Προς το περιεχόμενο

Συμβουλή για αγορά μεταχ. αυτοκινήτου!


Kapws

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε γενικές γραμμές ναι,τα ιαπωνικά τα πάνε καλύτερα στον τομέα των μηχανικών βλαβών,άλλα όχι απαραίτητα το ίδιο καλά στην απτή ποιότητα και συναρμογή σε σχέση με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά.Για το Yaris δέν είμαι σίγουρος,άλλα το mazda2 έβγαινε μεχρι πρότινος απο το ίδiο εργοστάσιο με το Ford fiesta και σίγουρα δέν μιλάμε για Ιαπωνία.

Για το Civic 3d / 5d,κατασκευάζεται στο Swindon της Αγγλίας και το sedan Τουρκία.Απο προσωπική πείρα,το 3d/5d εχει αρκετά θέματα συναρμογής και ανάρτηση που δέν προσφέρεται για τους Ελληνικούς δρόμους,άλλα καλό κινητήρα,τιμόνι και κιβώτιο σάν αντιστάθμισμα.Αν ήταν να το αγοράσεις καινούριο,θα σου έλεγα οτι είναι απλά απαράδεκτο για τα χρήματα που ζητάει και να σκεφτείς πολύ καλά πρίν προχωρήσεις.Πλέον μπορείς να βρεις το 1,8 με λίγα χιλιόμετρα απο 12000 ευρώ,ίσως και λίγο πιο κάτω.Σε αυτή την περίπτωση,ναί προχώρα άφοβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν, θέλω αμάξι. Δεν έχω για μετρητά, με παίρνει μόνο για δόσεις. Φυσικά άτοκες δεν παίζουν πουθενά.

Πείτε τι προσέχω. Πχ, αυτό εδώ, βγαίνει στα 5 χιλιάρικα αν δίνω 100 ευρώ το μήνα. Πώς καταλαβαίνω αν είναι πολλά και γενικά τι πρέπει να κοιτάω; Δεν έχω ιδέα από αγορά μεταχειρισμένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα παρεις μοντελο SEAT πριν την συγχωνευση με την VW???! καλο κουραγιο. μπορει και τα χειροτερα αυτοκινητα. Εφόσον δεν σου περισσεύουν παρε κατι ιαπωνικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ibiza του 2006 πιο πάνω επί εποχής VW είναι.

Ιαπωνικά δύσκολα θα βρεις σε καλή τιμή και μικρή ηλικία γιατί κρατάνε τις τιμές τους γιατί είναι ιαπωνικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία πείτε λίγο χονδρικά τα γενικά μειονεκτήματα. Πχ τα γερμανικά προ 2008 βγάζουν υδραυλικά, τα ιαπωνικά βγάζουν το τάδε κτλ. Πολύ χοντροκομμένα, καταλαβαίνω πως για μεγαλύτερη ακρίβεια απαιτείται πολύ ψάξιμο λόγω πολλών παραγόντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο προσωπικη εμπειρεια αλλα και απο φιλους, εχω να σου πω τα εξης

 

τα γερμανικα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ (κυριως group vw) και καλα γερμανικη ποιοτητα και σ@@τ@ στα μουτρα τους, τα πλαστικα ξεφτιζουν αμεσως, προβληματα με κιβωτια (kai dsg και απλα) κινητηρες που ρουφανε λαδια (fsi) ηλεκτρικα παραθυρα κ ηλιοροφες με δικη τους βουληση (λεγε με golf) χαλανε πιο σπανια απο ενα φιατ αλλα η επισκευη κοστιζει οσο 10 επισκεψεις σε συνεργειο ιταλικων. πανακριβα αναλωσιμα-ανταλακτικα. μηδενικο value for money

 

τα ιταλικα ειναι σχετικα φτηνα με φτηνα ανταλακτικα και ωραιο design, θα σε τρεξουν αρκετα βεβαια στο συνεργειο για

"κουλες" βλαβες σε ηλεκτρικα - εγκεφαλους κτλ και θα σου βγαλουν ηλιθια προβληματα του στυλ σπασμενες βασεις μηχανης - μιζες κ τα σχετικα αλλα με σχετικα λογικο κοστος επισκευης

 

τα γαλλικα ειναι καπου στη μεση απο τους δυο προηγουμενους

 

γιαπωνεζικα...ειναι ακριβα αλλα πολυ αξιοπιστα αμα χαλασει κατι βεβαια βαρανε και αυτοι σε ανταλακτικα αλλα η συχνοτητα και τα προβληματα που βγαζουν δεν ειναι κατι ανησυχιτικο.

 

κορεατες το καλυτερο value for money ιαπωνικη αξιοπιστια με πολυ καλες τιμες κ πολυ μικρη συχνοτητα βλαβων

(με εξαιρεση κατι τουρμπατα καγκουρο κουπε)

 

και για να μην παρεξηγηθω peugeot εχω αλλα θα σου προτεινα κατι σε hyundai (getz) ή σε toyota για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lucifer για ποιο λόγο κοιτάς για 1.4? Μήπως να έβλεπες σε 1.2, 1.3? Και λιγότερα τέλη και ίσως καίει και λιγότερο..

 

Πρώτον γιατί σε αυτή τη χρήση κυβικών έχω συνηθίσει και δεύτερον γιατί με καίει αρκετά το ρεπρίζ ως ζήτημα ενεργητικής ασφάλειας.

Εξάλλου περισσότερα κυβικά στην Χ ιπποδύναμη, δεν είναι πιο "ξεκούραστο" για τον κινητήρα απ' ότι στα ίδια άλογα με λιγότερα cc;

 

Αν λέω μαλακίες μου το λέτε στη μάπα ε, είμαι σκράπας από μηχανικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι σε Civic κοίτα Λούσιφερ. Σκυλί κυριολεκτικά κινητήρας (VTEC) για άπειρα χιλιόμετρα χωρίς σκoτούρες και λοιπά προβλήματα των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.

 

Ένα παράδειγμα:

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1917390/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...