Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι πάει να πει ότι απέσυραν την αγωγή?Όχι φίλε μου να πληρώσουν και τα δικαστικά έξοδα και να αποζημειώσουν με 400.000€ τον άνθρωπο για ηθική βλάβη.Δεν κατάλαβα...αξιώναν αποζημίωση 200.000€ από καταναλωτή επιδή είπε τα γεγονότα δημόσια?

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

σιγά ρε παιδιά, αμα ήταν να το έκανα και εγώ αυτό και να γινόμουν και διάσημος.εγώ είχα πάρει ένα desktop δική μου σύνθεση από το πλαίσιο, το οποίο το στήσανε αυτοί.σε 3 μήνες είχα πάει στο κατάστημα του Πειραιά για service τουλάχιστον 9 φορές, με αποτέλεσμα όταν ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, ο διευθυντής του συγκεκριμένου καταστήματος να το δεχτεί, με τον όρο φυσικά να αγοράσω με τα λεφτά αυτά νέα σύνθεση από το Πλαίσιο γιατί τα λεφτά δεν επιστρέφονται.το έκανα και από τότε ευτυχώς δεν έχω πρόβλημα.το καινούργιο desktop το στήσανε στα κεντρικά και όχι στο Πλαίσιο του Πειραιά....

 

για το συγκεκριμένο συμβάν με το mac,φαντάζομαι πως είτε είναι ψωνισμένη πολιτική της apple για να μην βγει ότι πούλησε κάτι χαλασμένο και χαλάσει ο μύθος για τα mac, είτε ότι στο public έχουν πιο "αυστηρή" πολιτική από το Πλαίσιο.

Δημοσ.

Να σας πω κι εγώ την άποψή μου σύμφωνα και με αυτά που γνωρίζω.

Πρώτα απ' όλα αυτό το θέμα με την διετή εγγύηση. Μεγάλο ζήτημα! Όλοι ακούμε για αυτή την υποχρεωτική εγγύηση των δύο χρόνων. Πρόκειται για μία ευρωπαϊκή οδηγία η οποία στην χώρα μας (δυστυχώς) μπήκε στον αστικό κώδικα και συγκεκριμένα στα άρθρα 554 και 555. Αστικός κώδικας σημαίνει ότι μπορείς να την διεκδικήσεις βάζοντας δικηγόρο και κινώντας τέτοιου είδους διαδικασίες οι οποίες και χρονοβόρες είναι και δαπανηρές. Το βρίσκω λίγο κοροϊδία αυτό. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο πρέπει κάποιος να μπαίνει σε έξοδα και σε ταλαιπωρία για να πάρει κάτι που στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι αυτονόητο. Μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά!

Από την άλλη πλευρά βρίσκω απαράδεκτη την πολιτική των εταιριών οι οποίες αναγκάζουν τον καταναλωτή να τρέχει και να μην φτάνει για να πάρει αυτό που θα έπρεπε να του προσφέρουν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Πραγματικά δεν ξέρω αν αυτό το δημιουργεί η ίδια η εταιρία ή αν οι αντιπροσωπείες εδώ δρουν ανεξέλεγκτα. Όπως και να 'χει αυτό το παραμύθι πρέπει να σταματήσει. Και νομίζω ότι από αυτό θα είχαν κέρδος και οι ίδιες οι εταιρίες. Νομίζω ότι χάνουν αρκετούς πελάτες από τέτοια περιστατικά. Το να βασίζεται η κάθε εταιρεία στο ότι κάποιος δεν θα κινήσει παντός είδους διαδικασίες που απαιτούν χρόνο λόγω της υπάρχουσας κατάστασης (οικονομικής, περιορισμένος χρόνος στην διάθεση μας κλπ) δεν πιστεύω ότι θα της βγει σε καλό. Ναι... μπορεί να γλιτώσει η εκάστοτε εταιρεία τα έξοδα της αντικατάστασης ή επισκευής ενός Χ προϊόντος αλλά σίγουρα θα ζημιωθεί μακροπρόθεσμα. Πλέον τέτοιες υποθέσεις κοινοποιούνται σε πολλά μέσα με κυριότερο το διαδίκτυο. Και σίγουρα ο κόσμος επηρεάζεται από τέτοια περιστατικά και γίνεται επιφυλακτικός απέναντι στην κάθε εταιρία. Είναι λογικό να προτιμήσει ο καταναλωτής κάποια άλλη μάρκα προκειμένου να έχει το κεφάλι του ήσυχο (αν υπάρχει τέτοια πιθανότητα).

Το να συνυπογράψουμε σε μια τέτοια διαμαρτυρία προς τον οποιονδήποτε που δεν μας "φέρεται" σωστά είναι κάτι που νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε. Να δείξουμε οτι σαν καταναλωτικό κοινό είμαστε και λίγο δραστήριοι. Καλό θα κάνει και σε εμάς αλλά και στην ίδια την εταιρεία της οποίας τα προϊόντα τιμούμε. Είναι μικρά αλλά σημαντικά βήματα ώστε να γίνει η αγορά καλύτερη και πιο σωστή, ειδικά στο ζήτημα του after sales που είναι κατά την γνώμη μου το πιο σημαντικό κομμάτι.

 

Υ.Γ. Το ότι μια εταιρεία βγάζει πάρα πολύ καλά προϊόντα δεν σημαίνει ότι δεν θα συναντήσουμε ποτέ κάποιο ελάττωμα σε αυτά. Αστοχίες και τέτοια πράγματα πάντα θα συμβαίνουν και είναι απόλυτα λογικό και δικαιολογημένο. Αλλά ακριβώς για αυτό τον λόγο οφείλουν και οι εταιρίες και οι αντιπρόσωποί τους να είναι σωστοί. Δεν αξίζει ούτε στην κάθε επωνυμία να παρουσιάζεται σαν αναξιόπιστη, αλλά ούτε και στον κάθε αγοραστή να τρέχει και να μην φτάνει για κάτι το οποίο θα μπορούσε να τελειώσει μέσα σε λίγες ώρες. Και φυσικά αυτό ισχύει για όλες τις εταιρίες και για όλα τα περιστατικά.

Και κάτι πολύ βασικό... Επιτέλους σε αυτή την χώρα ας υπάρξει μια νομοθεσία που θα προστατεύσει τους καταναλωτές έτσι ώστε να έχουμε κι εμείς μια ιδέα για το τι συμβαίνει. Να μην μπορεί να αποφασίζει ο κάθε πωλητής ή αντιπρόσωπος ή εισαγωγέας ή οποιοσδήποτε άλλος τι ισχύει. Σε λίγο θα γίνουν και νομοθέτες!!!

Δημοσ.

Για να μην κατηγορούμε άδικα την apple. Προσφάτως έμαθα πως το ipad βρίσκεται στα ράφια ελληνικών καταστημάτων.Ξαναλέω ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ!!!!!Αν δεν κάνω λάθος τα ipad διαφημίζονται και πωλούνται στα καταστήματα εδώ και περίπου έξι μήνες.Επίσης πρόσφατα έμαθα πως εάν κάποιος αγόραζε το συγκεκριμένο προιόν πριν από την επίσημη ημέρομηνία ανακοίνωσής του και του χάλαγε δεν θα είχε κανένα δικαίωμα αντικατάστασης.Γιατί?Διότι επίσημα το προιόν δεν πωλείται!!!Αλήθεια αφού δεν πωλείται πώς εγώ το αγοράζω και πολύ περισότερο πώς αυτό βρίσκεται στα ράφια?Η apple και η κάθε apple φταίει μετά?Ή θα πρέπει για κάθε αγορά που κάνω να συμβουλεύομαι και ένα καλό δικηγόρο πρώτα για να ξέρω εάν ισχύουν τα αυτονόητα????

Δημοσ.

Αν κανω λαθος ας με διορθώσει καποιος , ολα τα προιοντα βαση νομοθεσίας εχουν 2 χρονια εγγυηση ακομα και αν αναγραφεται λιγοτερη . Επισης η νομοθεσία οριζει οτι υπευθυνος είναι η εταιρεία που το διαθέτει να αναλαβει την διαδικασια επισκευής ή αντικατάστασης .

 

Μολις βρω το ΦΕΚ θα το επισυναψω .

Δημοσ.

ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ όπως αυτός τροποποιήθηκε με τον νόμο 3043/2002

 

Άρθρο 554

Παραγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.

Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Δημοσ.

Αν κανω λαθος ας με διορθώσει καποιος , ολα τα προιοντα βαση νομοθεσίας εχουν 2 χρονια εγγυηση ακομα και αν αναγραφεται λιγοτερη . Επισης η νομοθεσία οριζει οτι υπευθυνος είναι η εταιρεία που το διαθέτει να αναλαβει την διαδικασια επισκευής ή αντικατάστασης .

 

Μολις βρω το ΦΕΚ θα το επισυναψω .

 

τρεχα γύρευε φίλε μου... μακαρι να ηταν μονο η apple αλλα το ιδιο ειναι sony, microsoft κλτ κτλ κτλ....

αλλα οι υπευθυνοι για αυτά τα θέματα κάνουν την πάπια όπως πάντα (να χαρώ εγώ ευρωπαϊκες επιτροπές και παπαριες)

Δημοσ.

Να ερθει η apple εδω και μακαρι να κλεισουν ΟΛΟΙ οι μπακαλιδες

Οι γύφτο-επιχειρηματίες σπίτια τους επιτέλους

 

Σωστος μας εχουν χτικιασει.Σε οποιο καταστημα μαθαινουμε οτι κανουν αρκουδιες,απο συνφορουμιτη,να μην ξαναγοραζουμε απο εκει ποτε.

Δημοσ.

Εγώ ειλικρινά πιστεύω πάντως ότι ΠΟΤΕ δε πρέπει να επικοινώνησε με τα κεντρικά της Apple ( Ευρωπαϊκά - Αμερικάνικα ).

 

Επειδή με τέτοιο σκεπτικό παίρνουνε συγχωροχάρτι οι μαμά εταιρίες τότε αν δεν κάνουν συχνούς και τακτικούς ελέγχους να μην αφήνουν το προιόν τους να πωλείται σε συγκεκριμένες αγορές όπως η δική μας.Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και αποκλείεται να μην έφτασε στ'αυτάκι της Μηλαρούς,τόσοι καλοθελητές κυκλοφορούν.

Αλλά ποιά ήταν η στάση της?Το κάνουμε γαργάρα και πιθανόν να πούνε μαλάκες τους Έλληνες αντιπροσώπους?Λάθος σκεπτικό.Αν δεν μπορείς να ελέγχεις τις αγορές στις οποίες απευθύνεσαι τότε δρόμο ή πλέρωνε.

Δε λέω ότι δεν έχουμε λαμόγια εδώ και ότι πολλές φορές η λύση δίνεται μέσω ενός απλού e-mail στα κεντρικά αλλά από κει και μετά τι?Αν δεν αρχίσει να παίρνει κεφάλια η Μαμά εταιρία τα λαμόγια θα συνεχίζουν ακάθεκτοι.

 

Το ψάρι πάντα από το κεφάλι βρωμάει

Δημοσ.

Δεν ξερω τι ακριβως γινεται και με ποιους ορους αγοραζουν οι δικοι μας τυρεμποροι.Παντως στο εξωτερικο οι σχετικες νομοθεσιες υπερ του καταναλωτη εφαρμοζονται.Εδω δεν γινεται αυτο απο τους αρκουδογυφτους.Αλλα απορω γιατι.Μηπως εχουν κανει αλλου τυπου συμφωνιες με τις εταιριες για να τα παιρνουν φτηνοτερα?

 

Εν τω μεταξυ γιατι λεμε για Ελληνικη νομοθεσια δεν υπαρχει κοινη νομοθεσια σε ολη την Ευρωπαικη Ενωση για αυτα τα θεματα?

Δημοσ.

Kαι καλό θα ήταν η κάθε εταιρία όταν λαμβάνει 2-3 φορές παράπονα για έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, να κάνει πραγματική διερεύνηση για να δει αν όντως κάτι δεν πάει καλά και να διακόπτει την συνεργασία μαζί του σε περίπτωση που διαπιστώνεται κάτι τέτοιο. Τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές αποτελούν δυσφήμιση για την ίδια την εταιρία.

 

Εν τω μεταξυ γιατι λεμε για Ελληνικη νομοθεσια δεν υπαρχει κοινη νομοθεσια σε ολη την Ευρωπαικη Ενωση για αυτα τα θεματα?

 

Δυστυχώς εδώ είμαστε Ευρωπαίοι μόνο εκεί που συμφέρει τους 300!!!

Δημοσ.

Επειδή με τέτοιο σκεπτικό παίρνουνε συγχωροχάρτι οι μαμά εταιρίες τότε αν δεν κάνουν συχνούς και τακτικούς ελέγχους να μην αφήνουν το προιόν τους να πωλείται σε συγκεκριμένες αγορές όπως η δική μας.Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και αποκλείεται να μην έφτασε στ'αυτάκι της Μηλαρούς,τόσοι καλοθελητές κυκλοφορούν.

Αλλά ποιά ήταν η στάση της?Το κάνουμε γαργάρα και πιθανόν να πούνε μαλάκες τους Έλληνες αντιπροσώπους?Λάθος σκεπτικό.Αν δεν μπορείς να ελέγχεις τις αγορές στις οποίες απευθύνεσαι τότε δρόμο ή πλέρωνε.

Δε λέω ότι δεν έχουμε λαμόγια εδώ και ότι πολλές φορές η λύση δίνεται μέσω ενός απλού e-mail στα κεντρικά αλλά από κει και μετά τι?Αν δεν αρχίσει να παίρνει κεφάλια η Μαμά εταιρία τα λαμόγια θα συνεχίζουν ακάθεκτοι.

 

Το ψάρι πάντα από το κεφάλι βρωμάει

 

Πρεπει να εχεις δικιο.Μαλλον μας θεωρουν προβατα και τριτοκοσμικους ,κυριως γιατι,οι Ελληνες αντιπροσωποι δεν διεκδικουν την ικανοποιηση των δικαιων αιτηματων των πελατων τους.

 

Εστειλε email στην Apple Αμερικης ο παθων?

 

Kαι καλό θα ήταν η κάθε εταιρία όταν λαμβάνει 2-3 φορές παράπονα για έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, να κάνει πραγματική διερεύνηση για να δει αν όντως κάτι δεν πάει καλά και να διακόπτει την συνεργασία μαζί του σε περίπτωση που διαπιστώνεται κάτι τέτοιο. Τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές αποτελούν δυσφήμιση για την ίδια την εταιρία.

 

 

 

Δυστυχώς εδώ είμαστε Ευρωπαίοι μόνο εκεί που συμφέρει τους 300!!!

 

Ετσι και οταν μας τα παιρνει το ΔΝΤ χαρη της Ευρωπαικης Ενοτητας. :devil: (Βρε καλα εκανα εγω υποβαθμιση.Αντισταση στον καταναλωτισμο μεχρι να μαθουν να σεβονται οτν πολιτη. :devil: )

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, ξαναλέω ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ οτι επικοινώνησε με τα κεντρικά ( τουλάχιστον μέχρι τότε που έγινε θέμα εδώ στο insomnia και στο avclub δε το είχε κάνει). Αν είχε επικοινωνήσει θα είχαμε τα παρακάτω:

 

1 - Άμεση γνωστοποίηση του προβλήματος στα κεντρικά + πως δυσφημεί το όνομα της εταιρίας το εν λόγω κατάστημα

 

2 - Κατα πάσα πιθανότητα άμεση λύση στο πρόβλημα του καταναλωτή.

 

3 - Θα μπορούσε ταυτόχρονα να τρέχει το θέμα στην Ελλάδα με καταγγελίες στους αρμόδιους οργανισμούς.

 

 

 

5-6 φορές που έχει χρειαστεί να το κάνω, δικαιώθηκα και θυμάμαι χαρακτηριστικά μία φορά που επικοινώνησα με τα κεντρικά της Cooler Master στην Ολλανδία με e-mail για κάτι σχετικά ασήμαντο και μόλις 10 ευρώ διαφορά ( για κάτι που παρέλαβα χτυπημένο και δε μου στελνε άλλο το κατάστημα χωρίς ελέγχους και γραφειοκρατικές μπούρδες ) και μου είπαν αμέσως ότι "αν δε σας εξυπηρετήσει ο μεταπωλητής δώστε μας τα στοιχεία του".

 

Να σου πω εγώ για πότε σε εξυπηρετούν μετά!

Επεξ/σία από EKTELESTES

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...