι απανταχού "πλένω-το-αμάξι-μου-μιά-φορά-τον-χρόνο-ή-όταν-βρέξει" προτιμάνε το ασημί
skipperas Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Κατα τ'άλλα, οι απανταχού "πλένω-το-αμάξι-μου-μιά-φορά-τον-χρόνο-ή-όταν-βρέξει" προτιμάνε το ασημί αχαχαχα έτσι έτσι!ασημί FTW! μένω και σε περιοχή με πολλά πεύκα,κατέβηκα τις προάλλες και η οροφή είχε γίνει κήπος...αρνούμε να το πλύνω!
panosno1com Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Την δευτέρα πάω να κλείσω το swift και κατα 99% σε κόκκινο χρώμα!! Σκευτόμουν να το πάρω σε μαύρο αλλά τελικά κατέλιξα σε κόκκινο...Καλά έκανα; Κοκκινο το απλό ή το μεταλλικο ;
Ntinaras Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 κοκκινο μεταλλικο εχει μονο η φεραρι απ οσο ξερω...
nik324 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Απλό...δεν με εντυπωσιάζει και τόσο το μεταλικό! Είναι σίγουρο αυτό που λες;; Μόνο η φεράρι;
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 κοκκινο μεταλλικο εχει μονο η φεραρι απ οσο ξερω... ferrari μου έδωσαν δηλαδή ; γιατί, αποκλειστικό της χρώμα είναι ;
qsis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Σιγά,η εθνική πορνοσταρ κυκλοφορεί με φούξια πόρσε και έχει κολλημένο φάτσα κάρτα το όνομά της. Κατα τ'άλλα, οι απανταχού "πλένω-το-αμάξι-μου-μιά-φορά-τον-χρόνο-ή-όταν-βρέξει" προτιμάνε το ασημί +1 το ασημι ειναι τελειο (ευτυχως που βρεχει ) ΥΓ εχει και φουξια land rover η γειτονισσα Απλό...δεν με εντυπωσιάζει και τόσο το μεταλικό! Είναι σίγουρο αυτό που λες;; Μόνο η φεράρι; και βεβαια δεν εχει μονο η φερραρι μεταλλικο κοκκινο και η αλφα εχει και η audi εχει και η vw εχει και πολλοι αλλοι φυσικα παντως η αποψη μου ειναι οτι θα αξιζε το μεταλλικο απο αποψη ποιοτητας και διαρκειας στο χρονο τα απειρα λευκα αυτοκινητα που κυκλοφορησαν τα τελευταια χρονια (που ηταν της μοδας) και στη πλειοψηφια τους δεν ειναι μεταλλικο το χρωμα τους εχουν θεματακια με τη μπογια τους η σταμπα απο κουτσουλιες γινεται πανευκολα αν δε καθαριστει αμεσως, ενω το κοκκινο που ειναι υποτιθεται πιο ευαισθητο χρωμα αν ειναι μεταλλικο ειναι πολυ πιο ανθεκτικο (υπαρχουν βεβαια και εξαιρεσεις και προμηθευτες που αλλαξαν σε καποιες περιπτωσεις, αλλα ας μην επεκταθουμε )
panosno1com Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Απλό...δεν με εντυπωσιάζει και τόσο το μεταλικό! Είναι σίγουρο αυτό που λες;; Μόνο η φεράρι; απο που εισαι; σου ειπαν ποσο θα περιμενεις;; γιατι σε 2-3 αντιπροσωπειες που χω ρωτησει εχουν μονο το ασπρο, το κοκκινο <<πρεπει να περιμενεις λιγο>> λενε :/
nik324 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Πηγα σε αντιπροσωπία και το είδα μόνο δεν ρώτησα λεπτομέριες γιατι δεν ηξερα τότε τι ακριβώς θα κάνω! Μένω στο Παγκράτι. Την Δευτέρα θα το κλείσω σε κόκκινο και δεν πειράζει θα περιμένω όσο χρειαστεί
panosno1com Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2011 Nαι Νικο και γω σε αντιπροσωπειες εχω παει να το δω Απλα τωρα τελευταια μου πανε πως το χουνε σε ασπρο ή εγω παρατηρω πως προωθουνε το ασπρο (στα μη μεταλλικα πάντα) Μενει να παω στη Συγγρου (την αντιπροσωπεια οχι για πεζοδρομιο ) να δω τι θα πουν κ εκει :Ρ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.