Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου


nik324

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δέν με εννόησες...

Η μέγιστη ροπή στα χαρτιά είναι παρεμφερής με ένα 1800cc κινητήρα,σε ποιο εύρος στροφών όμως και με ποια σχέση στο κιβώτιο;Στα χαρτιά (πάλι) αυτό δείχνει ιδανικό άλλα σε πραγματικές συνθήκες,άν προσπαθήσεις να επιταχύνεις απο 120(ας πούμε σε 140~150) για μια προσπέραση,ο κινητήρας δέν θα αποδώσει τα αναμενόμενα.

εχεις δει ρεπριζ και το λες αυτο ή το υποθετεις? η αληθεια ειναι οτι προσωπικα δεν εχω ελεγξει τι παιζει με το 1200αρι, αλλα το 1400αρι σε γκολφοειδη πχ ριχνει ξυλο σε αρκετα 1800αρια και μερικα 2λιτρα

 

το 1200αρι σε polo υποτιθεται οτι εχει παρομοιες επιδοσεις (διολου απιθανο λογω διαφορας βαρους)

 

 

 

 

Να μας παραθέσεις τις σκέψεις σου,γιατι έρχονται σε άμεση αντιπαράθεση με κάτι γραφήματα δυναμομετρήσεων.

οι σκεψεις μου λενε οτι μπορεις μια χαρα να αξιοποιησεις τα 200 αλογα βγαινοντας κανα βραδακι ακομα και μεσα στη πολη (ή καλυτερα λιγο πιο εξω απο αυτη ;) ) , απο την αλλη σε ενα ταξιδι ενα αυτοκινητο τοσων ιππων αν δε πηγαινει του σκοτωμου δε χρησιμοποιει ουτε τα μισα απο αυτα τα αλογα

 

οσο για τις προσπερασεις, σου δινει μεν μια επιπλεον ασφαλεια , αλλα ακομα κι αν εχεις ενα αρκετα πιο αδυναμο αυτοκινητο, αλλα εχεις συνειδητοποιησει τι οδηγεις εκεινη τη στιγμη δεν εχεις προβλημα

 

επισης αν δεν κανεις κατι οριακο, δε θα χρειαστει ποτε να κανει προσπεραση με 200 αλογα, ειπαμε..

 

 

 

 

Σαφώς και λένε,παράλληλα με την αναλογία κιλών/ιππων.Η απόδοση-δύναμη του κινητήρα παίζει σπουδαίο ρόλο στον ενεργητική ασφάλεια.

εγω κοιταζω απλα τα κιλα ανα ιππο (δυναμομετρα και διαγραμματα αν εχω καποιο ιδιαιτερο ενδιαφερον) , τα υπολοιπα (δλδ κυβικα και ιπποδυναμη σαν απολυτο νουμερο) ειναι κυριως ψυχολογικα imho

 

μια παλιοτερη ατμοσφαιρικη 1800αρα c-class πχ εχει 120 αλογα, αλλα δε θα την επελεγα σε καμια προσπεραση σε σχεση με ενα 1200αρι πολο με "μολις" 100 αλογα , αφου ειναι πολυ πιο αργη παντου

 

επισης 120 αλογα ειχαν και τα σαξοραλλα και οι επιταχυνσεις τους δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με μια επισης 1600αρα με τα ιδια αλογα 147 ή 156

 

οποτε περιμενω καποιο καλυτερο επιχειρημα και οχι νοοτροπια αμερικανου που αν δεν εχει 5000 κυβικα για να πηγαινει με 100 χιλιομετρα (πολυ μεγαλυτερες αποστασεις απο τις δικες μας βεβαια) , νομιζει οτι θα του μεινει στο χερι..

στο κατω κατω αυτο που εσυ σαν ελληνας βλεπεις "πολλα κυβικα" , καποιοι αλλοι τα βλεπουν και γελανε (κακως βεβαια), αλλα μην γινομαστε κι εμεις ετσι εκει

 

.Αν και το dyno είναι ιδεάζουσα περίπτωση,αφού για να προσδιορίσουμε την ακριβή ιπποδύναμη του κινητήρα,θα πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη σχέση για να επιτύχουμε ratio όσο πιο κοντά στο 1:1.Υπάρχουν πολλές μεταβλητές,άλλα (α) δέν είναι επι του παρόντος και (β) δέν είμαι μηχανικός για προσδιορίσω καλύτερα αυτό που θέλω να πώ με τεχνικούς όρους.

Bottom line;Εχεις ένα αμάξι με 75 άλογα και ένα με 200.Και τα δύο κινούνται μέσα στην πόλη με 2ά και 30km.Ποιό λές να χαραμίζεται;

 

 

οταν ταξιδευεις με 5η ή 6η (αν εχεις) το ratio σου ειναι κατω απο 1, αρα ενισχυεται ακομα περισσοτερο η αποψη μου

 

ουτε τα μισα δε χρησιμοποιεις

 

το μονο θετικο που εχει ενα δυνατο μοτερ στο ταξιδι, ειναι οτι ψ@λαρει , εκει που το πιο αδυναμο ζοριζεται παραπανω

αλλο ομως αδυναμο , αλλο λιγα κυβικα

αυτα τα 2 για μενα δεν ειναι απαραιτητα αλληλενδετα , μιας και ξερω 4λιτρα που ειναι σαφως πιο αδυναμα απο ενα διλιτρο που χω και καθεται στο γκαραζ

 

επισης το πιο δυνατο (και οχι απαραιτητα αυτο με τα λιγοτερα κυβικα) παιζει να εχει και καμια θεομακρη 6η και να ταξιδευει με σαφως λιγοτερες στροφες

 

 

τελος , μιας και εθιξες τη δυναμη της τουρμπινας, τη ροπη της που πεφτει... στα ατμοσφαιρικα η ροπη ειναι παντου ιδια? τα ατμοσφαιρικα που ενδεχομενως εχεις εσυ στο νου σου εχουν πιο γεματη καμπυλη ροπης? :rolleyes:

 

 

και για να τελειωνω, δεν ειπα οτι θα παρει το 1200 τουρμπο και θα μαμει και θα δερνει.. απλα ειπα οτι σε σχεση με τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα (swift, yaris ) ειναι πολυ καλυτερη επιλογη.

διαφωνεις??

αν τα αλογα σου φαινονται λιγα, κατεβα σε αγωνες, εγω μεχρι πριν λιγα χρονια ταξιδευα μια χαρα με το 1400αρι clio μου με 100 επισης αλογα , δε θα με χαλαγε ομως να ειχα παρπανω ροπη, ουτε λιγοτερα κυβικα και πιο συγχρονο μοτερ γενικως που δε θα χρειαζοταν να ξεζουμιζω το ιδιο (με ο,τι συνεπαγεται αυτο για την καταναλωση) για να παει ανθρωπινα

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Θα ξεκινήσω το quote-αρισμα ανάποδα,αφού το παρόν αναλώνεται σε κόντρα ημιμάθειας (και απο τους δύό μας) και πλέον δέν έχει κάτι να προσφέρει στον OP.

 

 

εγω κοιταζω απλα τα κιλα ανα ιππο (δυναμομετρα και διαγραμματα αν εχω καποιο ιδιαιτερο ενδιαφερον) , τα υπολοιπα (δλδ κυβικα και ιπποδυναμη σαν απολυτο νουμερο) ειναι κυριως ψυχολογικα imho

 

μια παλιοτερη ατμοσφαιρικη 1800αρα c-class πχ εχει 120 αλογα, αλλα δε θα την επελεγα σε καμια προσπεραση σε σχεση με ενα 1200αρι πολο με "μολις" 100 αλογα , αφου ειναι πολυ πιο αργη παντου

 

επισης 120 αλογα ειχαν και τα σαξοραλλα και οι επιταχυνσεις τους δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με μια επισης 1600αρα με τα ιδια αλογα 147 ή 156

 

οποτε περιμενω καποιο καλυτερρο επιχειρημα..

 

Tι ασφάλεια όμως σου προσέφερε η C-class σε σχέση με ένα Polo ή ακόμα καλύτερα απο ένα Saxo των 900 κιλών;Δέν παύει βέβαια να με προβληματίζει το γεγονός απο που προέκυψε το βάρος,αν και φαντάζομαι οτι προσπαθείς να συγκρίνεις οχήματα που το ένα με το άλλο χωρίζει μια δεκαετία Merc-Citroen-Vw.Οπότε λαμαρίνα-λιγοτερη λαμαρινα-αλουμίνιο.Τα αλουμινένια hatchback-sedan των τελευταίων ετών λοιπόν,κινούνται στα 1200~1250,οπότε εκτιμώ οτι τα 120 άλογα είναι ικανότατα να κινήσουν ένα τέτοιο αμάξωμα.Γι'αυτό το θωρηκτό μιλάς;

Περι κυβικών/ιπποδύναμης θα το αναλύσω στο τελευταίο quote,so be repaired!

 

οι σκεψεις μου λενε οτι μπορεις μια χαρα να αξιοποιησεις τα 200 αλογα βγαινοντας κανα βραδακι ακομα και μεσα στη πολη (ή καλυτερα λιγο πιο εξω απο αυτη ;) ) , απο την αλλη σε ενα ταξιδι ενα αυτοκινητο τοσων ιππων αν δε πηγαινει του σκοτωμου δε χρησιμοποιει ουτε τα μισα απο αυτα τα αλογα

 

οσο για τις προσπερασεις, σου δινει μεν μια επιπλεον ασφαλεια , αλλα ακομα κι αν εχεις ενα αρκετα πιο αδυναμο αυτοκινητο, αλλα εχεις συνειδητοποιησει τι οδηγεις εκεινη τη στιγμη δεν εχεις προβλημα

 

επισης αν δεν κανεις κατι οριακο, δε θα χρειαστει ποτε να κανει προσπεραση με 200 αλογα, ειπαμε..

 

Οχι,δέν κατάλαβες ακριβώς αυτό που ήθελα να πώ πρίν...

Επειδή δέν γνωρίζω όλα τα οχήματα,θα παραθέσω κάποιες πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο που γνωρίζω κάπως καλύτερα.Civic Type-R FN2 (2006+),κινείται στην ΕΟ με 5η σχέση~4000σαλ.Κόπανος έρχεται πατημένος με πολλά χιλιόμετρα και ο οδηγός του Civic (ώς μεγαλύτερος κόπανος) κατεβάζει 6η>5η για να κάνουν κόντρα,στέλνει την βελόνα στις 6000σαλ και ώς δια μαγείας εκείνει την δεδομένη στιγμή ο κινητήρας αποδίδει 200 άλογα.

Το ανωτέρω σενάριο είναι υποθετικό (αν και εφικτό),αφού μιλάμε για ταχύτητας κοντά στα 200km/h.

Αυτό που ήθελα να επεξηγήσω λοιπόν,είναι οτι το αμάξι υπο συγκεκριμένες συνθήκες αποδίδει την ιπποδύναμη που υπόσχεται.Ουδέποτε υποστήριξα οτι χρειάζεσαι έναν στάβλο άλογα για να κάνεις μια προσπέραση με ασφάλεια,άλλα μήν αυταπατάσαι ότι πατάς το γκάζι και ο κινητήρας αποδίδει τα μέγιστα.

Αν δέν κάνω λάθος,η Veyron εξοπλίζεται με κάτι σάν mini dyno,όπου μέσω ένδειξης παρέχει on the fly πληροφορίες για το πόσα άλογα αποδίδει ο κινητήρας,με Χ ταχύτητα στο κιβώτιο και με Ψ km/h

 

εχεις δει ρεπριζ και το λες αυτο ή το υποθετεις? η αληθεια ειναι οτι προσωπικα δεν εχω ελεγξει τι παιζει με το 1200αρι, αλλα το 1400αρι σε γκολφοειδη πχ ριχνει ξυλο σε αρκετα 1800αρια και μερικα 2λιτρα

 

το 1200αρι σε polo υποτιθεται οτι εχει παρομοιες επιδοσεις (διολου απιθανο λογω διαφορας βαρους)

 

Δέν έχει τύχει να οδηγήσω 1.2Τ,παρα μόνο 1.4Τ (Lancia Delta συγκεκριμένα).

Κάνεις το λάθος επίσης και τσουβαλιάζεις οχήματα χωρίς να αναφέρεις τα χαρακτηριστικά τους.Ο 1.4T της Vw που εξοπλίζει το Golf (μεταξύ άλλων),έχει αρκετές παραλλαγές.

TSI 122ps (turbo only)

TSI 140ps (turbo+compressor) -δέν διατίθεται πλέον-

TSI 160ps (turbo+compressor)

TSI 170ps (turbo+compressor) -δέν διατίθεται πλέον-

Παρένθεση:Turbo για ροπή σε χαμηλές στροφές και μετά τις ~3000σαλ compressor για ροπή και ψηλά!

Προφανώς λοιπόν συγκρίνεις τα twin charged Golf με ατμοσφαιρικά 1800cc (max 145 άλογα) και 2000cc (max 155 άλογα πλήν Type-R,S2000),που φυσικά δέν έχουν καμία επαφή.

 

Ακόμα και έτσι,ας συγκρίνουμε 4 παρεμφερή σε επιδόσεις οχήματα:

Vw Golf 140ps/Lancia Delta 150ps/Fiat Bravo 140ps/Honda Civic 140ps

Τα πρώτα 3 έχουν turbo 1400cc ενώ το τελευταίο είναι ατμοσφαιρικό 1800cc.Ολα σε αναλογία ~9kg/ps

Golf και Delta μάλιστα είναι πιο γρήγορα στο 0~100,άλλα απο εκεί και πέρα (βολικά),δέν έχουμε στοιχεία.Είτε το πιστεύεις λοιπόν είτε όχι,μετά τα 130~140km/h το ατμοσφαιρικό Civic είναι πιο γρήγορο απο τα υπόλοιπα,αφού όπως λένε και στην slang των κοντράκιδων, "τα κυβικά μετράνε".

Στην πραγματικότητα, άστοχο παράδειγμα τα συγκεκριμένα οχήματα,αφού θα πρέπει να κινηθούμε με επικίνδυνα υψηλές ταχύτητες,πιθανολογώ οτι σε μικρότερους κινητήρες θα παρατηρήσεις το ίδιο φαινόμενο σε πιο γειωμένες ταχύτητες...άλλα αυτό που θέλω να εκφράσω σαν σκέψη είναι οτι μεταξύ δύο οχημάτων,με ίδια ιπποδύναμη και ίδιο βάρος,θα προπορεύεται πάντα αυτό με τον μεγαλύτερο κυβισμό.Η λογική χρήσης του turbo, δέν έχει απαραίτητα να κάνει μόνο με υψηλές επιδόσεις,άλλα και με το downsizing του κινητήρα,την μείωση των εκπομπών ρύπων ,άλλα και χάριν φορολογίας.

Οπότε μήν σου φανεί περίεργο αν ένα ατμοσφαιρικό 1.4 στέκεται επάξια αν όχι καλύτερα απέναντι σε 1.2Τ

 

Τις καληνύχτες μου,ο θερμοσίφωνας καίει άσκοπα εδώ και καμιά ώρα...

 

 

Δημοσ.

 

 

Τα αλουμινένια hatchback-sedan των τελευταίων ετών λοιπόν,κινούνται στα 1200~1250,οπότε εκτιμώ οτι τα 120 άλογα είναι ικανότατα να κινήσουν ένα τέτοιο αμάξωμα.

 

 

 

Το αλουμίνιο από που μας προέκυψε;

Ελάχιστα είναι τα αλουμινένια αμάξια ευρείας παραγωγής.

Δημοσ.

 

 

δε ξερω αν σου φαινομαι ημιμαθης , τεσπα..

σιγουρα δεν τα ξερω ολα, αλλα προσπαθω

 

θα σου απαντησω σε μερικα πραγματα, μιας και δεν εχει καποιο νοημα η διαφωνια μας και ειναι αργα , αν βασικα δε καταλαβαινω για ποιο λογο τη ξεκινησες

 

 

πρωτα απο ολα παραδεχομαι οτι εχωσα πολλα παραδειγματα μεσα, ψιλοασχετα μεταξυ τους, αλλα υπεθεσα οτι θα καταλαβεις

 

1)ναι για τη βαρκα τη παλια c μιλαω που ενω εχει 120 αλογα ειναι επικινδυνα αργη για να σου δειξω οτι οι ιπποι απο μονοι τους δε λενε τιποτα απολυτως

για ασφαλεια δε σχολιαζω, ενα σημερινο πολο ειναι πολυ πιο ασφαλες απο μερκα του '90

 

2)αλουμινενια hatch δεν υπαρχουν , μονο κανα αλουμενενιο ψαλιδι σε καμια κορυφαια εκδοση μπορει να δεις (πχ s3 μιας και ξερω ) , εκτος και αν θεωρεις hatch το νεο ΤΤ

 

3)αλλο 100 αλογα απο τουρμπο, αλλο απο ατμοσφαιρα.. αν το τουρμπο ειναι καλο η ατμοσφαιρα παιρνει τα 3 για να το πουμε ετσι απλα

 

η δελτα που ανεφερες ειναι παρα πολυ βαρυ αυτοκινητο (το πιο βαρυ hatch ισως) και το μοτερ της δεν δειχνει τις αρετες του οπως θα κανε σε ενα αυτοκινητο γυρω στα 1200 κιλα οπως η mito.

και επειδη αυτο το μοτερ παροτι δυνατο για μενα δεν ειναι και ο,τι καλυτερο απο αποψη λειτουργιας, υπενθυμιζω και την υπαρξη του multiair, ο οποιος ραβει :devil:

 

αν συγκριθει με ατμοσφαιρα θες πανω απο 2 λιτρα για να σταθεις διπλα του (εξαιρουνται τα μοτερ της honda, τα οποια βεβαια δε ξερω και πώς τα πανε απο ρυπους, μιας και τα πραγματα στενευουν σε αυτο το τομεα για την ατμοσφαιρα .. )

 

edit χαλια τα πανε απο ρυπους :rolleyes: αρα αν δεν αλλαξει κατι δραματικο μπορει να μη τα ξαναδουμε

 

4) μιλουσα για το 1.4 tsi 122, μια χαρα συγκρινεται με 1800αρια ατμο και μετρησεις υπαρχουν απειρες.

με τουρμποκομπρεσσορα το type-s δεν ειναι κοντα ουτε στα πιο τρελα του ονειρα :rolleyes:

απορω πώς εβγαλες ενα τετοιο συμπερασμα, μεχρι και οι κατοχοι τους το παραδεχονται

 

5) το ταπερ (type-r) βγαζει τα 200 αλογα του στις 8000 , οχι στις 6000 και αν θυμαμαι καλα κοφτιαζει στις 8400

200 αλογα (και παραπανω) στις 6000 βγαζει μονο ενα τουρμπατο , αν μιλαμε για 2λιτρα

 

εσυ ομως με αυτο το παραδειγμα ουσιαστικα αναφερεσαι σε κοντρα , οχι προσπεραση

εγω εξηγω οτι οταν κινεισαι νορμαλ στην εθνικη με αυτοκινητο 200 ιππων και δεν πας προφανως με 6000 στροφες ουτε για να κινηθεις , ουτε για να προσπερασεις , ειναι ζητημα αν χρησιμοποιεις εστω και τα μισα σου αλογα

 

6) το αν τα κυβικα μετρανε, προσωπικα το χω διαπιστωσει απειρες φορες απο πρωτο χερι, οποτε επιτρεψε μου να ξερω για τι ακριβως μιλαω :-)

τα κυβικα μετρανε, αλλα με μια τουρμπινα μετρανε ακομα περισσοτερο :-D

 

εξαιρουνται τα supercars για να διατηρηθει ο εξωτικος χαρακτηρας

 

και φυσικα να πουμε οτι με το τουρμπο (εφ'οσον μιλαμε για απολαυστικη οδηγηση και οχι απλα μετακινηση, οπου κωλοσυμφερει χωρις 2η κουβεντα) , πρακτικα εχεις ενα μονο αρνητικο , το οποιο ειναι η ελλειψη γραμμικοτητας σε σχεση με την ατμοσφαιρα.. εκει υπαρχει ενα θεμα, το οποιο πρεπει να συνηθισεις.

απο κει και περα οποιοδηποτε αλλο επιχειρημα (με εξαιρεση το προσωπικο γουστο, αλλα οχι αν μιλαμε για κατω απο 2 λιτρα , γιατι εκει ειναι αστειο το οποιο επιχειρημα υπερ της αντιστοιχης παντα ατμοσφαιρας) για μενα απλα δεν εχει τη παραμικρη βαση :-)

 

 

Αυτό που ήθελα να επεξηγήσω λοιπόν,είναι οτι το αμάξι υπο συγκεκριμένες συνθήκες αποδίδει την ιπποδύναμη που υπόσχεται.Ουδέποτε υποστήριξα οτι χρειάζεσαι έναν στάβλο άλογα για να κάνεις μια προσπέραση με ασφάλεια,άλλα μήν αυταπατάσαι ότι πατάς το γκάζι και ο κινητήρας αποδίδει τα μέγιστα.

Αν δέν κάνω λάθος,η Veyron εξοπλίζεται με κάτι σάν mini dyno,όπου μέσω ένδειξης παρέχει on the fly πληροφορίες για το πόσα άλογα αποδίδει ο κινητήρας,με Χ ταχύτητα στο κιβώτιο και με Ψ km/h

η veyron εχει ενα χαζοδεικτη που σου λεει και καλα ποσα αλογα εχεις και κατι τρεχει στα γυφτικα..

αυτο ειναι για να χαιρονται οι σαουδαραβες, ενα θερμομετρο λαδιου ή ενα μπαρομετρο θα ηταν πολυ πιο χρησιμο

 

το ιδιο μπορεις να κανεις σε ενα απλο αμαξακι του γκρουπ βγαζοντας το βολτα με διαγνωστικο κουμπωμενο πανω

 

αναλογα με τις στροφες θα σου λεει καποια ιπποδυναμη (νομιζω με ο,τι σχεση να ναι.. δηλαδη ο,τι να΄ναι) , αλλα αν δε το βαλεις στο δυναμομετρο με μια σχεση που να ναι κοντα στο 1 οπως ειπες , δε μπορεις να ξερεις τι πραγματικα τρεχει

 

το να πολλαπλασιαζουμε ομως τους ιππους με βαση τις σχεσεις , δε βρισκω τι νοημα εχει?

ειδικα αν μιλαμε για εθνικη, οπου δεν πας με 2α και 3α (που πολλαπλασιαζουν πολυ τη ροπη) , αλλα με 5η και 6η που ειναι κοντα ή κατω απο 1

 

οι ιπποδυναμεις που ανακοινωνονται συνηθως ανεφερονται σε μετρησεις παγκου (χωρις κανενα κιβωτιο), για αυτο και λενε συνηθως φανταστικα νουμερα που δε τα βλεπει ο αγοραστης στη πραξη.

για αυτο το παιρνουν τα περιοδικα πχ και το δυναμομετρουν.

τωρα το τι επιπτωση εχει το καθε κιβωτιο στην ιπποδυναμη , σιγουρα παιζει καποιο ρολο, αλλα οι επιπτωσεις ειναι πανω κατω ιδιες για τα περισσοτερα αυτοκινητα ειδικα αν ειναι ιδιας κατηγοριας, οποτε ειναι τελειως περιττο να τις αναφερουμε

 

βρηκα στο site της εταιρειας τι παιζει με το ταπερ

 

ψοφια 5η, ψοφια 6η (κατω απο 1:1) , αρα και κοφτη να πηγε τη 5η του ουτε τα 180κατι αλογα που βλεπει στο δυναμομετρο/τροχο με 4η δεν επαιξαν εκεινη τη στιγμη :-(

 

 

 

Δημοσ.

 

 

-Οι κινητήρες εξελίσσονται,οπότε σήμερα,οτιδήποτε κάτω απο 140άλογα στα 1800cc παρουσιάζεται μάλλον ώς κακό deal.Nα μου εξηγήσεις όμως τον λόγο που πλέον δέν οδηγούμε οχήματα με το βάρος της c-180, το οποίο περιορίζεται πλέον στα 1250 ±100kg.Πέρα απο την χρήση νέων κραμάτων και πλαστικών μερών,δέν μπορώ να σκεφτώ κατι μεμπτό.Δέν γίνεται χρήση αλουμινίου εξ'ολοκλήρου (όπως σωστά με διόρθωσε ο NickTG),άλλα αμφιβάλλω αν η παρουσία του περιορίζεται μόνο στα ψαλίδια.Το ΤΤ είναι coupe ή roadster ανάλογα με την έκδοση,άλλα και πάλι παίζει στα ~1260 kg,όπως και η πλειοψηφία των οχημάτων σήμερα.

-Η Delta που ανέφερα ζυγίζει 1360 κιλά,έχει όμως τον παλιό κινητήρα με τα 150άλογα.Τώρα ο νέος multi air κινητήρας (που πλέον εξοπλίζει το Bravo που επίσης ανέφερα) αμφιβάλλω αν μπορεί να κινήσει το ίδιο πλαίσιο καλύτερα.Πιο οικονομικά σίγουρα (γι αυτό εξελίχθηκε άλλωστε).Η Μito των 1160 κιλών,όπως και το swift των 1080 κιλών,στα χαρτιά μπορεί να δείχνουν πιο γρήγορα απο αντίστοιχα ανταγωνιστικά οχήματα,μένουν πίσω όμως ελέω 5ταχυτού κιβωτίου.

-Το Golf με τους 122 ίππους που ζυγίζει 1216 κιλά και εξοπλίζεται μόνο με turbo,θα σταθεί δίπλα σε 2lt. Volvo C30/S40 και 1.8lt Mitsubishi Lancer άλλα και πάλι υστερεί στις υψηλές ταχύτητες.Τo twin charged Golf των 140 ίππων κονταροχτυπιέται με 1.8lt Civic.Η έκδοση των 160 ίππων είναι σαφώς πιο μπροστά αν και αμφιβάλλω για πόσο,μετά τις αναβαθμίσεις που επιβάλει η VW.Πές το παλιμπαιδισμό ή δεύτερη εφηβεία (η ανωριμότητα και κάλο στον εγκέφαλο),την κόντρα μου την έκανα οπότε γνωρίζω απο πρώτο χέρι...

-Για το Type-R έκανα όντως λάθος.Τα 200 άλογα (ή τα περισσότερα απο αυτά) βγαίνουν στις 7000rpm .Βέβαια αυτό δέν σημαίνει τίποτα.Αφενός κάθε dyno μετράει διαφορετικά,αφετέρου ο κινητήρας πήρε πόδι απο την Honda (ελέω ρύπων όπως είπες).

Άλλα στο συγκεκριμένο σημείο κυνηγάμε την ουρά μας,αφού ουσιαστικά αυτό που ήθελα να πώ αρκετά μηνύματα πιο πάνω ήταν οτι ένας κινητήρας 1200cc,ασχέτως αν αποδίδει 105 άλογα,είναι οριακά επαρκής για ταξίδια και το turbo εκεί δέν θα βοηθήσει ιδιαίτερα την κατάσταση.Και μιάς και γράφουμε σε τεχνολογικό φόρα,είναι η αντίστοιχη περίπτωση -κατα κάποιο τρόπο- με τον επεξεργαστή,την vga και την ανάλυση οθόνης.Όσο ανεβαίνουμε ανάλυση,ο φόρτος εργασίας μετατοπίζεται απο τον επεξεργαστή στην vga.

Μήν νομίζεις οτι ο γραφών είναι παντογνώστης.Κυρίως εμπειρίες μου παραθέτω και όχι αναφορές τρίτων (όσο είναι δυνατόν).

 

 

Δημοσ.

Η έκδοση των 160 ίππων είναι σαφώς πιο μπροστά αν και αμφιβάλλω για πόσο,μετά τις αναβαθμίσεις που επιβάλει η VW

αυτο με τις αναβαθμισεις το πηρε το αυτι μου (αν εννοεις τη προσφατη αναβαθμιση του tiguan) , αλλα επειδη δεν εχω ο ιδιος αποψη δε μιλαω με σιγουρια γιατι δε θα ναι η πρωτη υπερβολη που ακουω απο κατοχους

 

στο δικο μου μοτερ καμια αναβαθμιση δεν επηρεασε την επιταχυνση, αλλα ο twincharger ειναι παραξενη ιστορια

 

επειδη παντως με φιλους μου απο αλλο φορουμ εχουμε βαλει scirocco 160 κοντρα σε bmw 120 με 170 (και καλα ) αλογα, η bmw ηπιε χαλαροτατα το λιπτον της και οσο ανεβαιναν τα χλμ η διαφορα ανοιγε

 

οποτε τα περισσοτερα κυβικα συνεχιζουν να μη μου λενε τιποτα, oυτε απο σταση, ουτε σε ρεπριζ , ουτε στα πολλα χλμ

 

ΥΓ για multiair μιλουσα για τον 170, δε ξερω αν υπαρχει σε δ , αλλα στις αλφα που υπαρχει γαζωνει σε σχεση με το προκατοχο του και μαλιστα και στις υψηλες στροφες

Δημοσ.

Οι αναβαθμίσεις αφορούσαν τον twin charged TSI των 160 ίππων,που λίγο πολύ εξοπλίζει το σύνολο της γκάμας της VW.Επειδή αναλογικά υπάρχουν περισσότερα Golf στους δρόμους,σε σχέση με Sirocco/EOS/Tiguan,οι αναφορές-παράπονα έρχονται κυρίως απο εκεί.Παρατήρησαν πιο γραμμική λειτουργία του κινητήρα άλλα ώς αποτέλεσμα χάθηκε το νεύρο που "είχε".Μάλλον έχει να κάνει με το πότε και πώς εμπλέκονται turbo και compressor.H αντιπροσωπία αρνείται να κάνει "downgrade" σε προηγούμενη έκδοση επικαλούμενη εντολές και όλα χάριν εγγύησης και καλής λειτουργίας.Οπως είπες, είναι παράξενη ιστορία.

 

Σε μια κόντρα πάντως όλα είναι σχετικά.Απο την ποιότητα του οδοστρώματος και τον ελαστικών,έως την "ποιότητα" του οδηγού.Στην συγκεκριμένη που ανέφερες,αν και στα χαρτιά η 120 δείχνει πιο δυνατή,λάθος σε μία ή δύο αλλαγές είναι υπέρ αρκετές για να καθορίσουν το αποτέλεσμα.Δέν μπορώ μπορώ να βρώ στατιστικά και αυτά του autotriti.gr δεν μου γεμίζουν το μάτι,άλλα παρουσιάζεται όντως πιο αργή απο το Sirocco τόσο σε 0-100 (που σίγουρα κάτι δέν έκαναν καλά εκει),όσο και σε 0-1000μ.Φυσικά μια λάθος αλλαγή είναι ικανή να καθορίσει το αποτέλεσμα,οπότε αν το Rocco δέν είχε υποστεί κάποιου είδους tuning,μπράβο στον οδηγό που γνωρίζει καλά το αμάξι του.

 

Fiat group γαρ,ο multiair παίζει Fiat-Alfa-Lancia,απλά εκεί στην Alfa Romeo κάνανε το κάτι παραπάνω (χωρίς να επηρεάζεται η αξιοπιστία ελπίζω).Δέν αποκλείεται μελλοντικά να δούμε την ίδια γκάμα και στις άλλες εταιρίες,αν και η Fiat έχει ήδη παρουσιάσει ειδικές εκδόσεις του G.Punto και 500.

Δημοσ.

σχετικα με την 120 και το scirocco τα παιδια νομιζω οτι ηξεραν τι εκαναν και δεν υπηρξε καποια διαφωνια σχετικα με το αποτελεσμα και σε συνδυασμο με το γεγονος οτι η διαφορα ανοιγε υπερ του tsi (παροτι στα λιγα χλμ δεν ηταν ιδιαιτερα σημαντικη) πιστευω οτι δειχνει ξεκαθαρα ποιος κινητηρας ειναι πιο δυνατος (βγαζουμε στην ακρη παραγοντες οπως βαρος και κιβωτια, πιο μπακαλικα τι παιζει στη πραξη εχει αλλωστε σημασια )

 

γενικα εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι στα πολλα χλμ ή τις πολλες στροφες δεν ειναι απαραιτητο οτι το τουρμπο θα παραδωσει πνευμα

 

σιγουρα ενα τουρμπακι σαν το 1.2tsi δεν ειναι για κοφτες, αλλα για ροπακλα (δεδομενων των κυβικων και του ανταγωνισμου στην ιδια ιπποδυναμη) χαμηλα και φυσικα οικονομια που ειναι το ζητουμενο

 

διαφωνω απλα μαζι σου στην αποψη οτι τα κυβικα ειναι αναντικαταστατα και γενικα με την αποψη οτι "τα αλογα δε συμπιεζονται" που ελεγαν και στη bmw, αλλα τωρα τρεχουν να τουρμπισουν ο,τι βρισκουν μπροστα τους με καθυστερηση ετων σε σχεση με τον ανταγωνισμο :rolleyes:

 

εγω σαν (παν)ευτυχης κατοχος τουρμπο , χαιρομαι που δεν χρειαζεται να ταιζω (και σε βενζινες και σε φορους) τα επιπλεον κυβικα που θα χρειαζομουν για να εχω τα αλογα και τις επιδοσεις που εχω

 

εκει που σιγουρα δεν υστερω σε σχεση με επιπλεον κυβικα ειναι η δυναμη :devil: εκει που υστερω ειναι στη γραμμικη λειτουργια του κινητηρα (ακομα και τα πιο γραμμικα και συγχρονα τουρμπο δεν γινεται να ειναι εξισου γραμμικα με την ατμοσφαιρα) και τη ρυθμισημοτητα του γκαζιου

Δημοσ.

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας

είναι πολύ ενδιαφέρουσες...Τι έχετε να πείτει για το swift σχετικά πάντα

με την ''καταγωγή του''; Αν προτημίσω αυτό κύριως λόγος θα είναι ότι είναι

από Ιαπωνία

Δημοσ.

Και εγώ θα συμφωνήσω οτι το Swift είναι απο τα πλέον τίμια αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

 

@qsis.

 

Η BMW ήταν ουραγός στις επιδόσεις,όπως και η VW πρό 2005.Και οι δύο εταιρίες είχαν κάποια δυνατά μοντέλα,το μεγαλύτερο μέρος τηε γκάμας όμως ήταν πολύ πίσω απο τον ανταγωνισμό.Λογική η προσπάθεια να επανακτήσουν το χαμένο κύρος,άλλα σε αυτό το price range και με τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζει...απλά δέν.Υπάρχουν και εναλλακτικές.Ισως όχι πιο αξιόπιστες,σίγουρα όμως φτηνότερες λύσεις.

 

Ο όμιλος Vag έχει στα σχέδιά του την ευθανασία του διτούρμπινου 1.4...

Μάλιστα προ μηνών εμφανίστηκε ο turbo κινητήρας 1800cc απόδοσης 160ίππων (όσο δηλαδή και ο 1.4 twin charged),ο οποίος πλέον εξοπλίζει τα μοντέλα της Audi και της Seat.Υπήρχαν μερικές εκατοντάδες Golf με τον ίδιο κινητήρα,τα οποία βγήκαν ώς special edition και γίνανε ανάρπαστα.Πιθανότατα να δούμε και μια ενδιάμεση έκδοση 1.6Τ στο μέλλον.

 

Τώρα πραγματικά αυτό είναι κάτι που σε βάζει σε σκέψεις...

Ποιός ο λόγος να κάνεις στροφή 180 μοιρών και να επιστρέψεις στην λογική του 2005~06 πρίν την εμφάνιση των 1.4 Tsi;

Ποιός ο λόγος αντικατάστασης ενός πετυχημένου και κατα τ'αλλα αξιόπιστου κινητήρα,Νο1 σε πωλήσεις και με σωρεία βραβείων,με έναν νέο χωρίς την χρήση compressor;

Να δεχτώ οτι το κόστος κατασκευής στην παρούσα φάση είναι μεγάλο ελέω πολυπλοκότητας turbo+compressor,δέν νομίζω όμως οτι ο σχεδιασμός ενός νέου κινητήρα θα τους έρθει πιο φτηνά.

 

Καλώς να έρθει ο 1800αρης λοιπόν.Ανέκαθεν ήμουν της άποψης οτι ο 1.8Τ ήταν ο ποιο "υγιής" κινητήρας της VAG,αφού είχες ροπή χαμηλά,ήταν γραμμικός και είχε περιθώρια βελτίωσης.

Μπορεί προσωπικά να μήν χρειάζεσαι τα κυβικά,η vag όμως μάλλον πιστεύει το αντίθετο...

 

Παρεμπιπτόντως,Megane TCe δέν είχες;

 

Δημοσ.

1.8 tfsi υπαρχει ηδη παραλληλα με το tsi , το εχει φιλος μου εδω και και καιρο

 

Σε golf δε νομιζω οτι μπηκε ποτε, μονο σε passat

 

Ο κομπρεσσορας για μενα ειναι ψιλοανουσιος, με ενα τουρμπακι θεωρω οτι δεν υπαρχει αναγκη

Και κοστος προσθετει και πολυπλοκοτητα

 

Βεβαια ακουγονται φημες για 1.6 tsi, θα δουμε

 

η bmw πανω απο τα 2 λιτρα δεν εχει ιδιαιτερο θεμα , το προβλημα (ειδικα για μας τους ελληνες ) ειναι τι γινεται κατω απο αυτα και σε αυτα τα κυβικα ποτε δεν ειχε και κατι το τρομερο.

Απλα προκυμενου να μειωσουν και αυτοι τους ρυπους τους, θα κερδισουμε κι εμεις που φορολογουμαστε με τα κυβικα

 

Sent from my LG-P500 using Tapatalk

Δημοσ.

Ο 1.8 μπήκε στο Golf.Καλύτερη επιβεβαίωση απο το wiki wiki wiki δέν υπάρχει.

Αυτό λέει πολλά για το μέλλον,για τον ίδιο λόγο που ο παρών βρίσκεται και στο Passat ;),για τον ίδιο λόγο που η Seat και η Audi ακολουθούν το ίδιο παράδειγμα με τους tfsi.

Btw,ας μου θυμίσει κάποιος το ποίος ξεκίνησε το trend μικρός κυβισμός+turbo,χάριν downsizing,μειωμένων εκπομπών Co2,φορολογίας;

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί χιλιάδες οδηγών στην Ελλάδα (εκατομμύρια εν' δυνάμει ανα τον κόσμο) θα πρέπει να αισθάνονται ως beta testers και τώρα, η εταιρία στην οποία εμπιστεύτηκαν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό,αποφάσισε να απαξιώσει τον κινητήρα-θαύμα;

Δέν είμαι εμπαθής,σκεπτόμενος καταναλωτής είμαι.

Δημοσ.

Υπάρχει κάποιο άλλο link για το Golf με τον 1.8TFSi;

Μήπως έχουν κάνει λάθος στο wiki. Αν δεις στα πλάγια που αναφέρει πάλι τους κινητήρες ο 1.8 δεν υπάρχει.

 

 

Επίσης αυτή τη λογική της απαξίωσης δεν την έχω καταλάβει. Δεν πρέπει να προχωράει η τεχνολογία για να μη νιώθουν κάποιοι ότι απαξιώνεται το καμάρι τους;

Μήπως δεν έπρεπε η Alfa Romeo να βγάλει τους multi-air για να μην απαξιώσει τους προηγούμενους;

Σε όποιον δεν αρέσει δεν ψωνίζει. Αυτοκίνητο είναι, όχι μετοχές.

 

Τέλος ο 1.8ΤFSi δεν κυκλοφορεί απλά κάποιους μήνες. Κυκλοφορεί 4 χρόνια. Αν είχε βγει για να αντικαταστήσει τον 1.4 μάλλον θα το είχε κάνει μέχρι τώρα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...