Ntinaras Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Ναι αλλά η είδηση μιλάει για μια νέα υβριδική πλατφόρμα που θα κάνει ντεμπούτο το 2012 ενώ ο topic starter θέλει να αγοράσει ένα οικονομικό αυτοκίνητο μέχρι 16k ευρώ. εγω γιατι διαβασα για το 2011?
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 χαχα...παιδιά δεν κολλάω στα καύσιμα...ίσα ίσα ψάχνω υβριδικά η με γκάζι...κάτι που να συμφέρει δηλαδη Ναι αλλά αυτό το αμάξι το (honda) το ερωτεύτηκα..αλλά 23.000 είναι πολλά ρε γαμώτο. όσο για το fiat που μου έδειξε το παιδί παραπάνω μου κάνει πολύ γυναικείο ...
leonidas_fs Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Ναι αλλά αυτό το αμάξι το (honda) το ερωτεύτηκα..αλλά 23.000 είναι πολλά ρε γαμώτο. όσο για το fiat που μου έδειξε το παιδί παραπάνω μου κάνει πολύ γυναικείο ... Δεν ειναι και πολλά λεφτα αμα σκεφτείς τι σου δίνει..Η ποιότητα ειναι απίστευτη..7 χρονια εγγύηση και ποιότητα κατασκευής honda..Aσε που η ομορφιά του ειναι απλα ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ !!! ( Για μένα..)
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δεν ειναι και πολλά λεφτα αμα σκεφτείς τι σου δίνει..Η ποιότητα ειναι απίστευτη..7 χρονια εγγύηση και ποιότητα κατασκευής honda..Aσε που η ομορφιά του ειναι απλα ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ !!! ( Για μένα..) πόσα χιλιόμετρα κάνεις με την μπαταρία και με τι ταχύτητα για να εισαι κομπλέ..ασε π είναι σχεδόν 2θεσιο επίσης μια ερώτηση ..μου λένε ότι αυτό το αμάξι επειδή έχει πηνία και ηλεκτρικά μοτέρ , είναι ακατάλληλο να το πατάς πάνω από 100 γτ είναι φουλ ευαίσθητο..παίζει κάτι τέτοιο ?
Tenshi Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δεν ειναι και πολλά λεφτα αμα σκεφτείς τι σου δίνει..Η ποιότητα ειναι απίστευτη..7 χρονια εγγύηση και ποιότητα κατασκευής honda..Aσε που η ομορφιά του ειναι απλα ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ !!! ( Για μένα..) Είναι πολλά τα χρήματα,άν σκεφτείς οτι το κόστος φουσκώνει με "πράσινους" φόρους.Ακόμα και η πιο ακριβή έκδοση θα έπρεπε να πωλείτε στα 22,βαριά 23χιλιάρικα.Σκέψου μόνο οτι με 21000 υπάρχουν τόσες επιλογές,με πιο ισχυρούς κινητήρες.Ναί, θα πληρώνεις 220~240 ευρώ τέλη τον χρόνο,άλλα θα πρέπει να κρατήσεις το αμάξι για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να πείς με σιγουριά οτι ένα crz θα ήταν πιο συμφέρουσα επιλογή. Η ποιότητα είναι απίστευτη για τα Ευρωπαικά δεδομένα,άλλα και αυτονόητη για τα Ιαπωνικά standards. Κατάντια η Ευρωπαϊκή αγορά!Μας πασάρουν αμάξια -στο περίπου- και περιμένουν απο εμάς να το αποδεχτούμε σάν δεδομένο, οτι κάτι θα τρίζει ή κάτι δέν θα κουμπώνει.No biggy...όλα καλά. Τέλος,7 χρόνια εγγύηση δέν υφίσταται πλέον απο τον όμιλο Σαρακάκη.Προσφέρει την στάνταρ 3χρονη εγγύηση αντιπροσωπίας,άλλα δέν είμαι σίγουρος αν υπάρχει κάποια επέκταση (αντίστοιχη της VW) με κάποιο κόστος.Επίσης η επέκταση εγγύησης ΔΕΝ μεταβιβάζεται σε περίπτωση μεταπώλησης. πόσα χιλιόμετρα κάνεις με την μπαταρία και με τι ταχύτητα για να εισαι κομπλέ..ασε π είναι σχεδόν 2θεσιο επίσης μια ερώτηση ..μου λένε ότι αυτό το αμάξι επειδή έχει πηνία και ηλεκτρικά μοτέρ , είναι ακατάλληλο να το πατάς πάνω από 100 γτ είναι φουλ ευαίσθητο..παίζει κάτι τέτοιο ? Η μπαταρία δέν βρίσκεται εκεί για να κινήσει το όχημα σάν μεμονωμένος ηλεκτροκινητήρας,άλλα για να υποβοηθήσει τον 1.5lt βενζινοκινητήρα. Τετραθέσιο σίγουρα δέν το λές.Θα πρέπει να είσαι ή πολύ κοντός οδηγός (για να κάνεις το κάθισμα μπροστά) ή ανορεξικός για να χωρέσεις πίσω.Στην Αμερική πάντως προνόησαν και το αμάξι είναι αυστηρά διθέσιο,άλλα με τεράστιο αποθηκευτικό χώρο. Επίσης όποιος σε ενημέρωσε σχετικά με την ευαισθησία-ακαταλληλότητα του οχήματος,καλύτερα να ασχοληθεί με κάτι λιγότερο πολύπλοκο...ας πούμε το ποδήλατο,γιατι όλοι ξαφνικά γίνανε γνώστες πάνω σε μια τεχνολογία που δέν έχει πάνω απο 10 χρόνια στους δρόμους,πόσο μάλλον για ένα αμάξι που έχει πουλήσει μερικές εκατοντάδες στην Ελλάδα...oh wait!...internetz reviewz! Το crz μπορεί να κινηθεί πολύ σβέλτα,όχι τόσο όσο το 1,8lt Civic,άλλα στέκεται αξιοπρεπέστατα απέναντί του αν αναλογιστείς τα σχεδόν 20 άλογα και τα 300cc που τα χωρίζουν. Επειδή ρώτησες για χρηματοδοτικά,ο Σαρακάκης μόνο την ψυχή σου δέν θα ζητήσει (μέσω Alpha).Οτι λέει το συμβόλαιο με μεγάλα γράμματα+2,5%.Συνήθως παίζει με 10% πραγματικό επιτόκιο.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Τοτε να πάρουν ταα..... μου !!χαχαχα λοιπον ξεφεύγουμε απο την επιλογή Honda και πάμε σε κάτι άλλο... (αχχ 5 Λιτρα τα 100 χλμ ...δηλαδή γύρω στα 10 ευρω ...) (Εχω να πληρώσω σε βενζίνα 10 ευρώ στα 100 χλμ τώρα 2-3 χρονιά !!) Λοιπόν το Fiat ήταν άθλιο εξωτερικά , σκέφτηκα το clio gt 1,6 αλλά τα Γαλλικά από ότι γνωρίζω είναι όλο προβλήματα ..
BritGreek Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Η γνώμη μου είναι να κοιτάξεις κάτι σε Toyota. Είναι, για μένα, ό,τι πιο αξιόπιστο και οικονομικό μπορείς να πάρεις. Και σου το λέω ως κάτοχος ακριβού γερμανικού, το οποίο πούλησα από τα άπειρα προβλήματα και την τρομερά δυσβάσταχτη για την τσέπη μου κατανάλωση. Αδυνατώ να πιστέψω ότι οι TSI δεν καίνε, με γνώμονα το γεγονός ότι όταν ανοίξει το Turbo (και θα ανοίγει αρκετά συχνά, πιστεύω), απλά αποκλείεται να πιάσει κανείς τις καταναλώσεις που δηλώνουν. Και ας μην ξεχνάμε ότι το Turbo θέλει και συγκεκριμένη οδήγηση, ζέσταμα, αναμονή για λίγο πριν το σβήσεις, κλπ). Και απλά, πριν αγοράσετε αυτοκίνητο, ρωτήστε στην αντιπροσωπεία τις τιμές των service και το κόστος κάποιων ανταλλακτικών. Περισσότερο για μένα, μετράει το κόστος συντήρησης, παρά το κόστος αγοράς (μέσα σε λογικά πλαίσια). Εγώ, μετά από το αυτόματο diesel που αγόρασα, δεν ξαναπαίρνω βενζίνη με τίποτα. Καμία σχέση η κατανάλωση και η ροπή με τους βενζινοκινητήρες. Απλά ξεχνάω να βάλω βενζίνη και οδηγώ καθημερινά 65 περίπου μίλια.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Η γνώμη μου είναι να κοιτάξεις κάτι σε Toyota. Είναι, για μένα, ό,τι πιο αξιόπιστο και οικονομικό μπορείς να πάρεις. Και σου το λέω ως κάτοχος ακριβού γερμανικού, το οποίο πούλησα από τα άπειρα προβλήματα και την τρομερά δυσβάσταχτη για την τσέπη μου κατανάλωση. Αδυνατώ να πιστέψω ότι οι TSI δεν καίνε, με γνώμονα το γεγονός ότι όταν ανοίξει το Turbo (και θα ανοίγει αρκετά συχνά, πιστεύω), απλά αποκλείεται να πιάσει κανείς τις καταναλώσεις που δηλώνουν. Και ας μην ξεχνάμε ότι το Turbo θέλει και συγκεκριμένη οδήγηση, ζέσταμα, αναμονή για λίγο πριν το σβήσεις, κλπ). Και απλά, πριν αγοράσετε αυτοκίνητο, ρωτήστε στην αντιπροσωπεία τις τιμές των service και το κόστος κάποιων ανταλλακτικών. Περισσότερο για μένα, μετράει το κόστος συντήρησης, παρά το κόστος αγοράς (μέσα σε λογικά πλαίσια). Εγώ, μετά από το αυτόματο diesel που αγόρασα, δεν ξαναπαίρνω βενζίνη με τίποτα. Καμία σχέση η κατανάλωση και η ροπή με τους βενζινοκινητήρες. Απλά ξεχνάω να βάλω βενζίνη και οδηγώ καθημερινά 65 περίπου μίλια. Η χρηματοδότηση στην Toyota είναι δυσβάσταχτη γιαυτό δεν έψαξα καν !!
BritGreek Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Τι εννοείς λέγοντας ότι είναι δυσβάσταχτη; Μπορείς να μας δώσεις ένα παράδειγμα προσφοράς που πήρες από Toyota; Πάνω-κάτω όλοι τα ίδια προσφέρουν σε επιτόκια, κλπ. Φίλε μου, εξάρι κιβώτιο, τέτοια κατανάλωση, και εξασφαλισμένη αξιοπιστία, λίγα αυτοκίνητα έχουν. Δεν είναι τυχαίο που η Toyota είναι πρώτη σε πωλήσεις (Yaris). Σίγουρα υστερεί σε κράτημα ή φινέτσα ένα Yaris σε σχέση με ένα Polo, αλλά για μένα, η Toyota είναι η απόλυτη εγγύηση σε θέματα after sales και την προτιμώ από οποιαδήποτε άλλη μάρκα, όντας κάτοχος κυρίως γερμανικών αυτοκινήτων. A, να πω ότι το yaris αλλάζει μοντέλο και έρχεται το καινούργιο. Δεν ξέρω κατά πόσο σε ενδιαφέρει αυτό. http://www.drive.gr/drive/index.php?option=com_k2&view=item&id=1013:toyota-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-yaris-%CF%84%CE%BF-2011&Itemid=118
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Η τογιοτα κάνει χρηματοδότηση σαν εταιρία η μέσω τραπέζης ? 2012 ??οφουυυ
BritGreek Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Μέσα του 2011. Για τη χρηματοδότηση, δες εδώ. http://financecalculator.toyota.gr/
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Μέσα του 2011. Για τη χρηματοδότηση, δες εδώ. http://financecalculator.toyota.gr/ για το clio δεν μου είπατε ομως
BritGreek Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δεν είχα ποτέ μου γαλλικό, κι έτσι δεν έχω άποψη. Βέβαια, έχε υπόψιν σου ότι το αυτοκίνητο είναι και λαχείο. Είχα μέχρι πριν λίγο καιρό ένα Matiz του 2005. Ειλικρινά αυτό δεν χάλασε ποτέ, ούτε ζήτησε τίποτα, παρά τη φτήνεια του και το χαμηλό κόστος κατασκευής του (αν και έχω ακούσει τα καλύτερα γενικά για τα Matiz). Βέβαια, από ανάρτηση, απόσβεση ανωμαλιών οδοστρώματος, κρατήματα κλπ, η κατάσταση ήταν κάτω του μετρίου. Όμως δεν ήταν αυτός ο σκοπός του αυτοκινήτου. Αυτό που κάνουν λάθος πάρα πολλοί πατριώτες μας είναι ότι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο πόλης και νομίζουν ότι είναι η απόλυτη αμαξάρα που πρέπει να έχει 150 άλογα και τα απόλυτα κρατήματα. Και όταν τα οδηγούν σαν να είναι supercars, χάνουν εντελώς το νόημα της λογικής ενός αυτοκινήτου πόλης και γίνονται και επικίνδυνοι.
ducatirulez Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2011 Αν ψαχνεις για diesel... http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38061_22275.asp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.