Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου


nik324

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να αγοράσω ένα καινούργιο αυτοκίνητο,μιας και η κατάσταση με την μηχανή δεν παλεύεται με τίποτα...

Θέλω να είναι μικρό,οικονομικό στην κατανάλωση,να το έχω για αρκετά χρόνια και βέβαια να είναι σε μία καλή σχετικά τιμή! Το μπάτζετ είναι γύρο στα 12-14.000Ευρώ!

 

Τελευταία μου έχει μπει στο μάτι το Suzuki Swift ,χωρίς αυτό όμως να σημαίνει κάτι...

Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο,και τι άλλο έχετε να προτείνετε;

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καλησπέρα, σε αυτα τα χρήματα πιστευω το swift σαν καινουριο ειναι πολυ καλη επιλογη. Ειναι αρκετα ανετο για τη κατηγορια του φυσικα , εγω που ειμαι 1,82 και 95 κιλα (δλδ οχι ντερεκι αλλα ουτε και τιραμολας) καθομαι ανετα στη θεση οδηγου και πισω νταξει , υποφερτα προς το ανετα,αν ο οδηγος/συνοδηγος δεν ειναι ντερεκια ωστε να πανε πολυ πισω το καθισμα. Επισης γυρω στα 14,000 μπορεις ισως να δεις το honda Jazz ... γενικα,χωρις να τα εχω δει απο κοντα, ξερω πως σε αυτες τις τιμες παιζουν τα Ford Fiesta, renault clio, νομιζω ( νομιζω ξαναλεω) το Polo με τον TSI (?) στα 105 αλογα...

Αν θες τη συμβουλη μου, να κοιταξεις το αυτοκινητο που θα παρεις να εχεις καπως κοντα σου σερβις. Δε ξερω που μενεις αλλα για παραδειγμα εγω μενω κερατσινι και η σουζουκι εχει σερβις επι της Θηβών,οποτε αυτο ειναι ενα point προσωπικα για μενα. Μην ακους που λενε (τωρα πια) ιαπωνεζικο/ιταλικο/κτλ . Ολα ειναι θεμα....συμπεριφορας και σεβασμου προς το αυτοκινητο,κατα τη γνωμη μου.Απλα ισως ,για παραδειγμα, ενα honda να αντεχει λιγακι παραπανω τη κακομεταχειριση σε σχεση με ενα φιατ για παραδειγμα (τυχαιες μαρκες μου ρθαν στο μυαλο).

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ για την γνώμη σου...

 

Λόγο δουλειάς και μετακόμησης δεν έχω καθόλου χρόνο να μπώ να γράψω...

Αν σας είναι εύκολο μπορείτε να γράψετε οτιδήποτε θέλετε για αυτοκίνητα του στύλ

Suzuki Swift...Θα επανέλθω σύντομα...

Δημοσ.

+1 για το Ibiza TSI 1.2

 

Ομοιως μπορεις να κοιταξεις και το fiat 500 με τα 900 κυβικα τουρμπο που με την εκπτωση βγαινει σε καλη τιμη γιατι αλλιως ειναι τσιμπημενο οπως επισης και το Renault Clio TCE 1.2 σαν εναλακτικη.

 

Με λιγα λογια αν θες κατι με γκαζι προτιμας Ibiza. Αν θες κατι με ανεση και αερα μεγαλυτερου αυτοκινητου προτιμας Clio. Το fiat 500 ειναι ιδιαιτερη περιπτωση και προσωπικα δεν το προτεινω αλλα περι ορεξεως.

Δημοσ.

μη παρεις γερμανικο,κανε μπουκοταζ στη μερκελ :P

εγω θα προτιμουσα το fiat 900cc απο αποψη οικονομιας και εμφανισης.

δε ξερω ομως για αξιοπιστια μιας και ειναι πολυ καινουριο

Δημοσ.

εγω προσωπικα θα σου προτεινα ή το swift ή το fiesta....αν θες παντως ριξε μια ματια κ στο yaris..νομιζω ειδα σε μια διαφημιση οτι εβγαλε μια καλη εκδοση κ με πολλα extra...δεν ξερω περισσοτερα απλα δες το...

 

οσον αφορα το swift...στο συνιστω με κλειστα ματια..πολυ ωραιο αμαξι..αξιοπιστο κ γενικα καλους χωρους...αν σε ενδιαφερει κ το γκαζι αρκετα κ θες το συγκεκριμενο αμαξι απλα παρε την εκδοση με τα 125hp..

επισης κ το fiesta εχω ακουσει καλα λογια κ το εχει κ γνωστος μου κ το εχω παρει..πολυ καλο αμαξι..απλα προσωπικα με χαλαει λιγο το εσωτερικο σαν στυλ..

 

το fiat 500 το απορριπτω γιατι ειναι πολυ ακριβο...

οσον αφορα polo-ibiza...καθως λιγα πραγματα αλλαζουν ψαξτο κ αμα σαρεσει καλως..αλλα εγω δεν ειμαι πολυ fun του στυλ αυτου με τους κινητηρες...

Δημοσ.

 

οσον αφορα polo-ibiza...καθως λιγα πραγματα αλλαζουν ψαξτο κ αμα σαρεσει καλως..αλλα εγω δεν ειμαι πολυ fun του στυλ αυτου με τους κινητηρες...

γιατι, τι εχουν αυτοι οι κινητηρες?

Δημοσ.

επισης νομιζω πως η εκδοση με τα 125 hp (η 1600 δλδ, το swift sport) ξεφευγει λιγακι στη τιμη που εχει ορισει ο nik. Επισης nik πηγαινε suzuki.gr και πατα πανω πανω το "συνδεσμο" που λεει για το swift. Αν δεν εχεις χρονο να το δεις απο κοντα , το παρουσιαζει αρκετά καλα στο site .

Δημοσ.

γιατι, τι εχουν αυτοι οι κινητηρες?

 

απλα εγω δεν γουσταρω το στυλακι αυτο.. 1.2 105...με υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες κ τετοια...κ δεν τους θεωρω τοσο αξιοπιστους..

αλλα πιστευω γενικα!!!

 

επισης νομιζω πως η εκδοση με τα 125 hp (η 1600 δλδ, το swift sport) ξεφευγει λιγακι στη τιμη που εχει ορισει ο nik. Επισης nik πηγαινε suzuki.gr και πατα πανω πανω το "συνδεσμο" που λεει για το swift. Αν δεν εχεις χρονο να το δεις απο κοντα , το παρουσιαζει αρκετά καλα στο site .

 

pano ετσι ειναι..απλα του το προτεινα σε περιπτωση που τον ενδιεφερε κ να κανει μια μικρη υπερβαση..

να μπει στις εταιρειες που θελει..κ μετα να παει απο τις εκθεσεις να ριξει μια ματια..

Δημοσ.

απλα εγω δεν γουσταρω το στυλακι αυτο.. 1.2 105...με υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες κ τετοια...κ δεν τους θεωρω τοσο αξιοπιστους..

αλλα πιστευω γενικα!!!

 

 

γιατι να μην ειναι αξιοπιστοι? το να μην τους γουσταρεις σαν φιλοσοφια το αντιλαμβανομαι μεχρι ενα σημειο, αλλα την αξιοπιστια τους με τι κριτηρια την κρινεις?

 

απο την αλλη θεωρεις κακο να εχεις στην ελλαδα ενα αυτοκινητο με πολυ λιγα κυβικα αξιοπρεπεις επιδοσεις (με καλη ροπη σε περιπτωση που το φορτωσεις να κανεις και κανα ταξιδακι)και καλη καταναλωση

 

σε αυτη τη κατηγορια ειδικα , δεν εχει κανενα απολυτως νοημα να παρεις ατμοσφαιρα

Δημοσ.

Αχέμ...στις μεγάλες ταχύτητες παίζει ρόλο και η χωρητικότητα του κινητήρα.Δέν αμφιβάλλω για την χρησιμότητα του turbo άλλα όταν έχεις πχ. ένα Octavia 1.2TSI (οικογενειακό γάρ) φορτωμένο μέχρι τα μπούνια,ο 1200αρης κινητήρας απλά δέν... και το turbo το μόνο μόνο που θα κάνει είναι να spool-αρει χωρίς να βγαίνει πουθενά η δύναμη.

Κακά τα ψέματα,για να κινηθείς με ασφάλεια στο ε.ο.δ. θέλεις όχημα με τουλάχιστον 120 άλογα ή σωστή αναλογία κιλών/ίππο.Στην πόλη δέχομαι την χρηστικότητα των μικρών κινητήρων.Ούτως ή άλλως και 200 άλογα να αποδίδει το μηχανικό σύνολο, δέν θα τα αξιοποιήσεις ποτέ.

Δημοσ.

Αχέμ...στις μεγάλες ταχύτητες παίζει ρόλο και η χωρητικότητα του κινητήρα

αναλογα τι θεωρεις μεγαλες ταχυτητες

 

αν μιλαμε για 120-130 δεν βλεπω που ειναι το προβλημα? δηλαδη μεχρι πριν λιγα χρονια ο κοσμος δεν εκανε ταξιδια με ατμοσφαρικα 1400ρια σαφως πιο ψοφια? (για να μην παμε ακομα πιο πισω)

 

 

τον 1200αρι δεν εννοω φυσικα να τον εχεις σε ενα σχετικα μεγαλο οικογενειακο σαν το octavia οπου θα ειναι οριακος , αλλα σε ενα supermini οπως το polo σαν αντικαταστατη του αθλιου 1400αριου που ειχαν οι προκατοχοι του

 

.Ούτως ή άλλως και 200 άλογα να αποδίδει το μηχανικό σύνολο, δέν θα τα αξιοποιήσεις ποτέ.

 

με αυτη τη λογικη ουτε στα ταξιδια θα την αξιοποιησεις.. βασικα τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα στα ταξιδια ειναι σχεδον απιθανο να την αξιοποιησεις

 

ή σωστή αναλογία κιλών/ίππο

 

βασικα αυτο θες, τα 120 απο μονα τους δε λενε απολυτως τιποτα

Δημοσ.

αναλογα τι θεωρεις μεγαλες ταχυτητες

 

αν μιλαμε για 120-130 δεν βλεπω που ειναι το προβλημα? δηλαδη μεχρι πριν λιγα χρονια ο κοσμος δεν εκανε ταξιδια με ατμοσφαρικα 1400ρια σαφως πιο ψοφια? (για να μην παμε ακομα πιο πισω)

 

 

τον 1200αρι δεν εννοω φυσικα να τον εχεις σε ενα σχετικα μεγαλο οικογενειακο σαν το octavia οπου θα ειναι οριακος , αλλα σε ενα supermini οπως το polo σαν αντικαταστατη του αθλιου 1400αριου που ειχαν οι προκατοχοι του

 

Δέν με εννόησες...

Η μέγιστη ροπή στα χαρτιά είναι παρεμφερής με ένα 1800cc κινητήρα,σε ποιο εύρος στροφών όμως και με ποια σχέση στο κιβώτιο;Στα χαρτιά (πάλι) αυτό δείχνει ιδανικό άλλα σε πραγματικές συνθήκες,άν προσπαθήσεις να επιταχύνεις απο 120(ας πούμε σε 140~150) για μια προσπέραση,ο κινητήρας δέν θα αποδώσει τα αναμενόμενα.

Δέν χρειάζεται να μου υπενθυμίσεις τι γινόταν στο παρελθόν.Προσπαθώ να ξεχάσω οικογενειακά ταξίδια με 1300cc και 1400cc κινητήρες.,φωνές και κόρνες πανικού επειδή το αμάξι απλά δέν "τράβαγε".

Ενας τόσο μικρός κινητήρας με turbo,κάνοντας το 0~100 μπορεί να δείχνει ικανός να κινήσει άνετα το σύνολο,άλλα τα αυτοκίνητα δυστυχώς (ή ευτυχώς) ίσως να χρειαστεί να κινηθούν και λίγο πιο πάνω απο αυτά τα πλαίσια.

Το turbo βρίσκεται εκεί για να υποβοηθήσει τον κινητήρα στις χαμηλές στροφές προσφέροντας ροπή,κάτι στο οποίο χωλαίνουν οι ατμοσφαιρικοί.Αυτό φυσικά δέν σημαίνει οτι την ροπή αυτή θα την έχεις διαθέσιμη όπως και όποτε θέλεις.

 

με αυτη τη λογικη ουτε στα ταξιδια θα την αξιοποιησεις.. βασικα τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα στα ταξιδια ειναι σχεδον απιθανο να την αξιοποιησεις

Να μας παραθέσεις τις σκέψεις σου,γιατι έρχονται σε άμεση αντιπαράθεση με κάτι γραφήματα δυναμομετρήσεων.Αν και το dyno είναι ιδεάζουσα περίπτωση,αφού για να προσδιορίσουμε την ακριβή ιπποδύναμη του κινητήρα,θα πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη σχέση για να επιτύχουμε ratio όσο πιο κοντά στο 1:1.Υπάρχουν πολλές μεταβλητές,άλλα (α) δέν είναι επι του παρόντος και (β) δέν είμαι μηχανικός για προσδιορίσω καλύτερα αυτό που θέλω να πώ με τεχνικούς όρους.

Bottom line;Εχεις ένα αμάξι με 75 άλογα και ένα με 200.Και τα δύο κινούνται μέσα στην πόλη με 2ά και 30km.Ποιό λές να χαραμίζεται;

 

βασικα αυτο θες, τα 120 απο μονα τους δε λενε απολυτως τιποτα

 

Σαφώς και λένε,παράλληλα με την αναλογία κιλών/ιππων.Η απόδοση-δύναμη του κινητήρα παίζει σπουδαίο ρόλο στον ενεργητική ασφάλεια.

Δημοσ.

σιγουρα το swift τριζει...επιπλεον μου κανε εντυπωση που σαν japan αυτοκ.αυτο εχει μολις 3 χρονια εγγυηση σε συγκκριση με τα 5-7.

το φιατ500 900cc και γενικοτερα τα εως 1000cc ειναι 2κυλινδρα=λιγο τρεμουλο=οικονομια στην βενζινη.

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38909.asp +kia ceed που κατι εγραφε για 11χιλ.

-----------

η μηχανη δεν παλευεται λογο καιρου?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...