wind25 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 ακου φιλαρακι..θα σου πω την γνωμη μου... στην περιπτωση που δεν εχεις συνεπεια να ξερεις ειναι δυο τρεις.. μια από αυτες είναι οταν πας πχ σε ευθεια με 20-30 θες να βαλεις απο δευτερα τριτη...κ το κανεις κ δεν τσινισει το ολο συστημα δεν παθαινει κατι...το γιατι πιστεψε με δεν μπορω να στο εξηγηση γραφοντας...αλλα ισχυει...αυτο δεν σημαινει οτι θα το κανεις συνεχως.. σε περιπτωσεις κατεβασματος ή αλλαζοντας ετσι γιατι σου ρθε...ισχυουν οσα ειπαν τα παιδια μεχρι τωρα...
lary7 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 ποσο νομιζεις οτι θελει ενα κιβωτιο μεχρι να πεταχτει, μεχρι να μη δουλευουν τα συγχρονιζε και να γρατζουναει σε καθε αλλαγη και μεχρι να αρχισει να σου πεταει τις ταχυτητες (και να πρεπει μετα να κρατας το λεβιε για να πας) ? οχι τοσο πολυ οσο φανταζεσαι Αλλα παραπανω απο οσο νομιζεις .Το ν βαλεις καρφωτες 4-5 φορες για πειραματισμο ή καμια 15φορες γιατι εμεινες απο συμπλεκτη προσωπικα θεωρω οτι δεν προξενει κανενα προβλημα, αρκει να γινει σωστα.Τωρα ο καθενας εχει την αποψη του, 11 χρονια που οδηγω ζημια σε αυτοκινητο δεν προξενησα ουτε εμεινα ποτε, και εχω οδηγησει καθε ειδους 4τροχα και 2τροχα.
qsis Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 εγω ομως εχω κανει κιβωτιο κιμα σε σημειο που του χυθηκαν οι βαλβολινες στο δρομο (πεταχτηκε μετα)και ενα αλλο σε επομενο μου αυτοκινητο εχει ανοιχτει αρκετες φορες για να του αλλαχτουν συγχρονιζε και γραναζια οποτε πιστεψε με οταν σου λεω οτι δε θελουν και πολυ να χαλασουν.. και δεν αναφερομαι καν στο να καρφωνεις ταχυτητες χωρις συμπλεκτη.. τα κιβωτια θελουν προσοχη και σιγουρα οχι τετοιου ειδους πειραματισμους χωρις λογο σαν αυτους που αναφερει ο φιλος το να τη βαλεις σε περιπτωση αναγκης το καταλαβαινω , οχι μονο στη περιπτωση που αναφερεις, αλλα το να παιζεις χωρις λογο με ενα τοσο ευαισθητο και ενδεχομενως ακριβο (αναλογα το οχημα και τη ζημια) εξαρτημα ειναι πραγματικα βλακεια
lary7 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Μαλλον τοτε κατι πρεπει να αλλαξεις στον τροπο οδηγησης σου..... Το να παιζεις με κιβωτιο-κινητηρα σιγουρα δεν ειναι φθηνο σπορ, αλλα ο καθενας πρατει αναλογως.Απλα αυτα που ανεφερα ειναι καθαρα οι δικες μου γνωσεις και εμπειρια.Δεν παροτρυνω κανεναν να τα ακολουθησει.
Mesqal Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Να ρωτισω και γω κατι σχετικο, το να βαζεις νεκρα απο δευτερα-τριτη οταν σε πιανει φαναρι, χωρις συμπλεκτη θεωρειται επιζημιο?
qsis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 ναι, αν και κανονικα ποτε δε πρεπει να μενεις χωρις ταχυτητα οσο κινεισαι (για ασφαλεια) δηλαδη πρεπει να εχεις καποια ταχυτητα κουμπωμενη μεχρι να ακινητοποιηθεις , να πατησεις φρενο και το συμπλεκτη λιγο πριν ακινητοποιηθεις (για να μην παει να σβησει) και αφου ακινητοποιηθεις εχοντας πατημενο το συμπλεκτη βγαζεις τη ταχυτητα και μενεις μονο με το φρενο επισης ειναι κακο για το δισκο να εχεις πατημενο το συμπλεκτη οσο εισαι ακινητοποιημενος (μερικες γυναικες που εχω δει μενουν σταματημενες με φρενο συμπλεκτη και ταχυτητα κουμπωμενη)
slygeo87 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Ρε παίδες άμα πιάσεις λεβιέ στα χέρια πατάς το κωλό συμπλέκτη. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
qsis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Ρε παίδες άμα πιάσεις λεβιέ στα χέρια πατάς το κωλό συμπλέκτη. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ. ακριβως αναλυουμε τα αυτονοητα.. επισης καλο ειναι να πατας συμπλεκτη και πριν βαλεις μπρος σε μερικα αυτοκινητα μαλιστα ειναι υποχρεωτικο απο τα ηλεκτρονικα
NT1G Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jLw0hAtOik4 Ελπίζω να μην θέλετε και disclaimer οτι δεν φέρω ευθύνη αν το δοκιμάσετε κτλ κτλ
qsis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 ο τυπος που γυρισε το βιντεο εξηγει στη περιγραφη ακριβως απο κατω Many people seem to be getting the wrong idea for this video. I am NOT telling you to not to use your clutch. This video is just to show how to shift without the clutch if the time comes when you need to use this. If your clutch goes out you might need to use this. This technique is potentially hazardous to your car. So if youre going to post a comment about how bad it is and just use the clutch, please dont post a comment. Some people want to know how to do it and that it is possible. I AM NOT TELLING YOU TO DO THIS OR TO NEGLECT YOUR CLUTCH. I KNOW HOW TO SHIFT WITHOUT THE CLUTCH, IT DOES NOT MEAN I DO THIS WITH EVERY SHIFT I DO. IN FACT I HAVENT DONE THIS SINCE I MADE THE VIDEO.
joef_gr Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 επισης ειναι κακο για το δισκο να εχεις πατημενο το συμπλεκτη οσο εισαι ακινητοποιημενος (μερικες γυναικες που εχω δει μενουν σταματημενες με φρενο συμπλεκτη και ταχυτητα κουμπωμενη) αυτο το κανω συχνα αλλα προσπαθω να το αποφευγω τελευταια. συνηθως γινεται οταν σταματαω σε φαναρι και ξερω θα ανοιξει σε 10-15 δευτερα οποτε βαζω πρωτη και το κραταω ετσι μεχρι να φυγω. παιζει να γινει τιποτα η ετσι για την κουβεντα το λεμε?
Luxx Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Ενταξει παιδια, και εγω απλα το ρωτησα και μου εκανε εντυπωση, πως ειναι δυνατο να γινεται. Επισης το αλλο που ειπαν πιο πανω. Αν θελεις να βαλεις νεκρα, πηγαινει παντα χωρις συμπλεκτη. Ειναι αυτο επιζημιο ή οχι; Τελος, γινεται να αλλαξεις ταχυτητα με συμπλεκτη, ενω πατας και γκαζι ταυτοχρονα;
qsis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 αυτο το κανω συχνα αλλα προσπαθω να το αποφευγω τελευταια. συνηθως γινεται οταν σταματαω σε φαναρι και ξερω θα ανοιξει σε 10-15 δευτερα οποτε βαζω πρωτη και το κραταω ετσι μεχρι να φυγω. παιζει να γινει τιποτα η ετσι για την κουβεντα το λεμε? τρως πιο γρηγορα το δισκο, το κιβωτιο δεν παθαινει τιποτα δυσκολα παντως θα διαπιστωσεις καποια βλαβη απο κατι τετοιο , ο δισκος ετσι κι αλλιως ειναι αναλωσιμος και κραταει πολλα χλμ (εκτος αν κανεις αλλες καφριλες, ή ειναι ελαττωματικος) αυτο που λες πολλοι το κανουμε πολυ συχνα δεν ειναι και τοσο τραγικο Ενταξει παιδια, και εγω απλα το ρωτησα και μου εκανε εντυπωση, πως ειναι δυνατο να γινεται. Επισης το αλλο που ειπαν πιο πανω. Αν θελεις να βαλεις νεκρα, πηγαινει παντα χωρις συμπλεκτη. Ειναι αυτο επιζημιο ή οχι; Τελος, γινεται να αλλαξεις ταχυτητα με συμπλεκτη, ενω πατας και γκαζι ταυτοχρονα; ολα αυτα που λες γινονται και ολα αυτα χαλανε το κιβωτιο (και το να βγαζεις χωρις συμπλεκτη , απλα εκει δεν ακους τοσο πολυ το γρατζουνισμα) εγω παλιοτερα ξεκωλιαζα το κιβωτιο μου οταν απλα τσιμπαγα συμπλεκτη με τερμα γκαζι και καρφωνα την ταχυτητα (πατουσα συμπλεκτη ισα ισα να μην ακουσω θορυβους), αλλα και παλι συγχρονιζε και γραναζια την ακουγαν και επειδη αυτα τα πραγματα κανουν λεφτα καλυτερα να μην τα πειραζουμε γενικα οποιουδηποτε ειδους βιαιοτητες κανουν κακο τα αυτοκινητα δρομου δεν ειναι αγωνιστικα, αλλα ακομα και τα αγωνιστικα δεν εχουν κιβωτια που να αντεχουν για 300.000+ χλμ οπως υποτιθεται οτι πρεπει να κανουν τα δικα μας
exorcist111 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Ενταξει παιδια εγω εχω ενα peugeot 307 εδω και δυο χρονια...του εχω πιει το αιμα απο καρφωτες αλλα δεν εχει παθει τιποτα...!!!μονο αν εχω τεταρτη ταχυτητα και πεσω σε λακουβα μπορει να την πεταξει!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.