Cardinal1919 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Η εταιρεια Γκοργκολης ΑΕ ανακοινωσε οτι επεκταθηκε η ανακληση στα μοντελα SYM, Fiddle και Orbit γιατι υπαρχει κινδυνος να κολλησει ξαφνικα το γκαζι την ωρα της οδηγησης! http://www.efpolis.gr/el/ggk-deltia-typou/ggk-deltia-typou-2010/1221-dt-2010-12-21b.html http://www.efpolis.gr/filesbase/1221_sitefile-10386.pdf
ksifias1981 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Δηλαδη τι μπορει να παθει το μηχανακι? το Symphony το εχει ενας φιλος και δεν ειναι ευχαριστημενος γιατι τριζει. αν παθει και αυτο...
De@th L0rd Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Δηλαδη τι μπορει να παθει το μηχανακι? το Symphony το εχει ενας φιλος και δεν ειναι ευχαριστημενος γιατι τριζει. αν παθει και αυτο... Να μην επιστρέφει αυτόματα το γκάζι. Δηλαδή είναι ελαττωματικό το ελατήριο επαναφοράς. Κοινώς μόλις χαλαρώσεις το πιάσιμο,μένει στη θέση που είναι δηλαδή συνεχίζεις να έχεις γκάζι, κάτι αρκετά επικίνδυνο. Αλλά καλό θα ήταν να ενημερώσεις το φίλο σου να το πάει για σέρβις έτσι κι αλλιώς τσάμπα είναι. Αν πέσει και φάει τα μούτρα του, δε θα φταίει το μηχανάκι αλλά αυτός που δε το πήγε να το φτιάξει.
Cardinal1919 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2011 Δηλαδη τι μπορει να παθει το μηχανακι? το Symphony το εχει ενας φιλος και δεν ειναι ευχαριστημενος γιατι τριζει. αν παθει και αυτο... Αν κολλησει το γκαζι την εκατσε, εαν πηγαινει και γρηγορα δυσκολα τα πραγματα. Να παει να το φτιαξει σιγουρα. Τωρα για τα symphony εχω ακουσει κ εγω πολλα οτι τριζουν και αλλα προβληματα στα φρενα..
paylidis Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Να μην επιστρέφει αυτόματα το γκάζι. Δηλαδή είναι ελαττωματικό το ελατήριο επαναφοράς. Κοινώς μόλις χαλαρώσεις το πιάσιμο,μένει στη θέση που είναι δηλαδή συνεχίζεις να έχεις γκάζι, κάτι αρκετά επικίνδυνο. Αλλά καλό θα ήταν να ενημερώσεις το φίλο σου να το πάει για σέρβις έτσι κι αλλιώς τσάμπα είναι. Αν πέσει και φάει τα μούτρα του, δε θα φταίει το μηχανάκι αλλά αυτός που δε το πήγε να το φτιάξει. προς θεου οχι τετοια λαθη... Το να κολλησει το γκαζί ειναι πολυ συνηθισμένο (κυρίως σε παλια μηχανακια) και ταυτόχρονα εξαιρετικά επικίνδυνο. Το εχω πάθει και ακομα μου ποναει ο δεξιός ώμος και αγκώνας απο τότε, όποτε αλλαζει ο καιρός. Αγιο ειχα που δεν χτυπησα σε αυτοκίνητο και επεσα απλώς πάνω σε τσιμεντένιο φράχτη.
ferongr Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Γι'αυτο χρειαζεται το kill-switch, και κακως που δεν το εχουνε οι φτηνες μοτοσυκλετες.
De@th L0rd Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2011 Εννοείς το κουμπί που πατάς για να σβήνει ο κινητήρας; Γιατί δε νομίζω να το έχουν όλες οι μεγάλες μηχανές. Βέβαια δεν τις έχω παρατηρήσει κι όλες.
ferongr Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2011 Ναι, αυτο. Ειδικα σε μοτοσυκλετες που δεν εχουν χειροκινητο συμπλεκτη (για να μπορεις να αποσυμπλεξεις τον κινητηρα), ειναι απαραιτητος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.