MiDi_MiLiZ Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Ενταξει παιδια εγω εχω ενα peugeot 307 εδω και δυο χρονια...του εχω πιει το αιμα απο καρφωτες αλλα δεν εχει παθει τιποτα...!!!μονο αν εχω τεταρτη ταχυτητα και πεσω σε λακουβα μπορει να την πεταξει!!! Aυτο δε σημαινει οτι το αμαξι θα συνεχισει να ειναι απροβληματιστο και τα επομενα χρονια. Οι φθορες συσσωρευονται και καποια στιγμη δε θα ντραπουν να εμφανιστουν...Για να συμπεριφερεστε ετσι στο αυτοκινητο πρεπει να εχετε και τα αντιστοιχα aftermarket (αγωνιστικα) ανταλλακτικα. Οπως πχ αλλαγμενα clutch/γραναζια/δισκους-πλατω κλπ. ΥΓ. Το οτι σου πεταει ταχυτητα αν πεσεις σε λακουβα θα πρεπε να σε ειχε ηδη θορυβησει, αντι να λες "μια χαρα ειναι αφου πεταει μονο τοτε τις ταχυτητες". Κανονικα δε θα πρεπε να πεταει καμια ταχυτητα αμαξι της ηλικιας σου. YΓ2. Επειδη λογικα καλυπτεσαι απο εγγυηση τραβα να το κοιταξεις σε κανα συνεργειο μπας και γλυτωσεις τιποτα, αν και οι φυσιολογικες φθορες ποτε δεν συμπεριλαμβανονται στην εγγυηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luxx Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δλδ θελει να πατας το συμπλεκτη μεχρι τερμα κατω για να αλλαζεις ταχυτητες; Γιατι εγω ισα που τον παταω, τοσα χρονια. Βεβαια μερικες φορες ακουω εκεινο το παραξενο θορυβο, αν δε τον εχω πατησει καλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δλδ θελει να πατας το συμπλεκτη μεχρι τερμα κατω για να αλλαζεις ταχυτητες; Γιατι εγω ισα που τον παταω, τοσα χρονια. Βεβαια μερικες φορες ακουω εκεινο το παραξενο θορυβο, αν δε τον εχω πατησει καλα. Αυτονόητο δέν είναι;Γι αυτό τον λόγο άπαντα πεντάλ έχουν ένα εύρος κίνησης,αλλιώς κάλλιστα θα μπορούσαν να το μειώσουν οι εταιρίες για να μήν κάνουμε άσκοπες και κουραστικές κινήσεις.Βέβαια,είναι και θέμα ρύθμισης.Εχω τύχει σε Yaris απο σχολή οδηγών γνωστού μου που ο συμπλέκτης συμπλέκει-αποσυμπλέκει στα 3~4cm.Αν το πατήσεις μέχρι κάτω, πιθανότατα κατα την επαναφορά να σκορτσάρει το αμάξι ή και να σου σβήσει!Άλλα και πάλι,μιλάμε για περίπτωση και πιθανότατα με αλλαγμένο δίσκο πλατό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
slygeo87 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Θέλω να πεθάνω, σας παρακαλώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Στα αυτοκινητα με ρυθμιζομενη ντιζα συμπλεκτη κανονιζεις εσύ που αποσυμπλεκει ή οχι. Δεν ειναι παντα καλό, διότι φαγώνεται το πλατώ (μου ειχε εξηγήσει ο μηχανικός μου,αλλα δεν ενθυμούμαι). Επισης κατι που αναφερθηκε...Δεν προτείνεται να εχουμε πατημένο το συμπλέκτη οταν εχουμε κενό (αν κι εγω το κανω μεχρι και σημερα) μιας και καταπονούνται πολυ τα ελατήρια του συμπλεκτη κι αναγκαστικα προβαίνουμε σε αλλαγή ολοκληρου του σετ. @exorcist αυτο που λές ειναι θεμα κιβωτίου κι οχι συμπλέκτη.Να χεις υποψιν σου πως ειναι θεμα χρονου να χρειαστείς επισκευή του κιβωτιου σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 τα psa αλλωστε δεν εχουν και απο τα πιο αξιοπιστα κιβωτια που κυκλοφορουν εκει εξω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Μεγα σφαλμα... 250.000χλμ στο σαξό , με απειρες ανοησίες, κατεβασιές στο βουνό κοντά στις 7000σαλ, καρφωτές και συναφείς ανοησίες και το μονο που άλλαξα ήταν κλασσικο συχρονιζέ 2ας που το βγαζουν ολα. (επειδη μαλακιζονται οι ιδιοκτήτες με κοντρες και 1η 2α καρφωτες). Απλώς επειδη ο μυθος κυκλοφόρησε απτα 106/σαξο που εσπαγαν τα σαζμαν το ενα πισω απτο αλλο βγηκε η φημη. Αλλα οι 9 στους 10 ειναι κριάρια και άσχετοι με οδηγηση,δε προσέχουν τίποτε οταν κανουν μλκς με το αυτ/το. Μαλιστα τα 106/σαξο εχουν τα "μικρα" σαζμαν. Τα "μεγαλα" που μπηκαν σε αλλα μοντελα 307 κτλ, αντέχουν τρελές καταπονήσεις και ροπές. Επισης το σημαντικό ειναι οι βάσεις μηχανής/κιβωτιου (εγω έχω αγωνιστικές θεόσκληρες) στην αντοχή του σαζμαν. Το μονο που υστερουν ειναι σε αισθηση, ειναι σα...ξεχαρβαλωμένα.Εκτός του κλιο ρς ΙΙΙ που κουμπώνει λες και ειναι γερμανικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 μιλουσα για πιο καινουρια αυτοκινητα σαν το 307 που αναφερθηκε (εχω κι εγω αλλωστε σχετικα καινουριο psa και με εχουν μαθει καλα στο συνεργειο) , του saxo δεν εχει θεμα τα renault εχουν σαφως πιο καλα κιβωτια, τα γερμανικα (επειδη εχω και ενα γερμανο) ειναι αρκετα καλα και εχουν πιο σαφη αισθηση απο τα γαλλικα, αλλα τα γαλλικα κατα την αποψη μου ειναι πιο γρηγορα στην αλλαγη βεβαια το γερμανο μου (λογω και του κακου παρελθοντος που ειχα με τα κιβωτια, αλλα και λογω της μεγαλυτερης αξιας ) τον προστατευω, δεν εχω δοκιμασει μεγαλες καφριλες μαζι του , αλλα γενικα δε φαινεται πολυ προθυμος σε παρα πολυ γρηγορες αλλαγες (οι οποιες βεβαια τα αλλα κιβωτια μου τα ξεκωλιαζαν και γνωριζω απο αλλους καφτες οτι και αυτο θα μπορουσε να παθει το ιδιο) βεβαια ειναι χαζο και ανουσιο για λιγα κλασματα του δευτερολεπτου να καταπονεις τη μεταδοση σου, με λογικα γρηγορες αλλαγες (τερμα συμπλεκτη και οχι γρηγορες και βιαιες κινησεις) δεν εχεις κανενα προβλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Παντως φιλος κολλημενος που αγορασε αυτ/το δεν με ακουσε και πηγε και πηρε γκολφ 4. Ε τον πληρωσε η μοιρα με το ιδιο νομισμα. 2 φορές σαζμαν, μοτερ, παραθυρα. ΟΤΙ μπορει να βγαλει ενα γκολφ 4, το βγαλε...Και καμμια σχεση με κακομεταχειριση,το πηρε απλά για να κινείται,μηχανοβιος ειναι. Γενικα τα γερμανικα δεν ειναι για πολλες ταρζανιες.Σαν αισθηση ομως νιωθεις πως κουμπώνει η ταχύτητα οχι σα τα γαλλικα που σκεφτεσαι αν μπηκε ή οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 κοιτα περα απο μερικα "γνωστα" προβληματα που μπορει να εχουν μερικα μοντελα , υπαρχει και ο παραγοντας τυχη εγω προσωπικα ειδα τρομερη διαφορα ποιοτητας και αξιοπιστιας σε ενα γερμανικο σε σχεση με τα γαλλικα που οδηγουσα μεχρι πριν , αλλοι εχουν χαροκαει ακομα και με πανακριβα γερμανικα. ειναι να μη σου τυχει μερικες φορες.. τις ταρζανιες λιγα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στο δρομο υποτιθεται οτι τις αντεχουν, αλλα ακομα και αυτα θελουν την αναλογη συντηρηση εμενα να σου πω την αληθεια ποτε δε με ενοχλησε η αισθηση "σουπας" στα γαλλικα κιβωτια , αλλα πραγματα με ενοχλησαν το μονο που μου λειπει απο αυτα ειναι η "γαλλικη αισθηση" που σου δινουν στο στριψιμο , αλλα αυτο πιο πολυ θεμα αισθησης και συνηθειας ειναι, παρα ουσιας τελικα.. (μιλαω παντα και με βαση το προσωπικο μου γουστο βεβαια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Καλα για τα γερμανικα μην περνεις και ορκο...Αμα δεις ποσα Golf 5 πηγαν για αλλαγη συγχρονιζε 2ας θα αναθεωρησεις. Οντος τα γερμανικα κιβωτια ειναι πολυ ποιο σαφη απο τα γαλλικα, αυτο μαλλον εχει να κανει με την υψηλοτερη τεχνολογια κατασκευης τους αλλα επ'ουδενη δεν ειναι τοσο αξιπιστα οσο ηταν τα παλαιωτερα χρονια. Με το που αρχισαν το outsourcing καποιοι γερμανοι εχασαν σε αξοιοπιστια. Προσωπικα αν και εχω το golf 5, θεωρω το golf 4 ανωτερο σε ποιοτητα και αξιοπιστια. Ενω το 106 1.1 που ειχα παλιοτερα με τον αδερφο μου μετα απο 164.000 χλμ βαριας αλλα σωστης χρησης δεν χρειαστηκε ουτε αλλαγη συμπλεκτη (αν και ναι ηταν σουπα το κιβωτιο αλλα ήθελε λιγο συνηθεια). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Οτι καποια αυτ/τα ειναι υπερεκτιμημένα ειναι το μόνο δεδομένο.Απλως πρεπει ο κοσμος να βγαζει τις παρωπίδες που εχει με τις μαρκες και να ανοιγει τα μάτια του. Σκεφτείτε πως στο Ε200 που εχουμε στην οικογενεια, εβγαλε διαφορικο (4.000ε) σε 20.000χλμ...Οταν το εμαθα,εμεινα μλκς.Αυτ/το που δεν εχει ζοριστει επουδενι και που κοστιζει οσο 2 αγωνιστικα μαζι. (αλλάχθηκε στην εγγυηση βεβαια,αλλα αλλο καπέλο αυτο). Εν ολιγοις, ολα θελουν σωστη χρηση (ακομη και οι ταρζανιες εχουν σωστο και λαθος τροπο) και πανω απ'ολα συντήρηση. Παντως παιδια,δε ξερω αν συμφωνειται, τα γκολφ κατ'εμε ειναι τρομερά υπερεκτημένα αυτ/τα. Δηλ το γκολφ 5 που πηρε ενας κολλητος (ασχετος με το σπορ) με 1.4ρι μοτερ 10ετίας πλεον με 15.000 πραγματικά δεν σου προσφέρει τπτ.Απλως λες πως εχεις...γκολφ. Παραδείγματα εχω απειρα παντως...Σε φεραρι,σε πορσε καγιεν σε σε σε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Τοσο θεικο οσο το περιγραφουν τα περιοδικα δεν ειναι (για το golf λεω) αλλα ειναι αρκετα καλο σε ολους σχεδον τους τομεις, κατι που δεν ειναι η πλειοψηφια του ανταγωνισμου ο,τι και να λεμε.. Ο ενας δεν εχει κινητηρες , ο αλλος εχει πλαστικα lada , ο παραλλος εχει μεινει ακομα στους ημιακαμπτους. Καπου δε ξεχωριζει σιγουρα , αλλα στο συνολο του ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα στη κατηγορια του ΥΓ διαφορικο σε slk εχει χαλασει φιλος μου, αλλα το χε ταραξει στα κωλιδια Sent from my LG-P500 using Tapatalk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Δηλ το γκολφ 5 που πηρε ενας κολλητος (ασχετος με το σπορ) με 1.4ρι μοτερ 10ετίας πλεον με 15.000 πραγματικά δεν σου προσφέρει τπτ.Απλως λες πως εχεις...γκολφ. Τι δηλαδή ήθελε να του προσφέρει και δεν το είχε ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2011 Εγω το λέω,όχι αυτος. Πως να το κάνουμε,δεν αξίζει αυτό το αυτ/το 15.000ε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.