Προς το περιεχόμενο

Αλλαγη ταχυτητων χωρις συμπλεκτη;


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά δεν ξερω ποσο εχει μεταχειρισμενο το golf 5 και σε τι εκδοση το πηρε ο φίλος, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

 

 

Παντως παιδια,δε ξερω αν συμφωνειται, τα γκολφ κατ'εμε ειναι τρομερά υπερεκτημένα αυτ/τα.

 

 

 

αυτό το συμπέρασμα το βγάζεις από το μεταχειρισμένο που πήρε ο φίλος σου ;

 

 

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καινουργιο το πηρε.

 

Το συμπέρασμα το βγάζω απο αυτ/τα που γενικοτερα εχουν αγοράσει φιλοι/γνωστοι κτλ.Ειδικά απο τα γκολφ 4.

Κι οσο να πεις εχω μεγαλο κυκλο στο χώρο της αυτοκίνησης.

Θα προτιμουσα το λεον με Χ χιλιάδες ευρώ κάτω σ'αυτά τα χρήματα.

Δημοσ.

Κοιτα το Λεον ειναι ουσιαστικα ενα Golf με χειροτερης ποιοτητας πλαστικα στο εσωτερικο και διαφορετικη ποιο φευγατη σχεδιαση.Απλα εχει το ονομα(ειναι και πολυ καλο αυτοκινητο) για αυτο ο φιλος σου το πληρωσε 2000 παραπανω απο το Λεον. Τωρα το οτι πηρε ενα βαρυ αμαξι με μονο 75 αλογα, οντος εκανε λιγο χαζομαρα.

Δημοσ.

Στα λογια μου ερχεσαι λαρυ. Θα προτιμούσα να παρει το λεον που ειναι οπως ειπες ουσιαστικα ενα γκολφ.

Αλλα η διαφορά στην ποιότητα ΔΕΝ ειναι τοση,ωστε να δικαιολογει τα σχεδον 3000ε διαφορα. (δε θυμάμαι ακριβώς τα νουμερα).

 

Θα μπορουσε δηλ να διαθεσει την διαφορά αυτή χρημάτων και να παιρνε το λεον ας πουμε με ενα μοντερνο κινητήρα.

Δημοσ.

Δείτε το βίντεο, είναι πολύ καλό.

 

Το να βγάζεις ταχύτητα είναι σχετικά εύκολο και δεν προκαλεί φθορά ( το κάνω χρόνια... ειδικά όταν πλησιάζω σε φανάρι από 2α ή 3η και θέλω νεκρά). Εφαρμόζεις μέτρια πίεση στον επιλογέα, όπως αν θα έβαζες νεκρά, την ώρα που αφήνεις το γκάζι και κάποια στιγμή η ταχύτητα θα ξεκουμπώσει "μόνη της". Αν ρολάρεις τσιμπάς ελάχιστα το γκάζι (τόσο που οι στροφές δε θα ανέβουν ΚΑΘΟΛΟΥ, θα ξεκουμπώσει όμως η ταχύτητα).

Το να βάλεις ταχύτητα... αυτό είναι δύσκολο! Θα πρέπει επιπλέον να είσαι γρήγορος και επιπλέον θα πρέπει ενεργά να συγχρονίσεις στροφές. Η διαδικασία είναι η ίδια. Ελαφρά πίεση στο μοχλό έχοντας νεκρά και η ταχύτητα θα μπεί όταν οι στροφές του κινητήρα είναι κατάλληλες. Το έχω κάνει ελάχιστες φορές, μόνο για πειραματισμό, και ακόμη και αν τα κάνεις όλα σωστά μπορεί να γρατζουνίσει αν δεν είσαι πολύ γρήγορος. Δεν έχει νόημα να το κάνεις (είναι τόσο δύσκολο) εκτός και αν έχεις πρόβλημα.

Το να καρφώνεις ταχύτητες, να κάνεις δηλαδή αλλαγές με τέρμα γκάζι (ο συμπλέκτης είναι αναγκαστικά πατημένος) επίσης φθείρει πολύ το κιβώτιο.

Το να κάνεις αλλαγές με μεγάλη διαφορά στροφών (πχ. από κόφτη 2ας σε 5η) επίσης φθείρει πολύ τα συγχρονιζέ ακόμα και αν η αλλαγή δεν είναι βεβιασμένη.

 

Νομίζω όλοι έχουμε παρατηρήσει περιπτώσεις όπου η ταχύτητα μπήκε ή βγήκε πολύ εύκολα, αυτές είναι οι περιπτώσεις που τα πάντα είναι συγχρονισμένα (δηλαδή αν με 5η και 80 έχεις 2500σαλ. πας να κουμπώσεις 5η ενώ ο κινητήρας έχει 2500σαλ.) και η αλλαγή θα μπορούσε να γίνει και χωρίς συμπλέκτη.

Δημοσ.

Η μεγάλη διαφορά στροφών που λες (για τη φθορά) ισχύει στη περίπτωση που ΔΕΝ πατάς συμπλέκτη; Τυχαίνει καμιά φορά και βάζω από 3η σε 5η με καμια 60-65χλμ.

Δημοσ.

Καινουργιο το πηρε.

 

Το συμπέρασμα το βγάζω απο αυτ/τα που γενικοτερα εχουν αγοράσει φιλοι/γνωστοι κτλ.Ειδικά απο τα γκολφ 4.

Κι οσο να πεις εχω μεγαλο κυκλο στο χώρο της αυτοκίνησης.

Θα προτιμουσα το λεον με Χ χιλιάδες ευρώ κάτω σ'αυτά τα χρήματα.

 

 

Μισό λεπτό λίγο, πήρε την έκδοση 5 ενώ κυκλοφορεί το mk6 ;

Δημοσ.

Οχι, πριν 1.5 χρονο το πήρε αν δεν απατώμαι.Ισως και λίγο παραπάνω.

 

Λιγο πριν αλλάξει στο 6, αν θυμάμαι καλά...

Δημοσ.

Οχι, πριν 1.5 χρονο το πήρε αν δεν απατώμαι.Ισως και λίγο παραπάνω.

 

Λιγο πριν αλλάξει στο 6, αν θυμάμαι καλά...

 

και δεν το πήρε με κάποιον κινητήρα tsi ;

 

 

 

Πάντως αν συγκρινεις το 6αρι στην τιμη με τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του και με αυτά που σου προσφέρει, τρομερά υπερεκτημημένο δεν το λες.

Δημοσ.

Οχι, δεν το πήρε για λόγους κόστους.

 

Οπως του ανέφερα,μέγα λάθος.

 

Για το 6ρι, δεν έχω αποψη, ίσως οι τιμές να αναδιαμορφώθηκαν σύμφωνα με τον ανταγωνισμό.

Δημοσ.

Η μεγάλη διαφορά στροφών που λες (για τη φθορά) ισχύει στη περίπτωση που ΔΕΝ πατάς συμπλέκτη; Τυχαίνει καμιά φορά και βάζω από 3η σε 5η με καμια 60-65χλμ.

 

Έλα μου ντε. Το κάνω κι εγώ συχνά αυτό. Θέλω να επιταχύνω καλά, οπότε πατάω γκάζι με 3η. Η ταχύτητα που έχει πιάσει το αυτοκίνητο όμως "αρκεί" για 5η, οπότε και την βάζω παρακάμπτοντας την 4η. Κάνει ζημιά αυτό;

 

:(

Δημοσ.

Αν δεν είναι απόλυτα συγχρονισμένες οι στροφές δεν μπαίνει η ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη. Αναγκαστικά περιμένεις να πέσουν δηλαδή οι στροφές. Το να βάζεις από μεσαίες στροφές 3ης, 5η δεν είναι κάποια ιδιαίτερη φθορα. Ας πούμε ο κινητήρας πάει από τις 3500 στις 1500-2000σαλ.

Το να κουμπώνεις όμως από 2α και 6500 5η και 2500 είναι μεγάλη ταλαιπωρία για τα συγχρονιζέ!

Μπορεί να μη βγει ποτέ πρόβλημα, κάποια αυτοκίνητα όμως δεν το αντέχουν αυτό μακροχρόνια.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Εμένα το κιβώτιό μου «την άκουσε» από... «παραλίγο» αλλαγή χωρίς συμπλέκτη. :rolleyes:

 

Προχτές ενώ άλλαζα από 2α σε 3η μου γλίστρησε το πόδι απ' το συμπλέκτη την ώρα που κούμπωνε η ταχύτητα. Αποτέλεσμα ήταν το γνωστό «κρρρρρ» που κάνει. Πλέον όμως κάτι έπαθε η 4η μου. Κουμπώνει πιο δύσκολα, αλλά και όταν από 4η πάω να βάλω νεκρά (απλά σπρώχνοντας το λεβιέ προς τα εμπρός, χωρίς να τον «τοποθετήσω» κανονικά στο κέντρο τηςδιαδρομής) σ' ένα σημείο της διαδρομής κολλάει.

 

Τι σχέση μπορεί να έχει η 4η (ενώ αυτό έγινε σε αλλαγή από 2α σε 3η) δε ξέρω... ούτε τι έπαθε ξέρω.

Δημοσ.

Αν δεν είναι απόλυτα συγχρονισμένες οι στροφές δεν μπαίνει η ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη. Αναγκαστικά περιμένεις να πέσουν δηλαδή οι στροφές. Το να βάζεις από μεσαίες στροφές 3ης, 5η δεν είναι κάποια ιδιαίτερη φθορα. Ας πούμε ο κινητήρας πάει από τις 3500 στις 1500-2000σαλ.

Το να κουμπώνεις όμως από 2α και 6500 5η και 2500 είναι μεγάλη ταλαιπωρία για τα συγχρονιζέ!

Μπορεί να μη βγει ποτέ πρόβλημα, κάποια αυτοκίνητα όμως δεν το αντέχουν αυτό μακροχρόνια.

 

Και πως το καταλαβαίνει κάποιος αυτο σε ενα μεταχειρισμένο; Απο την όπισθεν που θα κοπανάει,ειδικά σε γερμανικά και η οποία φθορα θελει πολυ χρήμα για να επισκευαστεί

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...