Haldol Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Είναι μία απορία που έχω. Βάση της (καταστροφικής) λογικής μου, σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο θα δημιουργηθεί ένα ολισθηρό "φιλμ" πάνω στον δίσκο με το πρώτο φρενάρισμα, οπότε και θα εκμηδενιστεί η τριβή. Δηλαδή πλέον το αυτοκίνητο δεν θα φρενάρει με τίποτα. Στέκει κάτι τέτοιο και συνεπώς το να πεθάνουμε είναι υπόθεση τόσο απλή όσο το να πέσουμε σε μια λακουβίτσα με λάδια που θα πιτσιλίσει τα φρένα, ή δεν λαμβάνω κάποιον παράγοντα υπόψιν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Ας μήν ξεχνάμε και τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στην δισκόπλακα κατα την διάρκεια του φρεναρίσματος. Σίγουρα η αίσθηση στο φρενάρισμα θα επηρεαστεί σημαντικά,αν και προσωπικά είμαι πιο περίεργος για το πώς θα αντιδράσει το abs υπο αυτές τις συνθήκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Είναι μία απορία που έχω. Βάση της (καταστροφικής) λογικής μου, σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο θα δημιουργηθεί ένα ολισθηρό "φιλμ" πάνω στον δίσκο με το πρώτο φρενάρισμα, οπότε και θα εκμηδενιστεί η τριβή. Δηλαδή πλέον το αυτοκίνητο δεν θα φρενάρει με τίποτα. Στέκει κάτι τέτοιο και συνεπώς το να πεθάνουμε είναι υπόθεση τόσο απλή όσο το να πέσουμε σε μια λακουβίτσα με λάδια που θα πιτσιλίσει τα φρένα, ή δεν λαμβάνω κάποιον παράγοντα υπόψιν; Είναι εξαιρετικά απίθανο να πέσεις σε λακούβα και να λαδωθεί η δισκόπλακα. Προσωπικά ποτέ δεν το έχω ακούσει. Το πρόβλημα θα το έχουν κυρίως τα λάστιχά σου που θα χάσουν την πρόσφυση. Το να λαδωθεί η δισκόπλακα το βρίσκω πιθανό μόνο όταν κάνεις σέρβις και έχεις βγάλει τον τρόχο και πέσει κατά λάθος λάδι πάνω στο δίσκο. Αλλά και πάλι θα το καταλάβεις αν έχεις μονόπλευρη πέδηση (να τραβάει δεξιά ή αριστερά και να πηγαίνει να αποσταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο σε πολύ τραβηγμένες περιπτώσεις) αλλά με ένα καθαριστικό φρένων θα το καθαρίσεις μάλλον εύκολα. Περισσότερο πρόβλημα θα έχεις αν ποτιστεί με λάδι το τακάκι, αλλά και πάλι έχω ακούσει για τεχνικές που το βγάζουν και το καίνε στιγμιαία για να καθαρίσει από το λάδι, αλλά δεν ξέρω περισσότερα για το πως γίνεται και αν μετά το τακάκι έχει την ίδια απόδοση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Πρωτα θα σκοτωθεις απο το σπασιμο της προσφυσης μεταξύ ασφαλτου/ελαστικών κι επειτα θα ανησυχήσεις για αυτο που λες. Πραγματικα ο πιο υπουλος τρόπος να σκοτωθεις...Προχθες μου τυχε,κι ευτυχώς που ημουν με αυτ/το με esp,γιατι αν ημουν με το σαξό,θα γινομασταν τενεκεδακι πεπσι ή λαντσιον μιτ καλύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Επομένως αν θέλετε να σκοτώσετε κάποιον, παίρνετε ένα λαδωτήρι και του λαδώνετε τις δισκόπλακες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 μετα απο λιγο,λογω της τριβης και της φυγοκεντρου δυναμης,το λαδι η θα εξσφενδονιστει,η θα καει η θαδιαλυθει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 μετα απο λιγο,λογω της τριβης και της φυγοκεντρου δυναμης,το λαδι η θα εξσφενδονιστει,η θα καει η θαδιαλυθει Μαλλον θα φυγει , γιατι απο αποψη ζεστης δεν νομιζω οτι οι θερμοκρασια της δισκοπλακας ειναι τοσο μεγαλη ωστε να το καψει Σκεψου οτι το λαδι αντεχει σε θερμοκρασιες τουρμπινας που ειναι χαλαρα πανω απο 800 βαθμους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poedeer7 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 ειχα ριξει στη δισκοπλακα του ποδηλατου(υδραυλικο δισκοφρενο) οπως λαδωνα την αλυσιδα... ειχε διαφορα το φρεναρισμα για λιγο καιρο ηθελε παραπανω δυναμη για να σταματησει αλλα εφυγε μονο του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 τι πιθανοτητες υπαρχουν να βρεθει λακουβα γεματη λαδια ?! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Και να υπάρχει πρεπει να ειναι πολυ βαθια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vancas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Το πρόβλημα σε περίπτωση που πάνε λάδια στη δικσκόπλακα δε θα είναι η δισκόπλακα αλλά τα τακάκια. Τα τακάκια θα αποροφφήσουν λάδι και θα επηρεάζεται το φρενάρισμα. Όπως είπε και ένας φίλος πριν οι θερμοκρασίες των δίσκων δεν είναι τόσο ψηλές για να κάψουν το λάδι. Το περισσότερο βέβαια θα το πετάξει λόγω της κίνησης και της φυγόκεντρου. Πρόσφατα αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα με υγρό φρένων που χύθηκε στη δισκόπλακα και αναγκάστικα να αλλάξω τακάκια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Μαλλον θα φυγει , γιατι απο αποψη ζεστης δεν νομιζω οτι οι θερμοκρασια της δισκοπλακας ειναι τοσο μεγαλη ωστε να το καψει Σκεψου οτι το λαδι αντεχει σε θερμοκρασιες τουρμπινας που ειναι χαλαρα πανω απο 800 βαθμους δεν εξατμιζεται το λαδι πριν καει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Γιατί λέμε για "λάδι" χωρίς να διευκρινίζουμε το είδος; Άλλο το ηλιέλαιο και άλλο η βαλβολίνη. Δεν καίγονται στην ίδια θερμοκρασία, δεν έχουν το ίδιο ιξώδες ούτε και τον ίδιο βαθμό ολισθηρότητας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2011 δεν εξατμιζεται το λαδι πριν καει? Αν μιλαμε για λαδι μηχανης δε νομιζω να νιωθει με τοσο λιγη ζεστη Εκτος αν μιλαμε για τιποτα ανθακονηματινα φρενα f1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.