Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Eshop


Orifiel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στης 19/11/2010 ο υπολογιστής μου σταμάτησε να λειτουργεί και το πρόβλημα ήταν στον επεξεργαστή (Το κύριο πρόβλημα νόμιζα ότι ήταν στο cpu ανεμηστιρακι αρχικά, αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι έφταιγε το τροφοδοτικό, εν συνεχεία επηρέασε το cpu fan και πήγε ντόμινο το πραμα. Έπεσαν τα ρεύματα και όπως ενημερώθηκα από την κορσαιρ μετά, ήταν προβληματικό από την μάνα του).

 

Την επόμενη ημέρα πακέταρα στο γνήσιο κουτί του τον επεξεργαστή μαζί με την γνήσια ψήκτρα και το παρέδωσα στο τοπικό point του eshop της περιοχης μου.

 

Μετά από 10 ημέρες περίπου μέχρι να φτάσει ο επεξεργαστής στα κεντρικά και ελεγχτεί από το σέρβις του eshop Αθηνων, παρέλαβα μήνυμα στο κινητό μου ότι ο επεξεργαστής όντος παρουσίασε πρόβλημα και σε λίγες ημέρες θα ερχόταν η αντικατάσταση του. Μετά από λίγες ημέρες παρέλαβα δεύτερο μήνυμα στο κινητό να περάσω από το τοπικό κατάστημα και παραλάβω το αντικείμενο.

Εμεινα εκπληκτος όταν άνοιξε το κουτί στο τοπικό κατάστημα ο υπάλληλος, διότι το προϊόν που έστειλαν ήταν μεταχειρισμένο και σε εντελώς άθλια κατάσταση. (περιγραφη: ήταν με την πάστα που βάζουμε πάνω στον επεξεργαστή για να τον κρατά δροσερό μαζί με την ψήκτρα και αυτή η αλοιφή είχε υγροποιηθεί μέσα στο πλαστικό κάλυμμα που τον είχαν βάλει). Όπως ήταν ο επεξεργαστής επεστράφη και απέτισα καινούργια αντικατάσταση όπως αρμόζει από τον νόμο καθώς και από την ΙΝΤΕΛ.

 

Μετά από 15 ημέρες περίπου έλαβα τρίτο μήνυμα στο κινητό ότι έγινε νέα αντικατάσταση και ότι σύντομα θα πήγαινα να το παραλάβω από το τοπικό κατάστημα. Μετά από λίγες ημέρες έλαβα τέταρτο μήνυμα να πάω να το παραλάβω αλλά και πάλι ήταν μεταχειρισμένο!

 

Ο τοπικός υπάλληλος προσπάθησε να ηρεμίσει τα πνεύματα και μου ζήτησε να το δοκιμάζαμε στο εργαστήριο του τοπικού eshop να δούμε αν δούλευε, αλλά δεν δούλευε (στα δικά του μηχανήματα). Ο επεξεργαστής επεστράφη πάλι πίσω και απέτισα το πιστωτικό μου διότι κατάλαβα ότι παιζόταν απάτη πίσω από όλο αυτό το παιχνίδι με τα μεταχειρισμενα, με την εγγύηση μου.

 

Μετά από 15 ημέρες ενημερώθηκα ότι δεν πρόκειται να παραλάβω το πιστωτικό μου διότι «και καλά» το μεταχειρισμένο από το στοκατζιδικο τους και χωρίς εγγύηση ΙΝΤΕΛ, δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα και θα έπαιρνα αυτό. Κάλεσα το σέρβις του eshop από το τηλεφωνικό τους κέντρο και με τρομερή αγένεια ένας υπάλληλος μου απάντησε ότι αυτό θα πάρω θέλω δεν θέλω και αν γούσταρα εγγύηση ιντελ να πήγαινα στην ΙΝΤΕΛ και όχι σε αυτούς!!!!

Από τότε το μεταχειρισμένο τους πηγαινοέρχεται και με παρενοχλούν στο κινητό μου τηλέφωνο συνεχώς να παραλάβω «και καλά» το προϊόν μου.

Τους έστειλα γράμμα εξοργισμένος ζητώντας πίσω το αρχικό προϊόν μου για να προβώ σε αξιοπρεπές σέρβις από την ΙΝΤΕΛ και με κοροϊδεύουν καθημερνώς!!

 

Κατήγγειλα το γεγονός στην ΙΝΤΕΛ διότι κατάλαβα οτι κατι παίζει με την εγγύηση μου (Εξαπάτηση) και η ΙΝΤΕΛ μου απάντησε Ότι ποτέ δεν αντικαθιστούν μεταχειρισμένα προϊόντα, ΝΑ ΜΗΝ το δεχτώ και να απαιτήσω το προϊόν πίσω έτσι ώστε με δικά τους έξοδα να στείλουν πακέτο να πάρουν και δώσουν σε εμένα αντικατάσταση. Εντωμεταξύ με ευχαρίστησαν για την αναφορά αυτή και μετά μου ζήτησαν συριακό αριθμό προϊόντος, τιμολόγιο, κτλ.. όπως και παρέδωσα για να το ερευνήσουν το θέμα.

 

Έστειλα 3-4 γράμματα μαζί με τον τοπικό καταναλωτή, καθώς και εσωτερικό μέσω καταστήματος, αλλά κοροϊδεύουν κοντά 4 μήνες. Το μήνυμα είναι απλό, να μου επιστρέψουν το αρχικό προϊόν μου πίσω έτσι ώστε να πάω για σέρβις στην ΙΝΤΕΛ, διότι απέδειξαν ότι αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους ως εταιρία απέναντι σε πελάτη . Το προϊόν είναι εισαγωγής, με αποτέλεσμα βρήκαν πάτημα με το στοκατζιδικο τους να κοροϊδεύουν τον κόσμο.

(Προσωπική άποψη) Το ότι αρνιούνται να μου δώσουν πίσω το προϊόν μου, ότι αποφεύγουν να απαντήσουν έστω στον καταναλωτή, δείχνει ότι παίρνουν τα προϊόντα από εμάς, τρώνε τα λεφτά από τις εγγυήσεις.. και πασάρουν μεταχειρισμένα από το στοκατζιδικο τους στου πελάτες. Με την πρόφαση ότι έχει εγγύηση eshop, κάτι που ΔΕΝ αναγράφετε κάτω από το κάθε προϊόν τους και κάτι που δεν ενημερώνουν τους πελάτες. Καθαρή κομπίνα και εξαπάτηση.

 

Το θέμα έχει φύγει στην γραμματεία καταναλωτή, συνήγορο του καταναλωτή, στον τοπικό καταναλωτή, Intel Europe, Intel International, κτλ.

Επειδή είναι το δεύτερο προϊόν που προσπαθούν να μου φάνε τα τελευταία 2 χρόνια , το πρώτο κόστιζε 140 ευρώ, έβγαλα και φωτογραφίες του προϊόντος πριν το δώσω.

Δημοσ.

Αυτά είναι... Τι να πώ; Ανεπίτρεπτες συμπεριφορές... Οταν λάβεις κάποια απάντηση κάνε την καλή και ενημέρωσε μας απο εδώ... Πολύ καλά έκανες και ενημέρωσες την Intel μπας και τους ζορίσει και καταλάβουν σιγά σιγά οι ελληναράδες μεταπωλητές πως δεν πουλάνε μπανάνες και αγγούρια....

Δημοσ.

Το λάθος σου ξέρεις ποιό είναι; Οτι δεν έκανες υπαναχώρηση αγοράς όπου συνεπάγεται επιστροφή του ποσού. Οταν απείλησα με υπαναχώρηση μια χαρά μου αντικατέστησαν το λαπτοπ μου.

Δημοσ.

εχω βαρεθει να διαβαζω και να βιωνω τους ελληνες μπακαληδες

 

τι θα γινει ρπμ καθε φορα που εχουμε προβλημα θα μιλαμε με τα κεντρικα της καθε εταιρειας?

Δημοσ.

Αν σου βγάλω το χαρτί σέρβις τελευταίο που χάλασα θερμίδες να πάω μέχρι εκεί για να πάρω και καλά αντικατάσταση, γράφει καθαρά ότι ζητώ τα λεφτά μου πίσω.. και με «μαγκιά» ένας από το σέρβις είπε ότι δεν πρόκειται να πάρω τα λεφτά μου, θέλω δεν θέλω θα πάρω το μεταχειρισμένο.. Δηλαδή το θέμα είναι μακρύ.. εκβιασμός, εξαπάτηση, (πάει για κλοπή), ηθικό,..

 

Όταν έχω νεότερα από τους μεγάλους καταναλωτές θα ενημερώσω το θέμα. Πάντως έχω πολύ χαρτομανι στην κατοχή μου και μέχρι πριν 5 ημέρες έστελναν στο κινητό μου μηνύματα…

 

Απλά σκέπτομαι σύντομα και καμιά εφημερίδα.

Δημοσ.

Το λάθος σου ξέρεις ποιό είναι; Οτι δεν έκανες υπαναχώρηση αγοράς όπου συνεπάγεται επιστροφή του ποσού. Οταν απείλησα με υπαναχώρηση μια χαρά μου αντικατέστησαν το λαπτοπ μου.

 

δηλ. τι ακριβώς εννοείς όταν λες υπαναχώρηση αγοράς;

Δημοσ.

Συμφωνώ, το ότι ζήτησα στο δεύτερο μεταχειρισμένο τα λεφτά μου πίσω, το ίδιο δεν είναι? Μετα εγινε παρέμβαση από ΙΝΤΕΛ..

 

Και έχω αποδείξεις ότι τα ζήτησα, στον λόγο επιστροφής του μεταχειρισμένου, σαν χαρτί που δίνουν από τα point γράφει καθαρά « Ο πελάτης ζητα τα λεφτά του πίσω».

Δημοσ.

δηλ. τι ακριβώς εννοείς όταν λες υπαναχώρηση αγοράς;

Θα πας με καταγγελία και θα δηλώσεις υπαναχώρηση αγοράς γραμμένη στο χαρτί με υπαιτιότητα του καταστήματος και φυσικά θα πας με εκτυπωμένο τον σχετικό νόμο

 

Έχω και android ορε !

Δημοσ.

Μα το θέμα τους έχει ξεφύγει.. Έχουν προσβάλει υπερβολικά και αυτό με κάνει να αισθάνομαι ότι με λήστεψαν και εγώ για να τους καλύψω, θα ζητήσω απλα τα λεφτά μου απλά… ΟΧΙ.. πλέον, διότι τους τα ζήτησα όταν ήταν εντος χρονικού ορίου και με εξαναγκασμό (εκβιασμό) προσπαθούσαν μέχρι πριν μια εβδομάδα να μου πασάρουν παράνομο προϊόν χωρίς εγγύηση. θα το μάθουν μέχρι τον πλανήτη Άρη

 

Εγώ απαιτώ το αρχικό μου προϊόν πίσω, το έχω το δικαίωμα με όλα αυτά που έχουν κάνει.. είναι εξωφρενικό. Μάλιστα υπάρχει ανοιχτή συνομιλία με ιντελ και περιμένουν πότε θα το λάβω για να αρχίσει η διαδικασία RMA από το εξωτερικό.

 

Έξτρα πληροφορία, το προϊόν μου δεν το ζήτησα τώρα πίσω.. Το ζητώ από τις 3 Ιανουαρίου (ίσως λίγο ποιο νωρίς, πρέπει να τσεκάρω τα μαιλ),

Δημοσ.

Στην τελική όμως συμβαίνει το εξής... Οι μεγάλες εταιρείες πχ intel υποτίθεται ότι βοηθάνε τον καταναλωτή, αλλά τελικά δεν διακόπτουν την συνεργασία τους με το κάθε μαγαζάκι.. Και αυτό γιατί το eshop τους πουλάει 10-1000-10.000 κομμάτια.. Από την άλλη οι συνήγοροι καταναλωτή κτλ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, οπότε απλά περιμένεις να σε λυπηθεί κάποιος υπάλληλος..

Δημοσ.

Μη το λες αυτό.

 

Διαφωνώ, θα μπορούσα να φέρω ένα πολύ καλό παράδειγμα στο πως αντιδρούν οι μητρικές εταιρίες όταν βλέπουν τέτοια πράγματα εναντίον των πελατών τους. Μην ξεχνάς ότι το eshop και το κάθε μαγαζάκι είναι διαμεσολαβητές / μεταπωλητές και τίποτα παραπάνω. (Τώρα το πώς καταντήσαμε τα μαγαζάκια να μας το παίζουν εργοστάσια παραγωγής με δικες τους εγγυήσεις, η άγνοια μας κατάντησε και μας έφερε σε αυτό το σημείο). Σε εμένα αυτά δεν μετρανε είναι για τα ταμπούρλα..

Όσο για το αν περιμένω κάποιων να με λυπηθεί. Ο καταναλωτής είναι ένα από τα πολλά εξωδικαστικά μέσα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Και εννοείτε ότι τα εξαντλούμαι όλα.

Δημοσ.

Γράφω μετά από λίγο καιρό καθυστέρησης μιας και υπάρχουν εξελίξεις.

 

Τελικά ούτε ο καταναλωτής με βοήθησε, ούτε κάποιο υπουργείο. Όπως ανέφερα το θέμα είχε φύγει στα κεντρικά της ΙΝΤΕΛ. Από εκεί μετέφερα το θέμα στην ελληνική Intel Hellas και πραγματικά μπορώ να πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΩ στο προσωπικό της INTEL Hellas και γενικότερα της Intel Europe/international.

 

Εν ολίγης πείρα τα λεφτά μου πίσω διότι ο επεξεργαστής δεν υπάρχει σε αυτούς πλέον.

Ηθικά ικανοποιήθηκα, δεν θα αναφερθώ πώς και γιατί, αν και φαίνετε.. Δεν μου πρόσφεραν τίποτα για όλη την ταλαιπωρία μου ως δώρο.. η προσφορά. Δεν πειράζει.. το μόνο σίγουρο ήταν ότι μετά από όλα αυτά, χαράς μην άφηνα τα λεφτά μου εκεί (του επεξεργαστή), πριτς

Δημοσ.

Μπραβο ρε φιλε το ευχαριστηθηκα.Καλα να παθουνε οι μ@λ@κες στο eshop.Θα επεσε σημα απο την μαμα intel και θα κλασανε μεντες.Μπραβο και παλι που δεν το αφησες και το ετρεξες οσο μπορουσες.

Δημοσ.

πραγματικά ακούω πάρα πολλά παράπονα σχετικά με το e-shop δεν ξέρω τι συμβαίνει από εκεί που ήταν από τα καλύτερα καταστήματα έχει γίνει το χειρότερο,δεν ξέρω τι έγινε όλα αυτά τα χρόνια και έκανε τέτοια πτώση.

Γνώμη μου είναι να στείλεις αυτό το μήνυμα στα κεντρικά του eshop(προς την διεύθυνση) γνωστοποιώντας τους ότι έχεις κοινοποιήσει το μήνυμα σε πολλά φορυμ,κάνε επίσης και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ!

Γενικώς πίεσε λίγο την κατάσταση να δούνε ότι δεν δεχόμαστε τέτοια αντιμετώπιση με σταυρωμένα τα χέρια ....μπας και βάλουν μυαλό!!!

Bravo σου που ψάχτηκες τόσο πολύ και με την INTEL!

ps Το θέμα είναι ότι ετοιμάζομαι να πάρω καινούργιο pc αλλά με αυτά που ακούω περί eshop δεν με βλέπω κατά κει ....κρίμα πραγματικά κρίμα

δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ότι η πτώση εμφανίστηκε από τότε που δημιουργήθηκαν τα πρώτα καταστήματα.

2. ο skroutz γιατι δεν εμφανίζει αποτελέσματα απο το eshop τι έγινε και εκεί μαντάρα τα έκαναν?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...