Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

νομίζω όλοι αυτοί οι τύποι που διοικούν τις εμπλεκόμενες επειχηρήσεις δλδ το public, SystemGraph ΕΠΕ θα πρέπει να πάρουν παγκόσμιο βραβείο ανοησίας και η συμπεριφορά τους θα πρέπει να διδάσκετε στα πανεπιστήμια διοίκησης επιχειρήσεων σαν παράδειγμα προς αποφυγή. Πήραν ένα πρόβλημα που θα μπορούσαν να λύσουν ανέξοδα και γρήγορα και το μετέτρεψαν σε παγκόσμια κατακραυγή. Ευγέ!!

 

edit: και γιατί να υπογράψουμε? Αν θέλει να λέγετε σοβαρή εταιρεία η apple θα πρέπει να σταματήσει άμεσα την συνεργασία με αυτούς τους τυχάρπαστους που την αντιπροσωπεύουν εδώ στην Ελλάδα.

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άμα θέλω να πάρω κάτι από την apple και πάθω τα ίδια να τη χέσω την apple και το κάθε τι που βγάζει... Ακούς εκεί είναι πολιτική της apple να μην αντικαθιστά! confused.png Να πάνε από εκεί που ήρθαν! Η Intel τουλάχιστον έχει λίγο νιονιό να παίρνει πίσω ελαττωματικά motherboard...

 

Άσχετο τελείως αλλά εδώ και ένα μήνα (ίσως λιγότερο) LG και SAMSUNG από 3 χρόνια ανακοίνωσαν ότι θα δίνουν 2 χρόνια σε οθόνες και Monitor tv....

Μπορούν να φτιαχτούν αντικείμενα τα οποία θα αντέχουν στο χρόνο αλλά δε συμφέρει καμία εταιρία... Αυτό δεν αναφέρεται πουθενά, είναι άτυπο, αλλά τα λεφτά είναι σημαντικότερα από τη ζωή πλέον. Αν έφτιαχναν μία τηλεόραση πχ που θα μπορούσε να αντέξει για πάντα (λέμε τώρα) το χρηματο-οικονομικό σύστημα δε θα μπορούσε να σταθεί. Άρα χειρότερα υλικά, μικρότερη εγγύηση και περισσότερο κέρδος γιατί οι συσκευές με το που λήξει η εγγύηση χαλάνε. (πηγή zeitgeist)

Δημοσ.

Σίγουρα παίζει ρόλο και το προϊόν. Γιατί ψυγεία αλλάζουμε κάθε 15+ χρόνια; Εκεί δεν ισχύουν οι κανόνες κέρδους των εταιριών; γιατί εκεί έχουμε υλικά και συστήματα (απλά βέβαια σε σχέση με αυτά των υπολογιστών) που αντέχουν στο χρόνο;

 

Επίσης δεν θεωρώ ότι αυτά έχουν να κάνουν μόνο με apple. Έχουν να κάνουν επίσης με όλους τους ευκαιριακούς επιχειρηματίες που ανοίγουν καταστήματα χωρίς να γνωρίζουν ή κάνουν πως δεν γνωρίζουν τους κανόνες (service, after sale care κλπ) που ισχύουν στις αγορές. Εδώ βέβαια κολλάει η ερώτηση "σε ποιες αγορές"; της δυτικής Ευρώπης ή της ψαροκώσταινας; και μια εύκολη απάντηση "ότι μας αξίζει έχουμε" όχι μόνο στο θέμα της after sale εξυπηρέτησης, αλλά και στο θέμα της παιδείας, της υγείας, της κοινωνικής πρόνοιας κ.λ.π

Δημοσ.

Σίγουρα παίζει ρόλο και το προϊόν. Γιατί ψυγεία αλλάζουμε κάθε 15+ χρόνια; Εκεί δεν ισχύουν οι κανόνες κέρδους των εταιριών; γιατί εκεί έχουμε υλικά και συστήματα (απλά βέβαια σε σχέση με αυτά των υπολογιστών) που αντέχουν στο χρόνο;

 

Γιατί, θεωρώ ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις την τεχνολογία ενός ψυγείου ή ενός πλυντηρίου με την πολυπλοκότητα ενός υπολογιστή. Και αν σκεφτείς ότι τα περισσότερα πράγματα είναι made in China, τότε καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα δυσκολεύουν.

 

Θυμήσου αν πριν από 10-15 χρόνια μπορούσες να πάρεις 32άρα τηλεόραση με 110.000δρχ. Σήμερα παίρνεις. Είναι δυνατόν να είναι η ίδια σε ποιότητα κατασκευής; Μπορούσες την περίοδο 95-99 να αγοράσεις pc με 150.000δρχ (500ευρώ); Σαφώς και τα πάντα ήταν πιο ακριβά. Σήμερα έχουν γίνει τα περισσότερα προϊόντα σημαντικά φτηνότερα (μιλάω για την παγκόσμια αγορά, όχι μόνο για την Ελληνική), με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Απλά εμάς μας φαίνονται ακριβά, λόγω των μισθών που παίρνουμε. Εγώ σαν φοιτητής στο εξωτερικό, είχα πληρώσει 1000 λίρες Αγγλίας (με 530 περίπου δραχμες τη λίρα) για ένα απλό ACER desktop. Ήταν το πιο φτηνό pc που βρήκα στην αγορά.

Δημοσ.

εεεεεεεεεεε ;;;;;

 

 

τι παρακαλια και "μπαρμπουτσαλα" ειναι αυτα ;;;;

 

αν μια εταιρια δεν ειναι σωστη μην την υποστηριζετε ! απλα τα πραγματα, δεν ξανα αγοραζεις απο εκει ! ! !

(αναφερομαι στη επιστολη και οχι στην επισκευη που προιοντος, που επρεπε να γινει)

 

για εμενα αυτο ειναι το λογικο ....

το συγκεκριμενο δεν ειναι - ηταν προβληματικο ; η επεκταση της περίοδου εγγύησης για ολα τα προϊόντα της που κολλάει ; γιατι ολη αυτη η γενικευση; βοηθαμε τους ευατους μας ζητοντας να επεκταθει μια εγγυηση;;; μηπως το καλυτερο ειναι να μην ξαναπροτιμησεις την ιδια εταιρια;

+ το οτι δεν εκανε πισω (απο οτι διαβαζω) αλλα απο μονο του το καταστημα προσφέρθηκε να το αντικαταστησει... οποτε...

]ειλικρινα δεν καταλαβαίνω αν δεν μας αρεσει η φιλοσοφια της , απλα δεν αγοραζεις κατι απο αυτη, ολα τα αλλα...παρακαλητά...και επιστολες ειναι......[/b]

 

Δεν εχω αγορασει ποτε μου τιποτα σε apple ,ουτε μου εχουν χαρισει ουτε τιποτα..

 

μην μενεις στο ονομα..μεινε στην κινηση που γινετε.

Δημοσ.

Γιατί, θεωρώ ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις την τεχνολογία ενός ψυγείου ή ενός πλυντηρίου με την πολυπλοκότητα ενός υπολογιστή.

 

Σίγουρα δεν συγκρίνεται η πολυπλοκότητα των 2 τεχνολογιών (ψυγείο-υπολογιστής) αλλά σύμφωνα με κάποιες θέσεις από τους προλαλήσαντες, αν ο στόχος των εταιριών είναι μόνο το κέρδος, φροντίζουν είτε με χαμηλής ποιότητας υλικά είτε με κακό στήσιμο του προϊόντος να αντικατασταθεί γρήγορα.

 

Αυτό θα μπορέσουμε να το διαπιστώσουμε όταν κάποια στιγμή τα ψυγεία θα έχουν επεξεργαστές και τεχνητή νοημοσύνη έτσι ώστε να καταλαβαίνουν πότε μας τελειώνουν ή λήγουν κάποια προϊόντα και θα ενημερώνουν on-line το super marker που θα είμαστε συνδεδεμένοι, κάνοντας τις σχετικές αγορές με την πιστωτική μας κάρτα, χωρίς εμείς να ασχολούμαστε καθόλου. Τότε θα δούμε αν εξακολουθούν να είναι "σκυλιά" ή θα τα τρέχουμε κάθε τόσο για συντήρηση ή αναβάθμιση.

Δημοσ.

To θέμα με την Apple και την (ανεπαρκή) εγγύηση που δινει, μου θυμίζει πάρα πολύ μα πάρα πολύ τη Μercedes στα αυτοκίνητα. Οι αναλογίες είναι πολλές. Κορυφαία προϊόντα, με υψηλή τεχνολογία, κοινωνικό status, γόητρο, ακριβή τιμή αγοράς, με δύο λόγια: premium. Παρά το εξαιρετικό user interface και τη σχεδόν "σεξουαλική" σχέση, υπάρχουν και τα μοιραία επακόλουθα. Πολλές βλάβες, η χαμένη τιμή του quality control που κάποτε υπήρχε αλλά όχι πιά, και σταδιακά πολλοί απογοητευμένοι πελάτες. Αυτοί που αρχίζουν να συνειδητοποιουν πως άλλοι ταπεινοί κατασκευαστές είναι πολύ πιο τίμιοι, υπόσχονται λιγότερα και δίνουν περισσότερα, παρέχουν μεγαλυτερη εγγύηση και την τιμούν. Όσο σφίγγουν τα οικονομικά προβλήματα τόσο θα θολώνει η premium ψευδαίσθηση και περισσότεροι θα αναζητούν πραγματική αξία και σεβασμο για τα -πολλά- χρήματα που δίνουν.

Δημοσ.

Σίγουρα δεν συγκρίνεται η πολυπλοκότητα των 2 τεχνολογιών (ψυγείο-υπολογιστής) αλλά σύμφωνα με κάποιες θέσεις από τους προλαλήσαντες, αν ο στόχος των εταιριών είναι μόνο το κέρδος, φροντίζουν είτε με χαμηλής ποιότητας υλικά είτε με κακό στήσιμο του προϊόντος να αντικατασταθεί γρήγορα.

 

Αυτό θα μπορέσουμε να το διαπιστώσουμε όταν κάποια στιγμή τα ψυγεία θα έχουν επεξεργαστές και τεχνητή νοημοσύνη έτσι ώστε να καταλαβαίνουν πότε μας τελειώνουν ή λήγουν κάποια προϊόντα και θα ενημερώνουν on-line το super marker που θα είμαστε συνδεδεμένοι, κάνοντας τις σχετικές αγορές με την πιστωτική μας κάρτα, χωρίς εμείς να ασχολούμαστε καθόλου. Τότε θα δούμε αν εξακολουθούν να είναι "σκυλιά" ή θα τα τρέχουμε κάθε τόσο για συντήρηση ή αναβάθμιση.

 

Συγγνώμη. Περιμένεις το ψυγείο να χαλάσει για να το διαπιστώσεις;! Είναι το μόνο τριγύρω; Ούτως η άλλως τα υλικά του ψυγείου είναι πολύ λίγα με βασικό το μέταλλο και δε μπορείς να το συγκρίνεις. Αν το προσέξεις καλύτερα θα δεις ότι όλες οι εταιρίες που κατασκευάζουν συσκευές δεν ασχολούνται μόνο με ενός τύπου κατασκευή αλλά με πολλές. Δηλαδή η εταιρία που φτιάχνει ψυγεία φτιάχνει και ένα κάρο άλλες συσκευές γιατί προφανώς αν έφτιαχνε μόνο ψυγεία δε θα έβγαινε οικονομικά. Ούτως η άλλως τα ψυγεία κανονικά ψυγεία (όχι τα μικρά) δε μπορείς να τα βρεις με 400-500 ευρώ όπως έναν υπολογιστή. Γιατί νομίζεις γίνεται αυτό; Προφανώς γιατί κρατάνε περισσότερο. Όπως και να έχει αν το σκεφτείς λογικά αν είχες μια εταιρία τέτοια τι θα σε συνέφερε περισσότερο; Να βγάζεις προϊόντα που κρατάνε και συνεπώς δεν πουλάς ή να βγάζεις προϊόντα που χαλάνε μέσα σε 2-3 χρόνια το πολύ και πρέπει να αγοράσουν καινούργια οι καταναλωτές;!

Το ζητούμενο από τις εταιρίες είναι το κέρδος και μόνο το κέρδος!!! Αυτές οι εικονικές προσφορές και τα δήθεν προνόμια είναι μέρος του ανταγωνισμού για να πετύχουν απλά περισσότερα... Αλλιώς θα τους φάνε οι αντίπαλοι που καραδοκούν δίνοντας κάτι παραπάνω με σκοπό ο καταναλωτής να τους επιλέξει.

 

 

---

Γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά στο ντοκιμαντέρ; Δε νομίζω ότι θα χάσεις τίποτα ασχέτως της τελικής γνώμης που θα σχηματίσεις.

Τα χρήματα παίζουν πλέον πολύ σημαντικότερο ρόλο απ' ότι η ζωή. Απλά αναλογίσου ότι τα σούπερ μάρκετ είναι γεμάτα από προϊόντα, ενώ άνθρωποι πεθαίνουν από ασιτία. Αν τυχόν είσαι άνεργος και δεν έχεις χρήματα απλά θα πεθάνεις, γιατί είναι το σύστημα που δε μπορείς να κάνεις τίποτα χωρίς χρήματα...

Το ζητούμενο πλέον είναι να καταργηθεί αυτό το σάπιο και εντελώς λάθος σύστημα που τα χρήματα είναι περισσότερο σημαντικά από τη ζωή.

Δημοσ.

 

Γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά στο ντοκιμαντέρ; Δε νομίζω ότι θα χάσεις τίποτα ασχέτως της τελικής γνώμης που θα σχηματίσεις.

Σε ποιο αναφέρεσαι ακριβώς; Στο Addendum ή στο Final Edition; Τα έχω δει και τα δυο. Χτες μάλιστα κατέβασα και το TROM The Reality Of Me (2011) - Zeitgeist movement - Venus project - Resource Based Economy.1 - Knowledge, το πρώτο από μια τετραλογία που κυκλοφόρησε συνολικής διάρκειας 12 ωρών σε mp4 1280x720p. Τώρα κατεβάζω το δεύτερο μέρος. Βγήκαμε oftopic τώρα.... Sorry...

Δημοσ.

αφου φετος ανοιξε apple store ΔΕΝ ειναι αυτο υπευθυνο για service και image της μαρκας?

μηπως ειναι απλο franshice?αραγε εφτασε ποτε κανα mail στην αμερικη?

edit:τωρα ειδα http://www.youtube.com/watch?v=ZUfF_xfyxP0&feature=player_embedded#

ειμαι σιγουρος οτι συντομα θα κατεβει το βιντεο και συντομα θα εχουμε εξελιξεις απο την ιδια την αππλε

Δημοσ.

Σε ποιο αναφέρεσαι ακριβώς; Στο Addendum ή στο Final Edition; Τα έχω δει και τα δυο. Χτες μάλιστα κατέβασα και το TROM The Reality Of Me (2011) - Zeitgeist movement - Venus project - Resource Based Economy.1 - Knowledge, το πρώτο από μια τετραλογία που κυκλοφόρησε συνολικής διάρκειας 12 ωρών σε mp4 1280x720p. Τώρα κατεβάζω το δεύτερο μέρος. Βγήκαμε oftopic τώρα.... Sorry...

 

 

Totally OFF topic -> έχει βγει τρίτο zeitgeist το moving forward. Βγήκε 15 Ιανουαρίου.

Δημοσ.

Την περασμένη Δευτέρα, ωστόσο, τα καταστήματα Public προσφέρθηκαν να αντικαταστήσουν ιδία δαπάνη τον επίμαχο ελαττωματικό iMac με προϊόν ίσης αξίας. Τέλος καλό, όλα καλά; Θα δείξει. Με αφορμή την προσωπική του περιπέτεια, ο Παπαδημητριάδης ξεκινάει τώρα εκστρατεία για βελτίωση των after sales υπηρεσιών της «μητέρας» εταιρείας, ζητώντας από τους υποστηρικτές του να συνυπογράψουν τη δημόσια επιστολή προς την Apple για τη χώρα μας. Μεταξύ άλλων, ζητεί η εταιρεία να επεκτείνει την περίοδο εγγύησης για τα προϊόντα της στα δύο χρόνια, όπως είναι τα ευρωπαϊκά στάνταρντ. Λέτε;

 

Συγνώμη δλδ, μέχρι τώρα, ένας αγοραστής iMac, έδινε το ευτελές ποσό των ~1400+ ευρώ, για να πάρει ένα προιόν ελεεινού hardware και λιγότερα από 2 έτη εγγύηση?

Δημοσ.

Συγνώμη δλδ, μέχρι τώρα, ένας αγοραστής iMac, έδινε το ευτελές ποσό των ~1400+ ευρώ, για να πάρει ένα προιόν ελεεινού hardware και λιγότερα από 2 έτη εγγύηση?

 

Κατά τη γνώμη μου ναι! Τα μακ και τα προϊόντα του "μήλου" είναι απλά για μούρη. Δεν είναι ότι κάνεις κάποια καλύτερη δουλειά από έναν απλό υπολογιστή απλά είσαι μούρη και προφανώς απευθύνεται σε αυτούς που τα έχουν... Είναι σαν να λέμε να αγοράσεις μια μερσέντες πχ (ή κάποιο άλλο μουράτο κάρο) ενώ τη δουλειά σου μπορείς να την κάνεις με ένα λιγότερο μουράτο αυτοκίνητο...

Δημοσ.

Παιδια σας παρακαλω να υπογραψετε την αιτηση να μας δωσει η πανμεγιστη και αγια apple 2 χρονια εγγυηση...σας παρακαλω.

 

Και για να σοβαρευτουμε και λιγακι η ολη ειδηση ειναι για γελια...που διαολο ειδανε τη νικη δεν καταλαβα!

 

Μια εταιρια εχει αναθεσει το service των προιοντων της σε μια αστεια εταιρια που οχι μονο δεν το παρεχει αλλα ζηταει και τα ρεστα απο πανω.Ο καταναλωτης αναγκαζεται να καταφυγει σε διαφορα μεσα για να βρει το δικιο του με αποτελεσμα να εχει και μεγαλα εξοδα για την υπερασπιση του.

 

Τελικα το προιον δεν του το αλλαζει ουτε η Apple ουτε η εταιρια που κανει το service αλλα η εταιρεια που του το πουλησε και απλα η εταιρια που κανει το service του κανει τη χαρη να αποσυρει τη μηνυση!

 

Αποτελεσμα ενας αλλαγμενος υπολογιστης μετα απο παρα πολυ καιρο,σπασιμο νευρων και ψυχικη ταλαιπωρια του καταναλωτη και φυσικα οικονομικη ζημια η οποια δεν προκειται να αναπληρωθει!Και αυτο ειναι ΝΙΚΗ συμφωνα με το αρθρο!

 

Προτεινω λοιπον στον ατυχο συναδελφο αντι να φτιαχνει petition για να παρακαλαει τη καθε εταιρια να του παρεχει αυτα που ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ετσι και αλλιως να κανει ενα petition που να λεει οτι κυριοι μεχρι να μας δωσετε αυτα που ειστε υποχρεωμενοι ολοι εμεις που υπογραφουμε την αιτηση δεν προκειται να ξαναγορασουμε απο εσας ουτε μολυβι!

 

Ετσι κανουν οι σοβαροι καταναλωτες...

 

ok και αν γινει αυτο ποτε εμενα με λες Barbie!!! :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...