Hamurabi Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Εγω ρε παιδια εχω το Α3 1,5 χρονο ουτε ζημιες μοχυει βγαλει, ουτε τιποτα. Και σε ταξιδι με 190-200χλμ/ωρα νοιωθεις σα να πας με 60. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2011 Εγω ρε παιδια εχω το Α3 1,5 χρονο ουτε ζημιες μοχυει βγαλει, ουτε τιποτα. Και σε ταξιδι με 190-200χλμ/ωρα νοιωθεις σα να πας με 60. Εμενα ενα σετακι πολλαπλασιαστες στα 50000 χλμ (3.5+ χρονια) , κλασικο προβλημα vag , κατα τα αλλα ειναι αστερι Sent from my LG-P500 using Tapatalk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 Δε θεωρείται πρόβλημα να αλλάξεις πολλαπλασιαστές μετά από 50.000 χιλιόμετρα. Αναλώσιμοι είναι, όπως τα τακάκια στα φρένα σου. Πρόβλημα αντιμετωπίζουν κάποιοι που χάνουν κυλίνδρους ενώ οδηγούν και σταματάνε ν' αλλάξουν πολλαπλασιαστή στη μέση του δρόμου. Και έχουν τους πολλαπλασιαστές στο πορτ-μπαγκάζ σαν στραγάλια. Και πάλι, δεν έχει πρόβλημα το μοτέρ αλλά οι πολλαπλασιαστές. Αυτοί που έχει επιλέξει η VW (Beru νομίζω λέγονται) είναι προβληματικοί, εάν αλλάξεις σε κάποιους καλούς aftermarket καθάρισες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wind25 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2011 ναι το να αλλαξεις πολλαπλασιαστη δεν ειναι τιποτα σημαντικο..κ κλασσικο οπως τα τακακια..αφου το γραφει κ το βιβλιο service.. ΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ????τι αλλο θα ακουσουμε...ελεος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2011 ναι το να αλλαξεις πολλαπλασιαστη δεν ειναι τιποτα σημαντικο..κ κλασσικο οπως τα τακακια..αφου το γραφει κ το βιβλιο service.. ΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ????τι αλλο θα ακουσουμε...ελεος... και βεβαια ειναι σημαντικο προβλημα , ειδικα σε tfsi οπου δε μπορεις να συνεχισεις να πηγαινεις για πολυ ετσι λογω εντονων κραδασμων (σε αλλα αυτοκινητα μπορει να μην ειναι κατι επειγον , μπορει να μην το καταλαβεις καν) κατα τα αλλα μπορεις να το πεις ασημαντο (ξαναλεω ειναι σημαντικο) γιατι δεν ειναι καποια πολυπλοκη ή ακριβη βλαβη που θα επεκταθει και αλλου θεωρητικα μπορει να καψεις καταλυτες αν πηγαινεις για πολλα χλμ ετσι, αλλα ακομα και αυτο ειναι δυσκολο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.