paulchro Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Καλημερα, στις 6 γεναρη εκανα μια παραγγελια απ το ebay με μεσω πληρωμης το Paypal (χρεωστικη καρτα). Δεν εχω ακομα παραλαβει το αντικειμενο παρ ολο που ερχοταν απο αγγλια κοι ο χρονος αποστολης ηταν 7-10 μερες. 2 παραγγελιες μου την ιδια μερα απο αγγλια εφτασαν καιρο πριν. Τι μπορω να κανω?
status Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Σου έχει στείλει tracking number μέσω προσωπικού μηνύματος; Προσπάθησες να επικοινωνήσεις μαζί του;
mastor10 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 αυτο με το tracking number δεν δουλευει παντα σου λενε βασικα οτι για international αποστολες σου γραφει ποτε θα φυγει μονο, μετα τιποτα επικοινωνησε μαζι του, και μενα δεν μου ειχαν στείλει κατι απο το δεκεμβρη που την ειχα κανει τη παραγγελια τους το είπα και στειλανε αλλο τωρα το εχω διπλο
digimyth Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 · Κρυμμένο από Snoob, 5 Φεβρουαρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος Κρυμμένο από Snoob, 5 Φεβρουαρίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος μάλλον κλαις τα λεφτά σου Sorry χαζή πλάκα δε ξέρω
kage Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 1.dispute http://pages.ebay.com/help/buy/item-not-received.html και στην paypal my ebay->account->resolution centre ο seller ηταν power seller,paypal verified κτλ?λινκ... αν ηταν τοτε ζητα tracking number και ζητας ινφο απο ελτα ή με οποια gr υπηρεσια courier συνεργαζεται η αγγλικη.αν δεν βρουν τιποτα κατευθειαν dispute
paulchro Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Ειναι μαγαζι απ οτι εχω καταλαβει. Τους εστειλα email. Δεν εχουν απαντησει ακομα.
argate7 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Ανοίγεις τότε ένα "case" στο ebay και από κει και πέρα αναλαμβάνουν εκείνοι να έρθουν σε επικοινωνία, σε πρώτη φάση, με τον πωλητή. Αν απαντήσει τότε σε βάζουν και σένα στο "κονέ" και λύνεται η διαφορά, αλλιώς αν δεν απαντήσει ούτε στο ebay τότε πολύ απλά, ζητάς τα χρήματα σου πίσω και το ebay αναλαμβάνει να τακτοποιήσει το θέμα. Μου έχει συμβεί με απατεώνα χρήστη, από αφέλεια μου και έκανα παραγγελία και εκεί που πανικοβλήθηκα, ήρθε το ebay σαν άλλος superman που προστατεύει τους "πολίτες του ebay" και αποζημιώθηκα μετά από 7 μέρες! Τόσο απλό φιλαράκι. Καλή επιτυχία!
jojos Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Να ξέρεις ότι πολλοί πωλητές αναφέρουν ότι το αντικείμενο βρίσκεται Ευρώπη αλλά στην πραγματικότητα το στέλνουν από κίνα γενικά από ανατολή.Από την άλλη πάλι ένας μήνας είναι αρκετός καιρός.Αρχικά κάνε το θεμα στο ebay όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
PappouC_ALeXi5 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2011 αδελφε εχω το ιδιο προβλημα μονο που εγώ το παρήγγειλα 7 του μηνός και τον είχα στήλη στις 15 μέρες μήνυμα και τον ρώτησα για την παραγγελια και μου λέει Dear friend, Thank you for your prompt payment. I appreciate great buyers like you. Your item has been shipped via CHINA post mail and you should receive it within 15--30 days. I have posted positive feedback for you. I hope you will do the same for us. In addition to your positive feedback, we hope you will give us FIVE STARS on all of the Detailed Seller Ratings. If you feel like we fell short of FIVE STARS, please email me first at [email protected] and I will make sure you are happy. We appreciate your business and hope to do business with you again soon. Sincerely, shxj2005 και τον έστειλα και ένα μήνυμα τώρα..περιμένω απάντηση πέρασε ένας μηνας σχεδόν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.